succesquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kijken of mijn PM skills nog werken
Vakantie enzo, aardige mensen, je kent het wel denk ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
waarom heb jij een typische gabber in je msn?
Dat dacht ik alquote:
Puik plan, ik drink er wel een met je meequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb nou al zin om ergens op een terrasje te zitten.
IK OOK IK OOK!!!quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Puik plan, ik drink er wel een met je mee
quote:
Een meet op een terrasquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Puik plan, ik drink er wel een met je mee
Murp ken ik amper, alleen als slotjeszetter enzoquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
succes
edit: je zou murp en hupt toch gaan pmen?![]()
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
succes
edit: je zou murp en hupt toch gaan pmen?![]()
lijkt mij de meest geschikte plaats om te meetenquote:
hij wil je niet op msn murp sorryquote:
msn'enquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Murp ken ik amper, alleen als slotjeszetter enzoWat moet ik dan met hem op MSN?
en heb je hupt nu op msn?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Murp ken ik amper, alleen als slotjeszetter enzoWat moet ik dan met hem op MSN?
Zeker als het terras een beetje centraal tussen onze woonplaatsen ligt. Wat altijd een probleem is hier op Fokquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
lijkt mij de meest geschikte plaats om te meeten
quote:
waar woon jij dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zeker als het terras een beetje centraal tussen onze woonplaatsen ligt. Wat altijd een probleem is hier op Fok
Nog niet, hij wil me aan het gasquote:
Oh wil het best hoor, maar zoals ik al zei, ken hem amperquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hij wil je niet op msn murp sorry
hij is lief hequote:
Purmerend, 15 km boven Amsterdamquote:
Als ie slaaptquote:
purmerendquote:
dat weet ik niet. als ie wakker is heeft ie ook genoeg lieve momenten hoorquote:
TVPquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 15:52 schreef -SG- het volgende:
Meeten lijkt me sowieso niks.
Ook dat. Niets is minder waar. Huptquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dat weet ik niet. als ie wakker is heeft ie ook genoeg lieve momenten hoor
Why not?quote:
Florian, hupt en huppel op een rijtje?quote:
hihi dat leg ik je nog wel een keer uit op msn ofzoquote:
zodra ik je uitnodiging voor msn zie ga je dus ook meteen op block hequote:Op woensdag 11 maart 2009 15:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Florian, hupt en huppel op een rijtje?
Ik bedoelde de staande mensen hè, de goeien. De zittenden zijn Paul, een onbekende en het zusje van Paulquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zodra ik je uitnodiging voor msn zie ga je dus ook meteen op block he
quote:Een veertigjarige vrouw uit Finland die alleen haar moedertaal sprak, heeft twee maanden lang op een vliegveld in Berlijn, Duitsland, geleefd. Ze was naar Berlijn gevlogen, en na het uitstappen ging ze op zoek naar de uitgang van het vliegveld. Die kon ze echter niet vinden, en niemand kon of wilde haar helpen. Tot overmaat van ramp werd ook haar koffer nog gestolen. Ze sliep en at op het vliegveld, totdat ze uiteindelijk een Finse man tegenkwam. Hij schakelde hulp in voor haar.
In haar thuisland was Jaana J. al sinds december 2008 spoorloos verdwenen. Niemand wist waar ze was, of waar ze gezocht moest worden, totdat er bericht kwam dat Jaana was opgenomen in een Duitse psychiatrische kliniek. Een Finse rechtbank tracht de Duitse overheid er nu van te overtuigen dat Jaana niet geestelijk gestoord is.
OKquote:Op woensdag 11 maart 2009 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
hihi dat leg ik je nog wel een keer uit op msn ofzo
hmmmquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedoelde de staande mensen hè, de goeien. De zittenden zijn Paul, een onbekende en het zusje van Paul
jah, ik heb die Paul dr ook afgeklikkerdquote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bedoelde de staande mensen hè, de goeien. De zittenden zijn Paul, een onbekende en het zusje van Paul
dat dat nog kanquote:
Ik geloof je niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 16:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
wel pmen dat je mn msn wil maar toevoegen ho maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |