Zo das vroeg, met al die dure woordenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:19 schreef KingOfPop het volgende:
STERVENDEHOERENDEKANKERKACHELKANKERZOOI@!#!@#!@$!#%@#$%@!$@#!~@#
VIEZEGORESTERVENDEHOERENDEKANKERSITE@#$@#$@#$@#%#@$% VOOR DIE PRESALEquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:21 schreef Gupje het volgende:
[..]
Zo das vroeg, met al die dure woorden![]()
LINK?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:28 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
VIEZEGORESTERVENDEHOERENDEKANKERSITE@#$@#$@#$@#%#@$% VOOR DIE PRESALE!!111111111
Nog 2 min wachten moet ikquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:31 schreef KingOfPop het volgende:
Doet toch niet denk ik
https://www.ticketmaster.(...)fM9F4YRcAwc7XZZ1J3XY
Jaaaaaaaaaaaaaaa, kankerzooi, viezestervendehoerendekankersitequote:
Voor mijn gevoel gaat hij niet door met ladenquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaa, kankerzooi, viezestervendehoerendekankersite
JAAa, heb je een creditcard dan? Bestel er 4 liefst op de grond.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:44 schreef Gupje het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel gaat hij niet door met laden. Maar als ik er door kom, moet ik ze dan voor je bestellen
?
Zal kijken als ik er eerder door ben.quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
JAAa, heb je een creditcard dan? Bestel er 4 liefst op de grond.
There was a problem processing your request.quote:
Hij pakt dat wachtwoord nietquote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef KingOfPop het volgende:
Nu al 9 minutenGodver heb geen creditcard
Anyone?
Kan het niet met paypall?quote:Op woensdag 11 maart 2009 08:57 schreef KingOfPop het volgende:
Nu al 9 minutenGodver heb geen creditcard
Anyone?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:08 schreef KingOfPop het volgende:
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT?Kreeg ik net ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blub
Ik heb 9 kaarten. Voor 300 euro p/s mag je ze hebben en ik accepteer bankoverschrijving en PayPalquote:
Heel grappigquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb 9 kaarten. Voor 300 euro p/s mag je ze hebben en ik accepteer bankoverschrijving en PayPal
En geen wachttijden of server errors!quote:
Vette rel met die chick in het MJ topic, omdat ik het voor haar verprutst had, omdat je die code maar een keer mocht gebruiken. Terwijl zij eerder is begonnen dan ik en ook nog twee vriendinnen op die code heeft laten proberenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En geen wachttijden of server errors!
Dit is echt niet leuk meerquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:20 schreef Florian_ het volgende:
Gaat het over kaartjes voor dat Gerard Joling concert? Ik heb nog wel een kaartje over KoP
Ik heb die code ook gebruiktquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:21 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Vette rel met die chick in het MJ topic, omdat ik het voor haar verprutst had, omdat je die code maar een keer mocht gebruiken. Terwijl zij eerder is begonnen dan ik en ook nog twee vriendinnen op die code heeft laten proberenEcht waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |