India is toch niet mijn terrein. bij mij was portugal sowieso niet snel gevallen, dat viel pas toen ik het via spanje zelf vernietigde.quote:
Ja daar had ik last van met medieval. Ging namelijk eerst ruzie zoeken met bijna alle landen had net jeruzalem en die regio een beetje veilig maar niet veel troepen daar. Komen die mongolen ineens aanzetten. kuuuut!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
India is toch niet mijn terrein. bij mij was portugal sowieso niet snel gevallen, dat viel pas toen ik het via spanje zelf vernietigde.
Ik probeerde mijn invasie van india dus via mysore te laten lopen, viel dat even tegen. Dacht dat met 1 stack en een bootje wel te klaren, stonden er 2 stacks en wat pulp mij op te wachten bij die hoofdstad. Ik nog vluchten, maar dat hielp weinig.. Ondertussen verklaarde maratha dinges mij de oorlog, waardoor mijn haven in colombo constant werd aangevallen.. heb ongeveer 15 jaar niks in india kunnen doen, omdat ik te druk wasin amerika en europa, om serieus geld te besteden daar. Misschien stom als ik zo hoor wat jij eraan verdient.
Ondertussen eindelijk een mooi leger opgebouwd, en val nu via birma in het oosten, en perzie in het westen(even een bootje naartoe laten varen, de ottomanen zitten nml nog in de weg in europa) het mooie india binnen. Denk dat ik ze er wel redelijk snel onder krijg.
Zit nu in 1743, en europa is tot aan de grens litouwen - zwarte zee - griekenland helemaal van mij, met uitzondering van engeland en venetie, dat laatste arme landje wou toch vrede met me, en dat is volledig afhankelijk van mijn macht. altijd leuk:P
had tot 5 jaar terug nog een alliance met oostenrijk, maar die zijn nu dood. Ze werden aangevallen door pruizen, wenen viel, en ze hadden alleen ong kroatie.. dus ik trap die pruisen hard wenen uit, en daarna helemaal van de wereld. Beurt later wil oostenrijk wenen terug, en anders wordt het oorlog, ja verdomme, zullen we nou krijgen.. Dus oorlog hebben ze gekregen, arme zij..
Zeeslagen blijven niet mijn ding, heb ze nogsteeds maar iets van 4x gevoerd, ik ontwijk ze gewoon.. wel zonde misschien..
Wat trouwens wel makkelijk/handig is, is dat als je een faction vernietigd, dat alle overgebleven stacks ook verdwijnen.. scheelt vechten.. Maakt het spel ergens ook wel weer simpel, vroeger moest je je nog bekommeren om rondzwervende full stack rebels..
ik stond in de minquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heel tactisch de financiën afgeplakt
Iets te verbergen?
zo ver ik weet: bij de normale moet je de speciale units verdienen en bij de SE kan je de 6 units gelijk inzettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat is de verschil in Empire total war en Empire total war special edition?
is dit wel waardevol?.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik weet: bij de normale moet je de speciale units verdienen en bij de SE kan je de 6 units gelijk inzetten
Console cheats zijn niet illegaal en het Steam platform kan dat niet eens zien. En cheats heb je echt niet nodig, tenzij je een catastrofe wil voorkomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:03 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
is dit wel waardevol?.
ik wil op den duur ook ff gaan cheaten.
Kan dat ook problemen krijgen met steam?
zelfde geldt voor trainers.. zolang het offline gebruikt wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Console cheats zijn niet illegaal en het Steam platform kan dat niet eens zien. En cheats heb je echt niet nodig, tenzij je een catastrofe wil voorkomen.
Linkje naar de mods?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:50 schreef invine het volgende:
Ik ben maar begonnen met Frankrijk.. maar dat is ook nog best een underdog. Heb nu ook wat mods geinstalleerd met verbeterd geluid en andere trommels + meer rook van musketten.en bloed!
Het zijn vaak de echte die-hard spelers die weten wat ze missen, en je weet pas ook vaak wat je mist als je het spel een tijdje hebt gespeeld. Hetzelfde als met Oblivion en Fallout 3 bijvoorbeeld, de vanilla (standard content) versies zijn speelbaar, maar met mods is het oneindig veel plezier.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:03 schreef invine het volgende:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1075
staan er genoeg op. ook veel kleding verbeteringen etc.
maar ik vraag me dan toch af waarom de makers van het spel dat zelf niet gelijk zo gedaan hebben.
waarschijnlijk word ergens je route geraid..quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:10 schreef liebgot het volgende:
Een vraag:
Ik speel met Nederland en opeens valt mijn trade weg. Ik heb zo goed als gans Zuid- en Midden-Amerika veroverd en mijn trade-inkomsten lagen op een 10.000 Al een geruime tijd is die inkomst verdwenen en staat die op nul. Alle traderoutes liggen open, behalve die naar Brazilië, waar niets doorloopt, zelfs niet één vlootje. Hoe komt dit? Ligt het daaraan dat ik geen inkomsten meer krijg? Ik ben wel één keer bankrupt geweest, misschien dat het daar iets heeft mee te maken...
En wat te doen met schepen waar de piratenvlag op pinkt? Kan ik zelf ook zo'n route 'raiden'?
tnx!
ja bij mij ook, zonder duidelijk reden. Ik speel alles op ultra en loopt prima dus lijkt me niet dat t daar aan ligt, net nieuwe pc gekocht. En toch word ik zeker elk uur wel een keer naar het bureaublad gebonjourd, maar gelukkig saved het spel uit zichzelf al lekker vaak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:54 schreef liebgot het volgende:
Om het uur loopt het spel vast bij mij. De eerste dagen dat ik het speelde had ik daar geen last van. De pc is uitstekend, dus daarkan het niet aan liggen..
niemand een idee?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef mschol het volgende:
vraagje: als ik ETW in UK koop kan ik em dan hier ook activeren op steam? (kan de SF editie krijgen voor ¤32,-)
Lijkt me van wel, om zeker te zijn gewoon een account aan maken met een engels adres.quote:
mja dat ga ik dus niet doen aangezien ik al een steam account heb met een behoorlijk gevulde lijst...quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:29 schreef Fingon het volgende:
[..]
Lijkt me van wel, om zeker te zijn gewoon een account aan maken met een engels adres.
Zijn de updates ook buiten steam om te downloaden?quote:Op dinsdag 31 maart 2009 21:27 schreef Fingon het volgende:
Er zijn er al 3 geweest ofzo, je download ze automatisch met steam.
Om de notes te checken:
rechtermuisknop op de game in steam, en kies ''update news''
CA zal ongeveer op deze manier gaan patchen:
-zooi (hot)fixs
-grote gameplay update
-zooi (hot)fixs
-grote gameplay update
etc.
Stond ergens op het officiele forum.
Zeeslagen zijn idd erg moeilijk. Ik bouw dan ook weinig vloten, ik vermijd zeeslagen :pquote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef DiviFilius het volgende:
Aanvankelijk vond ik het tegenvallen. Zeeslagen snapte ik niets van, veldslagen waren enorm statisch en ik kon er weinig tactiek in vinden. Maar als je je een beetje verdiept in de campaign map en een en ander uitprobeerd bij die veldslagen is het een enorm leuk spel. Alleen die zeeslagen bak ik helaas nog steeds niets van...
kan je ook geen trade-rights afkopen? Dat werkte bij mij erg goed. Geef je ze 1000 of een paar beurtjes millitary acces, dat geld heb je toch zo terugverdiend en die acces doen ze meestal niks mee.quote:Op vrijdag 3 april 2009 03:13 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zeeslagen zijn idd erg moeilijk. Ik bouw dan ook weinig vloten, ik vermijd zeeslagen :p
Wat ik ook leuk aan de game vind diplomatiek. Vaak wil ik iemand aanvallen maar dat kan dan niet omdat ik mijn alliantie niet wil verliezen, of hij heeft een sterke bondgenoot
Erg jammer vind ik dat als je een paar gebiedjes overneemt, iedereen hostile tegen je is. Territorial expension -180 bij iedereen na het overnemen van zo'n 12 gebiedenNu al wil niemand meer traden met me, en is de hele map rood als ik kijk naar hoe ze tegenover mij staan. Dat moet wel wat minder imo.
Waarom lukken die zeeslagen niet?quote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef DiviFilius het volgende:
Aanvankelijk vond ik het tegenvallen. Zeeslagen snapte ik niets van, veldslagen waren enorm statisch en ik kon er weinig tactiek in vinden. Maar als je je een beetje verdiept in de campaign map en een en ander uitprobeerd bij die veldslagen is het een enorm leuk spel. Alleen die zeeslagen bak ik helaas nog steeds niets van...
same herequote:Op vrijdag 3 april 2009 22:17 schreef DiviFilius het volgende:
Ik heb geen idee waarom het niet lukt, wat ik ook probeer, ondanks het feit dat ik een veel sterkere vloot heb leg ik het 9 vd 10 keer af.
Bij mij willen ze 10.000 voor trade rights en ik zit in jaar 1719quote:Op vrijdag 3 april 2009 12:34 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
kan je ook geen trade-rights afkopen? Dat werkte bij mij erg goed. Geef je ze 1000 of een paar beurtjes millitary acces, dat geld heb je toch zo terugverdiend en die acces doen ze meestal niks mee.
Zo sloot ik zelfs handelsverdragen met naties die volledig hostile waren en waar ik net twee gebieden van had veroverd.
ja, je kan kiezen tussen een snelle match, dan krijg je random geselecteerde units zowel in navy als land, dit is altijd 1 versus 1. Maar je kan ook kiezen voor het zelf selecteren van units en dan kunnen de legers oplopen tot 4 versus 4.quote:
Minder ingewikkeld ? Ik ben veel langer bezig met micromanagen van al mn settlements dan in medieval II of Rome TW. Parlement ed beetje op orde brengen, alle dorpjes etc uitbouwen.quote:Op maandag 6 april 2009 16:23 schreef Unhuman het volgende:
Ja is bijna hetzelfde, en kwa campaign map veel beter, overzichtelijker, en minder ingewikkeld.
Ik schop elke turn een minister van 3 sterren of lager eruit.quote:Op woensdag 8 april 2009 00:27 schreef DiviFilius het volgende:
Doen jullie echt iets met het parlement, zijn daar echt grote voordelen uit te halen ?
Ik neem die elections meestal maar voor kennisgeving aan.
Precies, met een absolute koning is het helemaal relax, ik heb alleen maar 6 sterren en hogerquote:Op woensdag 8 april 2009 02:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik schop elke turn een minister van 3 sterren of lager eruit.
Alleen mijn volk komt dan altijd in opstand rond jaar 1740 :/quote:Op woensdag 8 april 2009 22:41 schreef Fingon het volgende:
[..]
Precies, met een absolute koning is het helemaal relax, ik heb alleen maar 6 sterren en hoger
gelukkig slaat het spel zelf ook op, dus je zal hoogsten een aantal beurten opnieuw moeten spelen.quote:Op zondag 12 april 2009 10:03 schreef slacker_nl het volgende:
Ben ik gisteravond begonnen aan hard/hard campaign.. sluit ik m'n campaign af na paar uur gespeeld te hebben.. word ik wakker.. realiseer me.. NIET OPGESLAGEN....
Smerige Fransen! Welk land speel je? En kunnen ze je over land aanvallen? Zo nee dan heb je niets te vrezen want zeelandingen doen ze niet aan ;pquote:Op zondag 12 april 2009 10:10 schreef slacker_nl het volgende:
Op zich is het niet zo erg, ben ergens in oorlog met de fransen terecht gekomen en die waren me aan het aanvallen terwijl ik 0,0 leger had. Zat vooral me techtree uit te breiden.
Wat bij mij erg hielp bij de zee slagen is je boten opdelen in in groepen van 5ish en ze dan in Line Formatie te stoppen, de twee lines parallel aan elkaar te laten varen met redelijk wat ruimte tussen ze in en vervolgens 1 line lings en de ander rechts van de vijand te laten varen. en dan een beetje er mee spelenquote:Op donderdag 2 april 2009 23:25 schreef DiviFilius het volgende:
Aanvankelijk vond ik het tegenvallen. Zeeslagen snapte ik niets van . Alleen die zeeslagen bak ik helaas nog steeds niets van...
Dan heb ik als Maratha Confederacy een enorm voordeelquote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Smerige Fransen! Welk land speel je? En kunnen ze je over land aanvallen? Zo nee dan heb je niets te vrezen want zeelandingen doen ze niet aan ;p
Ik heb ook een game met de Marathas. Ik heb heel India, behalve Sri Lanka. Ik heb onwijs veel trade overeenkomsten en wil geen oorlog met NL, Engeland en Oostenrijk, die gaan dan al mijn trade routes raiden :p Toen ik Goa innam had ik even oorlog met Engeland, maar die had ik een provincie gegeven in ruil voor vrede. Ik had snel Portugal ingenomen om de oorlog met Portugal te beeindigen en een gebied in Europa te hebben voor een invasiequote:Op zondag 12 april 2009 16:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan heb ik als Maratha Confederacy een enorm voordeelMijn enige buurlanden zijn het Ottomaanse rijk, hiermee heb ik een alliantie, Georgia en Dagestan, twee kleine landjes die meer zouden moeten vrezen van mij, dan ik van hen.
Ben wel in oorlog met Engeland en de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden. Heb intussen heel India in handenGa nu maar eens richting Amerika om de kolonies van Nederland te veroveren.
Doe je goed. Ik heb alleen met het Ottomaanse Rijk en Rusland een trade. De rest wil het nietquote:Op zondag 12 april 2009 18:04 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik heb ook een game met de Marathas. Ik heb heel India, behalve Sri Lanka. Ik heb onwijs veel trade overeenkomsten en wil geen oorlog met NL, Engeland en Oostenrijk, die gaan dan al mijn trade routes raiden :p Toen ik Goa innam had ik even oorlog met Engeland, maar die had ik een provincie gegeven in ruil voor vrede. Ik had snel Portugal ingenomen om de oorlog met Portugal te beeindigen en een gebied in Europa te hebben voor een invasieOndertussen had ik Persie ingenomen en die 2 kleine landjes tussen mij en Rusland in.
Daarna 6 jaar voorbereid voor een grote invasie van het Ottomaanse en de Barbaarse staten en ondertussen Marokko ingenomen. Bij elk van de 3 regions van de Barbaarse Staten een vloot met genoeg manschappen geplaatst, 2 landmachten vanaf het land die Armenie en Bagdad (?) innemen en dan doorstoten. 1 vloot bij Griekenland om daar een gebied in te nemen en 1 vloot voor Damascus en Jeruzalem.
Dat was zeer succesvol, en mijn legers zijn ook goed doorgestoten, maar niet overal want het is nog onrustig in veel gebieden. Heb nu heel noord Afrika, en het Midden Oosten tot en met Turkije en een gebied in Griekenland
Heb Allianties met Rusland, Engeland en Nederland. Nu ga ik langzaam maar zeker Europa opeten vanuit Portugal naar Spanje, Frankrijk dan een vloot die Italie en de eilanden daar gaat pakken en mijn andere main army gaat vanuit Turkije. Rusland laat ik nog even leven
Gewoon wat geld erbij proberen te geven tussen 1500 en 5000quote:Op zondag 12 april 2009 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Doe je goed. Ik heb alleen met het Ottomaanse Rijk en Rusland een trade. De rest wil het niet
heb dat ook al geprobeerd, maar dat willen ze ook niet.quote:Op zondag 12 april 2009 20:36 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Gewoon wat geld erbij proberen te geven tussen 1500 en 5000
Geef ze een staatsgift van 2500 en dan probeer het nog eens :pquote:Op zondag 12 april 2009 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
heb dat ook al geprobeerd, maar dat willen ze ook niet.
Zo ben ik aan mijn alliantie gekomen met de Ottomanen, maar een handelsverdrag willen ze niet. Tenzij ik Gujarat aan hen geef, maar ik verdom het om Indische gebieden te ruilen voor handel.quote:Op zondag 12 april 2009 21:00 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geef ze een staatsgift van 2500 en dan probeer het nog eens :p
Ben NL, ze vielen me aan in de America's in Nederlands (of Frans) Guinea.quote:Op zondag 12 april 2009 16:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Smerige Fransen! Welk land speel je? En kunnen ze je over land aanvallen? Zo nee dan heb je niets te vrezen want zeelandingen doen ze niet aan ;p
je economy, zonder inkomsten geen betaalbare oorlogquote:Op maandag 13 april 2009 19:55 schreef slacker_nl het volgende:
Wat zijn eigenlijk de dingen die je voor elkaar moet krijgen voordat je echt met je campaign kan beginnen? Techtree, leger, steden, gebouwen etc.
Dat deed ik toen ik in oorlog met Frankrijk kwam, ben me iets meer gaan richten op het leger, maar die kosten stijgen de pan uit op dit moment.quote:Op maandag 13 april 2009 20:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
je economy, zonder inkomsten geen betaalbare oorlog
Hmm met Rusland vond ik het op VH/VH toch niet zo gemakkelijk. Zwakke troepen ookquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:10 schreef Semisane het volgende:
Hmmmz, ik zit nu zo rond 1790, heb geheel Europa in een houtgreep(België Frankrijk, Spanje, Gibraltar en wat eilanden in de Middellandse zee zijn van mij) , ik heb met iedereen een trade agreement en het levert de meesten zoveel op dat mij aanvallen in praktijk betekent dat ze falliet gaan.Ik haal zo'n 80.000 binnen per beurt, ookal heb ik vrij veel Full Stacks rond huppelen.
Ik heb geheel india, inclusief Afganistan en Turkije. Gewoon 6 stacks door heel India laten sweepen, was een leuk stukje daar de Marathas veel legers hadden, hoewel ze technologisch ver achter liepen Daarbij heb ik geheel Zuid-Amerika, inclusief alle kleine eilanden daar, nadat England die met mij ruilde, voor een stuk land in Noord-Amerika.
De laatste twee landen, Persië en Mexico, die oorlog met mij wilde, zijn geheel veroverd en nu is het al een jaar of 5 vrij rustig....
Het probleem is dat ik geen zin heb om weer een oorlog te beginnen, omdat ik deze uiteindelijk toch wel win. Als het moet ram ik gewoon een extra aantal stacks uit de grond. en daar ik de grootste marine heb en mijn schepen alle zeeën behalve het gebied bij Zweden/Denemarken beheers, heb ik op het water ook al weinig te vrezen...
En dat is eigenlijk het grootste nadeel van dit spel, want ookal speel ik op VH/VH, echt moeilijk wordt het niet. Ik win tegenwoordig ook alle naval battles, hoewel dat dan nog wel wat uitdaging kan geven, als de tegenstander goed genoeg is.
Maar het feit dat landen zelf praktisch nooit mijn gebieden binnen vallen enkel Mexico was zo moedig, hoewel het ook hun einde inluide en er nog steeds geen aanvallen vanaf zee komen, slaat nu de verveling een beetje toe.
En mijn hoop dat men snel de grootste bugs uit het spel slopen is nu ook wel weer vervlogen....dus is het wachten op een mod in de stijl van Rome: Total Realism...
Jammer toch wel...want als het moeilijkheid niveau hoger was geweest had het meer replay waarde....
quote:Op woensdag 15 april 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit nu in 1773. Heb eindelijk met meerdere landen een trade, kostte me wel tussen de 20k - 60k.
Zojuist Nederland vernietigt, nu is Engeland aan de beurt. Heb drie full-stacks net in Engeland gedropt. Nog één is onderweg en nog twee zijn in productie. Daarnaast ook nog een stack in Nederland.
Nederland vond ik best makkelijk te verslaan eigenlijk. Hopelijk biedt Engeland wat meer tegenstand.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Koste me veel moeite om NL aan te vallenhaha onderhand met India heel Europa veroverd.
Had het over gevoelquote:Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland vond ik best makkelijk te verslaan eigenlijk. Hopelijk biedt Engeland wat meer tegenstand.
Ik wou wel weer vrede met Nederland, maar dat wilden ze zelf niet, dus dan maar van de kaart vegen.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had het over gevoelMeestal help ik NL een handje lol
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238469quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar kan ik trouwens een goedwerkende mod vandaan halen zodat ik ook met de minor factions kan spelen?
Er is hier vast wel iemand die dat weet
thnxquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238469
No problemo. Veel goede mods daar, maar zelf nog niet geprobeerd. Ben altijd bang dat ik dan de boel moet reinstalleren om het weer normaal te krijgen als ik geen in meer heb in de mod.quote:
Maar India is wel makkelijker he (Althans bij mij dan). Bij mij werden de naties in Europa etc niet 'boos' op me als ik regions innam. Dus ik kon iedereen te vriend houden en ze dan 1 voor 1 opeten. Als ik NL of Engeland speel en dan 8 regions inneem is territorial expansion alweer op -100 of meer bij de meeste landen, dat is dus een stuk moeilijker spelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb de Grand Campaign met de Maratha Confederacy voltooidHeb de laatste 25 jaar rustig aan gedaan. En heb Europa vooral met rust gelaten. Had op het einde een alliantie met de Verenigde Staten, Frankrijk, Zweden, Pruisen en het Ottomaanse Rijk. Ik had de kleine eilandjes in de caribbean in handen. In Europa Schotland, Ierland, Engeland & Wales en Nederland. Daarnaast nog Marokko en alles ten oosten (inclusief de genoemde gebieden) van de lijn Karelia, Muscovy, Oekraïne, Crimea, Don Voisko, Georgië, Azerbajian en Persia en geheel India in handen.
ik heb een backup gemaakt, dus zou niet nodig hoeven.quote:Op zondag 19 april 2009 04:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
No problemo. Veel goede mods daar, maar zelf nog niet geprobeerd. Ben altijd bang dat ik dan de boel moet reinstalleren om het weer normaal te krijgen als ik geen in meer heb in de mod.
Ja gewoon inloggen op je steam account op die computer. Ik woon in NL en Amerika en kan al mijn spellen in beide landen spelen dus jij moet al helemaal geen problemen hebbenquote:Op zondag 19 april 2009 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb een backup gemaakt, dus zou niet nodig hoeven.
Is het trouwens mogelijk om het spel ook op nog een andere PC te installeren zonder dat er problemen optreden?
Het was eigenlijk voor een kennis die dat spel ook zou willen spelen. En Aangezien een DVD niet nodig is om het te spelen, kan ik de DVD uitlenen, zodat hij het ook kan installeren. Maar zou wel fijn zijn als het bij mij dan ook nog blijft werken. Want hij zal wel een ander Steam-account hebben of aanmaken.quote:Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja gewoon inloggen op je steam account op die computer. Ik woon in NL en Amerika en kan al mijn spellen in beide landen spelen dus jij moet al helemaal geen problemen hebben
Ik weet niet of dat werkt. Ik denk dat je een unieke code nodig hebt om het te activeren.quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor een kennis die dat spel ook zou willen spelen. En Aangezien een DVD niet nodig is om het te spelen, kan ik de DVD uitlenen, zodat hij het ook kan installeren. Maar zou wel fijn zijn als het bij mij dan ook nog blijft werken. Want hij zal wel een ander Steam-account hebben of aanmaken.
dat gaat em niet worden aangezien de sleutel al op jouw account staat..quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor een kennis die dat spel ook zou willen spelen. En Aangezien een DVD niet nodig is om het te spelen, kan ik de DVD uitlenen, zodat hij het ook kan installeren. Maar zou wel fijn zijn als het bij mij dan ook nog blijft werken. Want hij zal wel een ander Steam-account hebben of aanmaken.
Dat is inderdaad zo. Ik had ook geen boze Europese landen. Ook toen ik de oorlog verklaarde aan Rusland, deed hun alliantie-partner (Polen-Litouwen) een stapje terug. Ze wilkden natuurlijk niet hun inkomsten met mij uit de handel kwijt raken.quote:Op zondag 19 april 2009 04:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar India is wel makkelijker he (Althans bij mij dan). Bij mij werden de naties in Europa etc niet 'boos' op me als ik regions innam. Dus ik kon iedereen te vriend houden en ze dan 1 voor 1 opeten. Als ik NL of Engeland speel en dan 8 regions inneem is territorial expansion alweer op -100 of meer bij de meeste landen, dat is dus een stuk moeilijker spelen
dat is wel jammer. Dus dan zou hij ook via mijn Steam-account moeten spelen, dan zou het wel moeten lukken?quote:Op zondag 19 april 2009 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat em niet worden aangezien de sleutel al op jouw account staat..
Dat zijn burgers die de wapens oppakken om de stad tegen de indringers te verdedigen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:12 schreef witte_fantasie het volgende:
Vind het een gruwelijk spel!
Eén ding wat mij wel kopzorgen baart elke keer als ik een stad wil innemen....
Nu viel ik Parijs binnen met Nederland. Er zaten maar 3 units in Parijs (gechecked met m'n Rake). Ik val de stad binnen en opeens zijn er een stuk of 12 extra units (á 80 manschappen) met guns. Waar komen die nou opeens vandaan? Ze waren er echt niet voor ik aanviel... Dit is dus het enige onverklaarbare op het moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |