ah, BE noemt tong 'mijn god'!quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:20 schreef Brighteyes het volgende:
Zeg! Niet zo zwaar opnemen! Check de PI!
Over mijn god gesproken.
Wel heel schattig dat je zo enthousiast bent.
Geen bankje in de titel *pruillip*quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:29 schreef bixister het volgende:
waarom wordt de titel aangepast dan? hij is toch prima?
Niet echt opgevallen nee. Iedereen heeft het ook altijd over het bankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en dat 'geen bankje'. We vroegen ons al af wanneer dat op ging vallen, maar Lois en ik zijn al een tijdje bezig om, als wijzelf toevallig een sc topic moeten openen, om daar dan het bankje uit de TT weg te laten. Gewoon voor de lol. Maar dat is dus nog nooit opgevallen.![]()
En iedereen gaat maar braaf door met de bankjes.
Het maakt namelijk geen h*l uit natuurlijk of het er wel of niet in staat, als we het maar bij [OUD SC] houden.
voor suffe cletspraat.quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
waar staat sc eigenlijk voor (zei de dummy)
slowchatquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
Ja, ging de tijd maar wat snellerquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:41 schreef p_iglet het volgende:
slow chat...
nog maar even en dan nog maar 6 dagen onderzoek
we zijn er bijna!
met de bootjes spelen?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:42 schreef Saffier het volgende:
Gefeliciteerd met de kleine meid!
Bankje zonder bankje kan je net zo goed op sc-en
Tobias zoon wilde graag met de bootjes spelen in een emmer. Prima, leuk, gezellig. Emmer met laagje water, paar handdoeken eronder (laminaat) en inmiddels worden mijn ruiten gezeemd
Ik denk dat ik weet wat ik vanavond ga doen als hij slaapt
hihi dat wilde ik ook gokken!quote:
whaha ja wie weet..quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:53 schreef bixister het volgende:
misschien kun je 'm na afloop nog afkrabben en doorverkopen?
Toch maar de ramen vanavondquote:Op donderdag 12 maart 2009 15:51 schreef bixister het volgende:
[..]
hihi dat wilde ik ook gokken!ramen wassen hoeft in elk geval niet meer, dat heeft Tobias toch al gedaan voor je, saffier?
snoopiii fit!![]()
Voor welkom. Dat kun je toch wel zien ?quote:Op donderdag 12 maart 2009 15:39 schreef Stout het volgende:
Dit is een geen-bankjequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
helleu goodafternoonwas dit nou weer voor bankje
![]()
Maneki gefeli!ga je voor zijn naam of hij voor de jouwe?
![]()
Pinq hahaha die foto uit het vorige bankje(en je haar is leuk weer!)
zijnnaammetdemijneerachteraangeplaktquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:27 schreef huuphuup het volgende:
helleu goodafternoonwas dit nou weer voor bankje
![]()
Maneki gefeli!ga je voor zijn naam of hij voor de jouwe?
![]()
Pinq hahaha die foto uit het vorige bankje(en je haar is leuk weer!)
sterktequote:Op donderdag 12 maart 2009 16:05 schreef RockabeIIa het volgende:
smiddags...
ohja, huis opruimen en vloer duplovrij maken
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:29 schreef huuphuup het volgende:
Zooo dit is het broekje van Faja![]()
[ afbeelding ]
aan de achterkant zitten de roezeltjes dus en aan de voorkant is ie glad.
Dankjewel Faja!Superleuk!
dat is toch ook zoquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjes![]()
Ik dacht bij de topictitel dat er iemand een dochter Celine had gekregen
is ookquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:31 schreef Poppejans het volgende:
[..]
wat schattig, kan je het je al voorstellen dat je dochter het draagt met van die pamper billetjes![]()
Ik dacht bij de topictitel dat er iemand een dochter Celine had gekregen
een warm watje, en zorgen voor een goede slaap, dokter hier zei dat t van te weinig slaap komtquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Wat leuk Rocka! Ben benieuwd wat de reactie is!
Weet iemand wat je tegen een trillend ooglid kan doen? Nu na een uur of 3 ben ik het wel aardig zat.
Lekker warm worden maar Bar!
LEUK!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:04 schreef RockabeIIa het volgende:
Brent zit in shirt met aankondiging 'Broer' en Bumba-muts te wachten op opa, oma en de rest van de familie <3
Ja, maar ze kan het hun nog niet vertellen omdat ze eerst jouw vraag hier op FOK! moet komen beantwoorden.quote:
* Vicky F5-t mee!quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:26 schreef Saffier het volgende:
F5-t voor de reactie van de familie van Rocka
Whehequote:Op donderdag 12 maart 2009 19:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, maar ze kan het hun nog niet vertellen omdat ze eerst jouw vraag hier op FOK! moet komen beantwoorden.![]()
k vind dat zo vertederendquote:Op donderdag 12 maart 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
pff.. Swets is onderweg vanuit Parijs en bij de Belgisch-Franse grens zag alles er goed uit en hebben we aan Saskia beloofd dat ze op mag blijven tot papa thuis is, zodat hij haar naar bed kan brengen... En toen stond Antwerpen helemaal vast![]()
Naja.. voor een keertje laat dan maar en zaterdag niet eerder je bed uit dan dat het lampje uit is (en die op minimaal 8.30 zetten). Kan nu moeilijk zeggen dat ze alsnog zo naar bed moet.
Ze is nu heel lief en behulpzaam de laatste dingen van het eten aan het opruimen
Graag gedaan. Liep voor de kinderen te shoppen toen ik het zag liggen. Vond het echt iets voor onder een jurkje.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:48 schreef huuphuup het volgende:
ik denk ook dat ik genadeloos in slaap kukel in de trein ja.. denk aan van dat charmante geknikkebol met open mond enzo![]()
faja!! ontzettend bedankt voor je kadootje! wat superlief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |