Hai, Allu.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
Bieee bietcchh, Mr. Sjeiks in deze bizzz.
Hoi hottiequote:
Zou je je wel door mij willen laten verrassen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi hottie.
Ik was al aan het wachten op de lapo. Ik laat me niet nog een keer zo verrassen
!
Immer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je je wel door mij willen laten verrassen?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef KingOfPop het volgende:
Dat kind uit de OP is 1,53 meter lang![]()
wat doet ie niet dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef reetveter het volgende:
Kankerzooi, waarom doet mijn windowns media player het niet.
Maar van jou hebben we niet zulke foto'squote:
Verwar nu niet meters met millimeters, maat.quote:
Nou en, ik zou haar nog steeds doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef KingOfPop het volgende:
Dat kind uit de OP is 1,53 meter lang![]()
Ik zei toch bijnaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verwar nu niet meters met millimeters, maat.
Mijn goede buien zijn relatief kort. Ik heb echt aggressie problemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik had een best goede bui, voordat ik besloot om eens lief te doen en een plenair voor mijn ma over te typen.. waarom stemde ik in, waarom
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://snackfeed.com/vide(...)-in-The-Colonel?_s=s
Neequote:
das kut ja; een voorraad stressballen en metal zijn altijd wel handig om het een beetje goed te laten circuleren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn goede buien zijn relatief kort. Ik heb echt aggressie problemen
Tof, die heb ik vorige week geleerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee
Ben nu tears in heaven aan t proberen, maar zit nog bij dat begin
Speel niet zoveel
Laat horen dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof, die heb ik vorige week geleerd.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens even niet mee
Ze heeft een geblindeerde autoruit op haar hoofd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor make-up heeft zij op?
quote:You got 10 out of 12 right, or about 83%.
A very good score! It looks like you can troll the singles bars with almost total impunity. Just don't get cocky.
Aiiiquote:You got 9 out of 12 right, or about 75%.
Unless you drink too much you shouldn't be in any danger of finding an "outie" when you were expecting an "innie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got 8 out of 12 right, or about 67%.
This is a pretty good score, but you could do better. Make sure you meet your dates in a well-lit room.
voor de rest vrouwen als man gezien
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Je zei "kuttest".quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
Je kunt ze niet eens alle 12 goed hebben. Kut test.
You got 10 out of 12 right, or about 83%.quote:
quote:You got 9 out of 12 right, or about 75%.
Unless you drink too much you shouldn't be in any danger of finding an "outie" when you were expecting an "innie"
Volgens mij heb ik 'm 7x overnieuw gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
De eerste keer lette ik niet op wat ik fout deed. Toen deed ik het voor een tweede keer en toen scoorde ik 12/12.
quote:
Toch wel gemiddelde ofzo hierquote:You got 9 out of 12 right, or about 75%.
Je bent gewoon domquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm 7x overnieuw gedaan.
Daarom passen wij ook zo goed bij elkaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en.
Zijn de Olsen Twins ooit drugsverslaafd geweest?
Ik heb wel eens een lijntje met mary-kate gesnoven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en.
Zijn de Olsen Twins ooit drugsverslaafd geweest?
Morgen kom ik niet in de SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn tijd hier te verdoen met allemaal onnuttige dingen
Nou mooi is dat...quote:
Moet leren en ga nu pitten, anders kan ik er nooit om 0730 uitquote:
Ja ik ook, 8.15 eruitquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet leren en ga nu pitten, anders kan ik er nooit om 0730 uit
7:40.quote:
Ik ben al weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef IQM het volgende:
Ga slapen dan in plaats van hier te zitten klagen.
Tof-jes.quote:
Mensen klagen veel te veel en vaak ook veel te onzinnig. Heb je niks aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al weg.
Btw het is hier toch de KLB sc...
Laat mequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen klagen veel te veel en vaak ook veel te onzinnig. Heb je niks aan.
Je moet toch wat tussen het posten van pics van chicks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
Mensen klagen veel te veel en vaak ook veel te onzinnig. Heb je niks aan.
Waarom niet genieten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je moet toch wat tussen het posten van pics van chicks?
Oh okeequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Die woorden heb ik iets te vaak gehoord deze week.
Dat siert je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Ik zeg het nu pas voor het eerst
BT, BT, BT, BT, BT..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh okee![]()
Ik zeg het nu pas voor het eerst
quote:
Weet je dat er in ONZ een homo-topic loopt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:03 schreef KingOfPop het volgende:
Maar ga lekker wel naar Michael Jackson
hoeveel uur heb je geklokt?quote:
Trek, honger hebben ze in Afrika.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb honger en geen zin om een broodje te halen, zulks een dilemma op de vroege ochtend
Nee, ik heb honger! En ik weet zelf wel wanneer ik trek heb en wanneer ik honger heb. En wat ze in Afrika allemaal wel of niet hebben zal me aan mijn anusje oxiderenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger! En ik weet zelf wel wanneer ik trek heb en wanneer ik honger heb. En wat ze in Afrika allemaal wel of niet hebben zal me aan mijn anusje oxideren
Nee, dan waren we nu weer bij deel 1.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
heb alle bagger verwijderd en heropend
Ik hoefde er sowieso niet meer over heen nadat Jan Smit zijn volendamse zaad erin heeft gedumptquote:
Daar voel je niets van, en net alsof jij ooit de kans krijgt om er overheen te gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoefde er sowieso niet meer over heen nadat Jan Smit zijn volendamse zaad erin heeft gedumpt
Daar gaat het niet om, ik zou er niet eens meer overheen willen als ik de mogelijkheid zou krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar voel je niets van, en net alsof jij ooit de kans krijgt om er overheen te gaan
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zou er niet eens meer overheen willen als ik de mogelijkheid zou krijgen.
Gewoon 2xquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef KingOfPop het volgende:
WAZAAAAAAA
Op 8 september en 12 januari naar London Michael Jackson
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef KingOfPop het volgende:
WAZAAAAAAA
2 keer? Kost da?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef KingOfPop het volgende:
WAZAAAAAAA
Ik heb ook nog voor twee andere lui gekochten, bij wie het niet lukte, 750 pond in totaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Gewoon 2x![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Twee keer twee tickets, 375 pondquote:
Maar ben je er toch door gekomen? Je had toch geen CC...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb ook nog voor twee andere lui gekochten, bij wie het niet lukte, 750 pond in totaal
Codes van mijn pa gefixedquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar ben je er toch door gekomen? Je had toch geen CC...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Gupje het volgende:
Ik heb echt het Down Syndroom![]()
Me telefoon overleeft net een val in het toilet
Ik ga altijd gewoon FOK!ken op stage, lekker rustigquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
echt he, stagiairs die aandacht te kort komen, niks zelf uit kunnen zoeken en luidruchtig zitten te vreten
Ja mensen hebben van mij toch ook geen lastquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:35 schreef BobbyB het volgende:
echt he, stagiairs die aandacht te kort komen, niks zelf uit kunnen zoeken en luidruchtig zitten te vreten
IEquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben te lui om op "reageer" te drukken.... en nu maakt een of andere kansloze kutdatingsite mij het onmogelijk om op de lazy man's way te reageren
Ja nou deze niet. Hij vind het nodig hard mee te zingen dan wel te fluiten met al die kutnummers op de radio die zonder zijn irritante luchttrillingen ook al annoying genoeg zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:36 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik ga altijd gewoon FOK!ken op stage, lekker rustig
tab -> tab -> enterquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben te lui om op "reageer" te drukken.... en nu maakt een of andere kansloze kutdatingsite mij het onmogelijk om op de lazy man's way te reageren
Gewoon vol uithalen met rechts, daarna met je linkerknie een op professionele wijze uitgevoerde knal-tegen-schedel-kick doen!quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:43 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja nou deze niet. Hij vind het nodig hard mee te zingen dan wel te fluiten met al die kutnummers op de radio die zonder zijn irritante luchttrillingen ook al annoying genoeg zijn.
En alles moet ie vragen, zelfs de meest simpele dingen die een debiel ook zelf kan bedenken en die met simpele google skills ook wel te vinden zijn. Maar sowieso typt ie google in de adres balk in en gaat op Google zelf zoeken terwijl er gewoon een zoekvenstertje rechts van de adres balk ziten hij typt webadressen ook in het google zoekscherm
wat een kutkneus
Vervolgens staat z'n hele bureau vol met koekjes, zakjes drop en soep waar ie de hele dag van zit te vreten met een hoop kabaal.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
heb alle bagger verwijderd en heropend
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, dan waren we nu weer bij deel 1.
Alt+S?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef Dragorius het volgende:
[ afbeelding ]
Ah die kende ik nog nietquote:
Ik wil ook paaseitjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
Er staat bij ons op kantoor zo'n glazen pot met paaseitjes
Zo'n vrouwelijke collega van mij heeft er deze ochtend al iets van 20 naar binnen lopen schrokken
Nog steeds te lui, dan heb ik 2 vingers nodig minstensquote:
Val dan maar lekker neer op de grond.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nog steeds te lui, dan heb ik 2 vingers nodig minstens
quote:
Is het zo'n vadsig wijf?quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:46 schreef Florian_ het volgende:
Er staat bij ons op kantoor zo'n glazen pot met paaseitjes
Zo'n vrouwelijke collega van mij heeft er deze ochtend al iets van 20 naar binnen lopen schrokken
De slet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beetje. En ze is moeder van 2 kinderen van 2 verschillende vaders
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:53 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Beetje. En ze is moeder van 2 kinderen van 2 verschillende vaders
Dus binnenkort een 3e kind van weer een andere vader? Gezellig!quote:
Tienermoedersquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:54 schreef IQM het volgende:
Tienerdochter Palin weer vrijgezel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze was toen toch geen tiener meer?quote:
Doe dan iig die foto van d'r kontjequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef IQM het volgende:
[..]
21.Boeiend, ik wilde gewoon Alizée posten.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:59 schreef Florian_ het volgende:
mijn vriendin wil minder sex dan ik
Mooi altijd he
Eerste reactie: "ze goat vreemd!"
Die tags gaan vanzelf weer weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef BobbyB het volgende:
CTRL + S werkt wel op de mac, maar dan krijg je eerst de strike-through tags in je post
Loop niet zo te jankenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Florian_ het volgende:
Ok, nu is het wel weer leuk geweest met al die gifjes
quote:
Welkom in de KLB SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:
allemaal kwaliteitsposts! Met een boner over de werkvloer lopen
Daar mag voor geklapt worden:quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:
allemaal kwaliteitsposts! Met een boner over de werkvloer lopen
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef IQM het volgende:
Krentenbol is stout geweest!
[ afbeelding ]
Neeeeeeeeequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef IQM het volgende:
En dan nu....
*tromgeroffel*
de anti-climax-gif:
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm sorry its the pleats, its an optical illusion of the crotch region, actually im bringing them back, right now actually
Ja maar dat hoefde niet zo direct, die liters bloed konden ook gewoon op natuurlijke wijze terugstromen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat? Je wilde blijven rondlopen met een boner?
Wees me beter dankbaar ofzo.
Nu heb ik weer een boner.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar dat hoefde niet zo direct, die liters bloed konden ook gewoon op natuurlijke wijze terugstromen.
Nu moet ik ter compensatie mijn vriendin vanavond dwingen om zichzelf in de babyolie te rollen alsmede ook een blik bruine bonen over haarzelf uit te gieten.
Had ik al verteld dat ze meteen na het nuttigen van die bonen haar pezige vingers in haar mond steekt zodat bonen + karige lunch zichzelf weer vol plezier uitstorten op haar knokige lichaam?quote:
Waarom zie jij hem wel?quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ze meteen na het nuttigen van die bonen haar pezige vingers in haar mond steekt zodat bonen + karige lunch zichzelf weer vol plezier uitstorten op haar knokige lichaam?
Ik zie 'm nu ook.quote:
Amerikanen zijn homo'squote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu ook.
Maar wedden dat 'ie zo weer wordt verwijderd? Tinypic houdt niet van boobies...
BOOM HEADSHOT!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef Gupje het volgende:
'Duitse schutter speelde gewelddadige games'
Weet veel te veel grapjes voor dit topic maar vind ze te grof om te maken
Post ze hier dan, kunnen we zien of ze wel grappig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef Gupje het volgende:
'Duitse schutter speelde gewelddadige games'
Weet veel te veel grapjes voor dit topic maar vind ze te grof om te maken
Babyolie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar dat hoefde niet zo direct, die liters bloed konden ook gewoon op natuurlijke wijze terugstromen.
Nu moet ik ter compensatie mijn vriendin vanavond dwingen om zichzelf in de babyolie te rollen alsmede ook een blik bruine bonen over haarzelf uit te gieten.
Kb, koop ook eens een Wii en maak dan ook eens zo'n filmpje?quote:
Voor jou maak ik een uitzondering, als je liever witte hebt.quote:
Nee ze horen in dat topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Post ze hier dan, kunnen we zien of ze wel grappig zijn.
Duurde nog best lang voordat die grap gemaakt werd.quote:
Wie zegt dat ik geen Wii heb?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kb, koop ook eens een Wii en maak dan ook eens zo'n filmpje?
Heb je een Wii dan? Mooi, dan is het dus nog minder werk en kun je vandaag nog zo'n filmpje maken. Nou hup, aan de gang. Tijd is geld.quote:
25 euro bied ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je een Wii dan? Mooi, dan is het dus nog minder werk en kun je vandaag nog zo'n filmpje maken. Nou hup, aan de gang. Tijd is geld.
Ik 2 keer de helft.quote:
QFT of ben ik nu een viespeukquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
Ik zou Kb. best wel 's willen insmeren met olie.
Ik doe er wel eens boter op, maar olie nog nooit eigenlijk. Zodadelijk bij de lunch even proberen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
Motorolie?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
Doe niet zo flauw, ja, ik ben hartstikke serieus hier! FOR ONCE!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe er wel eens boter op, maar olie nog nooit eigenlijk. Zodadelijk bij de lunch even proberen.
Ey, wie zegt dat ze het filmpje hier gaat posten? Is voor mijn eigen collectie ja!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef Dragorius het volgende:
Zullen we het geld dan aan een goed doel doneren in ruil voor de pics/het filmpje?
Als je daar harder van gaat lopen; ja.quote:
Ik eerst.quote:
Ik ben ook serieus.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Doe niet zo flauw, ja, ik ben hartstikke serieus hier! FOR ONCE!
Egoistquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ey, wie zegt dat ze het filmpje hier gaat posten? Is voor mijn eigen collectie ja!
quote:
Ja inderdaad, film ze, wel allebei de bolletjes he!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:42 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Egoist![]()
Zo, en nu ga ik als een echt kantoorpikkie lunchen. Tot straks, oh en krentje, film ze
Ik krijg altijd zin om te fappen als ik haast heb en eigenlijk weg moetquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom ben ik altijd te laat? Ik moet 100 dingen doen, maar in plaats daarvan ga ik computeren
.
Soms begrijp ik mezelf niet.
Gewoon ff wachtenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als ik maar geen resten voel of zie zitten
Hehequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te fappen als ik haast heb en eigenlijk weg moet
Ik ook, daarom sta ik nu 10 minuten eerder op.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:45 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik krijg altijd zin om te fappen als ik haast heb en eigenlijk weg moet
Weet je wel hoe geil dat is? Wel zwart haar he.quote:
Het is Kb, ze bedoeld het altijd anders dan dat het er staat.quote:
Oeh, je zat naakt achter je PC?quote:
Omdat je een vrouw bent. En dat siert je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:44 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Waarom ben ik altijd te laat? Ik moet 100 dingen doen, maar in plaats daarvan ga ik computeren
.
Soms begrijp ik mezelf niet.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Omdat je een vrouw bent. En dat siert je.
Jawelquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
Ik zit ook halfnaakt achter de pc en moet me ook nog aankleden. Maar dat boeit niemand wat zeker!
Maak maar filmpjequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:50 schreef IQM het volgende:
Ik zit ook halfnaakt achter de pc en moet me ook nog aankleden. Maar dat boeit niemand wat zeker!
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is Kb, ze bedoeld het altijd anders dan dat het er staat.
Nee, ik had mijn slaap kleding nog aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oeh, je zat naakt achter je PC?
Ohja, om dat filmpje te maken natuurlijk.![]()
![]()
![]()
Hehe, scheelt je weer een boel verrassingen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:52 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik ga nu toch echt maar eens even de koffers van mijn ouders naar de luchthaven brengen. Ik denk niet dat het vliegtuig zo coulant is om op mij te wachten.
Btw, Ik heb het nu ook eindelijk zo ingesteld dat ik kan zien bij de hoeveelste post we zitten. Nu heb ik dus nooit meer een lapo
![]()
.
Neuh, positieve reactie van Bobby is afdoende.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:51 schreef Florian_ het volgende:
IQM wacht nu met spanning op een positieve reactie van een vrouwelijke user
Die Kb., hè. Zulk een grappenmaker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
Haar als haar op je hoofd![]()
snap hem nu pas![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Grappenmaker? Ze zijn toch niet kapot?
[/Krentenbol.]
Duurde ffquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
snap hem nu pas![]()
[..]
[/Krentenbol.]
Maar da's ook geilquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:57 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, ik had mijn slaap kleding nog aan.
Zieke shitquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef IQM het volgende:
Iemand hier heeft aan het eind van de dag drie seizoenen van Beestenbos is Boos op z'n computer staan.
Ik niet, heb wel alle seizoenen van HIMYM binnenquote:Op donderdag 12 maart 2009 12:02 schreef IQM het volgende:
Iemand hier heeft aan het eind van de dag drie seizoenen van Beestenbos is Boos op z'n computer staan.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 12:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik niet, heb wel alle seizoenen van HIMYM binnenalleen de eerste 2 seizoenen kan ik niet in HD vinden
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:58 schreef Gupje het volgende:
[..]
snap hem nu pas![]()
quote:
[..]
[/Krentenbol.]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |