Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?quote:
iddquote:
quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?
Momenteel is het wat minder inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
kusje dan maar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
Same here, m'n dag zit er weer opquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen elkaar? Dat vind ik niet leuk hoor, dan ga ik maar weer naar huis
tot straks op msnquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Same here, m'n dag zit er weer op
tegen bepaalde personen is dat net iets erger dan tegen anderenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij chagrijnig was?
Zeg achterlijke mongool, je mag nu wel eens stoppen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
even kijken of ik het goed begrijp: dit ben jij die grappig doet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
[ afbeelding ]
jij ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef Olep het volgende:
[..]
Zeg achterlijke mongool, je mag nu wel eens stoppen.
Vrouwen die begrijpen ook niks hequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
even kijken of ik het goed begrijp: dit ben jij die grappig doet?
Moet die tattoo ook iets gaan betekenen? of gewoon omdat je het mooi vind?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
DUSSSSSSSS
Ik moet gvd nog een half jaar wachten en dan mn nieuwe tattoo. Ik weet zelf nog niet hoe die eruit komt te zien want ik krijg een speciaal voor mij ontworpen tatt. Hij komt op mn bovenarm en dan zo via schouder richting tiet.
En ja ik ben nu al blij erom!!
poging om een ander onderwerp aan te snijden
deze wil ik gewoon omdat ik er echt heel graag 1 wil die ontworpen is door mario. dus nee niet echt een betekenis erachterquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet die tattoo ook iets gaan betekenen? of gewoon omdat je het mooi vind?
Het kan zijn dat ik me vergis maar ik meen hier een keer gelezen te hebben dat je al meer tattoo's hebt. Hebben die wel een speciale betekenis dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
deze wil ik gewoon omdat ik er echt heel graag 1 wil die ontworpen is door mario. dus nee niet echt een betekenis erachter
Wat voor stijl word het? Of wat voor afbeelding?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
DUSSSSSSSS
Ik moet gvd nog een half jaar wachten en dan mn nieuwe tattoo. Ik weet zelf nog niet hoe die eruit komt te zien want ik krijg een speciaal voor mij ontworpen tatt. Hij komt op mn bovenarm en dan zo via schouder richting tiet.
En ja ik ben nu al blij erom!!
poging om een ander onderwerp aan te snijden
Ja die hebben alle 5 een betekenisquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:40 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik me vergis maar ik meen hier een keer gelezen te hebben dat je al meer tattoo's hebt. Hebben die wel een speciale betekenis dan?
geen ideequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat voor stijl word het? Of wat voor afbeelding?
het is wel zoquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:42 schreef Florian_ het volgende:
"Deze tattoo symboliseert een belangrijke maar moeilijke periode uit mijn leven" - Miami Ink ©
vat wel de hele serie in 1 zin samenquote:
heb ik ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef eNGine10 het volgende:
Ik vind een tattoo aan de binnenkant van de pols altijd wel vet
Je hebt een zoon.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb ik ookdie heeft mn vriend ontworpen voor mij. zijn de astrologische tekens van mij en mijn zoon in elkaar verweven
dat is een kwestie van smaakquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef Florian_ het volgende:
Ik vind vrouwen met tatoeages niet aantrekkelijk
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je hebt een zoon.
* -SG- Medelijden heeft.
Met zoon natuurlijk.
Welke ben jij op die Hyves foto?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
het scheelt dat ik zonder tatts ook niet aantrekkelijk was dus
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat is een kwestie van smaak
het scheelt dat ik zonder tatts ook niet aantrekkelijk was dus
zeg ik nietquote:
ja dat zeker maar dan niet die standaard aarsgeweienquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
wheheh
sommige tats kunne zeker wel sexy zijn
mijn tatoo komt ook niet uit een boekquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja dat zeker maar dan niet die standaard aarsgeweien![]()
of van die meiden die een tattooshop instappen en het eerste de beste plaatje van een dolfijn dat ze zien meteen maar voor eeuwig op dr lichaam willen
da's een kwestie van smaakquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja dat zeker maar dan niet die standaard aarsgeweien![]()
of van die meiden die een tattooshop instappen en het eerste de beste plaatje van een dolfijn dat ze zien meteen maar voor eeuwig op dr lichaam willen
het scheelt dat ik mijn tatts heb genomen voor mezelf en niet voor een anderquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
da's een kwestie van smaak
ik vind ze van jou ook niet mooi, maar he, jij moet dr mee lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |