Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?quote:
iddquote:
quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?
Momenteel is het wat minder inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
kusje dan maar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
Same here, m'n dag zit er weer opquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen elkaar? Dat vind ik niet leuk hoor, dan ga ik maar weer naar huis
tot straks op msnquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Same here, m'n dag zit er weer op
tegen bepaalde personen is dat net iets erger dan tegen anderenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij chagrijnig was?
Zeg achterlijke mongool, je mag nu wel eens stoppen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
even kijken of ik het goed begrijp: dit ben jij die grappig doet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
jij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeg achterlijke mongool, je mag nu wel eens stoppen.
Vrouwen die begrijpen ook niks hequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
even kijken of ik het goed begrijp: dit ben jij die grappig doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |