In een school proppen ;xquote:Op zondag 15 maart 2009 17:11 schreef MessiNL het volgende:
Begin het eindelijk door te krijgen. Wat een top spel![]()
Wat onderzoeken jullie met jullie agents ?
dat dus ja, maar verder vind ik die gentlemen nogal tja, nutteloos?quote:
AOE3 is rts en ETW is TBS ?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is de verschil tussen Age of empires 3 en Empire total war? qua gameplay.
Like, alles?quote:Op zondag 15 maart 2009 20:56 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is de verschil tussen Age of empires 3 en Empire total war? qua gameplay.
D'r zit toch gewoon een autosave in?quote:Op zondag 15 maart 2009 22:55 schreef Knuck-les het volgende:
Net 4 uur zitten spelen (verslavend kut spel) heel zuid Amerika en zuiden van India verovert, valt het spel uit!
uiteraard niet gesaved tussendoor
kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
Gentlemen kunnen ook research stelen, dan moet je een universiteit van een ander injagen.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:40 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
dat dus ja, maar verder vind ik die gentlemen nogal tja, nutteloos?
Ze halen wat turns van je research af, dat is wel handig. Maar verder zie ik het nut niet in van ze.. heb ze wel eens laten duellen, een x verloren, en een x gewonnen goh.. Maar ook daar schiet je helemaal niks mee op. Hadden ze er net zo goed wel uit kunnen laten:).
hier is de mijne + bugsquote:
Speel je op easy ofzo? ;x Hoe kan je zo snel zoveel gebieden hebben?quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hier is de mijne + bugs
[ afbeelding ]
zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
Jij ook al?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:09 schreef Silv het volgende:
Hm, haal deze wel als de meeste bugs eruit zijn. Vermaak me op het moment wel met Rome: TW
XP: C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\The Creative Assembly\Empire\save_gamesquote:Op zondag 15 maart 2009 19:08 schreef Frag_adder het volgende:
Eerst even een vraagje, waar verwijder ik mijn savegames? ik krijg het gewoon niet gevonden
ik heb een giga trade mijn tactiek in battles = infatriequote:Op maandag 16 maart 2009 14:45 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Speel je op easy ofzo? ;x Hoe kan je zo snel zoveel gebieden hebben?Ik zit in 1718 en heb een paar moffenstaatjes gepakt en Frankrijk..
die nul bekent toch het asantal kannonnen dat dat schip heeft. Dus dit schip heeft 0 kanonnen en daarom zie je em waarschijnlijk niet in zeeslagen die je zelf doet, aangezien dat schip dan geen enkel nut heeft.quote:Op maandag 16 maart 2009 13:54 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
hier is de mijne + bugs
[ afbeelding ]
zoals je ziet in me epicpaint heb ik nu dus een bootje dat op 0 staat automanage is ie onverslaanbaar en als ik zelf in de battle ga dan zie ik het bootje niet
ik kan er hele vloten mee wegvagenquote:Op maandag 16 maart 2009 19:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die nul bekent toch het asantal kannonnen dat dat schip heeft. Dus dit schip heeft 0 kanonnen en daarom zie je em waarschijnlijk niet in zeeslagen die je zelf doet, aangezien dat schip dan geen enkel nut heeft.
deze is toch echt leuker..quote:Op maandag 16 maart 2009 20:45 schreef slacker_nl het volgende:
Weet niet of iemand dit al gezien heeft:
gaat idd niet over ETW maar imho moet je wel een goede laten zien, ik vind die van ETW nogal zwak gedaan namelijkquote:Op maandag 16 maart 2009 21:41 schreef slacker_nl het volgende:
Maar xbox live gaat niet over empire of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |