quote:Op woensdag 15 april 2009 23:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit nu in 1773. Heb eindelijk met meerdere landen een trade, kostte me wel tussen de 20k - 60k.
Zojuist Nederland vernietigt, nu is Engeland aan de beurt. Heb drie full-stacks net in Engeland gedropt. Nog één is onderweg en nog twee zijn in productie. Daarnaast ook nog een stack in Nederland.
Nederland vond ik best makkelijk te verslaan eigenlijk. Hopelijk biedt Engeland wat meer tegenstand.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:38 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Koste me veel moeite om NL aan te vallenhaha onderhand met India heel Europa veroverd.
Had het over gevoelquote:Op woensdag 15 april 2009 23:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland vond ik best makkelijk te verslaan eigenlijk. Hopelijk biedt Engeland wat meer tegenstand.
Ik wou wel weer vrede met Nederland, maar dat wilden ze zelf niet, dus dan maar van de kaart vegen.quote:Op donderdag 16 april 2009 08:25 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Had het over gevoelMeestal help ik NL een handje lol
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238469quote:Op zaterdag 18 april 2009 14:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waar kan ik trouwens een goedwerkende mod vandaan halen zodat ik ook met de minor factions kan spelen?
Er is hier vast wel iemand die dat weet
thnxquote:Op zaterdag 18 april 2009 19:17 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=238469
No problemo. Veel goede mods daar, maar zelf nog niet geprobeerd. Ben altijd bang dat ik dan de boel moet reinstalleren om het weer normaal te krijgen als ik geen in meer heb in de mod.quote:
Maar India is wel makkelijker he (Althans bij mij dan). Bij mij werden de naties in Europa etc niet 'boos' op me als ik regions innam. Dus ik kon iedereen te vriend houden en ze dan 1 voor 1 opeten. Als ik NL of Engeland speel en dan 8 regions inneem is territorial expansion alweer op -100 of meer bij de meeste landen, dat is dus een stuk moeilijker spelenquote:Op zaterdag 18 april 2009 14:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb de Grand Campaign met de Maratha Confederacy voltooidHeb de laatste 25 jaar rustig aan gedaan. En heb Europa vooral met rust gelaten. Had op het einde een alliantie met de Verenigde Staten, Frankrijk, Zweden, Pruisen en het Ottomaanse Rijk. Ik had de kleine eilandjes in de caribbean in handen. In Europa Schotland, Ierland, Engeland & Wales en Nederland. Daarnaast nog Marokko en alles ten oosten (inclusief de genoemde gebieden) van de lijn Karelia, Muscovy, Oekraïne, Crimea, Don Voisko, Georgië, Azerbajian en Persia en geheel India in handen.
ik heb een backup gemaakt, dus zou niet nodig hoeven.quote:Op zondag 19 april 2009 04:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
No problemo. Veel goede mods daar, maar zelf nog niet geprobeerd. Ben altijd bang dat ik dan de boel moet reinstalleren om het weer normaal te krijgen als ik geen in meer heb in de mod.
Ja gewoon inloggen op je steam account op die computer. Ik woon in NL en Amerika en kan al mijn spellen in beide landen spelen dus jij moet al helemaal geen problemen hebbenquote:Op zondag 19 april 2009 08:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik heb een backup gemaakt, dus zou niet nodig hoeven.
Is het trouwens mogelijk om het spel ook op nog een andere PC te installeren zonder dat er problemen optreden?
Het was eigenlijk voor een kennis die dat spel ook zou willen spelen. En Aangezien een DVD niet nodig is om het te spelen, kan ik de DVD uitlenen, zodat hij het ook kan installeren. Maar zou wel fijn zijn als het bij mij dan ook nog blijft werken. Want hij zal wel een ander Steam-account hebben of aanmaken.quote:Op zondag 19 april 2009 11:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja gewoon inloggen op je steam account op die computer. Ik woon in NL en Amerika en kan al mijn spellen in beide landen spelen dus jij moet al helemaal geen problemen hebben
Ik weet niet of dat werkt. Ik denk dat je een unieke code nodig hebt om het te activeren.quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor een kennis die dat spel ook zou willen spelen. En Aangezien een DVD niet nodig is om het te spelen, kan ik de DVD uitlenen, zodat hij het ook kan installeren. Maar zou wel fijn zijn als het bij mij dan ook nog blijft werken. Want hij zal wel een ander Steam-account hebben of aanmaken.
dat gaat em niet worden aangezien de sleutel al op jouw account staat..quote:Op zondag 19 april 2009 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was eigenlijk voor een kennis die dat spel ook zou willen spelen. En Aangezien een DVD niet nodig is om het te spelen, kan ik de DVD uitlenen, zodat hij het ook kan installeren. Maar zou wel fijn zijn als het bij mij dan ook nog blijft werken. Want hij zal wel een ander Steam-account hebben of aanmaken.
Dat is inderdaad zo. Ik had ook geen boze Europese landen. Ook toen ik de oorlog verklaarde aan Rusland, deed hun alliantie-partner (Polen-Litouwen) een stapje terug. Ze wilkden natuurlijk niet hun inkomsten met mij uit de handel kwijt raken.quote:Op zondag 19 april 2009 04:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar India is wel makkelijker he (Althans bij mij dan). Bij mij werden de naties in Europa etc niet 'boos' op me als ik regions innam. Dus ik kon iedereen te vriend houden en ze dan 1 voor 1 opeten. Als ik NL of Engeland speel en dan 8 regions inneem is territorial expansion alweer op -100 of meer bij de meeste landen, dat is dus een stuk moeilijker spelen
dat is wel jammer. Dus dan zou hij ook via mijn Steam-account moeten spelen, dan zou het wel moeten lukken?quote:Op zondag 19 april 2009 11:35 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gaat em niet worden aangezien de sleutel al op jouw account staat..
Dat zijn burgers die de wapens oppakken om de stad tegen de indringers te verdedigen.quote:Op zondag 19 april 2009 12:12 schreef witte_fantasie het volgende:
Vind het een gruwelijk spel!
Eén ding wat mij wel kopzorgen baart elke keer als ik een stad wil innemen....
Nu viel ik Parijs binnen met Nederland. Er zaten maar 3 units in Parijs (gechecked met m'n Rake). Ik val de stad binnen en opeens zijn er een stuk of 12 extra units (á 80 manschappen) met guns. Waar komen die nou opeens vandaan? Ze waren er echt niet voor ik aanviel... Dit is dus het enige onverklaarbare op het moment.
Meeste steden krijgen city defence, dat zijn de "armed mob" gewoon burgers met guns, niet heel boeiend maar ze ownen zo'n half slap legertje wel makkelijk.quote:Op zondag 19 april 2009 12:34 schreef witte_fantasie het volgende:
Scenario:
Ik word aangevallen net buiten de stad parijs. Ik heb 5 units en zij hebben er 7. Ik schop kont maar heb wat losses. Ik stuur m'n rake op de stad af en hij is helemaal leeg. Nogal wiedes, want ik heb dat leger geowned. Vervolgens stuur ik mijn resterende (halve) leger naar parijs en opeens zijn er een stuk of 10-15 units bij... Toen werd ik (nogal) outnumbered en was ik m'n leger en generaal kwijt.
Yeah ik had dat ook zonet, ik was met 2 volle legers geland in Engeland (ik ben doorgegeaan nadat ik de Road To Independence had gehaald) en het leger uit Londen viel me aan. Ik won, dus ik liep vrolijk naar Londen toe, stond er een full stack van alleen maar armed citizen, op 1 unit kanonnen naquote:Op zondag 19 april 2009 12:38 schreef invine het volgende:
[..]
Meeste steden krijgen city defence, dat zijn de "armed mob" gewoon burgers met guns, niet heel boeiend maar ze ownen zo'n half slap legertje wel makkelijk.
Inderdaad, en dat betekent dat ze erg lage stats hebben. Zo heb ik bijvoorbeeld met 1 groep Melee Infantry a 150man + een general van 24, 1200 van die die lui laten routen. Heroic Victory.quote:Op zondag 19 april 2009 12:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zijn burgers die de wapens oppakken om de stad tegen de indringers te verdedigen.
Hehe ook een paar keer gehad, echt frustrerend is dat ;/quote:Op zondag 19 april 2009 16:57 schreef -Bigguy- het volgende:
Noooo hij is gecrashten ik had net een grote langdurige veldslag gewonnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |