350 euro hoorde ikquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:20 schreef KingOfPop het volgende:
KANKER IK TRIP HEM HARD HIER, WIE HEEFT EEN CREDITCARD EN WILT NAAR MICHAEL JACKSON?
Ah, ik wilde het net postenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Centraal
En over 5 minuten allemaal kijken op NED2:
De Rijdende Rechter #12: Bron van ellende
Als ze even de OP inkopieert, mag ze blijven.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef jordeeeh het volgende:
Wisten jullie al dat Allure best een chick is?
wiltquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef KingOfPop het volgende:
GODVER, IS ER IEMAND DIE EEN CREDITCARD HEEFT EN NAAR MICHAEL JACKSON WILT IN JULI?
I smell some kliekjesvorming.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als ze even de OP inkopieert, mag ze blijven.
In elke OP staat een linkje naar de wikiquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:28 schreef Allure_ het volgende:
Ik snap er geen zak van. Sterf maar in je op.
Leuk programma is datquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Centraal
quote:Hij wilt / wil
Vraag
Is het hij wilt of hij wil?
Antwoord
Correct is: hij wil.
Toelichting
Bij de meeste werkwoorden krijgt de vorm van de tegenwoordige tijd voor de derde persoon enkelvoud de uitgang -t. De onregelmatige werkwoorden kunnen, zullen, mogen en willen zijn uitzonderingsgevallen, evenals het werkwoord zijn (hij is). De vorm voor de derde persoon enkelvoud is bij kunnen, zullen, mogen en willen gelijk aan die voor de eerste persoon: hij kan, hij zal, hij mag, hij wil.
Ja, wil je morgen ook om 0700 uur voor de pc gaan zitten om 4 tickets te kopen voor mij ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:30 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Jij vroeg toch iemand voor een CC, ik heb er wel 1.
Dat is me iets te vroeg, sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, wil je morgen ook om 0700 uur voor de pc gaan zitten om 4 tickets te kopen voor mij ?
ik kan je wakker maken, jouw nummer klopt tenminstequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, wil je morgen ook om 0700 uur voor de pc gaan zitten om 4 tickets te kopen voor mij ?
Ja ik ga jou creditcard gegevens sturen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef KingOfPop het volgende:
GODVER, IS ER IEMAND DIE EEN CREDITCARD HEEFT EN NAAR MICHAEL JACKSON WILT IN JULI?
Ja kanker ik moet iemand hebben met een creditcardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik kan je wakker maken, jouw nummer klopt tenminste
Nee niet naar mij. Gewoon dat jij die kaarten vast koopt voor mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga jou creditcard gegevens sturen.
En nee, ik hoef niet naar MJ
mijn pappa gaat naar U2 volgens mij ..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja kanker ik moet iemand hebben met een creditcard
All winter we got carried away over on the rooftops, let's get married.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt een fobie voor lapo's.
Maar nu is ie wel mooi. Props voor mezelf.
Had je misschien eerder moeten bedenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja kanker ik moet iemand hebben met een creditcard
Ik open wel topic in vraag en aanbodquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
mijn pappa gaat naar U2 volgens mij .._ _ _ !
Oh zo.. Nee sorry heb geen cc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee niet naar mij. Gewoon dat jij die kaarten vast koopt voor mij
Heb pas een uur geleden gehoord dat ik kansje maak hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Had je misschien eerder moeten bedenken.
Haha, succes ermee danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb pas een uur geleden gehoord dat ik kansje maak hoor
Fijn dat je kunt knippen en plakken! Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt een fobie voor lapo's.
Maar nu is ie wel mooi. Props voor mezelf.
Omg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
All winter we got carried away over on the rooftops, let's get married.
Ik ben een vrouw, ik heb een excuus. Plus onderschat mijn lapo angst niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fijn dat je kunt knippen en plakken! Welkom bij de club!
Heb jij een creditcard?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik geef allure_ 1 zelfgeknipte/geplakte lapjeskatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik haat kattenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik geef allure_ 1 zelfgeknipte/geplakte lapjeskat
[ afbeelding ]
je hebt hem verdiend!
Het konijn van Devviequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef Devvie het volgende:
Ik kan er ook nog een konijn of cavia bij tekenen als je dat soms liever hebt?
Nu weer: Dikke kwijl en snotbekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:37 schreef jordeeeh het volgende:
HAHAHA Adelante zag je die kwijlsliert uit z'n bek?
Suspiciousquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Sinds BT er niet meer is, is D_A ook weg.
Ja echt hequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:42 schreef SoulDigger het volgende:
Haha, die oude vent bij de rijdende rechter
Hoeft ook niet. Ik kom wel bij jou langs.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar kom ik m'n bed nog niet eens voor uit.
Heb je een creditcard..?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:44 schreef Silentalarm het volgende:
KoP Ik wil naar michael jackson!!!!!!!
Dan niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar kom ik m'n bed nog niet eens voor uit.
Die tanden.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef Adelante het volgende:
Centraal
Gaan we The Notebook kijken danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Ik kom wel bij jou langs.
Is dat een kruising tussen een gehandicapt konijntje en een tekkelquote:
Tussen 65 en 85 pondquote:
Ja, en A Walk to Rememberquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we The Notebook kijken dan?
[..]
Is dat een kruising tussen een gehandicapt konijntje en een tekkel?
Nee, het is een hondje met puntige orenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Gaan we The Notebook kijken dan?
[..]
Is dat een kruising tussen een gehandicapt konijntje en een tekkel?
hoe kom je aan 2 kaartjesquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Tussen 65 en 85 pond
Maar ik heb er straks twee, en eentje ga ik er verpatsen voor 500 euro
A walk to remember wil ik donderdag echt zien. Vet romantischquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:47 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, en A Walk to Remember
En Remember the Titans
Ik heb een toegangscode vooor the presale van morgenquote:
Hoe duur is een kaartje of hoeveel kost een kaartje.quote:
Nou, dan ben ik er danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
A walk to remember wil ik donderdag echt zien. Vet romantisch.
quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:48 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ik heb een toegangscode vooor the presale van morgen
NAZIquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoe duur is een kaartje of hoeveel kost een kaartje.
Ja, ik heb ook de kloon van NG eraan genaaid.quote:
8 uurquote:
quote:
Gelukkig wel jaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:49 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, je ziet me toch. Ik ben er toch nog?
En ja, ik vind het wel verdacht van D_A... [ afbeelding ]
1000 euro per kaartje ofzo toch?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
London
Vrijdag begint de gewone verkoop
Mwah, ik ga niet naar Londen. Ik vind michael jackson wel supervet. Maar ik heb er geen reis naar londen voor over.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
London
Vrijdag begint de gewone verkoop
Sure.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
8 uur?
[..].
[..]
Gelukkig wel ja.
Hmm, D_A is gewoon een beetje emo aangelegd gok ik.
naar groningen gaan duurt langer manquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik ga niet naar Londen. Ik vind michael jackson wel supervet. Maar ik heb er geen reis naar londen voor over.
'LIGE'?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef Silentalarm het volgende:
OBLADI OBLADA LIGE GOES OOOOOOOOON YAAAAAAA LALALALALIFE GOES ON!
Jaweetjehoekankerduur het dan wordt. als een kaartje al 100 euro kost, en dan ook nog naar engeland. ben ik zo 200 euro kwijt.quote:
MIETERS GEIL TOCHquote:
quote:
ik sta ook -160 danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jaweetjehoekankerduur het dan wordt. als een kaartje al 100 euro kost, en dan ook nog naar engeland. ben ik zo 200 euro kwijt.![]()
En dat kan ik niet kwijt raken want dat heb ik niet.
JONGE HET IS DINSDAGAVOND ZEUR NIET ZO IK WORD ER SCHIJT ZIEK VAN EN IK KAN ER NIET MEER TEGEN EN NU GA IK MEZELF SNIJDEN EN ALS IK DOOD BEN IS HET JOU SCHULD!quote:
quote:
* Download aan zet.quote:
Ik heb 'm op dvd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik moet die film toch serieus weer eens een keer bekijken. Hij zal vast wel weer op tv komen over een tijdje.
Jewaits swaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
oeh potentieel slachtoffer van een golddigger
Jouw schuld. En jongen. LET OP DE 'n'!!1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
JONGE HET IS DINSDAGAVOND ZEUR NIET ZO IK WORD ER SCHIJT ZIEK VAN EN IK KAN ER NIET MEER TEGEN EN NU GA IK MEZELF SNIJDEN EN ALS IK DOOD BEN IS HET JOU SCHULD!
Jawel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
Ik hou van Bach en dergelijke, maar dat zal hier wel niet gewaardeerd worden?
Jawel hoor, hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar mozartquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
Ik vind jou wel aardig. maar dat komt vooral door je avaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jouw schuld. En jongen. LET OP DE 'n'!!1
Oke, tof. Niet verwachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar mozart
Bachquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
Je komt toch niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer nodig je me uit?
The reader lijkt me ook geweldig.
Inderdaad, prachtige aflevering. Nog mooier dan die met die seniele omaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Fascination het volgende:
OMG de rijdende rechter net.![]()
![]()
Topvermaak.
Vergeet de hoofdletters niet te gebruiken aan het begin van een zin.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind jou wel aardig. maar dat komt vooral door je ava
Klassieke muziekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
Je moet ook niet van me verwachten dat ik elk nummer uit mn hoofd ken van mozart ofzo. Maar soms ga ik het luisteren, want dat is lekker rustig.quote:
Dat had ik ook niet verwacht hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je moet ook niet van me verwachten dat ik elk nummer uit mn hoofd ken van mozart ofzo. Maar soms ga ik het luisteren, want dat is lekker rustig.
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtige aflevering. Nog mooier dan die met die seniele oma
K ga toch geen films via YT kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Jordeeeh, Watership Down staat helemaal op youtube.
Als in in een andere situatie zou verkeren, en jij zou me uitnodigen, dan zou ik je nooit en te nimmer teleurstellen, I.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je komt toch niet.Ik hou niet van teleurstellingen, A.
Ligt eraan welke groepen je bekijkt. Ik ben het met je eens dat er in mavo 2 niet zoveel Bach liefhebbers rond zullen lopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht hoorMaar over het algemeen houdt de jongere generatie niet van klassieke muziek.
Ik heb m op dvd. Kom je m kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als in in een andere situatie zou verkeren, en jij zou me uitnodigen, dan zou ik je nooit en te nimmer teleurstellen, I.
Dat is zo jammer he. Ik ken best redelijk wat jonge mensen die naar klassiek luisteren maar mensen kijken je toch raar aan als ze horen dat je op de bank een goed boek leest met een glas merlot en chopin op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht hoorMaar over het algemeen houdt de jongere generatie niet van klassieke muziek.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ligt eraan welke groepen je bekijkt. Ik ben het met je eens dat er in mavo 2 niet zoveel Bach liefhebbers rond zullen lopen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo jammer he. Ik ken best redelijk wat jonge mensen die naar klassiek luisteren maar mensen kijken je toch raar aan als ze horen dat je op de bank een goed boek leest met een glas merlot en chopin op de achtergrond.
Bedankt voor het duidelijk maken van mijn punt.quote:
Bwheh das heul niet baas yo. Ik hossel die sma's terwijl g-unit uit m'n speakers pompt, jwzquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo jammer he. Ik ken best redelijk wat jonge mensen die naar klassiek luisteren maar mensen kijken je toch raar aan als ze horen dat je op de bank een goed boek leest met een glas merlot en chopin op de achtergrond.
So?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moeten wij niet eerst A walk to remember kijken?
Ehm k weet niet, maar ik heb tijden geleden al gezegd dat ik klassiek luisterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedankt voor het duidelijk maken van mijn punt.
Klinkt als een ideale avondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh das heul niet baas yo. Ik hossel die sma's terwijl g-unit uit m'n speakers pompt, jwz
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale avondEen goed boek van Ronald W. Clark erbij
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dan echt een mooi klassiek stuk?
Alleen Moonlight Sonata komt in me op.
Sowieso zijn pianostukken mooi omdatpiano
.
Hai Allurequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
Hoi Fas.
Pft, ik moet echt gaan slapen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Voor mij welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.
Rode wijn dan? Lezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm k weet niet, maar ik heb tijden geleden al gezegd dat ik klassiek luister
Precies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Wie alt bist du?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Voor mij welIk ben graag op mezelf, vandaar. Een goede biografie erbij
I'm not diggin' itquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En de rest van Four Seasons van Vivaldi.
Rode wijn vind k best lekker, maar drink t bijna nooit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Rode wijn dan? Lezen?
[..]
Precies!
En @ Allure:
Zal je ook wel wat vinden.
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.
Zonde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rode wijn vind k best lekker, maar drink t bijna nooit.
Lezen doe k eigenlijk nooit.
Inderdaad. Gezellig heeft voor iedereen een andere betekenis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.
Voel je je aangetast in je stoerheid?quote:
En tegen welke molen ben jij aangelopen dan?quote:
Lezen, dat is iets wat ik echt voor het laatst 10 jaar geleden heb gedaan omdat het moestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.
Vraag me dan het nog eens te vragen als je in een andere situatie verkeert, A.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als in in een andere situatie zou verkeren, en jij zou me uitnodigen, dan zou ik je nooit en te nimmer teleurstellen, I.
Nee, ik kan het gewoon niet begrijpen dat men voor de lol leest op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voel je je aangetast in je stoerheid?
Ik had ckv (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K ga toch geen films via YT kijken
K heb m al op dvd.
Waar slaat dat dan weer op?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En tegen welke molen ben jij aangelopen dan?
[..]
Lezen, dat is iets wat ik echt voor het laatst 10 jaar geleden heb gedaan omdat het moest![]()
En dat is stoer? Lezen is echt niet iets om je voor te schamen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En tegen welke molen ben jij aangelopen dan?
[..]
Lezen, dat is iets wat ik echt voor het laatst 10 jaar geleden heb gedaan omdat het moest![]()
Faggot, ga niet zo nep doen johquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Waar slaat dat dan weer op?
Kijk, als jij je avond wilt besteden met 4 meiden zoenen, 20 biertjes en de hele avond stampen op hardstyle ofzo, moet je dat helemaal zelf weten, maar om dan zo denigrerend te doen over mensen die andere interesses hebben, is wel een beetje stom.
Je doet dan ook MBO.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik kan het gewoon niet begrijpen dat men voor de lol leest op jonge leeftijd.
Och, kan ook gezellig zijn op zijn tijd hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Kijk, als jij je avond wilt besteden met 4 meiden zoenen, 20 biertjes en de hele avond stampen op hardstyle ofzo, moet je dat helemaal zelf weten, maar om dan zo denigrerend te doen over mensen die andere interesses hebben, is wel een beetje stom.
?quote:
Waarom niet op jonge leeftijd? Alsof dat ertoe doet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik kan het gewoon niet begrijpen dat men voor de lol leest op jonge leeftijd.
Momentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
?
Ik vind het fijn om een avond zo te besteden. Ik ben ook geen een of andere autist of iets dergelijks hoor. Ik heb ook wel contact met vrienden en vriendinnen.
Heb al 2 jaar een vriendinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Supertramp is echt te gaaf.quote:
Het was van mij als voorbeeld bedoeld, sorry dat het misschien aankwam als denigrerend.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb al 2 jaar een vriendin, 20 biertjes is overdreven, hardstyle
al prefer ik housemusic ook
. En denigrerend bedoel ik het niet, ik zeg dat ik het niet snap. Tenzij jij nu ook denigrerend over mij doet omdat ik zogenaamd 4 meiden zoen, 20 biertjes drink en loop te stampen op hardstyle
.
Tofquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:20 schreef Florian_ het volgende:
Ik ga naar deze dirigent vrijdag, ben benieuwd
Ik wist dat jij ging reageren. En zoveel wil ik er niet mee zeggen, het is gewoon een makkelijk te maken reactie.quote:
Ik ben MBO'er dus raar dat ik me aangesproken voel ehquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik wist dat jij ging reageren. En zoveel wil ik er niet mee zeggen, het is gewoon een makkelijk te maken reactie.
Airquote:
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben MBO'er dus raar dat ik me aangesproken voel eh
Mwa, dat kan ik me nog voorstellen maar de ideale avond is voor mij toch een avond die ik doorbreng met een persoon waarvan ik hou.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Juist, en ik snapte dus niet waarom men dat lezen als een ideaal avondje wordt beschouwd. En ik heb er niets op tegen, mijn pa doet het ook wel vaak. Maar die is dan ook 50, en ik ken geen jonge mensen die lezen als bezigheid op een avondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:21 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Het was van mij als voorbeeld bedoeld, sorry dat het misschien aankwam als denigrerend.
Misschien dat jij het niet snapt, maar anderen snappen misschien weer niet dat je van hardstyle en dergelijk houdt.
Oke, ik neem je ook niks kwalijk hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Juist, en ik snapte dus niet waarom men dat lezen als een ideaal avondje wordt beschouwd. En ik heb er niets op tegen, mijn pa doet het ook wel vaak. Maar die is dan ook 50, en ik ken geen jonge mensen die lezen als bezigheid op een avond.
En je probeert negers te versierenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:23 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben MBO'er dus raar dat ik me aangesproken voel eh
L'pool speelde erg goed.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Allemaal voorspelbaar, alleen had ik Real wat sterker verwacht.
7-1 noem ik niet voorspelbaarquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:27 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Allemaal voorspelbaar, alleen had ik Real wat sterker verwacht.
Als je bedoelt dat ik een pauper ben en uit een middenstands gezin, dan wel een achterstands gezin kom heb je het misquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:26 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Oke, ik neem je ook niks kwalijk hoorMaar misschien komt het omdat ik misschien in een ander milieu leef dan jij?
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
En je probeert negers te versieren! Waar moet dat toch heen met jou
.
Haha, nee, dat bedoel ik niet hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik een pauper ben en uit een middenstands gezin, dan wel een achterstands gezin kom heb je het mis.
Achja, als de score daar al 0-5 is kan je wel verwachten dat het een avondje zomervoetbal wordt voor Bayern. Dat de score dan erg hoog uitvalt is leuk, maar niet schokkend ofzo. Geen verrassingen, dat vind ik zo jammer.quote:
Ik ben wel een pauper, dus dat heeft er in principe ook vrij weinig mee te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ik een pauper ben en uit een middenstands gezin, dan wel een achterstands gezin kom heb je het mis.
Tell me what u mean.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Haha, nee, dat bedoel ik niet hoor.
Juventus - Chelsea 2-2quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:29 schreef reetveter het volgende:
Verdomme, ik weet alleen uitslag real. Toen de uitslagen werden vertelt liep ik net naar huis.
Nouja volgens de fok-regel ben ik dat ookquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik ben wel een pauper, dus dat heeft er in principe ook vrij weinig mee te maken
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ga naar Michael Jacksonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Klopt, vooral Gerrard en Torres waren fenomenaal. Babel btw ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aanpassen of oprotten ! Wij tegen iedereen !
SPORTINGquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Juventus - Chelsea 2-2
Bayern - Sporting 7-1
Panathinaikos - Villarreal 1-2.
Real was erger hoor, daar had je toch wel wat meer van kunnen verwachtenquote:
Ik blow niet en doe ook geen HBO.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nouja volgens de fok-regel ben ik dat ookAls je blowt, HBO doet en meer dan 10 bier drinkt ben je een pauper en baas tegelijk.
Hij legt mij nu zijn mening uit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof die SoulDigger nogal neerkijkt op iedereen die niet naar klassieke muziek luistert, literatuur leest en rode wijn drinkt.
No way.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:28 schreef BigKahuna het volgende:
Oh, en PK. Taylor Swift is een geduchte concurrente van Lauren Conrad aan het worden.
Ja wat een kankerkneuzen. Samenvatting gezien, het leek werkelijk waar nergens op. Alsof je tegen BV Veendam aan het voetballen bent. Godverdomme zeg.quote:
Jij bent niet modaal omdat je rode wijn drinkt, klassieke muziek luistert en literatuur leest?quote:
True.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Real was erger hoor, daar had je toch wel wat meer van kunnen verwachten
Oh mijn god. Kraagje omhoog en je ruitjesbroek aan?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat houd ik liever prive, aangezien het vaak als opscheppen wordt gezien.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef BigKahuna het volgende:
Het komt op mij een beetje over alsof die SoulDigger nogal neerkijkt op iedereen die niet naar klassieke muziek luistert, literatuur leest en rode wijn drinkt.
Zo kwam je toch al over, dus...quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:34 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat houd ik liever prive, aangezien het vaak als opscheppen wordt gezien.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAZZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik ga naar Michael JacksonOMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel geld?
><(({°>
Wat als ik er zin in heb? Ik kan ze toch allemaal aan.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en voor een paar mensen hier:
[ afbeelding ]
50 pondquote:
Dat was niet mijn bedoeling, sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef IQM het volgende:
[..]
Zo kwam je toch al over, dus...
Uit een welgestelde familie komen en een hoge opleiding genieten, maakt je nog niet meer waard imo.
Troll of kloon?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:35 schreef jordeeeh het volgende:
Oh en voor een paar mensen hier:
[ afbeelding ]
Jawel hoor, zulke dingen heb ik ook wel meegemaaktquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
SoulDigger is waarschijnlijk zo'n gast die vroeger als jongetje nooit buiten met z'n vriendjes mocht voetballen, omdat zijn broekje dan vies werd en voetballen niet elitair is. Nooit thuisgekomen met grasvlekken op zijn broek. Nooit stiekem met z'n eerste vriendinnetje afgesproken. Nooit lam thuisgekomen, nooit dingen meegemaakt die je jeugd zo geweldig maakt. Geen verhalen om later aan zijn kleinkinderen te vertellen.
quote:
Je gaat alleen erheenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:36 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
50 pondEn dan twee tickets, die andere ga ik wel verpatsen ofzo
Fortuynquote:
Ik Taylor Swiftquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:41 schreef SoulDigger het volgende:
Op het moment luister ik trouwens Beethoven, daarna wss Bach. Lang leve de mp-3.
Fortuynquote:
Oh wtf, idd als dit zo is snap ik dat ook nietquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat alleen erheen? Nog zoiets wat ik niet begrijp
![]()
.
Nee joh, maar ik kijk wel maar ik ken zelf zo niet mensen persoonlijk die ook willen. Maar bijna iedereen van foktopic van MJ gaat ook enzo, ook veel lui die alleen zijn. Kijken nog wel even.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je gaat alleen erheen? Nog zoiets wat ik niet begrijp
![]()
.
Nee joh, ik desnoods met een gast die alleen naar klassiek en hardcore luistertquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Oh wtf, idd als dit zo is snap ik dat ook niet.
Ooh je gaat niet alleen, want iedereen van het MJ topic op Fok gaat ook. Nee oke, dan snap ik het.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:42 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee joh, maar ik kijk wel maar ik ken zelf zo niet mensen persoonlijk die ook willen. Maar bijna iedereen van foktopic van MJ gaat ook enzo, ook veel lui die alleen zijn. Kijken nog wel even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |