ah, BE noemt tong 'mijn god'!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Niet zo zwaar opnemen! Check de PI!
Over mijn god gesproken.
Wel heel schattig dat je zo enthousiast bent.
Geen bankje in de titel *pruillip*quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef bixister het volgende:
waarom wordt de titel aangepast dan? hij is toch prima?
Niet echt opgevallen nee. Iedereen heeft het ook altijd over het bankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat 'geen bankje'. We vroegen ons al af wanneer dat op ging vallen, maar Lois en ik zijn al een tijdje bezig om, als wijzelf toevallig een sc topic moeten openen, om daar dan het bankje uit de TT weg te laten. Gewoon voor de lol. Maar dat is dus nog nooit opgevallen.![]()
En iedereen gaat maar braaf door met de bankjes.
Het maakt namelijk geen h*l uit natuurlijk of het er wel of niet in staat, als we het maar bij [OUD SC] houden.
voor suffe cletspraat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
waar staat sc eigenlijk voor (zei de dummy)
slowchatquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
waar staat sc eigenlijk voor (zei de dummy)
Ja, ging de tijd maar wat snellerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:41 schreef p_iglet het volgende:
slow chat...
nog maar even en dan nog maar 6 dagen onderzoek
we zijn er bijna!
met de bootjes spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:42 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd met de kleine meid!
Bankje zonder bankje kan je net zo goed op sc-en
Tobias zoon wilde graag met de bootjes spelen in een emmer. Prima, leuk, gezellig. Emmer met laagje water, paar handdoeken eronder (laminaat) en inmiddels worden mijn ruiten gezeemd
Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga doen als hij slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |