Jij ook al?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef Silv het volgende:
Hm, haal deze wel als de meeste bugs eruit zijn. Vermaak me op het moment wel met Rome: TW
XP: C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\The Creative Assembly\Empire\save_gamesquote:Op zondag 15 maart 2009 19:08 schreef Frag_adder het volgende:
Eerst even een vraagje, waar verwijder ik mijn savegames? ik krijg het gewoon niet gevonden
ik heb een giga trade mijn tactiek in battles = infatriequote:Op maandag 16 maart 2009 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Speel je op easy ofzo? ;x Hoe kan je zo snel zoveel gebieden hebben?Ik zit in 1718 en heb een paar moffenstaatjes gepakt en Frankrijk..
die nul bekent toch het asantal kannonnen dat dat schip heeft. Dus dit schip heeft 0 kanonnen en daarom zie je em waarschijnlijk niet in zeeslagen die je zelf doet, aangezien dat schip dan geen enkel nut heeft.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hier is de mijne + bugs
[ afbeelding ]
zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
ik kan er hele vloten mee wegvagenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die nul bekent toch het asantal kannonnen dat dat schip heeft. Dus dit schip heeft 0 kanonnen en daarom zie je em waarschijnlijk niet in zeeslagen die je zelf doet, aangezien dat schip dan geen enkel nut heeft.
deze is toch echt leuker..quote:Op maandag 16 maart 2009 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
Weet niet of iemand dit al gezien heeft:
gaat idd niet over ETW maar imho moet je wel een goede laten zien, ik vind die van ETW nogal zwak gedaan namelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
Maar xbox live gaat niet over empire of wel?
Haha geniaal :p Zoiets is me nooit gelukt met RTW, altijd kwam er dan wel opstand ergens of geld problemen etc ;xquote:Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb ALLES veroverd met nederland alles is oranje ik kreeg geeneens bericht dat ik world domination had ik kreeg alleen bericht toen ik me missie had gedaan
ik had world domination in 1783 zit nu in 1799 ik kan niet meer naar het volgende jaartoequote:Op woensdag 18 maart 2009 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol, doe je idd goed:P
ben ook wel benieuwd hoelang je er over gedaan hebt. Ik zit nu in 1736. Maar loop in amerika toch een beetje vast tegen die wat hardere indianenstammen, omdat ik nog geen echt sterk leger heb opgebouwd. Tijd om een full stack te kweken daar..
In europa gaat het het aardig, maar nog niet snel ofzo.. West europa is helemaal van mij, behalve engeland..
Nu bezig pruisen op te vegen. Marokko ingenomen(die arme desertnomads ook.. komenz e op je af rennen, wapens richten, *vuur*, nomads dood, ahhw). Heb nog alliance met austria en engeland, die hou ik nog wel een tijdje aan. Ben nu begonnen de balkan in te nemen, bosnie en macedonie zijn nu van mij. Dus we kunnen door naar griekenland, of zal ik omhoog naar rusland, twijfelgevalletje.
Nouja, ik heb nog 60 jaar, dus dat moet wel goed komen
Like duh.quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik had world domination in 1783 zit nu in 1799 ik kan niet meer naar het volgende jaartoe
Heel tactisch de financiën afgeplaktquote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hier is de mijne + bugs
[ afbeelding ]
zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |