OH NOOOOOSquote:BERLIJN - De dader van de schietpartij in Duitsland heeft afgelopen maanden veel tijd doorgebracht met het spelen van gewelddadige games.
Ook het schieten met luchtdrukwapens was een van zijn hobby's. Dat meldde een woordvoerder van de politie donderdag.
De politie probeert te achterhalen waarom Tim Kretschmer het bloedbad op zijn oude middelbare school pleegde. Daarom onderzoekt de politie zijn computer, aldus de zegsman. ''We hebben op zijn computer onder meer het spel Counterstrike gevonden.''
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:32 schreef Sapstengel het volgende:
Counterstrike. Wat een gaar spel is dat.
Nee ik ga eerst kijken of er wellicht niet al een topic isquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef Cybey het volgende:
Zelfs de crew kan niet eerst even lezen...
We zijn ook allemaal bots. Foutje in mijn programma.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:37 schreef Loveless85 het volgende:
Crew maakt fouten![]()
Ik dacht dat het allemaal bots waren
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:33 schreef Monolith het volgende:
Het zou me ook niets verbazen als hij wel eens cola dronk.
Ik wil ff de subklacht maken dat jouw Username + avatar mij hongerig maaktquote:
Ik onderschrijf die partitie mede.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:04 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik wil ff de subklacht maken dat jouw Username + avatar mij hongerig maakt
nee fuck die zielige geenstijl zooi,quote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef Igen het volgende:
Ja hoor! Haal de computerspelletjes er maar weer bij! Net als bij de vorige schietpartijen!
Dat er ook telkens sprake is van schieten met luchtdrukpistolen, lid zijn van een schietvereniging, enzo, nee, dat is totaal irrelevant!
De vorige keer hebben ze er zelfs nog een Tatort-aflevering over gemaakt. Waarbij natuurlijk eerst even de schietvereniging verdacht moest lijken, maar uiteindelijk was het motief toch dat de arme jongen geen onderscheid meer kende tussen CounterStrike en de echte wereld.
Of patience, uiteindelijk moet je alle kleuren scheiden (racisme!)quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:49 schreef TallMan het volgende:
Mijnenvegertje, dat is pas een gevaarlijk spel, dat zet aan tot overal mijnen neerleggen.
Daarvan ga je alleen maar je haar bleken en in de politiek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 10:52 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Of patience, uiteindelijk moet je alle kleuren scheiden (racisme!)
quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:06 schreef TallMan het volgende:
[..]
Daarvan ga je alleen maar je haar bleken en in de politiek.
Nee hoor dat las je helemaal nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:11 schreef Gupje het volgende:
Ik las: Duitse schutter speelde geweldige games
misschien heeft ie ook gestraved toen ie aan het rondknallen wasquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:18 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nee hoor dat las je helemaal niet
Hij heeft wel skillz opgedaan uit dat spel, rondrennen en sprayen.
vrouwen logica ofzo?quote:Op donderdag 12 maart 2009 11:25 schreef Meike26 het volgende:
Mijn moraal:
Hij speelde Counterstike, voerde een cheatcode uit en had vervolgens 18 dodelijke wapens in huis....
Tuurlijk komt het door het spel, en als het daar niet door komt, komt het wel door geweldadige (teken)films en anders kunnen we de schuld altijd nog op MTV schuiven. Aan de ouders zal het in ieder geval niet liggenquote:Op donderdag 12 maart 2009 11:23 schreef H.Moody het volgende:
Ik zei vanochtend nog tegen iemand dat ik de media ongeveer een week geef voordat ze met het bericht komen dat de schutter waarschijnlijk CounterStrike of Grand Theft Auto speelde.
Maar nu zijn ze wel erg snel.
Trieste boel, alsof het door dat spel komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |