Zelfs ik wist dan een half uur geleden al.quote:
quote:
quote:Arrow Classic Rock is vandaag voor het laatst in de lucht. De eigenaar van de radiozender kan niet voldoen aan de betalingsverplichtingen. Dat geldt ook voor Arrow Jazz FM. Het Agentschap Telecom hoeft geen uitstel van betaling te verlenen, heeft de rechter bepaald. Jaarlijks moet Arrow Classic Rock 4,2 miljoen euro betalen voor het gebruik van de FM-frequenties. De zender is nog wel te beluisteren via internet en de kabel.
quote:Arrow Rock is nog te horen via een AM-frequentie, maar Jazz FM alleen nog via de kabel en internet.
Wist k zo'n beetje vanaf t begin alquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:44 schreef IQM het volgende:
Ik weet wie SoulDigger is.
Duh, ik heb zelf die kloon aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wist k zo'n beetje vanaf t begin al
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het wordt elders weer uitgezonden, dus ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:54 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Er is wel zo'n luisteraars inzamel actie, maar of dat helpt.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:51 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
IN DE BUURT VAN LC?!quote:
Ha-ha.quote:
Ik zag d'r lekker welquote:
wat een kk dingquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:01 schreef Devvie het volgende:
buyakasha!
ik heb een bijbaantje aangeboden gekregen
Jij bent nog jong of niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar lief.
Ik niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:02 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind haar lief.
quote:
Wat een maf vrouwke was dat toch.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
And she signed the letter, all yours babooshka.
Maar wel uiterst getalenteerd.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:06 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een maf vrouwke was dat toch.
Nice.quote:
Klopt. Ik heb laatst wat CD's van haar gevonden die ik nu aan het ontdekken ben!!1quote:
Die lekkere Urker waar ik en Gup t over haddenquote:
Tof.quote:
Nou dat valt reuze mee. Misschien naar Urker-maatstaven.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Die lekkere Urker waar ik en Gup t over hadden
Mja, foto's ehquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee. Misschien naar Urker-maatstaven.
Hier stond wat anders.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:13 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nou dat valt reuze mee. Misschien naar Urker-maatstaven.
Die draait al op volle toeren.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:10 schreef jordeeeh het volgende:
Oh remlof, kan je je banmachine een slinger geven?
shit al woensdagquote:
Ty.quote:
Klopt.quote:
jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
shit al woensdag
laatste tijd lekker loos
van tijd
jij ook goed
Tijd gaat veuls te snel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:15 schreef MiVer het volgende:
[..]
shit al woensdag
laatste tijd lekker loos
van tijd
jij ook goed
REMLOFquote:
Doei liefje, ga maar lekker slapen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga lekker slaapjes bouwen, wekker zetten om een uur of half 10. Mooie tijd.
Dag schatjes![]()
![]()
.
jup vandaag tijd mezelfquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:16 schreef remlof het volgende:
[..]
ja
bijna weekend weer
lekker
jij ook ok?
vroeger gedaanquote:
Autist.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:23 schreef MiVer het volgende:
[..]
jup vandaag tijd mezelf
uitslapen, sporten
temp die omhoog gaat
verder zowiezo bevoorrecht
alle tijd is mij
Ik ook.quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:18 schreef BigKahuna het volgende:
Ik ga lekker slaapjes bouwen, wekker zetten om een uur of half 10. Mooie tijd.
Dag schatjes![]()
![]()
.
quote:
quote:
Het zijn altijd dezelfde....quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:31 schreef Devvie het volgende:
Vrouwen die me 1keer per jaar zien
en dan ook nog gaan zeiken als ik ze zeg dat ik ze wil neuken
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:35 schreef Devvie het volgende:
[..]
en ze wil nieteens mn penis in dr endeldarm![]()
![]()
wat heb je eraan
IKZAGHETOOK EENTWEEHOEDJEVAN...MAAR PLATFORM EN BAGGAGE DOEN WIJ NIET, ALEEN VRACHT12@212@!@@!!@quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
KALI, WERK JE NOG OP THE SHIPHOL?
I HURD ON TEH NEWS THER WUR SOME KOOK SMUGELURS IN THE BAGAGE AFDELING111!!!1!ZWEIEINS!111
Dus als ik iets wil binnensmokkelijk doe k dat via jou?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IKZAGHETOOK EENTWEEHOEDJEVAN...MAAR PLATFORM EN BAGGAGE DOEN WIJ NIET, ALEEN VRACHT12@212@!@@!!@![]()
![]()
hihi geen invoerbelasting/rechten/bpm/alles op amerikaanse bakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als ik iets wil binnensmokkelijk doe k dat via jou?
HEB JE WEL ALBERTOOOO GESPOT?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IKZAGHETOOK EENTWEEHOEDJEVAN...MAAR PLATFORM EN BAGGAGE DOEN WIJ NIET, ALEEN VRACHT12@212@!@@!!@![]()
![]()
quote:
los van jouw opluchtingquote:
het verlaagtquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
los van jouw opluchting
wat precies is daar lekker aan?
of lees ik grafisch verkeerd
alhoewel de tol vroeg of laatquote:
quote:( ANPVUM UPDATE ) DEN HAAG – Even na middennacht heeft de opsporingsdienst van Agentschap Telecom een clandestiene zender uit de lucht gehaald. Achter een mengtafel werd de eeuwig 42 jarige A O aangetroffen. De man verzette zich hevig en deelde nog wat klappen uit. Alle apparatuur en zendinstallatie zijn in beslag genomen. De man verklaarde door te gaan en niet te willen wijken voor de overheid. De FIOD is inmiddels een onderzoek gestart naar de inzamelingsactie. Volgens IDEAL zou er de afgelopen dagen 90.70 euro zijn overgemaakt. Waar dat geld is gebleven is nog onduidelijk. Ooggetuigen melde dat A.O even voor middennacht nog Cubaanse sigaren had gekocht.
miver & werk?quote:
Zo das vroeg, met al die dure woordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:19 schreef KingOfPop het volgende:
STERVENDEHOERENDEKANKERKACHELKANKERZOOI@!#!@#!@$!#%@#$%@!$@#!~@#
VIEZEGORESTERVENDEHOERENDEKANKERSITE@#$@#$@#$@#%#@$% VOOR DIE PRESALEquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo das vroeg, met al die dure woorden![]()
LINK?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
VIEZEGORESTERVENDEHOERENDEKANKERSITE@#$@#$@#$@#%#@$% VOOR DIE PRESALE!!111111111
Nog 2 min wachten moet ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:31 schreef KingOfPop het volgende:
Doet toch niet denk ik
https://www.ticketmaster.(...)fM9F4YRcAwc7XZZ1J3XY
Jaaaaaaaaaaaaaaa, kankerzooi, viezestervendehoerendekankersitequote:
Voor mijn gevoel gaat hij niet door met ladenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, kankerzooi, viezestervendehoerendekankersite
JAAa, heb je een creditcard dan? Bestel er 4 liefst op de grond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat hij niet door met laden. Maar als ik er door kom, moet ik ze dan voor je bestellen
?
Zal kijken als ik er eerder door ben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
JAAa, heb je een creditcard dan? Bestel er 4 liefst op de grond.
There was a problem processing your request.quote:
Hij pakt dat wachtwoord nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef KingOfPop het volgende:
Nu al 9 minutenGodver heb geen creditcard
Anyone?
Kan het niet met paypall?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef KingOfPop het volgende:
Nu al 9 minutenGodver heb geen creditcard
Anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef KingOfPop het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?Kreeg ik net ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Ik heb 9 kaarten. Voor 300 euro p/s mag je ze hebben en ik accepteer bankoverschrijving en PayPalquote:
Heel grappigquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb 9 kaarten. Voor 300 euro p/s mag je ze hebben en ik accepteer bankoverschrijving en PayPal
En geen wachttijden of server errors!quote:
Vette rel met die chick in het MJ topic, omdat ik het voor haar verprutst had, omdat je die code maar een keer mocht gebruiken. Terwijl zij eerder is begonnen dan ik en ook nog twee vriendinnen op die code heeft laten proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En geen wachttijden of server errors!
Dit is echt niet leuk meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef Florian_ het volgende:
Gaat het over kaartjes voor dat Gerard Joling concert? Ik heb nog wel een kaartje over KoP
Ik heb die code ook gebruiktquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vette rel met die chick in het MJ topic, omdat ik het voor haar verprutst had, omdat je die code maar een keer mocht gebruiken. Terwijl zij eerder is begonnen dan ik en ook nog twee vriendinnen op die code heeft laten proberenEcht waar
Woar?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vette rel met die chick in het MJ topic, omdat ik het voor haar verprutst had, omdat je die code maar een keer mocht gebruiken. Terwijl zij eerder is begonnen dan ik en ook nog twee vriendinnen op die code heeft laten proberenEcht waar
Ja, maar die chick is zelf als eerst met die code begonnen en dan is het onze schuld als ze niets heeft, wtf, dan zou ie bij ons toch niet moeten doen? Jij hij deed ook niets maar tochquote:
Ja ik reageer er niet meer op, maar moet je even kijken bij muziek, michael jackson, zal wel boven aan staan ergens.quote:
Oh maar hoezo moet je een code hebben dan?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:24 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja ik reageer er niet meer op, maar moet je even kijken bij muziek, michael jackson, zal wel boven aan staan ergens.
Presale.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh maar hoezo moet je een code hebben dan?Krijg je korting dan of zo?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:29 schreef Gupje het volgende:
Zal ik net doen of ik kaarten ga verkopen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
Janksmoel is het toch ook.quote:So i got up at 645 this morning and have been sat here ever since. There's this little annoying window that says your wait time is 15minutes or more. I had this 15minutes thing for about 40 minutes and it finally got right down to a few minutes and then it said there was an error!! I was absolutely raging. I had to start all over again and i'm back to my 15mins.
I don't really hold out much hope as i think they tickets will probably be gone by now, but i'm still trying.
I absolutely love Michael Jackson. It was the first concert i ever went to when i was quite young. My mum and dad took my sister and i to wembley stadium to see him and everyone who knows me remembers that my beloved dog Jackson was named after him :-)
I've just been given another error page after about 30minutes wait! So annoying.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef BobbyB het volgende:
Iedereen heeft gezeik met die site. Amy Macdonald komt er ook niet door
[..]
Janksmoel is het toch ook.
Als dat haar is snap ik niet waarom men daar zo graag naaktpics van wilquote:
Doe mij die ookquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had je die campics al gezien van haar? Anders krijg je wel ff PM
Is dat echt SHE?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:50 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Had je die campics al gezien van haar? Anders krijg je wel ff PM
quote:
Neukte ze graagquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Florian_ het volgende:
Toch wel jammer dat ze al minstens door 10 man is doorgesmeerd
Is dit een serieuze vraag?quote:
Tjaquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:06 schreef Florian_ het volgende:
Toch wel jammer dat ze al minstens door 10 man is doorgesmeerd
Dacht dat het over SHE gingquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?
[..]
TjaAlleen in het geval van Stephanie S. maak ik wel een uitzondering, maar Stacy vind ik dan weer niet zo boeiend.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer een kloon, staat nu totaal op drie weken.
Die laat zich zomaar anaal nemen in een toilet dus die zal wel door meer mensen zijn doorgesmeerd.quote:
pardon?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die laat zich zomaar anaal nemen in een toilet dus die zal wel door meer mensen zijn doorgesmeerd.
quote:
quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:30 schreef SHE het volgende:
[..]
helaas
Ik heb wel ooit hele ranzige, betekenisloze sex gehad in de 'waskamer' van een hotel ( no shit )
Lang verhaal , kort...ik was daar om O&N te vieren..vlak voor een feestje. SHE komt leuke jongen tegen in de lobby...over en weer geloer..blabla
Hij wist het, ik wist het...pure oerdriften.
Alsof je even buiten je lichaam treed...te bizar
Anyway, hij komt bij me staan bij de sigarettenautomaat en vraagt waarom ik kijk, SHE inmiddels beneveld door een 4tal whiskeys zegt dat ze hem wel geil vind
Jongen pakt SHE's hand, loopt naar de eerste de beste deur die opengaat , duwt SHE voorover tegen 1 of andere bak. Steekt paar vingers in haar mond; trekt broekje va mijn kont , slipje opzij en schuift 'm zo up my ass
Het is de meest ordinaire, low , down , dirty shame neukpartij van mijn leven geweest...en zelfs nu type ik het met blosjes op de wangen![]()
Vreselijk plastisch...puur lichamelijk...met alleen pure geilheid als drijfveer, maar zo allejezus geil!
Dat koester je toch een beetje![]()
Omdat je lelijk bent?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, op zich.
Waarom heb ik nooit zulke sex
Aanstellende overdrijver.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:15 schreef wolvendagen het volgende:
Voor het eerst in 3 weken heb ik geslapen. En dat, isfijn.
Blijf dan maar uit mijn buurt met je SOA.quote:
Boh, nou ik heb wel zulke seks hoor. Heb het afgelopen winter nog in een piramide gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:26 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Klinkt wel leuk, op zich.
Waarom heb ik nooit zulke sex
Als je haar wat meer betaald heb jij ook zulke sex.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb wel sex, alleen niet zulke sex
watquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boh, nou ik heb wel zulke seks hoor. Heb het afgelopen winter nog in een piramide gedaan.
Een paar junks hebben met behulp van een paar takken een hutje gemaakt in de vorm van een piramide. Voor ¤5 mag je vervolgens je favoriete crackhoertje uitzoeken en haar helemaal uitwonen, toch bobbyb?quote:
Kloon van SHE!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.
Lelijk.
Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.
Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.
Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.
*ptfoee*
*spit*
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Tegen wie heeft ze het IQM, geef eensl linkje
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Tegen wie heeft ze het IQM, geef eensl linkje
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:40 schreef IQM het volgende:
http://files.ad.nl/AD_Lez(...)als/imageFull14.html
Jawel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik zomaar overal op klik?
Snap jij de functie van zo'n rimshot wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hup. Plaats die rode knop. Joe now joe want toe pres it.
Rimmen? Lekkkaaahquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap jij de functie van zo'n rimshot wel?
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap jij de functie van zo'n rimshot wel?
Echte mannen repareren het.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
Weer zo'n klote HP printer moeten vervangenWat een gal dingen zijn dat
Echte mannen kopen geen HP.quote:
Echte mannen hebben seks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wie opent stop hier dingen in je anus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
[onzinnig topic] Stop hier dingen in je neus
Die gast
En dan goatse met voorwerpen er overheen geplakt in de OP zettenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie opent stop hier dingen in je anus?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
[onzinnig topic] Stop hier dingen in je neus
Die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |