Dat had ik ook niet verwacht hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Je moet ook niet van me verwachten dat ik elk nummer uit mn hoofd ken van mozart ofzo. Maar soms ga ik het luisteren, want dat is lekker rustig.
Ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:01 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Inderdaad, prachtige aflevering. Nog mooier dan die met die seniele oma
K ga toch geen films via YT kijkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Jordeeeh, Watership Down staat helemaal op youtube.
Als in in een andere situatie zou verkeren, en jij zou me uitnodigen, dan zou ik je nooit en te nimmer teleurstellen, I.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Je komt toch niet.Ik hou niet van teleurstellingen, A.
Ligt eraan welke groepen je bekijkt. Ik ben het met je eens dat er in mavo 2 niet zoveel Bach liefhebbers rond zullen lopen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht hoorMaar over het algemeen houdt de jongere generatie niet van klassieke muziek.
Ik heb m op dvd. Kom je m kijken?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als in in een andere situatie zou verkeren, en jij zou me uitnodigen, dan zou ik je nooit en te nimmer teleurstellen, I.
Dat is zo jammer he. Ik ken best redelijk wat jonge mensen die naar klassiek luisteren maar mensen kijken je toch raar aan als ze horen dat je op de bank een goed boek leest met een glas merlot en chopin op de achtergrond.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:02 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Dat had ik ook niet verwacht hoorMaar over het algemeen houdt de jongere generatie niet van klassieke muziek.
Nee, dat is ook weer waar.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ligt eraan welke groepen je bekijkt. Ik ben het met je eens dat er in mavo 2 niet zoveel Bach liefhebbers rond zullen lopen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo jammer he. Ik ken best redelijk wat jonge mensen die naar klassiek luisteren maar mensen kijken je toch raar aan als ze horen dat je op de bank een goed boek leest met een glas merlot en chopin op de achtergrond.
Bedankt voor het duidelijk maken van mijn punt.quote:
Bwheh das heul niet baas yo. Ik hossel die sma's terwijl g-unit uit m'n speakers pompt, jwzquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat is zo jammer he. Ik ken best redelijk wat jonge mensen die naar klassiek luisteren maar mensen kijken je toch raar aan als ze horen dat je op de bank een goed boek leest met een glas merlot en chopin op de achtergrond.
So?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moeten wij niet eerst A walk to remember kijken?
Ehm k weet niet, maar ik heb tijden geleden al gezegd dat ik klassiek luisterquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bedankt voor het duidelijk maken van mijn punt.
Klinkt als een ideale avondquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Bwheh das heul niet baas yo. Ik hossel die sma's terwijl g-unit uit m'n speakers pompt, jwz
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale avondEen goed boek van Ronald W. Clark erbij
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:08 schreef Allure_ het volgende:
Wat is dan echt een mooi klassiek stuk?
Alleen Moonlight Sonata komt in me op.
Sowieso zijn pianostukken mooi omdatpiano
.
Hai Allurequote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:04 schreef Allure_ het volgende:
Hoi Fas.
Pft, ik moet echt gaan slapen.
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Voor mij welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.
Rode wijn dan? Lezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm k weet niet, maar ik heb tijden geleden al gezegd dat ik klassiek luister
Precies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Wie alt bist du?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Voor mij welIk ben graag op mezelf, vandaar. Een goede biografie erbij
I'm not diggin' itquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En de rest van Four Seasons van Vivaldi.
Rode wijn vind k best lekker, maar drink t bijna nooit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Rode wijn dan? Lezen?
[..]
Precies!
En @ Allure:
Zal je ook wel wat vinden.
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.
Zonde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rode wijn vind k best lekker, maar drink t bijna nooit.
Lezen doe k eigenlijk nooit.
Inderdaad. Gezellig heeft voor iedereen een andere betekenis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |