Je moet toch wat tussen het posten van pics van chicks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
Mensen klagen veel te veel en vaak ook veel te onzinnig. Heb je niks aan.
Waarom niet genieten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je moet toch wat tussen het posten van pics van chicks?
Oh okeequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Die woorden heb ik iets te vaak gehoord deze week.
Dat siert je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Ik zeg het nu pas voor het eerst
BT, BT, BT, BT, BT..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh okee![]()
Ik zeg het nu pas voor het eerst
quote:
Weet je dat er in ONZ een homo-topic loopt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:03 schreef KingOfPop het volgende:
Maar ga lekker wel naar Michael Jackson
hoeveel uur heb je geklokt?quote:
Trek, honger hebben ze in Afrika.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb honger en geen zin om een broodje te halen, zulks een dilemma op de vroege ochtend
Nee, ik heb honger! En ik weet zelf wel wanneer ik trek heb en wanneer ik honger heb. En wat ze in Afrika allemaal wel of niet hebben zal me aan mijn anusje oxiderenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger! En ik weet zelf wel wanneer ik trek heb en wanneer ik honger heb. En wat ze in Afrika allemaal wel of niet hebben zal me aan mijn anusje oxideren
Nee, dan waren we nu weer bij deel 1.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:53 schreef Gupje het volgende:
[..]
heb alle bagger verwijderd en heropend
Ik hoefde er sowieso niet meer over heen nadat Jan Smit zijn volendamse zaad erin heeft gedumptquote:
Daar voel je niets van, en net alsof jij ooit de kans krijgt om er overheen te gaanquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik hoefde er sowieso niet meer over heen nadat Jan Smit zijn volendamse zaad erin heeft gedumpt
Daar gaat het niet om, ik zou er niet eens meer overheen willen als ik de mogelijkheid zou krijgen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Daar voel je niets van, en net alsof jij ooit de kans krijgt om er overheen te gaan
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, ik zou er niet eens meer overheen willen als ik de mogelijkheid zou krijgen.
Gewoon 2xquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef KingOfPop het volgende:
WAZAAAAAAA
Op 8 september en 12 januari naar London Michael Jackson
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef KingOfPop het volgende:
WAZAAAAAAA
2 keer? Kost da?quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:11 schreef KingOfPop het volgende:
WAZAAAAAAA
Ik heb ook nog voor twee andere lui gekochten, bij wie het niet lukte, 750 pond in totaalquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:13 schreef Gupje het volgende:
[..]
Gewoon 2x![]()
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen dan?
Twee keer twee tickets, 375 pondquote:
Maar ben je er toch door gekomen? Je had toch geen CC...quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:14 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb ook nog voor twee andere lui gekochten, bij wie het niet lukte, 750 pond in totaal
Codes van mijn pa gefixedquote:Op donderdag 12 maart 2009 09:15 schreef Gupje het volgende:
[..]
Maar ben je er toch door gekomen? Je had toch geen CC...
quote:Op donderdag 12 maart 2009 09:43 schreef Gupje het volgende:
Ik heb echt het Down Syndroom![]()
Me telefoon overleeft net een val in het toilet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |