abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66954485
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 00:27 schreef MASD het volgende:

[..]

Even offtopic, maar damn. Die search is tof geworden.
Beetje late reactie, maar thanks
pi_66955332
Dance liefhebber meldt zich
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:45:54 #203
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_66955358
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 12:45 schreef Crane het volgende:

[..]

Heeft Coldplay 3 keer opgetreden in NL vorig jaar? Overigens kan ik nog wel 10 feesten toevoegen aan m'n lijstje.
Deze discussie verlies je gewoon.

Hoe lang gaat een dance variant mee? Na een jaar is het niet meer van de tijd en wordt de stijl aangepast.
Hoor je nog wel eens iets van die achterlijke jumpers? Nu lacht iedereen erom.

Kijk eens naar de top 100 / 1000 whatever allertijden. De rock klassiekertjes staan er allemaal nog in. De tijdelijke dance hitjes is iedereen alweer vergeten. En het is misschien geen echte rock waar het dan om gaat, veel te toegankelijk. Maar die dance hits zie je er niet in terug. Waarom niet? Het heeft gewoon geen inhoud. Geen tekst. Rock en klassiek zijn de 2 enige tijdsloze muziekstijlen.
Ik heb trouwens ook helemaal niks met dat Arrow, maar denk je dat er over 20 jaar een radiozender is die complete dagen met jaren 90 dance, of dat van nu gevuld krijgt?

Begrijp me niet verkeerd, ik draai ook Pendulum en Chrystal Method in den auto. Niks mis met techno en drum n bass varianten. Maar er is gewoon verschil.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:49:19 #204
220833 plus44
Your favorite redneck!
pi_66955470
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef Relayer het volgende:
Misschien dat de gemiddelde Fok!ker in staat is een eigen mening te vormen qua muzieksmaak en verder kijkt dan hun neus lang is (lees: zich niets aantrekt van wat de radiostations en andere media het volk wil opdringen)
AMEN! HALLELUJAH!
Poison The Well, yo!
pi_66955589
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Deze discussie verlies je gewoon.

Hoe lang gaat een dance variant mee? Na een jaar is het niet meer van de tijd en wordt de stijl aangepast.
Hoor je nog wel eens iets van die achterlijke jumpers? Nu lacht iedereen erom.

Kijk eens naar de top 100 / 1000 whatever allertijden. De rock klassiekertjes staan er allemaal nog in. De tijdelijke dance hitjes is iedereen alweer vergeten. En het is misschien geen echte rock waar het dan om gaat, veel te toegankelijk. Maar die dance hits zie je er niet in terug. Waarom niet? Het heeft gewoon geen inhoud. Geen tekst. Rock en klassiek zijn de 2 enige tijdsloze muziekstijlen.
Ik heb trouwens ook helemaal niks met dat Arrow, maar denk je dat er over 20 jaar een radiozender is die complete dagen met jaren 90 dance, of dat van nu gevuld krijgt?

Begrijp me niet verkeerd, ik draai ook Pendulum en Chrystal Method in den auto. Niks mis met techno en drum n bass varianten. Maar er is gewoon verschil.
Dance zal altijd blijven bestaan, zij het telkens in andere vormen. En het is nogal arrogant om rock een tijdloze muziekstijl te noemen. Dan zal jazz daar nog eerder onder vallen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  woensdag 11 maart 2009 @ 23:57:25 #206
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_66955695
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:53 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dance zal altijd blijven bestaan, zij het telkens in andere vormen. En het is nogal arrogant om rock een tijdloze muziekstijl te noemen. Dan zal jazz daar nog eerder onder vallen.
Tuurlijk jongen, daarom wil ook niemand de jazz-frequenties overnemen van Arrow Jazz. Citaat Erik de Zwart: "Met jazz valt geen droog brood te verdienen". En daarom ook is Behemain Rhapsody zo goed als altijd de populairste plaat aller tijden.

Enne....(ik ben nu ff advocaat van de duivel)...wil je eens echt lachen? Zet dan voor de gein eens "Dark side of the moon" van Pink Floyd op, en luister het nummer "On the run". Dance is gewoon uitgevonden door een stel rockers!
At times like these, any fool can see
Any fool can see your love inside me
(Marillion - Neverland)
pi_66955744
Je hebt dance en je hebt dance. Ik hou niet van de eerste soort (TMF-meuk), maar die tweede soort luister ik graag.
Snappez-vous?
pi_66955917
In mijn muzieksmaak gaan dance en rock prima samen (die eerste wat meer dan de tweede maar heb zeker geen hekel aan rock). Ik heb het idee dat het in deze discussie over meer dan alleen de muziek gaat, meer over de way of life. Het hokjesdenken is in veel gevallen terecht omdat een hoop rockers inderdaad aan hun stereotype voldoen, dat zelfde geldt voor veel mensen die dance luisteren. Op het gebied van politiek, kleding, intelligentie, sociale vaardigheden, hobby's, vrienden etc. Vroeger waren het de Katholieken en de Protestanten, dan heb je nog voetbalhooligans die zich met een bepaalde way of life profileren tegen andere hooligans, linksen en rechtsen, autochtonen en allochtonen, weet ik veel wat.. Je wilt gewoon bij een groep horen en voelt je daardoor gesterkt en gaat een soort haat tegen andere groepen koesteren, en als jij dat niet doet dan doet een ander groepslid dat wel waardoor je dat alsnog doet. En dat doen jullie nu ook, hoewel dat wel ontkend zal worden.
Ik had psycholoog moeten worden
pi_66956167
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:57 schreef Relayer het volgende:

[..]

Tuurlijk jongen, daarom wil ook niemand de jazz-frequenties overnemen van Arrow Jazz. Citaat Erik de Zwart: "Met jazz valt geen droog brood te verdienen". En daarom ook is Behemain Rhapsody zo goed als altijd de populairste plaat aller tijden.

Enne....(ik ben nu ff advocaat van de duivel)...wil je eens echt lachen? Zet dan voor de gein eens "Dark side of the moon" van Pink Floyd op, en luister het nummer "On the run". Dance is gewoon uitgevonden door een stel rockers!
Nu gaat het opeens om het commerciële aspect? Dan wint dance het in Nederland natuurlijk dik van rock. Klassieke muziek zou zonder subsidies ook niet meer rendabel zijn in Nederland, maar volgens mij ging het er om of de muziek wel of niet tijdloos is.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_66956234
Alsof er niet meerdere muzieksoorten zijn met grote aanhang waar je nooit van hoort.
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:27:42 #211
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_66957369
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 00:18 schreef cultheld het volgende:

[..]

Nu gaat het opeens om het commerciële aspect? Dan wint dance het in Nederland natuurlijk dik van rock. Klassieke muziek zou zonder subsidies ook niet meer rendabel zijn in Nederland, maar volgens mij ging het er om of de muziek wel of niet tijdloos is.
Muziek is tijdloos als mensen er ten alle tijden in geïnteresseerd zijn. En blijkbaar zit er dus nauwelijks iemand te wachten op jazz. Anders zouden die frequenties net zo snel overgenomen worden als de classic rock-frequenties omdat er heel wat mensen daar naar zouden gaan luisteren.
Rock is beslist tijdlozer dan dance. En kom nu niet aan met het smoesje dat top zoveel lijstjes aller tijden door dertigers worden gemaakt, de mensen die nu dertigers zijn, waren tieners toen de house en dance in opkomst waren met pak 'm beet, 2 Unlimited, DJ Paul Elstak en al die andere 'artiesten'. Mij benieuwen hoe die tieners van nu op deze tijd terug zullen kijken als ZIJ eenmaal dertigers zijn.
En dance het winnen van de rock op commercieel gebied? Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de 'oude lullen' van U2 zijn met hun nieuwe album 'No line on the horizon' wel ff binnengekomen op de eerste plaats van de Album Top 100. Nu jij weer...
(Marillion - Neverland)
  donderdag 12 maart 2009 @ 01:28:22 #212
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_66957373
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 00:20 schreef kraaksandaal het volgende:
Alsof er niet meerdere muzieksoorten zijn met grote aanhang waar je nooit van hoort.
zoals de progressieve rock
(Marillion - Neverland)
pi_66957494
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:27 schreef Relayer het volgende:

[..]

Muziek is tijdloos als mensen er ten alle tijden in geïnteresseerd zijn.

Rock bestaat amper 60 jaar; definieer 'ten alle tijden' .
quote:
En blijkbaar zit er dus nauwelijks iemand te wachten op jazz.

En waar blijkt dat dan uit?
quote:
Anders zouden die frequenties net zo snel overgenomen worden als de classic rock-frequenties omdat er heel wat mensen daar naar zouden gaan luisteren.
Het is niet zo dat Arrow Rock wordt beluisterd door een miljoenenpubliek.
quote:
Rock is beslist tijdlozer dan dance. En kom nu niet aan met het smoesje dat top zoveel lijstjes aller tijden door dertigers worden gemaakt, de mensen die nu dertigers zijn, waren tieners toen de house en dance in opkomst waren met pak 'm beet, 2 Unlimited, DJ Paul Elstak en al die andere 'artiesten'.
Aan de hand van 'top zoveel lijstjes' kun je niet bepalen dat de ene muzieksoort 'tijdlozer' zou zijn dan de andere. Sowieso een rare bewering, want iets is tijdloos of niet. Niet meer of minder tijdloos .
Mij benieuwen hoe die tieners van nu op deze tijd terug zullen kijken als ZIJ eenmaal dertigers zijn.
quote:
En dance het winnen van de rock op commercieel gebied? Ik weet niet of het je is opgevallen, maar de 'oude lullen' van U2 zijn met hun nieuwe album 'No line on the horizon' wel ff binnengekomen op de eerste plaats van de Album Top 100. Nu jij weer...
Als je het over Nederlandse muziekproducten in Nederland hebt, staat dance eenzaam aan de top, hoor .

In de jaren '90 riep men dat dance een snelle dood zou sterven en nu wordt het nog steeds geroepen. In plaats van minder populair te zijn geworden, heeft dance zich als een olievlek over de wereld verspreid. In Zuid-Amerika, de Verenigde Staten, Australië en heel Europa wordt dance bijna met de dag populairder; juist omdat dance iets met een publiek kan doen wat geen enkele andere muziekstroming kan.
pi_66957550
quote:
Op woensdag 11 maart 2009 23:45 schreef Ixnay het volgende:
Maar die dance hits zie je er niet in terug. Waarom niet? Het heeft gewoon geen inhoud. Geen tekst.
Definieer inhoud? "Geen tekst" is geen goed argument aangezien er veel instrumentale rocknummers, en zeker veel instrumentale klassieke stukken zijn, evenals dancenummers met tekst.
pi_66957594
Wat me vooral opvalt is dat door rockliefhebbers vaak nogal denigrerend wordt gedaan over dance en danceliefhebbers, veel meer dan andersom. Vaak zeggen ze dat dance "inhoudsloos" is, "simpele muziek voor simpele mensen" of zelfs "geen muziek".
Natuurlijk zijn er ook wel danceliefhebbers die rock afzeiken, maar het aandeel daarvan is veel kleiner en de toon veel minder negatief.
pi_66957612
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:28 schreef Relayer het volgende:

[..]

zoals de progressieve rock
Ik weet er nog wel paar meer hoor.

Klassiek.
Koorzang.
Opera.
Minimal Music.
Avant Garde
Jazz
Dub
Reggae

Etc.
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 04:58:05 #217
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_66958329
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 04:58 schreef TheVotary het volgende:
happy is homo's

Happyhomohardcore niet te vergeten natuurlijk.
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 08:43:48 #219
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66959236
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 04:58 schreef TheVotary het volgende:
happy is homo's

tegenwoordig schijnt het happy is voor hobo's te zijn .
pi_66959613
Je lult man, dance is zeker niet 'overduidelijk' het populairste genre. Als ik even rondkijk bij mij op school luistert iedereen Hip-hop en R&B, top40, soms hardcore en de nerds luisteren allemaal naar rock (dat hier heel toevallig het meest beluisterde genre is ). Echt serieus uitzonderingen dat iemand naar house luistert. Het is ook geen muziek dat je gewoon thuis achter je PC luistert en vooral vet op feesten natuurlijk dus als je dat bedoelt heb je wel gelijk.

Zelf luister ik veel Hiphop btw.
  donderdag 12 maart 2009 @ 10:46:58 #221
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_66962592
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:41 schreef cultheld het volgende:

Is nog altijd langer dan dance
quote:
. In Zuid-Amerika, de Verenigde Staten, Australië en heel Europa wordt dance bijna met de dag populairder; juist omdat dance iets met een publiek kan doen wat geen enkele andere muziekstroming kan.
juistem. Wel, zal ik je dan ff laten zien wat rock met een publiek doet:

Forty thousand Brazilians can't be wrong.
(Marillion - Neverland)
pi_66962738
En Andre Rieu zet Australie op stelten.
***** Kraak.....
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:01:34 #223
140557 Relayer
Sound Chaser
pi_66963082
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 10:51 schreef kraaksandaal het volgende:
En Andre Rieu zet Australie op stelten.
idd. Dus om nou te zeggen dat dance kan doen wat geen andere muziek kan doen...
(Marillion - Neverland)
pi_66963178
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 09:03 schreef Sulejmani het volgende:
Als ik even rondkijk bij mij op school luistert iedereen Hip-hop en R&B, top40, soms hardcore en de nerds luisteren allemaal naar rock.
.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:08:38 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66963313
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:58 schreef BULGAAR het volgende:
Wat me vooral opvalt is dat door rockliefhebbers vaak nogal denigrerend wordt gedaan over dance en danceliefhebbers, veel meer dan andersom. Vaak zeggen ze dat dance "inhoudsloos" is, "simpele muziek voor simpele mensen" of zelfs "geen muziek".
Natuurlijk zijn er ook wel danceliefhebbers die rock afzeiken, maar het aandeel daarvan is veel kleiner en de toon veel minder negatief.
Sja, als je even het argument of dat noodzakelijk is of muziek goed is of niet achterwege laat, is dat natuurlijk ook zo. Dance muziek is gewoon vrij inhoudsloos er zijn maar weinig genres waarin het belichten van bepaalde aspecten van de muziek zelf vaak het onderwerp is van het nummer.

Nummers als : "feel the bass!" of" the beat is pumping" "the DJ fills the floor" etc etc kan je nou niet echt van een diepere betekenis betichten lijkt me. En dat soort titels heb je vrijwel alleen in de dance wereld.

Wil niet per definitie zeggen dat het bagger is, maar op dat soort argumenten is weinig weerwoord te verzinnen lijkt me.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:13:15 #226
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_66963461
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:56 schreef Crane het volgende:

[..]

Sensation (dit jaar) 100.000 (2 x 50.000)
Dance Valley 50.000
Mysteryland 60.000

En zo kan ik nog wel 10 feesten/festivals noemen.
Lowlands 55.000 bezoekers
Pinkpop 60.000 bezoekers
Concert golden earring 110.000 bezoekers
etc.

Dance is echt niet de meest populaire muzieksoort, in uitgaansgelegenheden wel maar in het dagelijks leven is het redelijk verdeeld.
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 01:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

[..]

En waar blijkt dat dan uit?
[..]
En dance muziek bestaat nog maar net 19 jaar. dus wat is je punt ?

Er is trouwens wel eens onderzoek gedaan naar een verband tussen het type persoonlijkheid en het soort muziek wat over het algemeen geluisterd wordt. Zo schijnen rockers over het algemeen aardige en introverte mensen te zijn die zich kunnen afreageren met de muziek en bv dance liefhebbers zijn juist weer wat minder aardig en extrovert. etc:

"Veel heavy metal-fans houden ook van Wagner, want die muziek is ook groots, opzichtig en brutaal", aldus een wetenschapper van de Heriot Watt universiteit in Edinburgh donderdag in The Independent.

Zo zijn countrymuziekfans hardwerkende, extraverte mensen. Reggaefans daarentegen houden niet van hard werken, zitten lekker in hun vel en zijn genereus.

Onvriendelijk

Liefhebbers van dancemuziek zijn volgens de onderzoekers zeer extraverte creatievelingen, maar doorgaans onvriendelijk en egocentrisch. Ook liefhebbers van rap zijn erg extravert en hebben een hoge pet op van zichzelf.

Mensen met weinig zelfvertrouwen zijn volgens het onderzoek de indie-muziekliefhebbers, oftewel fans van niet-commerciële, experimentele muziek. Ze houden niet van hard werken, zijn niet aardig of genereus, maar wel creatief.

Blues

De bluesfanaten zijn ongeveer het tegenovergestelde van de indiefans. Zij zien de wereld met veel zelfvertrouwen tegemoet. De rock 'n' roll-fans komen als creatieve hardwerkende mensen uit de bus. Ze vinden zichzelf echter niet zovrijgevig.

Volgens de onderzoekers definiëren mensen hun persoonlijkheid vaak aan de hand van muzieksmaak, kleding, taalgebruik en naar welke uitgaansgelegenheden ze gaan.

bron

[ Bericht 12% gewijzigd door Metro2005 op 12-03-2009 11:23:30 ]
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:23:44 #227
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_66963834
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Sja, als je even het argument of dat noodzakelijk is of muziek goed is of niet achterwege laat, is dat natuurlijk ook zo. Dance muziek is gewoon vrij inhoudsloos er zijn maar weinig genres waarin het belichten van bepaalde aspecten van de muziek zelf vaak het onderwerp is van het nummer.

Nummers als : "feel the bass!" of" the beat is pumping" "the DJ fills the floor" etc etc kan je nou niet echt van een diepere betekenis betichten lijkt me. En dat soort titels heb je vrijwel alleen in de dance wereld.

Wil niet per definitie zeggen dat het bagger is, maar op dat soort argumenten is weinig weerwoord te verzinnen lijkt me.
Dance is wat anders dan top 40 hoor. Tevens is in 95% van dancemuziek helemaal geen tekst te horen. Dat wil je ook niet omdat het dansmuziek is en geen luistermuziek.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:30:27 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_66964110
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:23 schreef Ad_rem het volgende:

[..]

Dance is wat anders dan top 40 hoor. Tevens is in 95% van dancemuziek helemaal geen tekst te horen. Dat wil je ook niet omdat het dansmuziek is en geen luistermuziek.
Dan is het toch helemaal inhoudsloos? Zonder tekst? Nogmaals, ik verbind er nu even geen waarde oordeel aan of het goeie muziek is of niet, maar inhoudsloos is het dan zeker.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 12 maart 2009 @ 11:34:55 #229
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_66964261
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dan is het toch helemaal inhoudsloos? Zonder tekst? Nogmaals, ik verbind er nu even geen waarde oordeel aan of het goeie muziek is of niet, maar inhoudsloos is het dan zeker.
Wat definieer jij als inhoud dan? Een pakkende tekst? Of een puicke gitaarsolo?
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:18:11 #230
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_66965864
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ga hier niet op in hoor.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:46:36 #231
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_66966782
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 22:50 schreef Crane het volgende:

[..]

Dit bedoel ik nou. Gast kom je deur eens uit.
pi_66966940
Nutteloze discussie altijd weer. Dance is zo allejezus breed dat er al bijna niet te discussieren valt met mensen die het op een hoop gooien.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:57:08 #233
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66967091
inhoud is niet afhankelijk van tekst. Net zoals de inhoud van een schilderij niet afhankelijk is van herkenbaarheid. (verschil tussen rembrandt en picasso)
  donderdag 12 maart 2009 @ 12:58:40 #234
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_66967140
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 12:51 schreef LostFormat het volgende:
Nutteloze discussie altijd weer. Dance is zo allejezus breed dat er al bijna niet te discussieren valt met mensen die het op een hoop gooien.
Precies, alsof je rock bagger vind omdat je u2 en franz ferdinand niet leuk vindt.
pi_66975990
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef Crane het volgende:

[..]

En dan 'hoger opgeleide' nog fout spellen ook. Kneusje
Hij doucht maar 1 a 2 keer per week heeft ie al paar keer gezegd.
quote:
Op zaterdag 7 maart 2009 16:14 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Hoezo nooit? 1-2x per week, meer voegt echt niets toe aan de hygiëne hoor
Hoezo stereotype bevestigen.
pi_66976905
quote:
Het enige wat dit zegt is dat jij je niet heel erg in de dancewereld hebt verdiept.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:00:07 #238
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_66978306
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 17:12 schreef Sulejmani het volgende:

[..]

Hij doucht maar 1 a 2 keer per week heeft ie al paar keer gezegd.
[..]

Hoezo stereotype bevestigen.
Lol
Cause nobody likes rock anymore!
pi_66978344
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 11:05 schreef boskameel het volgende:

[..]

.
Gast, dat IS gewoon zo maar dat zien rock-fans/nerds zelf niet.
pi_66978419
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:27 schreef Crane het volgende:

[..]

Gast, dat IS gewoon zo maar dat zien rock-fans/nerds zelf niet.
Nah vind ik dus niet, is vooral veel hip-hop, hardcore en top40 in mijn omgeving. Wat feesten betreft heb je wel gelijk.
pi_66978493
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:30 schreef Sulejmani het volgende:

[..]

Nah vind ik dus niet, is vooral veel hip-hop, hardcore en top40 in mijn omgeving. Wat feesten betreft heb je wel gelijk.
Beter lezen wat ik quote. Ik geef jou juist gelijk.
pi_66978719
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:32 schreef Crane het volgende:

[..]

Beter lezen wat ik quote. Ik geef jou juist gelijk.
Oja fuck. Maar omdat je dat in het begin van het topic anders zegt.
pi_66978763
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:39 schreef Sulejmani het volgende:

[..]

Oja fuck. Maar omdat je dat in het begin van het topic anders zegt.
Dance-liefhebbers kunnen hiphop/top40 vaak ook wel waarderen.
  donderdag 12 maart 2009 @ 18:44:20 #245
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_66978907
quote:

[..]

"Heb je even voor mij"
"Dancing on the ceiling"
"Rock around the clock"
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_66979805
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

"Heb je even voor mij"
Daar zit een hele filosofie achter
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:33:44 #247
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_66980582
Het zit je wel hoog, ofniet Crane?
pi_66980672
Hoog, nee hoor. Moet er niet aan denken dat er typische Fok'ers rondlopen op 'mijn' feesten. Ik vind het alleen een opvallend iets dat Fok zoveel verschilt.
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:42:01 #249
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_66980891
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:36 schreef Crane het volgende:
Hoog, nee hoor.
Daarom open je ook bijna wekelijks een topic over dit onderwerp
quote:
Moet er niet aan denken dat er typische Fok'ers rondlopen op 'mijn' feesten.

Was jij niet een groot voorstander van open minded zijn?
quote:
Ik vind het alleen een opvallend iets dat Fok zoveel verschilt.
Met het dagelijks leven? Ehm nee, dat doet het niet. Misschien moet je eens wat vaker de deur uit gaan
pi_66984481
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 19:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Daarom open je ook bijna wekelijks een topic over dit onderwerp

Omdat het me keer op keer opvalt en ik het me nog steeds afvraag.
quote:
Was jij niet een groot voorstander van open minded zijn?
Wat heeft dat ermee te maken?
quote:
Met het dagelijks leven? Ehm nee, dat doet het niet. Misschien moet je eens wat vaker de deur uit gaan
Dat doet het dus wel, anders had hier niet 90 % op dancemuziek en hip-hop gekotst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')