quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:02 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, ik heb die Paul dr ook afgeklikkerd
Het is echt zoquote:
Kan op het werk niet op MSN liefje. Vanavond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wel pmen dat je mn msn wil maar toevoegen ho maar
jah, was al een aardig poosje flauw van hem, op FOK! staat ie ook op ignorequote:
ohw dan heb ik nog tijd genoeg om een ander msn adres aan te makenquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kan op het werk niet op MSN liefje. Vanavond.
quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:06 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
jah, was al een aardig poosje flauw van hem, op FOK! staat ie ook op ignore
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?quote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ohw dan heb ik nog tijd genoeg om een ander msn adres aan te maken
grapje?quote:
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?
dacht ikquote:
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?
quote:
Wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kom jij iets te kort dat je dat doet compenseren door het plaatsen van veel plaatjes van halfnaakte zaadvragende sletjes?
Nee, dan komt Hupt met dit topic: Funny links, pics en clips topic. Part 29quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?
yupquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:09 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Neehoor, maar bagger over msn en random smileys zijn interessanter?
Kennelijk vinden anderen het wel leuk, dus waarom?quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
kan je niet gewoon een topic openen en daar je plaatjes inpleuren?
dat ik als vrouw zijnde (ook al kan ik een mooi vrouwenlichaam echt wel waarderen) mn eigen steeds meer begin te ergeren om steeds maar weer onverwachts en ongevraagd naar een halfnaakt zaadvragend sletje te moeten kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |