Allemaal gebakkenlucht.quote:het is een handdroger
Zulke ken ik ook, en die falen net zo hard.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:05 schreef DurumDoner het volgende:
Dat ding op die onderste foto heb ik ook in de zaak hangen en werkt prima, die dingen die je hebt geprobeerd te tekenen falen idd.
Nee.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:09 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zulke ken ik ook, en die falen net zo hard.
En jij was toch diegene die nooit douchte ofzoiets, staat me nog bij.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso was ik m'n handen nooit op openbare toiletten als je daarvoor de kraan moet aanraken, alleen als het een kraan is met een sensor.De plee trek ik ook altijd door met m'n voet, no way dat ik die knop met m'n hand aanraak.
Als je doof wilt worden niet, nee.quote:
smetvreesquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef Rosbief het volgende:
Sowieso was ik m'n handen nooit op openbare toiletten als je daarvoor de kraan moet aanraken, alleen als het een kraan is met een sensor.De plee trek ik ook altijd door met m'n voet, no way dat ik die knop met m'n hand aanraak.
Doortrekken met je voetquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:06 schreef Rosbief het volgende:
Hoezo nooit? 1-2x per week, meer voegt echt niets toe aan de hygiëne hoorquote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:10 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
En jij was toch diegene die nooit douchte ofzoiets, staat me nog bij.
Als er niemand is doe ik dat idd, til ik mijn been op en druk die knop in met m'n schoen, of ik trek gewoon niet door.quote:Op zaterdag 7 maart 2009 16:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doortrekken met je voet![]()
succes![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |