abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67102545
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef Silv het volgende:
Hm, haal deze wel als de meeste bugs eruit zijn. Vermaak me op het moment wel met Rome: TW
Jij ook al?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 16 maart 2009 @ 15:17:38 #77
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67103025
Kwam er overigens pas dit weekend achter dat je meerdere technologiën kan onderzoeken wanneer je meerdere scholen/universiteiten hebt. En ik me maar verbazen hoe snel de andere fracties al die dingen kon onderzoeken.

Overigens is Frankrijk, maar ook Spanje vrij snel om te leggen...wat een watjes zeg.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_67103209
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:08 schreef Frag_adder het volgende:
Eerst even een vraagje, waar verwijder ik mijn savegames? ik krijg het gewoon niet gevonden
XP: C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\The Creative Assembly\Empire\save_games
Vista: C:\Users\<username>\AppData\Roaming\The Creative Assembly\Empire\save_games

Het kunnen eventueel verborgen mappen zijn, dus ff verborgen mappen weergeven aanvinken bij mapopties.

Kan zelf eigenlijk nog het meest genieten van infanterie tegenover elkaar.
- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
  maandag 16 maart 2009 @ 16:04:44 #79
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67104468
quote:
Op maandag 16 maart 2009 14:45 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Speel je op easy ofzo? ;x Hoe kan je zo snel zoveel gebieden hebben? Ik zit in 1718 en heb een paar moffenstaatjes gepakt en Frankrijk..
ik heb een giga trade mijn tactiek in battles = infatrie ik speel op medium btw
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 16 maart 2009 @ 16:41:15 #80
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67105675
Van tweakers Empire: Total War topic gehaald, wel een aardige players guide, hoewel die redelijk wat open deuren in trapt, staan er leuke en handige tips in.

http://shoguntotalwar.yuku.com/topic/48849
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 16 maart 2009 @ 19:07:05 #81
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_67110583
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

hier is de mijne + bugs

[ afbeelding ]

zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
die nul bekent toch het asantal kannonnen dat dat schip heeft. Dus dit schip heeft 0 kanonnen en daarom zie je em waarschijnlijk niet in zeeslagen die je zelf doet, aangezien dat schip dan geen enkel nut heeft.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  maandag 16 maart 2009 @ 19:07:40 #82
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67110601
quote:
Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

die nul bekent toch het asantal kannonnen dat dat schip heeft. Dus dit schip heeft 0 kanonnen en daarom zie je em waarschijnlijk niet in zeeslagen die je zelf doet, aangezien dat schip dan geen enkel nut heeft.
ik kan er hele vloten mee wegvagen
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  maandag 16 maart 2009 @ 20:45:46 #83
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_67114671
Weet niet of iemand dit al gezien heeft:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  maandag 16 maart 2009 @ 20:55:46 #84
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67114994
die kut kut kutttt stammen waar je 3 beurten voor moet lopen en dan worden verslagen is k u t india heb ik copleet verovert europe alleen nog 3 russen amerika heb ik amerika al verslagen quebec een paar stammen alleen nog het oosten

oh en je de mexicanen ook al
pi_67115917
quote:
Op maandag 16 maart 2009 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
Weet niet of iemand dit al gezien heeft:
deze is toch echt leuker..

en veel origineler
  maandag 16 maart 2009 @ 21:41:17 #86
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_67116717
Maar xbox live gaat niet over empire of wel?
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_67117835
quote:
Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
Maar xbox live gaat niet over empire of wel?
gaat idd niet over ETW maar imho moet je wel een goede laten zien, ik vind die van ETW nogal zwak gedaan namelijk
  dinsdag 17 maart 2009 @ 00:21:02 #88
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_67123447
vond 'm wel leuk eik
  dinsdag 17 maart 2009 @ 09:46:21 #89
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_67127836
Gisteren eindelijk Spanje van de kaart geveegd, ik had het land Spanje en Gibraltar al bezet, hun Eilandjes in de mediterane zee afgepakt, ze uit napels geschopt, maar nog steeds was daar de fractie Spanje...snapte er geen bal van....

Zitten ze stiekum nog in Lomberdijen....nou ja zeg....dus Napels maar gegeven aan de Italiaanse staten, voor militaire doorgang, daarna de Spaanse fractie vernietigd (en hop Mexico is geboren. ) en nu maar de Italiaanse staten veroveren om Napels weer terug te pakken.
pi_67141767
Speel nu met de Pruisen. Heb een bondgenootschap met de Britten en de Polen. Ben nu rustig de kleine Duitse regio's aan het veroveren voordat Frankrijk of Spanje mij voorzijn.

Vind het een topspel ! heerlijke grapics, hoog verslavingsgehalte en amper bugs tegen gekomen tot nu toe. Draait super!
pi_67143616
Hoe steek ik de rivier over naar Quebec in TRTI?

En hoe kan ik me als voetsoldaten verdedigen tegen een leger wat alleen maar cavalerie heeft? Ik kan kan geen formaties maken. Alleen als ik meerdere units group.
En het lijkt vaak alsof mijn soldaatjes gewoon in hun neus staan te peuteren als ze midden in het strijdgewoel staan.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:09:30 #92
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67147864
ik heb ALLES veroverd met nederland alles is oranje ik kreeg geeneens bericht dat ik world domination had ik kreeg alleen bericht toen ik me missie had gedaan
pi_67157679
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 20:09 schreef cherrycoke het volgende:
ik heb ALLES veroverd met nederland alles is oranje ik kreeg geeneens bericht dat ik world domination had ik kreeg alleen bericht toen ik me missie had gedaan
Haha geniaal :p Zoiets is me nooit gelukt met RTW, altijd kwam er dan wel opstand ergens of geld problemen etc ;x
pi_67157910
In hoeveel tijd heb je het uitgespeelt dan ?
pi_67161433
Lol, doe je idd goed:P
ben ook wel benieuwd hoelang je er over gedaan hebt. Ik zit nu in 1736. Maar loop in amerika toch een beetje vast tegen die wat hardere indianenstammen, omdat ik nog geen echt sterk leger heb opgebouwd. Tijd om een full stack te kweken daar..
In europa gaat het het aardig, maar nog niet snel ofzo.. West europa is helemaal van mij, behalve engeland..
Nu bezig pruisen op te vegen. Marokko ingenomen(die arme desertnomads ook.. komenz e op je af rennen, wapens richten, *vuur*, nomads dood, ahhw). Heb nog alliance met austria en engeland, die hou ik nog wel een tijdje aan. Ben nu begonnen de balkan in te nemen, bosnie en macedonie zijn nu van mij. Dus we kunnen door naar griekenland, of zal ik omhoog naar rusland, twijfelgevalletje.

Nouja, ik heb nog 60 jaar, dus dat moet wel goed komen
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_67164472
heb sinds gisteren de special forces edition gekocht, dus heb nog niet veel gedaan, maar ik vind het spel wel erg gaaf.

Alleen de battles blijven lastig net zoals de battles uit de voorgaande edities.

Soms heb ik gewoon het idee dat ik alles vertraagd moet meekrijgen, omdat ik niet alle flanken in de gaten kan houden op de battlefronts.

Iemand een tip om de battles goed uit te voeren op land en zee?
  woensdag 18 maart 2009 @ 11:38:17 #97
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67164652
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Lol, doe je idd goed:P
ben ook wel benieuwd hoelang je er over gedaan hebt. Ik zit nu in 1736. Maar loop in amerika toch een beetje vast tegen die wat hardere indianenstammen, omdat ik nog geen echt sterk leger heb opgebouwd. Tijd om een full stack te kweken daar..
In europa gaat het het aardig, maar nog niet snel ofzo.. West europa is helemaal van mij, behalve engeland..
Nu bezig pruisen op te vegen. Marokko ingenomen(die arme desertnomads ook.. komenz e op je af rennen, wapens richten, *vuur*, nomads dood, ahhw). Heb nog alliance met austria en engeland, die hou ik nog wel een tijdje aan. Ben nu begonnen de balkan in te nemen, bosnie en macedonie zijn nu van mij. Dus we kunnen door naar griekenland, of zal ik omhoog naar rusland, twijfelgevalletje.

Nouja, ik heb nog 60 jaar, dus dat moet wel goed komen
ik had world domination in 1783 zit nu in 1799 ik kan niet meer naar het volgende jaartoe
pi_67166759
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 11:38 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

ik had world domination in 1783 zit nu in 1799 ik kan niet meer naar het volgende jaartoe
Like duh.
pi_67206415
Erg leuk allemaal, er zijn ondertussen al weer allemaal kleine mods op de markt, ik speel op het moment als thirteen colonies, die zijn echt vet relaxed
Verder heb ik een paar battlefield mods, dat er meer rook is en die langer blijft hangen, dat de vuurlengtes duidelijker zijn, en dat er bloed is Heerlijk die mods.

Als je bloed en smoke wil kan je die hier downloaden
Gewoon het bestand uitpakke nen in data kopieren, de nieuwe manier waarop mods gemaakt worden is echt heel handig, iemand van CA heeft een paar uurtjes geleden uitgelegd hoe het in elkaar zit.
Beneath the gold, bitter steel
  vrijdag 20 maart 2009 @ 01:00:11 #100
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_67227206
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

hier is de mijne + bugs

[ afbeelding ]

zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
Heel tactisch de financiën afgeplakt

Iets te verbergen?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')