abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 maart 2009 @ 20:55:43 #51
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67050534
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 19:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Wat me wel opvalt is dat ik het vechten op zee nog zo goed als helemaal niet nodig heb gehad..

Met ondertussen half west europa onder mijn bevel, en heel zuid amerika. Maar tot nog toe heb ik maar 2 sea battles hoeven leveren, en die waren beiden tegen piraten(overigens beide verloren, ze zijn niet mijn ding)..
Verder ben ik gewoon om ze heen gevaren, en heb ik traderoutes gewoon gelaten voor wat ze zijn.. Misschien ben ik nu wel inkomsten misgelopen, maar ik verdien alsnog gewoon 10-15K per beurt, genoeg om me nu nog in leven te houden.
Misschien moet ik me toch meer gaan richten op die battles, want zo mis ik toch wat van het hele spel. Maar eigenlijk heb ik heb dus helemaal niet nodig om de wereld te gaan overheersen, want mijn landlegers zijn daar al druk mee bezig..
ik heb ook het westen maar toen ik oorlog verklaarde met hannover heeft groot brittanie me de oorlog verklaard heb 4 en een halve stack leger klaar staan om londen te verpleteren heb verder france al verslagen ben in het oosten met oostenrijk (die is groot) en de pruisen(ben al voorbij berlijn) bezig ik heb in india het zuiden verovert heb aleen de zuidelijkste twee dingen het leuke in mijn campaign is het wel dat zweden noorwegen-zweden-finland en st petersburg heeft het kutte is ook dat ik met iedereen bijna me de oorlog heeft verklaart heb alleen nog een alliance met portugal ik wil goa-goa in india (daar staat 3 stacks portugal) maar die willen ze niet ruilen heb ook 3 stacks infantrie klaar staan om madrid te verpleteren

maar de vraag is nou als ik londen heb ingenomen heb ik groot brittanie dan verslagen? ben zelf nederland
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_67051982
Ik ben Zweden. Gaat goed tot nu toe. Heb de Pruisen vernietigd. Heb verder heel Scandinavie in bezit. Rusland is bijna vernietigd. Maar een vraag. Als ik iets wil researchen en ik klik erop komt er een 0 te staan. Oftewel 0 turns. Maar dat blijft zo staan. Hoe komt dit?
History became legend, legend became myth.
pi_67053233
Als je london hebt ingenomen heb je ze niet verslagen.. dan verplaatst hun hoofdstad volgens mij..

ik had parijs ingenomen, maar frankrijk had ik niet verslagen, toen zat hun capital ineens in zwitserland..

zelfde gold voor denemarken, k had denemarken en noorwegen ingenomen, maar hun capital zat ineens op ijsland:P..
..non est vivere sed valere vita est ..
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:24:52 #54
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67053626
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 21:41 schreef valek het volgende:
Ik ben Zweden. Gaat goed tot nu toe. Heb de Pruisen vernietigd. Heb verder heel Scandinavie in bezit. Rusland is bijna vernietigd. Maar een vraag. Als ik iets wil researchen en ik klik erop komt er een 0 te staan. Oftewel 0 turns. Maar dat blijft zo staan. Hoe komt dit?
dat kan betekkennen dat die school kapot is moet je maar effe naar die school toe gaan
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
  zaterdag 14 maart 2009 @ 22:25:03 #55
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67053633
quote:
Op zaterdag 14 maart 2009 22:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Als je london hebt ingenomen heb je ze niet verslagen.. dan verplaatst hun hoofdstad volgens mij..

ik had parijs ingenomen, maar frankrijk had ik niet verslagen, toen zat hun capital ineens in zwitserland..

zelfde gold voor denemarken, k had denemarken en noorwegen ingenomen, maar hun capital zat ineens op ijsland:P..
he kut
  zondag 15 maart 2009 @ 09:59:58 #56
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67062004
nou dit weer ik sta op het punt londen aan te vallen ik safe me game net ervoor ik eindig mijn beurt en aan het einde dat iedereen weer is geweest en ik ben weer chrashed het spel ik heb het nu al 3 keer geprobeert
pi_67070036
Vraagje: Hoe kan je het snelst geld genereren ? en hoe zit het met handel ?
pi_67071871
Die zeeslagen bij mij zijn echt hopeloos.
pi_67074928
Begin het eindelijk door te krijgen. Wat een top spel

Wat onderzoeken jullie met jullie agents ?
  zondag 15 maart 2009 @ 19:08:58 #60
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_67078552
Eerst even een vraagje, waar verwijder ik mijn savegames? ik krijg het gewoon niet gevonden

Verder is een van mijn games helemaal verpest, ik werd aangevallen door een leger waari k gemakkelijk van won maar gewoon niet op kon clicken om terug aan te vallen :S, en ik had al over mijn andere game heen gesaved sloeg echt nergens op.

Wel grappig dat als je frankrijk in zijn geheel uit eupa schopt, de quebec factie begint en frankrijk dood is. Zee gevechten ben ik zo ontzettend slecht in, dus die speel ik ook nooit, wat jammer is na al die moeite die ze ervoor gedaan hebben.

Verder slaat het ook echt gewoon op zult dat ze nooit een invasie over de zee doen, dit moeten ze zelf toch ook gewoon getest hebben. Wat voor idioten hebben dit spel geprogrammeerd. Engeland blijft als allie alleen met zijn legers staan op groot brittanie en je hoeft nie eens moeite te doen je eilandjes te verdedigen want ze komen toch niet...

[ Bericht 15% gewijzigd door Frag_adder op 15-03-2009 19:47:46 ]
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_67079374
quote:
Op zondag 15 maart 2009 17:11 schreef MessiNL het volgende:
Begin het eindelijk door te krijgen. Wat een top spel

Wat onderzoeken jullie met jullie agents ?
In een school proppen ;x
pi_67079427
Ik krijg zin om ook te spelen door dit topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67081588
quote:
Op zondag 15 maart 2009 19:35 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

In een school proppen ;x
dat dus ja, maar verder vind ik die gentlemen nogal tja, nutteloos?
Ze halen wat turns van je research af, dat is wel handig. Maar verder zie ik het nut niet in van ze.. heb ze wel eens laten duellen, een x verloren, en een x gewonnen goh.. Maar ook daar schiet je helemaal niks mee op. Hadden ze er net zo goed wel uit kunnen laten:).
..non est vivere sed valere vita est ..
  zondag 15 maart 2009 @ 20:54:24 #64
44906 merino
World of Sleepers
pi_67082138
Het is te hopen dat ze de gentlemen's en rake's in mod's nog wat interessanter kunnen maken.
Zelfs de priester van M2TW (die eigenlijk geen fuck deed) was nog interessanterdan de gentlemen
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_67082221
Wat is de verschil tussen Age of empires 3 en Empire total war? qua gameplay.
pi_67083315
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
AOE3 is rts en ETW is TBS ?
pi_67084263
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Like, alles?
Je ziet t allebei van bovenaf en je moet vechten, meer overeenkomsten zijn er gewoon niet
BigguyNL @ Xbox Live
Ach, wat doe je eraan
  zondag 15 maart 2009 @ 22:55:50 #68
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_67086915
Net 4 uur zitten spelen (verslavend kut spel ) heel zuid Amerika en zuiden van India verovert, valt het spel uit! uiteraard niet gesaved tussendoor kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
pi_67086999
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef Knuck-les het volgende:
Net 4 uur zitten spelen (verslavend kut spel ) heel zuid Amerika en zuiden van India verovert, valt het spel uit! uiteraard niet gesaved tussendoor kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
D'r zit toch gewoon een autosave in?
pi_67088306
quote:
Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

dat dus ja, maar verder vind ik die gentlemen nogal tja, nutteloos?
Ze halen wat turns van je research af, dat is wel handig. Maar verder zie ik het nut niet in van ze.. heb ze wel eens laten duellen, een x verloren, en een x gewonnen goh.. Maar ook daar schiet je helemaal niks mee op. Hadden ze er net zo goed wel uit kunnen laten:).
Gentlemen kunnen ook research stelen, dan moet je een universiteit van een ander injagen.
  maandag 16 maart 2009 @ 10:26:01 #71
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67094639
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:58 schreef sammeh het volgende:

[..]

D'r zit toch gewoon een autosave in?
corrupted
pi_67096997
screenshots posten!!
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  maandag 16 maart 2009 @ 13:54:37 #73
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67100489
quote:
Op maandag 16 maart 2009 11:45 schreef drumstickNL het volgende:
screenshots posten!!
hier is de mijne + bugs

zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
pi_67100910
Hm, haal deze wel als de meeste bugs eruit zijn. Vermaak me op het moment wel met Rome: TW
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_67101987
quote:
Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

hier is de mijne + bugs

[ afbeelding ]

zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
Speel je op easy ofzo? ;x Hoe kan je zo snel zoveel gebieden hebben? Ik zit in 1718 en heb een paar moffenstaatjes gepakt en Frankrijk..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')