quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale avondEen goed boek van Ronald W. Clark erbij
Voor mij welquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.
Rode wijn dan? Lezen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ehm k weet niet, maar ik heb tijden geleden al gezegd dat ik klassiek luister
Precies!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:07 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Klinkt als een ideale avondEen goed boek van Ronald W. Clark erbij
Wie alt bist du?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Voor mij welIk ben graag op mezelf, vandaar. Een goede biografie erbij
I'm not diggin' itquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En de rest van Four Seasons van Vivaldi.
Rode wijn vind k best lekker, maar drink t bijna nooit.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Rode wijn dan? Lezen?
[..]
Precies!
En @ Allure:
Zal je ook wel wat vinden.
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:09 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat je de ideale avond alleen beleeft.
Zonde.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:12 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Rode wijn vind k best lekker, maar drink t bijna nooit.
Lezen doe k eigenlijk nooit.
Inderdaad. Gezellig heeft voor iedereen een andere betekenis.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.
Voel je je aangetast in je stoerheid?quote:
En tegen welke molen ben jij aangelopen dan?quote:
Lezen, dat is iets wat ik echt voor het laatst 10 jaar geleden heb gedaan omdat het moestquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig continu "gezellig" te doen. Ik vind het ook fijn om lekker te lezen.
Vraag me dan het nog eens te vragen als je in een andere situatie verkeert, A.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als in in een andere situatie zou verkeren, en jij zou me uitnodigen, dan zou ik je nooit en te nimmer teleurstellen, I.
Nee, ik kan het gewoon niet begrijpen dat men voor de lol leest op jonge leeftijd.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Voel je je aangetast in je stoerheid?
Ik had ckv (quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:03 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
K ga toch geen films via YT kijken
K heb m al op dvd.
Waar slaat dat dan weer op?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En tegen welke molen ben jij aangelopen dan?
[..]
Lezen, dat is iets wat ik echt voor het laatst 10 jaar geleden heb gedaan omdat het moest![]()
En dat is stoer? Lezen is echt niet iets om je voor te schamen of wat dan ook.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:15 schreef reetveter het volgende:
[..]
En tegen welke molen ben jij aangelopen dan?
[..]
Lezen, dat is iets wat ik echt voor het laatst 10 jaar geleden heb gedaan omdat het moest![]()
Faggot, ga niet zo nep doen johquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Waar slaat dat dan weer op?
Kijk, als jij je avond wilt besteden met 4 meiden zoenen, 20 biertjes en de hele avond stampen op hardstyle ofzo, moet je dat helemaal zelf weten, maar om dan zo denigrerend te doen over mensen die andere interesses hebben, is wel een beetje stom.
Je doet dan ook MBO.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik kan het gewoon niet begrijpen dat men voor de lol leest op jonge leeftijd.
Och, kan ook gezellig zijn op zijn tijd hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Kijk, als jij je avond wilt besteden met 4 meiden zoenen, 20 biertjes en de hele avond stampen op hardstyle ofzo, moet je dat helemaal zelf weten, maar om dan zo denigrerend te doen over mensen die andere interesses hebben, is wel een beetje stom.
?quote:
Waarom niet op jonge leeftijd? Alsof dat ertoe doet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik kan het gewoon niet begrijpen dat men voor de lol leest op jonge leeftijd.
Momentquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:18 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
?
Ik vind het fijn om een avond zo te besteden. Ik ben ook geen een of andere autist of iets dergelijks hoor. Ik heb ook wel contact met vrienden en vriendinnen.
Heb al 2 jaar een vriendinquote:Op dinsdag 10 maart 2009 23:16 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Supertramp is echt te gaaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |