India is toch niet mijn terrein. bij mij was portugal sowieso niet snel gevallen, dat viel pas toen ik het via spanje zelf vernietigde.quote:
Ja daar had ik last van met medieval. Ging namelijk eerst ruzie zoeken met bijna alle landen had net jeruzalem en die regio een beetje veilig maar niet veel troepen daar. Komen die mongolen ineens aanzetten. kuuuut!!quote:Op vrijdag 20 maart 2009 21:30 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
India is toch niet mijn terrein. bij mij was portugal sowieso niet snel gevallen, dat viel pas toen ik het via spanje zelf vernietigde.
Ik probeerde mijn invasie van india dus via mysore te laten lopen, viel dat even tegen. Dacht dat met 1 stack en een bootje wel te klaren, stonden er 2 stacks en wat pulp mij op te wachten bij die hoofdstad. Ik nog vluchten, maar dat hielp weinig.. Ondertussen verklaarde maratha dinges mij de oorlog, waardoor mijn haven in colombo constant werd aangevallen.. heb ongeveer 15 jaar niks in india kunnen doen, omdat ik te druk wasin amerika en europa, om serieus geld te besteden daar. Misschien stom als ik zo hoor wat jij eraan verdient.
Ondertussen eindelijk een mooi leger opgebouwd, en val nu via birma in het oosten, en perzie in het westen(even een bootje naartoe laten varen, de ottomanen zitten nml nog in de weg in europa) het mooie india binnen. Denk dat ik ze er wel redelijk snel onder krijg.
Zit nu in 1743, en europa is tot aan de grens litouwen - zwarte zee - griekenland helemaal van mij, met uitzondering van engeland en venetie, dat laatste arme landje wou toch vrede met me, en dat is volledig afhankelijk van mijn macht. altijd leuk:P
had tot 5 jaar terug nog een alliance met oostenrijk, maar die zijn nu dood. Ze werden aangevallen door pruizen, wenen viel, en ze hadden alleen ong kroatie.. dus ik trap die pruisen hard wenen uit, en daarna helemaal van de wereld. Beurt later wil oostenrijk wenen terug, en anders wordt het oorlog, ja verdomme, zullen we nou krijgen.. Dus oorlog hebben ze gekregen, arme zij..
Zeeslagen blijven niet mijn ding, heb ze nogsteeds maar iets van 4x gevoerd, ik ontwijk ze gewoon.. wel zonde misschien..
Wat trouwens wel makkelijk/handig is, is dat als je een faction vernietigd, dat alle overgebleven stacks ook verdwijnen.. scheelt vechten.. Maakt het spel ergens ook wel weer simpel, vroeger moest je je nog bekommeren om rondzwervende full stack rebels..
ik stond in de minquote:Op vrijdag 20 maart 2009 01:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Heel tactisch de financiën afgeplakt
Iets te verbergen?
zo ver ik weet: bij de normale moet je de speciale units verdienen en bij de SE kan je de 6 units gelijk inzettenquote:Op vrijdag 20 maart 2009 23:22 schreef Captain_Ghost het volgende:
wat is de verschil in Empire total war en Empire total war special edition?
is dit wel waardevol?.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 01:39 schreef mschol het volgende:
[..]
zo ver ik weet: bij de normale moet je de speciale units verdienen en bij de SE kan je de 6 units gelijk inzetten
Console cheats zijn niet illegaal en het Steam platform kan dat niet eens zien. En cheats heb je echt niet nodig, tenzij je een catastrofe wil voorkomen.quote:Op zaterdag 21 maart 2009 16:03 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
is dit wel waardevol?.
ik wil op den duur ook ff gaan cheaten.
Kan dat ook problemen krijgen met steam?
zelfde geldt voor trainers.. zolang het offline gebruikt wordtquote:Op zaterdag 21 maart 2009 21:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Console cheats zijn niet illegaal en het Steam platform kan dat niet eens zien. En cheats heb je echt niet nodig, tenzij je een catastrofe wil voorkomen.
Linkje naar de mods?quote:Op zondag 22 maart 2009 12:50 schreef invine het volgende:
Ik ben maar begonnen met Frankrijk.. maar dat is ook nog best een underdog. Heb nu ook wat mods geinstalleerd met verbeterd geluid en andere trommels + meer rook van musketten.en bloed!
Het zijn vaak de echte die-hard spelers die weten wat ze missen, en je weet pas ook vaak wat je mist als je het spel een tijdje hebt gespeeld. Hetzelfde als met Oblivion en Fallout 3 bijvoorbeeld, de vanilla (standard content) versies zijn speelbaar, maar met mods is het oneindig veel plezier.quote:Op zondag 22 maart 2009 13:03 schreef invine het volgende:
http://www.twcenter.net/forums/forumdisplay.php?f=1075
staan er genoeg op. ook veel kleding verbeteringen etc.
maar ik vraag me dan toch af waarom de makers van het spel dat zelf niet gelijk zo gedaan hebben.
waarschijnlijk word ergens je route geraid..quote:Op donderdag 26 maart 2009 20:10 schreef liebgot het volgende:
Een vraag:
Ik speel met Nederland en opeens valt mijn trade weg. Ik heb zo goed als gans Zuid- en Midden-Amerika veroverd en mijn trade-inkomsten lagen op een 10.000 Al een geruime tijd is die inkomst verdwenen en staat die op nul. Alle traderoutes liggen open, behalve die naar Brazilië, waar niets doorloopt, zelfs niet één vlootje. Hoe komt dit? Ligt het daaraan dat ik geen inkomsten meer krijg? Ik ben wel één keer bankrupt geweest, misschien dat het daar iets heeft mee te maken...
En wat te doen met schepen waar de piratenvlag op pinkt? Kan ik zelf ook zo'n route 'raiden'?
tnx!
ja bij mij ook, zonder duidelijk reden. Ik speel alles op ultra en loopt prima dus lijkt me niet dat t daar aan ligt, net nieuwe pc gekocht. En toch word ik zeker elk uur wel een keer naar het bureaublad gebonjourd, maar gelukkig saved het spel uit zichzelf al lekker vaak.quote:Op zaterdag 28 maart 2009 16:54 schreef liebgot het volgende:
Om het uur loopt het spel vast bij mij. De eerste dagen dat ik het speelde had ik daar geen last van. De pc is uitstekend, dus daarkan het niet aan liggen..
niemand een idee?quote:Op zondag 29 maart 2009 15:24 schreef mschol het volgende:
vraagje: als ik ETW in UK koop kan ik em dan hier ook activeren op steam? (kan de SF editie krijgen voor ¤32,-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |