quote:Op vrijdag 13 maart 2009 04:49 schreef Chewbalhaar het volgende:
Snakelady, sorry, maar je bent ook wel een beetje heel simpel ook he?
Allereerst, met sommige mensen moet je geen discussie aangaan.
Diederick_Duck is gewoon een uitzonderlijke klapmongeaul. Hij heeft hier bijvoorbeeld ook wel betogen gehouden als: als een meisje met je uit wilt, en zeker als ze toestaat dat je betaald, móet ze eigenlijk ook met je naar bed. Als ze dit niet doet is het een manipulatieve teringhoer. Ze weet namelijk best dat je uiteindelijke doel seks is, en als dat dan niet uitbetaald heeft ze misbruik van je gemaakt. I rest my case.
Chris2k is zelf nog amper uit de pubertijd (18), en voelt zichzelf gewoon heel erg stoer. Buiten dat hij ook niet helemaal spoort, is het helemaal niet zo raar om iemand van een jaar of 3-4 jonger aantrekkelijk te vinden.
Dan de situatie zelf. Ik vind het angstaanjagend hoe jij zelf zo geobsedeerd kan zijn dat je iedereen vanalles aanpraat. Je ziet toch hoop ik zelf ook wel dat de bovengeplaatste plaatjes van jonge meiden best aantrekkelijk kunnen zijn voor veel mannen? ze hebben mooie ronde billen en borsten, het is nog niet helemaal uitgedeid en er hangt nog niets 10centimeter te laag. Daarbij zit het huidje overal nog lekker strak om heen.
Een meisje van 14 is volgens de natuur nou eenmaal vaak lichamelijk al redelijk klaar. Een meisje van 11 wat ongesteld wordt, of in het geval van jou nichtje al op haar 9e (waarom weet jij trouwens in vredesnaam dat je nichtje van 9 ongesteld is, cup B heeft, en schaamhaar heeft![]()
) is het lichaam vaak nog niet in de juiste proporties, dus die hebben pas een deel van de transformatie ondergaan. Daarbij is het dus goed mogelijk om een bepaald lichaamsdeel erg aantrekkelijk te vinden, maar bijvoorbeeld het gezicht weer helemaal niet. Dan ben je dus alsnog niet geheel aangetrokken tot een te jong meisje, maar tot de gewoon duidelijk zichtbare secundaire geslachtskenmerken.
Een meisje wat er echt geheel lichamelijk een paar jaar ouder uit ziet is, kan uiteraard ook in het geheel als aantrekkelijk worden gezien. Dat wil dan echter alsnóg niet zeggen dat mensen ook daadwerkelijk seksuele activiteiten met haar willen ondernemen. Zoals al gezegd, er is een verschil tussen lichamelijk aantrekkelijk en ook daadwerkelijk iets er mee willen doen, zeker omdat ze geestelijk nog níet volwassen zijn.
Dat jij uit een topic op een puberaal forum met 5 idioten waarvan waarschijnlijk minsens de helft zelf nog onder de 20 is de conclusie durft te trekken dat een groot deel van de mannen pedofiel is, is vrij verontrustend. Het is namelijk complete onzin. Het lijkt er op dat je zelf dingen meegemaakt hebt die je nog niet goed verwerkt hebt. Het valt me daarom mee dat je wel een kerel hebt die je kennelijk vertrouwd. Ik zou er eens goed over praten als ik jou was, want er zit echt iets totaal krom in je hoofd. (niet beledigend bedoeld, maar issues heb je duidelijk wel).
Overigens ga je ook wel erg makkelijk er van uit dat mensen bewust het hele internet afstruinen op zoek naar naaktfoto's van 12-jarigen. Even voor de duidelijkheid, die meiden op de fotos zijn echt geen 12 meer ofzo, en als ze naakt zijn zullen ze ook over het algemeen 18+ zijn, gezien ze anders niet "zo open en bloot" te vinden zullen zijn.
Even voor de duidelijkheid, ik vind mezelf ondertussen wel vrij volwassen, maar ben nog geen vieze oude lurker ofzo. Ik vind een aantal van de bovengetoonde lichamen er ook bijzonder apeteitelijk uitzien, maar voel me totaal niet aangetrokken tot jonge meisjes op geestelijk niveau, en zou dus ook geen daadwerkelijke voortplantingsrituelen met ze ondernemen.Even quoten zodat deze droeftoeter zijn tekst niet meer kan aanpassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 05:40 schreef Emimich het volgende:
[..]
Even quoten zodat deze droeftoeter zijn tekst niet meer kan aanpassen.
Je bent behoorlijk manipulatief bezig want hoewel je hierin natuurlijk helemaal gelijk hebt was dat helemaal niet jouw oorspronkelijke insteek.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:11 schreef snakelady het volgende:
Ik begrijp dat ik hier in de minderheid ben maar ik blijf wel bij mijn mening, volwassen mannen die sex hebben met 13/14 ( en jonger) jarige meisjes hebben daar klopt iets niet mee.
quote:mmm, de stelling van Yvonne van Hertum dat 1 op de 4 mannen pedofiel is vind ik een stuk geloofwaardiger na het lezen van dit topic...
In de loop van het topic blijkt dat in jouw belevingswereld alle mannen die in bovenstaande foto (en soortgelijke foto's) een mooie vrouw kunnen zien pedofiel zijn. OK.. In dat geval is 95 % van de mannelijke bevolking pedofiel (en de overige 5 % homo).quote:Maar gok dat hier wel een aantal leden van stichting Martijn huizen.
In je dromen ja...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 05:00 schreef Lamon het volgende:
Ik ben verdomme 33, en als ik dan opmerkingen krijg voordat ik een winkel wil sluiten en vertel dat ik geen haast heb omdat ik toch nog even op de bus moet wachten, van drie 16-jarige meisjes, de opmerking "Zullen we je dan even gezeldschap houden tot die tijd? " krijg, en dat soort gedoe krijg ik wel vaker
..hou toch eens op met dat gedoe man, ik zeg gewoon wat r gebeurt en dat ik daar niet van hou.quote:
Ja hoor... Als jij de videotheek op slot gooit dan bieden de 16 jarige meisjes zich in groepen van drie aan voor hete groepssex...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
..hou toch eens op met dat gedoe man, ik zeg gewoon wat r gebeurt en dat ik daar niet van hou.
Idioot!
Kom dan langs, als je steeds maar denkt dat ik de boel loop te verzinnen.
Gestoorde...
Dat zei ik toch niet, man!! Het klinkt gewoon een beetje fout als jonge meisjes bij een relatief vreemde man in een gesloten videotheek gaan staan! En dat flirterig zeggen. Ik heb het niet over groepssex, ik heb t erover dat ze dan niet zo slim bezig zijn. Wie weet, was ik wel net zo'n gestoorde als jij blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:25 schreef Hanoying het volgende:
Ja hoor... Als jij de videotheek op slot gooit dan bieden de 16 jarige meisjes zich in groepen van drie aan voor hete groepssex...
Drie 16 jarige meiden met één gespierde spijker in een videotheek.. Ik denk dat ze het risico niet zo groot vondenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:45 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet, man!! Het klinkt gewoon een beetje fout als jonge meisjes bij een relatief vreemde man in een gesloten videotheek gaan staan! En dat flirterig zeggen. Ik heb het niet over groepssex, ik heb t erover dat ze dan niet zo slim bezig zijn. Wie weet, was ik wel net zo'n gestoorde als jij blijkt te zijn.
Niet ranzig, gevaarlijk!! Weet jij hoe vaak jonge meisjes op de cam een keer hun kleren uitdoen en 1 of andere gek dat vervolgens op youtube knalt, hoeveel vrouwen ooit aangerand zijn? 1 op de 3!!!quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:52 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Drie 16 jarige meiden met één gespierde spijker in een videotheek.. Ik denk dat ze het risico niet zo groot vonden![]()
En dat ze het "flirterig" zeggen.. het zijn 16 jarige meiden... Dat is wat ze horen te doen en dat doen ze bij elke man, ze hebben net ontdekt welke macht ze hebben als leuke jonge vrouw... Heel onschuldig allemaal, alleen jij maakt er weer wat ranzigs van.
Het ging er om dat jij in eerste instantie even stoer wou posten hoe jonge meisjes zich bij regelmaat aan jou aanbieden en jij ze gelukkig als echte man weigert. Als vervolgens blijkt dat je comment in je gezicht terugkaatst gooi je het over een andere boeg en neuzel je over de onbezonnenheid van jonge meisjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:55 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niet ranzig, gevaarlijk!! Weet jij hoe vaak jonge meisjes op de cam een keer hun kleren uitdoen en 1 of andere gek dat vervolgens op youtube knalt, hoeveel vrouwen ooit aangerand zijn? 1 op de 3!!!
Meisjes moeten gewoon wat voorzichtiger zijn.
Ik word er alleen maar ongemakkelijk van, en laat ze netjes de deur weer uit.
Het gaat niet om ranzig, het gaat om dat ze onvoorzichtig zijn.
Jouw interpretatie, jouw probleem.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:03 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Het ging er om dat jij in eerste instantie even stoer wou posten hoe jonge meisjes zich bij regelmaat aan jou aanbieden en jij ze gelukkig als echte man weigert. Als vervolgens blijkt dat je comment in je gezicht terugkaatst gooi je het over een andere boeg en neuzel je over de onbezonnenheid van jonge meisjes.
Niet te obsessief in de spiegel staren hé?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:11 schreef Lamon het volgende:
[..]
Jouw interpretatie, jouw probleem.
Ik ga me nu even opknappen, zodat ik straks weer naar werk kan om de hele dag mezelf stoer te voelen omdat er allemaal jonge meisjes om me heen dansen en rozenblaadjes over me heen gooien...
Snakelady, sorry, maar je bent ook wel een beetje heel simpel ook he?
Allereerst, met sommige mensen moet je geen discussie aangaan.
Diederick_Duck is gewoon een uitzonderlijke klapmongeaul. Hij heeft hier bijvoorbeeld ook wel betogen gehouden als: als een meisje met je uit wilt, en zeker als ze toestaat dat je betaald, móet ze eigenlijk ook met je naar bed. Als ze dit niet doet is het een manipulatieve teringhoer. Ze weet namelijk best dat je uiteindelijke doel seks is, en als dat dan niet uitbetaald heeft ze misbruik van je gemaakt. I rest my case.
Toch vond ik het nog niet eens een verkeerde instelling om meisjes te benaderen zoals het daar geschetst werdquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
![]()
Een dergelijke opvatting heb ik niet, en hoe je in godsnaam kunt denken dat ik iets dergelijks vind is me een volkomen raadsel.
Verder heb ik in dit topic slechts constateringen van feitelijke aard gedaan, dus hou die misselijke praat voor je (en doe iets aan je abominabele taalniveau - ik wil niet suggereren dat dat correleert met je IQ, maar het geeft wel te denken).
Mis ik iets of heb je een linkje?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:57 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Toch vond ik het nog niet eens een verkeerde instelling om meisjes te benaderen zoals het daar geschetst werd
Oh ja, er begint me nu iets te dagenquote:
Chris2k is zelf nog amper uit de pubertijd (18), en voelt zichzelf gewoon heel erg stoer. Buiten dat hij ook niet helemaal spoort, is het helemaal niet zo raar om iemand van een jaar of 3-4 jonger aantrekkelijk te vinden.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:41 schreef Beelzebufo het volgende:
Dit topic is waardeloos zonder plaatjes.
Help jezelf: Google zoeken naar 'fitness+appeltietjes', Google zoeken naar 'fitness+subtiel+bollende+billetjes'
quote:Er moet flink geoefend en gerekt worden, anders lopen de liters zaad over de bollende billetjes!
quote:Dan grijpt hij haar kleine appeltietjes en neukt haar helemaal suf.
Alternatieve siliconenquote:astrea laat haar appeltietjes volspuiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |