Dat is me iets te vroeg, sorryquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, wil je morgen ook om 0700 uur voor de pc gaan zitten om 4 tickets te kopen voor mij ?
ik kan je wakker maken, jouw nummer klopt tenminstequote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:31 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja, wil je morgen ook om 0700 uur voor de pc gaan zitten om 4 tickets te kopen voor mij ?
Ja ik ga jou creditcard gegevens sturen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:26 schreef KingOfPop het volgende:
GODVER, IS ER IEMAND DIE EEN CREDITCARD HEEFT EN NAAR MICHAEL JACKSON WILT IN JULI?
Ja kanker ik moet iemand hebben met een creditcardquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef Devvie het volgende:
[..]
ik kan je wakker maken, jouw nummer klopt tenminste
Nee niet naar mij. Gewoon dat jij die kaarten vast koopt voor mijquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik ga jou creditcard gegevens sturen.
En nee, ik hoef niet naar MJ
mijn pappa gaat naar U2 volgens mij ..quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja kanker ik moet iemand hebben met een creditcard
All winter we got carried away over on the rooftops, let's get married.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt een fobie voor lapo's.
Maar nu is ie wel mooi. Props voor mezelf.
Had je misschien eerder moeten bedenkenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:32 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Ja kanker ik moet iemand hebben met een creditcard
Ik open wel topic in vraag en aanbodquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Devvie het volgende:
[..]
mijn pappa gaat naar U2 volgens mij .._ _ _ !
Oh zo.. Nee sorry heb geen cc.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Nee niet naar mij. Gewoon dat jij die kaarten vast koopt voor mij
Heb pas een uur geleden gehoord dat ik kansje maak hoorquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef SoulDigger het volgende:
[..]
Had je misschien eerder moeten bedenken.
Haha, succes ermee danquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Heb pas een uur geleden gehoord dat ik kansje maak hoor
Fijn dat je kunt knippen en plakken! Welkom bij de club!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:33 schreef Allure_ het volgende:
Ik heb echt een fobie voor lapo's.
Maar nu is ie wel mooi. Props voor mezelf.
Omg.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:34 schreef IQM het volgende:
[..]
All winter we got carried away over on the rooftops, let's get married.
Ik ben een vrouw, ik heb een excuus. Plus onderschat mijn lapo angst niet.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
Fijn dat je kunt knippen en plakken! Welkom bij de club!
Heb jij een creditcard?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik geef allure_ 1 zelfgeknipte/geplakte lapjeskatquote:Op dinsdag 10 maart 2009 22:35 schreef Adelante het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |