Je moet toch wat tussen het posten van pics van chicks?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
Mensen klagen veel te veel en vaak ook veel te onzinnig. Heb je niks aan.
Waarom niet genieten?quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Je moet toch wat tussen het posten van pics van chicks?
Oh okeequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:55 schreef IQM het volgende:
[..]
Die woorden heb ik iets te vaak gehoord deze week.
Dat siert je.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh okee![]()
Ik zeg het nu pas voor het eerst
BT, BT, BT, BT, BT..quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oh okee![]()
Ik zeg het nu pas voor het eerst
quote:
Weet je dat er in ONZ een homo-topic loopt?quote:Op donderdag 12 maart 2009 01:03 schreef KingOfPop het volgende:
Maar ga lekker wel naar Michael Jackson
hoeveel uur heb je geklokt?quote:
Trek, honger hebben ze in Afrika.quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:18 schreef jitzzzze het volgende:
Ik heb honger en geen zin om een broodje te halen, zulks een dilemma op de vroege ochtend
Nee, ik heb honger! En ik weet zelf wel wanneer ik trek heb en wanneer ik honger heb. En wat ze in Afrika allemaal wel of niet hebben zal me aan mijn anusje oxiderenquote:
quote:Op donderdag 12 maart 2009 08:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, ik heb honger! En ik weet zelf wel wanneer ik trek heb en wanneer ik honger heb. En wat ze in Afrika allemaal wel of niet hebben zal me aan mijn anusje oxideren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |