succesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijken of mijn PM skills nog werken
Vakantie enzo, aardige mensen, je kent het wel denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom heb jij een typische gabber in je msn?
Dat dacht ik alquote:
Puik plan, ik drink er wel een met je meequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb nou al zin om ergens op een terrasje te zitten.
IK OOK IK OOK!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Puik plan, ik drink er wel een met je mee
quote:
Een meet op een terrasquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Puik plan, ik drink er wel een met je mee
Murp ken ik amper, alleen als slotjeszetter enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
succes
edit: je zou murp en hupt toch gaan pmen?![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
succes
edit: je zou murp en hupt toch gaan pmen?![]()
lijkt mij de meest geschikte plaats om te meetenquote:
hij wil je niet op msn murp sorryquote:
msn'enquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Murp ken ik amper, alleen als slotjeszetter enzoWat moet ik dan met hem op MSN?
en heb je hupt nu op msn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Murp ken ik amper, alleen als slotjeszetter enzoWat moet ik dan met hem op MSN?
Zeker als het terras een beetje centraal tussen onze woonplaatsen ligt. Wat altijd een probleem is hier op Fokquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lijkt mij de meest geschikte plaats om te meeten
quote:
waar woon jij dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker als het terras een beetje centraal tussen onze woonplaatsen ligt. Wat altijd een probleem is hier op Fok
Nog niet, hij wil me aan het gasquote:
Oh wil het best hoor, maar zoals ik al zei, ken hem amperquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij wil je niet op msn murp sorry
hij is lief hequote:
Purmerend, 15 km boven Amsterdamquote:
Als ie slaaptquote:
purmerendquote:
dat weet ik niet. als ie wakker is heeft ie ook genoeg lieve momenten hoorquote:
TVPquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef -SG- het volgende:
Meeten lijkt me sowieso niks.
Ook dat. Niets is minder waar. Huptquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat weet ik niet. als ie wakker is heeft ie ook genoeg lieve momenten hoor
Why not?quote:
Florian, hupt en huppel op een rijtje?quote:
hihi dat leg ik je nog wel een keer uit op msn ofzoquote:
zodra ik je uitnodiging voor msn zie ga je dus ook meteen op block hequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Florian, hupt en huppel op een rijtje?
Ik bedoelde de staande mensen hè, de goeien. De zittenden zijn Paul, een onbekende en het zusje van Paulquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zodra ik je uitnodiging voor msn zie ga je dus ook meteen op block he
quote:Een veertigjarige vrouw uit Finland die alleen haar moedertaal sprak, heeft twee maanden lang op een vliegveld in Berlijn, Duitsland, geleefd. Ze was naar Berlijn gevlogen, en na het uitstappen ging ze op zoek naar de uitgang van het vliegveld. Die kon ze echter niet vinden, en niemand kon of wilde haar helpen. Tot overmaat van ramp werd ook haar koffer nog gestolen. Ze sliep en at op het vliegveld, totdat ze uiteindelijk een Finse man tegenkwam. Hij schakelde hulp in voor haar.
In haar thuisland was Jaana J. al sinds december 2008 spoorloos verdwenen. Niemand wist waar ze was, of waar ze gezocht moest worden, totdat er bericht kwam dat Jaana was opgenomen in een Duitse psychiatrische kliniek. Een Finse rechtbank tracht de Duitse overheid er nu van te overtuigen dat Jaana niet geestelijk gestoord is.
OKquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hihi dat leg ik je nog wel een keer uit op msn ofzo
hmmmquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedoelde de staande mensen hè, de goeien. De zittenden zijn Paul, een onbekende en het zusje van Paul
jah, ik heb die Paul dr ook afgeklikkerdquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedoelde de staande mensen hè, de goeien. De zittenden zijn Paul, een onbekende en het zusje van Paul
dat dat nog kanquote:
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
wel pmen dat je mn msn wil maar toevoegen ho maarquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, ik heb die Paul dr ook afgeklikkerd
Het is echt zoquote:
Kan op het werk niet op MSN liefje. Vanavond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wel pmen dat je mn msn wil maar toevoegen ho maar
jah, was al een aardig poosje flauw van hem, op FOK! staat ie ook op ignorequote:
ohw dan heb ik nog tijd genoeg om een ander msn adres aan te makenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan op het werk niet op MSN liefje. Vanavond.
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, was al een aardig poosje flauw van hem, op FOK! staat ie ook op ignore
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ohw dan heb ik nog tijd genoeg om een ander msn adres aan te maken
grapje?quote:
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?
dacht ikquote:
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?
quote:
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?
Nee, dan komt Hupt met dit topic: Funny links, pics en clips topic. Part 29quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?
yupquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?
Kennelijk vinden anderen het wel leuk, dus waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?
dat ik als vrouw zijnde (ook al kan ik een mooi vrouwenlichaam echt wel waarderen) mn eigen steeds meer begin te ergeren om steeds maar weer onverwachts en ongevraagd naar een halfnaakt zaadvragend sletje te moeten kijken.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kennelijk vinden anderen het wel leuk, dus waarom?
Volgens mij ben je gewoon jaloers op die sexy chicks
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
Oh trouwens, Fokchan is echt kansloos
Be my guestquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nogmaals gooi een keer een vrouw met klasse de sc in
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
inprincipe nietsquote:
Werd je betraptquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Oprotten mongool. Zet die pics dan achter een spoiler.
tja meneer komt toch echt uit de KLB SC, en probeert toch steeds die waarden hier te postenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Olep het volgende:
[..]
rot jij maar op als het je niet bevaltquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Olep het volgende:
[..]
hehe dat had ik vanmorgen ook toen florian zo'n plaatje poste.quote:
dat is geen TNT en ik heb niet zo'n karquote:
Zegt meneer h_h die net ook een halfnaakte chick heeft gepost zonder spoilerquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja meneer komt toch echt uit de KLB SC, en probeert toch steeds die waarden hier te posten
oh, wacht, daar mag ik niet van zeggen
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat ik als vrouw zijnde (ook al kan ik een mooi vrouwenlichaam echt wel waarderen) mn eigen steeds meer begin te ergeren om steeds maar weer onverwachts en ongevraagd naar een halfnaakt zaadvragend sletje te moeten kijken.
en ja dat moet want ik moet erlangs scrollen om bij de volgende reactie te komen.
nee hoor ik heb zonder silliconen al een leuk formaat en ben verder best tevreden met mijn lichaamquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg je een minderwaardigheidscomplex als je die foto's ziet huppel?
mwah, meer als ik jou soms die F zie verdedigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg je een minderwaardigheidscomplex als je die foto's ziet huppel?
ik zie lekker niksquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Kijk hoe zaadvragend ze kijkt ook.
*NEWSFLASH* Keeley Hazell heeft geen silliconen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee hoor ik heb zonder silliconen al een leuk formaat en ben verder best tevreden met mijn lichaam
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
rot jij maar op als het je niet bevalt
Link fuck-upquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Kijk hoe zaadvragend ze kijkt ook.
Botox?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
*NEWSFLASH* Keeley Hazell heeft geen silliconen!
maar ik ben die keeley zo spuugzat hequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
*NEWSFLASH* Keeley Hazell heeft geen silliconen!
zit wel ff wat verschil in met die bagger die jij post.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt meneer h_h die net ook een halfnaakte chick heeft gepost zonder spoiler
Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?quote:
iddquote:
quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?
Momenteel is het wat minder inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
kusje dan maar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
Same here, m'n dag zit er weer opquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen elkaar? Dat vind ik niet leuk hoor, dan ga ik maar weer naar huis
tot straks op msnquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Same here, m'n dag zit er weer op
tegen bepaalde personen is dat net iets erger dan tegen anderenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij chagrijnig was?
Zeg achterlijke mongool, je mag nu wel eens stoppen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
even kijken of ik het goed begrijp: dit ben jij die grappig doet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
jij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeg achterlijke mongool, je mag nu wel eens stoppen.
Vrouwen die begrijpen ook niks hequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
even kijken of ik het goed begrijp: dit ben jij die grappig doet?
Moet die tattoo ook iets gaan betekenen? of gewoon omdat je het mooi vind?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
DUSSSSSSSS
Ik moet gvd nog een half jaar wachten en dan mn nieuwe tattoo. Ik weet zelf nog niet hoe die eruit komt te zien want ik krijg een speciaal voor mij ontworpen tatt. Hij komt op mn bovenarm en dan zo via schouder richting tiet.
En ja ik ben nu al blij erom!!
poging om een ander onderwerp aan te snijden
deze wil ik gewoon omdat ik er echt heel graag 1 wil die ontworpen is door mario. dus nee niet echt een betekenis erachterquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet die tattoo ook iets gaan betekenen? of gewoon omdat je het mooi vind?
Het kan zijn dat ik me vergis maar ik meen hier een keer gelezen te hebben dat je al meer tattoo's hebt. Hebben die wel een speciale betekenis dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
deze wil ik gewoon omdat ik er echt heel graag 1 wil die ontworpen is door mario. dus nee niet echt een betekenis erachter
Wat voor stijl word het? Of wat voor afbeelding?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
DUSSSSSSSS
Ik moet gvd nog een half jaar wachten en dan mn nieuwe tattoo. Ik weet zelf nog niet hoe die eruit komt te zien want ik krijg een speciaal voor mij ontworpen tatt. Hij komt op mn bovenarm en dan zo via schouder richting tiet.
En ja ik ben nu al blij erom!!
poging om een ander onderwerp aan te snijden
Ja die hebben alle 5 een betekenisquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me vergis maar ik meen hier een keer gelezen te hebben dat je al meer tattoo's hebt. Hebben die wel een speciale betekenis dan?
geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat voor stijl word het? Of wat voor afbeelding?
het is wel zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
"Deze tattoo symboliseert een belangrijke maar moeilijke periode uit mijn leven" - Miami Ink ©
vat wel de hele serie in 1 zin samenquote:
heb ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef eNGine10 het volgende:
Ik vind een tattoo aan de binnenkant van de pols altijd wel vet
Je hebt een zoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb ik ookdie heeft mn vriend ontworpen voor mij. zijn de astrologische tekens van mij en mijn zoon in elkaar verweven
dat is een kwestie van smaakquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind vrouwen met tatoeages niet aantrekkelijk
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt een zoon.
* -SG- Medelijden heeft.
Met zoon natuurlijk.
Welke ben jij op die Hyves foto?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
het scheelt dat ik zonder tatts ook niet aantrekkelijk was dus
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
het scheelt dat ik zonder tatts ook niet aantrekkelijk was dus
zeg ik nietquote:
ja dat zeker maar dan niet die standaard aarsgeweienquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wheheh
sommige tats kunne zeker wel sexy zijn
mijn tatoo komt ook niet uit een boekquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja dat zeker maar dan niet die standaard aarsgeweien![]()
of van die meiden die een tattooshop instappen en het eerste de beste plaatje van een dolfijn dat ze zien meteen maar voor eeuwig op dr lichaam willen
da's een kwestie van smaakquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja dat zeker maar dan niet die standaard aarsgeweien![]()
of van die meiden die een tattooshop instappen en het eerste de beste plaatje van een dolfijn dat ze zien meteen maar voor eeuwig op dr lichaam willen
het scheelt dat ik mijn tatts heb genomen voor mezelf en niet voor een anderquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
da's een kwestie van smaak
ik vind ze van jou ook niet mooi, maar he, jij moet dr mee lopen
preciesquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het scheelt dat ik mijn tatts heb genomen voor mezelf en niet voor een ander
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |