Kloon van SHE!quote:Op maandag 9 maart 2009 00:23 schreef DitaVonSleeze het volgende:
[..]
Ach welnee, omdat je je gedraagt zoals je eruit ziet.
Lelijk.
Je bent achterbaks, onzeker en naar van aard. En ik weet waarom je gepest bent. Ik zou je ook pesten, elke dag weer.
Neem van mij aan dat jij je hele leven achtervolgd zult worden door je verleden. NIet omdat de wereld wreed is, maar omdat jij het verdient.
Je hebt niets geleerd van je belagers, je bent namelijk net zo geworden als zij.
Met dat verschil dat je het alleen durft als iemand iemand al neer is. Jij en ik weten allebei dat ik niets van je heel laat IRL.
Kruip voor me, dan duw ik mijn hak nog even verder in je blubberbuik.
*ptfoee*
*spit*
Jaquote:
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Tegen wie heeft ze het IQM, geef eensl linkje
Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude!quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:37 schreef Florian_ het volgende:
Tegen wie heeft ze het IQM, geef eensl linkje
quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:40 schreef IQM het volgende:
http://files.ad.nl/AD_Lez(...)als/imageFull14.html
Jawel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik zomaar overal op klik?
Snap jij de functie van zo'n rimshot wel?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nou, hup. Plaats die rode knop. Joe now joe want toe pres it.
Rimmen? Lekkkaaahquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap jij de functie van zo'n rimshot wel?
Daar gaat het niet om.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:52 schreef IQM het volgende:
[..]
Snap jij de functie van zo'n rimshot wel?
Echte mannen repareren het.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:25 schreef Gupje het volgende:
Weer zo'n klote HP printer moeten vervangenWat een gal dingen zijn dat
Echte mannen kopen geen HP.quote:
Echte mannen hebben seks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Wie opent stop hier dingen in je anus?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
[onzinnig topic] Stop hier dingen in je neus
Die gast
En dan goatse met voorwerpen er overheen geplakt in de OP zettenquote:Op woensdag 11 maart 2009 11:36 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Wie opent stop hier dingen in je anus?
quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef Florian_ het volgende:
[onzinnig topic] Stop hier dingen in je neus
Die gast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |