Ik ben wel een pauper, dus dat heeft er in principe ook vrij weinig mee te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik een pauper ben en uit een middenstands gezin, dan wel een achterstands gezin kom heb je het mis.
Tell me what u mean.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Haha, nee, dat bedoel ik niet hoor.
Juventus - Chelsea 2-2quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, ik weet alleen uitslag real. Toen de uitslagen werden vertelt liep ik net naar huis.
Nouja volgens de fok-regel ben ik dat ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben wel een pauper, dus dat heeft er in principe ook vrij weinig mee te maken
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ga naar Michael Jacksonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt, vooral Gerrard en Torres waren fenomenaal. Babel btw ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
SPORTINGquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Juventus - Chelsea 2-2
Bayern - Sporting 7-1
Panathinaikos - Villarreal 1-2.
Real was erger hoor, daar had je toch wel wat meer van kunnen verwachtenquote:
Ik blow niet en doe ook geen HBO.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nouja volgens de fok-regel ben ik dat ookAls je blowt, HBO doet en meer dan 10 bier drinkt ben je een pauper en baas tegelijk.
Hij legt mij nu zijn mening uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof die SoulDigger nogal neerkijkt op iedereen die niet naar klassieke muziek luistert, literatuur leest en rode wijn drinkt.
No way.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, en PK. Taylor Swift is een geduchte concurrente van Lauren Conrad aan het worden.
Ja wat een kankerkneuzen. Samenvatting gezien, het leek werkelijk waar nergens op. Alsof je tegen BV Veendam aan het voetballen bent. Godverdomme zeg.quote:
Jij bent niet modaal omdat je rode wijn drinkt, klassieke muziek luistert en literatuur leest?quote:
True.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Real was erger hoor, daar had je toch wel wat meer van kunnen verwachten
Oh mijn god. Kraagje omhoog en je ruitjesbroek aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat houd ik liever prive, aangezien het vaak als opscheppen wordt gezien.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof die SoulDigger nogal neerkijkt op iedereen die niet naar klassieke muziek luistert, literatuur leest en rode wijn drinkt.
Zo kwam je toch al over, dus...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat houd ik liever prive, aangezien het vaak als opscheppen wordt gezien.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ga naar Michael JacksonOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel geld?
><(({°>
Wat als ik er zin in heb? Ik kan ze toch allemaal aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en voor een paar mensen hier:
[ afbeelding ]
50 pondquote:
Dat was niet mijn bedoeling, sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kwam je toch al over, dus...
Uit een welgestelde familie komen en een hoge opleiding genieten, maakt je nog niet meer waard imo.
Troll of kloon?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en voor een paar mensen hier:
[ afbeelding ]
Jawel hoor, zulke dingen heb ik ook wel meegemaaktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
SoulDigger is waarschijnlijk zo'n gast die vroeger als jongetje nooit buiten met z'n vriendjes mocht voetballen, omdat zijn broekje dan vies werd en voetballen niet elitair is. Nooit thuisgekomen met grasvlekken op zijn broek. Nooit stiekem met z'n eerste vriendinnetje afgesproken. Nooit lam thuisgekomen, nooit dingen meegemaakt die je jeugd zo geweldig maakt. Geen verhalen om later aan zijn kleinkinderen te vertellen.
quote:
Je gaat alleen erheenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
50 pondEn dan twee tickets, die andere ga ik wel verpatsen ofzo
Fortuynquote:
Ik Taylor Swiftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:41 schreef SoulDigger het volgende:
Op het moment luister ik trouwens Beethoven, daarna wss Bach. Lang leve de mp-3.
Fortuynquote:
Oh wtf, idd als dit zo is snap ik dat ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat alleen erheen? Nog zoiets wat ik niet begrijp
![]()
.
Nee joh, maar ik kijk wel maar ik ken zelf zo niet mensen persoonlijk die ook willen. Maar bijna iedereen van foktopic van MJ gaat ook enzo, ook veel lui die alleen zijn. Kijken nog wel even.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat alleen erheen? Nog zoiets wat ik niet begrijp
![]()
.
Nee joh, ik desnoods met een gast die alleen naar klassiek en hardcore luistertquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wtf, idd als dit zo is snap ik dat ook niet.
Ooh je gaat niet alleen, want iedereen van het MJ topic op Fok gaat ook. Nee oke, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik kijk wel maar ik ken zelf zo niet mensen persoonlijk die ook willen. Maar bijna iedereen van foktopic van MJ gaat ook enzo, ook veel lui die alleen zijn. Kijken nog wel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |