ik heb ook het westen maar toen ik oorlog verklaarde met hannover heeft groot brittanie me de oorlog verklaard heb 4 en een halve stack leger klaar staan om londen te verpleteren heb verder france al verslagen ben in het oosten met oostenrijk (die is groot) en de pruisen(ben al voorbij berlijn) bezig ik heb in india het zuiden verovert heb aleen de zuidelijkste twee dingen het leuke in mijn campaign is het wel dat zweden noorwegen-zweden-finland en st petersburg heeftquote:Op zaterdag 14 maart 2009 19:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ik het vechten op zee nog zo goed als helemaal niet nodig heb gehad..
Met ondertussen half west europa onder mijn bevel, en heel zuid amerika. Maar tot nog toe heb ik maar 2 sea battles hoeven leveren, en die waren beiden tegen piraten(overigens beide verloren, ze zijn niet mijn ding)..
Verder ben ik gewoon om ze heen gevaren, en heb ik traderoutes gewoon gelaten voor wat ze zijn.. Misschien ben ik nu wel inkomsten misgelopen, maar ik verdien alsnog gewoon 10-15K per beurt, genoeg om me nu nog in leven te houden.
Misschien moet ik me toch meer gaan richten op die battles, want zo mis ik toch wat van het hele spel. Maar eigenlijk heb ik heb dus helemaal niet nodig om de wereld te gaan overheersen, want mijn landlegers zijn daar al druk mee bezig..
dat kan betekkennen dat die school kapot is moet je maar effe naar die school toe gaanquote:Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef valek het volgende:
Ik ben Zweden. Gaat goed tot nu toe. Heb de Pruisen vernietigd. Heb verder heel Scandinavie in bezit. Rusland is bijna vernietigd. Maar een vraag. Als ik iets wil researchen en ik klik erop komt er een 0 te staan. Oftewel 0 turns. Maar dat blijft zo staan. Hoe komt dit?
he kutquote:Op zaterdag 14 maart 2009 22:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als je london hebt ingenomen heb je ze niet verslagen.. dan verplaatst hun hoofdstad volgens mij..
ik had parijs ingenomen, maar frankrijk had ik niet verslagen, toen zat hun capital ineens in zwitserland..
zelfde gold voor denemarken, k had denemarken en noorwegen ingenomen, maar hun capital zat ineens op ijsland:P..
In een school proppen ;xquote:Op zondag 15 maart 2009 17:11 schreef MessiNL het volgende:
Begin het eindelijk door te krijgen. Wat een top spel![]()
Wat onderzoeken jullie met jullie agents ?
dat dus ja, maar verder vind ik die gentlemen nogal tja, nutteloos?quote:
AOE3 is rts en ETW is TBS ?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is de verschil tussen Age of empires 3 en Empire total war? qua gameplay.
Like, alles?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is de verschil tussen Age of empires 3 en Empire total war? qua gameplay.
D'r zit toch gewoon een autosave in?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef Knuck-les het volgende:
Net 4 uur zitten spelen (verslavend kut spel) heel zuid Amerika en zuiden van India verovert, valt het spel uit!
uiteraard niet gesaved tussendoor
kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
Gentlemen kunnen ook research stelen, dan moet je een universiteit van een ander injagen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
dat dus ja, maar verder vind ik die gentlemen nogal tja, nutteloos?
Ze halen wat turns van je research af, dat is wel handig. Maar verder zie ik het nut niet in van ze.. heb ze wel eens laten duellen, een x verloren, en een x gewonnen goh.. Maar ook daar schiet je helemaal niks mee op. Hadden ze er net zo goed wel uit kunnen laten:).
hier is de mijne + bugsquote:
Speel je op easy ofzo? ;x Hoe kan je zo snel zoveel gebieden hebben?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hier is de mijne + bugs
[ afbeelding ]
zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |