quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ohw dan heb ik nog tijd genoeg om een ander msn adres aan te maken
grapje?quote:
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?
dacht ikquote:
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?
quote:
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?
Nee, dan komt Hupt met dit topic: Funny links, pics en clips topic. Part 29quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?
yupquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?
Kennelijk vinden anderen het wel leuk, dus waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?
dat ik als vrouw zijnde (ook al kan ik een mooi vrouwenlichaam echt wel waarderen) mn eigen steeds meer begin te ergeren om steeds maar weer onverwachts en ongevraagd naar een halfnaakt zaadvragend sletje te moeten kijken.quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Kennelijk vinden anderen het wel leuk, dus waarom?
Volgens mij ben je gewoon jaloers op die sexy chicks
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:13 schreef Dragorius het volgende:
Oh trouwens, Fokchan is echt kansloos
Be my guestquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nogmaals gooi een keer een vrouw met klasse de sc in
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
inprincipe nietsquote:
Werd je betraptquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Olep het volgende:
[..]
Oprotten mongool. Zet die pics dan achter een spoiler.
tja meneer komt toch echt uit de KLB SC, en probeert toch steeds die waarden hier te postenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Olep het volgende:
[..]
rot jij maar op als het je niet bevaltquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:18 schreef Olep het volgende:
[..]
hehe dat had ik vanmorgen ook toen florian zo'n plaatje poste.quote:
dat is geen TNT en ik heb niet zo'n karquote:
Zegt meneer h_h die net ook een halfnaakte chick heeft gepost zonder spoilerquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
tja meneer komt toch echt uit de KLB SC, en probeert toch steeds die waarden hier te posten
oh, wacht, daar mag ik niet van zeggen
Speciaal voor jou dan:quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat ik als vrouw zijnde (ook al kan ik een mooi vrouwenlichaam echt wel waarderen) mn eigen steeds meer begin te ergeren om steeds maar weer onverwachts en ongevraagd naar een halfnaakt zaadvragend sletje te moeten kijken.
en ja dat moet want ik moet erlangs scrollen om bij de volgende reactie te komen.
nee hoor ik heb zonder silliconen al een leuk formaat en ben verder best tevreden met mijn lichaamquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg je een minderwaardigheidscomplex als je die foto's ziet huppel?
mwah, meer als ik jou soms die F zie verdedigenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Krijg je een minderwaardigheidscomplex als je die foto's ziet huppel?
ik zie lekker niksquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Kijk hoe zaadvragend ze kijkt ook.
*NEWSFLASH* Keeley Hazell heeft geen silliconen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
nee hoor ik heb zonder silliconen al een leuk formaat en ben verder best tevreden met mijn lichaam
Nee.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
rot jij maar op als het je niet bevalt
Link fuck-upquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:22 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
[ afbeelding ]
Kijk hoe zaadvragend ze kijkt ook.
Botox?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
*NEWSFLASH* Keeley Hazell heeft geen silliconen!
maar ik ben die keeley zo spuugzat hequote:Op woensdag 11 maart 2009 16:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
*NEWSFLASH* Keeley Hazell heeft geen silliconen!
zit wel ff wat verschil in met die bagger die jij post.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zegt meneer h_h die net ook een halfnaakte chick heeft gepost zonder spoiler
Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?quote:
iddquote:
quote:
Waar baseer je dat op?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:27 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt origineel hoor, en ik wist niet dat je homo was?
Momenteel is het wat minder inderdaadquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
kusje dan maar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik vind het hier helemaal niet meer zo leuk
Same here, m'n dag zit er weer opquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:30 schreef Dragorius het volgende:
Waarom zijn jullie zo gemeen tegen elkaar? Dat vind ik niet leuk hoor, dan ga ik maar weer naar huis
tot straks op msnquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Same here, m'n dag zit er weer op
tegen bepaalde personen is dat net iets erger dan tegen anderenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij chagrijnig was?
Zeg achterlijke mongool, je mag nu wel eens stoppen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
even kijken of ik het goed begrijp: dit ben jij die grappig doet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:32 schreef appelsjap het volgende:
Om iedereen op te vrolijken heb ik maar besloten nog maals Keeley te posten.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |