Loop niet zo te jankenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Florian_ het volgende:
Ok, nu is het wel weer leuk geweest met al die gifjes

quote:

allemaal kwaliteitsposts! Met een boner over de werkvloer lopen

Welkom in de KLB SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:

Daar mag voor geklapt worden:quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:15 schreef Dragorius het volgende:

quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef IQM het volgende:
Krentenbol is stout geweest!
[ afbeelding ]

Neeeeeeeeequote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef IQM het volgende:
En dan nu....
*tromgeroffel*
de anti-climax-gif:
[ afbeelding ]

quote:

quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I'm sorry its the pleats, its an optical illusion of the crotch region, actually im bringing them back, right now actually

Ja maar dat hoefde niet zo direct, die liters bloed konden ook gewoon op natuurlijke wijze terugstromen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:24 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat? Je wilde blijven rondlopen met een boner?
Wees me beter dankbaar ofzo.

Nu heb ik weer een boner.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar dat hoefde niet zo direct, die liters bloed konden ook gewoon op natuurlijke wijze terugstromen.
Nu moet ik ter compensatie mijn vriendin vanavond dwingen om zichzelf in de babyolie te rollen alsmede ook een blik bruine bonen over haarzelf uit te gieten.

Had ik al verteld dat ze meteen na het nuttigen van die bonen haar pezige vingers in haar mond steekt zodat bonen + karige lunch zichzelf weer vol plezier uitstorten op haar knokige lichaam?quote:

Waarom zie jij hem wel?quote:

quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ze meteen na het nuttigen van die bonen haar pezige vingers in haar mond steekt zodat bonen + karige lunch zichzelf weer vol plezier uitstorten op haar knokige lichaam?

Ik zie 'm nu ook.quote:

Amerikanen zijn homo'squote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie 'm nu ook.
Maar wedden dat 'ie zo weer wordt verwijderd? Tinypic houdt niet van boobies...

BOOM HEADSHOT!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef Gupje het volgende:
'Duitse schutter speelde gewelddadige games'
Weet veel te veel grapjes voor dit topic maar vind ze te grof om te maken

Post ze hier dan, kunnen we zien of ze wel grappig zijn.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:29 schreef Gupje het volgende:
'Duitse schutter speelde gewelddadige games'
Weet veel te veel grapjes voor dit topic maar vind ze te grof om te maken

Babyolie.quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:26 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ja maar dat hoefde niet zo direct, die liters bloed konden ook gewoon op natuurlijke wijze terugstromen.
Nu moet ik ter compensatie mijn vriendin vanavond dwingen om zichzelf in de babyolie te rollen alsmede ook een blik bruine bonen over haarzelf uit te gieten.

Kb, koop ook eens een Wii en maak dan ook eens zo'n filmpje?quote:

Voor jou maak ik een uitzondering, als je liever witte hebt.quote:

Nee ze horen in dat topicquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Post ze hier dan, kunnen we zien of ze wel grappig zijn.

Duurde nog best lang voordat die grap gemaakt werd.quote:

Wie zegt dat ik geen Wii heb?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Kb, koop ook eens een Wii en maak dan ook eens zo'n filmpje?

Heb je een Wii dan? Mooi, dan is het dus nog minder werk en kun je vandaag nog zo'n filmpje maken. Nou hup, aan de gang. Tijd is geld.quote:

25 euro bied ikquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Heb je een Wii dan? Mooi, dan is het dus nog minder werk en kun je vandaag nog zo'n filmpje maken. Nou hup, aan de gang. Tijd is geld.

Ik 2 keer de helft.quote:

QFT of ben ik nu een viespeukquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:39 schreef IQM het volgende:
Ik zou Kb. best wel 's willen insmeren met olie.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |