IKZAGHETOOK EENTWEEHOEDJEVAN...MAAR PLATFORM EN BAGGAGE DOEN WIJ NIET, ALEEN VRACHT12@212@!@@!!@quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:35 schreef Broekpaling het volgende:
KALI, WERK JE NOG OP THE SHIPHOL?
I HURD ON TEH NEWS THER WUR SOME KOOK SMUGELURS IN THE BAGAGE AFDELING111!!!1!ZWEIEINS!111
Dus als ik iets wil binnensmokkelijk doe k dat via jou?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IKZAGHETOOK EENTWEEHOEDJEVAN...MAAR PLATFORM EN BAGGAGE DOEN WIJ NIET, ALEEN VRACHT12@212@!@@!!@![]()
![]()
hihi geen invoerbelasting/rechten/bpm/alles op amerikaanse bakkenquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dus als ik iets wil binnensmokkelijk doe k dat via jou?
HEB JE WEL ALBERTOOOO GESPOT?quote:Op woensdag 11 maart 2009 00:38 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IKZAGHETOOK EENTWEEHOEDJEVAN...MAAR PLATFORM EN BAGGAGE DOEN WIJ NIET, ALEEN VRACHT12@212@!@@!!@![]()
![]()
quote:
los van jouw opluchtingquote:
het verlaagtquote:Op woensdag 11 maart 2009 00:54 schreef MiVer het volgende:
[..]
los van jouw opluchting
wat precies is daar lekker aan?
of lees ik grafisch verkeerd
alhoewel de tol vroeg of laatquote:
quote:( ANPVUM UPDATE ) DEN HAAG – Even na middennacht heeft de opsporingsdienst van Agentschap Telecom een clandestiene zender uit de lucht gehaald. Achter een mengtafel werd de eeuwig 42 jarige A O aangetroffen. De man verzette zich hevig en deelde nog wat klappen uit. Alle apparatuur en zendinstallatie zijn in beslag genomen. De man verklaarde door te gaan en niet te willen wijken voor de overheid. De FIOD is inmiddels een onderzoek gestart naar de inzamelingsactie. Volgens IDEAL zou er de afgelopen dagen 90.70 euro zijn overgemaakt. Waar dat geld is gebleven is nog onduidelijk. Ooggetuigen melde dat A.O even voor middennacht nog Cubaanse sigaren had gekocht.
miver & werk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |