Hai, Allu.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:35 schreef Allure_ het volgende:
Bieee bietcchh, Mr. Sjeiks in deze bizzz.
Hoi hottiequote:
Zou je je wel door mij willen laten verrassen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoi hottie.
Ik was al aan het wachten op de lapo. Ik laat me niet nog een keer zo verrassen
!
Immer.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Zou je je wel door mij willen laten verrassen?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef KingOfPop het volgende:
Dat kind uit de OP is 1,53 meter lang![]()
wat doet ie niet dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:41 schreef reetveter het volgende:
Kankerzooi, waarom doet mijn windowns media player het niet.
Maar van jou hebben we niet zulke foto'squote:
Verwar nu niet meters met millimeters, maat.quote:
Nou en, ik zou haar nog steeds doen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:39 schreef KingOfPop het volgende:
Dat kind uit de OP is 1,53 meter lang![]()
Ik zei toch bijnaquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Verwar nu niet meters met millimeters, maat.
Mijn goede buien zijn relatief kort. Ik heb echt aggressie problemenquote:Op woensdag 11 maart 2009 22:49 schreef Syb-rund. het volgende:
Ik had een best goede bui, voordat ik besloot om eens lief te doen en een plenair voor mijn ma over te typen.. waarom stemde ik in, waarom
quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://snackfeed.com/vide(...)-in-The-Colonel?_s=s
Neequote:
das kut ja; een voorraad stressballen en metal zijn altijd wel handig om het een beetje goed te laten circuleren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 22:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mijn goede buien zijn relatief kort. Ik heb echt aggressie problemen
Tof, die heb ik vorige week geleerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee
Ben nu tears in heaven aan t proberen, maar zit nog bij dat begin
Speel niet zoveel
Laat horen dan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tof, die heb ik vorige week geleerd.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Bemoei jij je er eens even niet mee
Ze heeft een geblindeerde autoruit op haar hoofd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:19 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor make-up heeft zij op?
quote:You got 10 out of 12 right, or about 83%.
A very good score! It looks like you can troll the singles bars with almost total impunity. Just don't get cocky.
Aiiiquote:You got 9 out of 12 right, or about 75%.
Unless you drink too much you shouldn't be in any danger of finding an "outie" when you were expecting an "innie"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You got 8 out of 12 right, or about 67%.
This is a pretty good score, but you could do better. Make sure you meet your dates in a well-lit room.
voor de rest vrouwen als man gezien
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Je zei "kuttest".quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:36 schreef Allure_ het volgende:
Je kunt ze niet eens alle 12 goed hebben. Kut test.
You got 10 out of 12 right, or about 83%.quote:
quote:You got 9 out of 12 right, or about 75%.
Unless you drink too much you shouldn't be in any danger of finding an "outie" when you were expecting an "innie"
Volgens mij heb ik 'm 7x overnieuw gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:39 schreef IQM het volgende:
De eerste keer lette ik niet op wat ik fout deed. Toen deed ik het voor een tweede keer en toen scoorde ik 12/12.
quote:
Toch wel gemiddelde ofzo hierquote:You got 9 out of 12 right, or about 75%.
Je bent gewoon domquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm 7x overnieuw gedaan.
Daarom passen wij ook zo goed bij elkaarquote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en.
Zijn de Olsen Twins ooit drugsverslaafd geweest?
Ik heb wel eens een lijntje met mary-kate gesnoven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 23:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en.
Zijn de Olsen Twins ooit drugsverslaafd geweest?
Morgen kom ik niet in de SCquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit mijn tijd hier te verdoen met allemaal onnuttige dingen
Nou mooi is dat...quote:
Moet leren en ga nu pitten, anders kan ik er nooit om 0730 uitquote:
Ja ik ook, 8.15 eruitquote:Op donderdag 12 maart 2009 00:25 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Moet leren en ga nu pitten, anders kan ik er nooit om 0730 uit
7:40.quote:
Ik ben al weg.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:37 schreef IQM het volgende:
Ga slapen dan in plaats van hier te zitten klagen.
Tof-jes.quote:
Mensen klagen veel te veel en vaak ook veel te onzinnig. Heb je niks aan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben al weg.
Btw het is hier toch de KLB sc...
Laat mequote:Op donderdag 12 maart 2009 00:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen klagen veel te veel en vaak ook veel te onzinnig. Heb je niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |