Mwah, ik ga niet naar Londen. Ik vind michael jackson wel supervet. Maar ik heb er geen reis naar londen voor over.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
London
Vrijdag begint de gewone verkoop
Sure.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
8 uur?
[..].
[..]
Gelukkig wel ja.
Hmm, D_A is gewoon een beetje emo aangelegd gok ik.
naar groningen gaan duurt langer manquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Mwah, ik ga niet naar Londen. Ik vind michael jackson wel supervet. Maar ik heb er geen reis naar londen voor over.
'LIGE'?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:53 schreef Silentalarm het volgende:
OBLADI OBLADA LIGE GOES OOOOOOOOON YAAAAAAA LALALALALIFE GOES ON!
Jaweetjehoekankerduur het dan wordt. als een kaartje al 100 euro kost, en dan ook nog naar engeland. ben ik zo 200 euro kwijt.quote:
MIETERS GEIL TOCHquote:
quote:
ik sta ook -160 danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jaweetjehoekankerduur het dan wordt. als een kaartje al 100 euro kost, en dan ook nog naar engeland. ben ik zo 200 euro kwijt.![]()
En dat kan ik niet kwijt raken want dat heb ik niet.
JONGE HET IS DINSDAGAVOND ZEUR NIET ZO IK WORD ER SCHIJT ZIEK VAN EN IK KAN ER NIET MEER TEGEN EN NU GA IK MEZELF SNIJDEN EN ALS IK DOOD BEN IS HET JOU SCHULD!quote:
quote:
* Download aan zet.quote:
Ik heb 'm op dvd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Ik moet die film toch serieus weer eens een keer bekijken. Hij zal vast wel weer op tv komen over een tijdje.
Jewaits swaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
oeh potentieel slachtoffer van een golddigger
Jouw schuld. En jongen. LET OP DE 'n'!!1quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:55 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
JONGE HET IS DINSDAGAVOND ZEUR NIET ZO IK WORD ER SCHIJT ZIEK VAN EN IK KAN ER NIET MEER TEGEN EN NU GA IK MEZELF SNIJDEN EN ALS IK DOOD BEN IS HET JOU SCHULD!
Jawel.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
Ik hou van Bach en dergelijke, maar dat zal hier wel niet gewaardeerd worden?
Jawel hoor, hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar mozartquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
Ik vind jou wel aardig. maar dat komt vooral door je avaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Jouw schuld. En jongen. LET OP DE 'n'!!1
Oke, tof. Niet verwachtquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jawel hoor, hoewel mijn persoonlijke voorkeur uitgaat naar mozart
Bachquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
Je komt toch niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wanneer nodig je me uit?
The reader lijkt me ook geweldig.
Inderdaad, prachtige aflevering. Nog mooier dan die met die seniele omaquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Fascination het volgende:
OMG de rijdende rechter net.![]()
![]()
Topvermaak.
Vergeet de hoofdletters niet te gebruiken aan het begin van een zin.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind jou wel aardig. maar dat komt vooral door je ava
Klassieke muziekquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:58 schreef SoulDigger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |