Daar mogen er nog wel 2 of 3 bij (met name jongere spelers). Maar alsjeblieft geen Dudek als eerste keeperquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dudek, El Akchaoui, Beerens volgend jaar bij Feyenoord?
Veel belangrijker is een goede rechtsback.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar mogen er nog wel 2 of 3 bij (met name jongere spelers). Maar alsjeblieft geen Dudek als eerste keeperAls Feyenoord nou eens gaat bouwen moeten ze Piet halen.
Heli 2009/2010:
- Velthuizen
- Beerens
- El-Ak
- Dudek (als 2e keeper)
- Sterke middenvelder
- Bikkelharde CV
Mis je de belangrijkste positie EEN SPITS !!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar mogen er nog wel 2 of 3 bij (met name jongere spelers). Maar alsjeblieft geen Dudek als eerste keeperAls Feyenoord nou eens gaat bouwen moeten ze Piet halen.
Heli 2009/2010:
- Velthuizen
- Beerens
- El-Ak
- Dudek (als 2e keeper)
- Sterke middenvelder
- Bikkelharde CV
Fernandez.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel belangrijker is een goede rechtsback.
Tomasson en Makaay kunnen allebei in de spits, en in nood zet je er dan Beerens neer. Speelde bij Jong Oranje ook wel eens als spits geloof ik. En anders zou er zelfs nog wel een jeugdspeler inkunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mis je de belangrijkste positie EEN SPITS !!!!!
Swerts terug naar Feyenoord?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel belangrijker is een goede rechtsback.
Nee, die zou bij elke andere club dan AZ weer door de mand vallen.quote:
Bovendien zal Feyenoord het geld niet hebben om aan de vraagprijs van Dirk Scheringa te voldoen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, die zou bij elke andere club dan AZ weer door de mand vallen.
Klopt, als het investeerdersverhaal niet doorgaat is Dudek de beste optie, al weet ik niet of je weer zo'n mega-salaris erbij wil. Mocht Feyenoord wat miljoenen te besteden hebben straks, altijd Velthuizen halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Happel het volgende:
Ik ben wel een voorstander voor Dudek. Dat gelul over leeftijd gaat gewoon niet op voor keepers. Kunnen Darley en Mulder klaargestoomd worden voor het echte werk. Velthuizen of Vorm zullen te duur zijn, zolang er geen geld is. En er bij voorbaat vanuit uitgaan dat het geld er toch wel komt is ook niet verstandig.
Ik vond hem vorig jaar bij Vitesse anders één van de besten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, die zou bij elke andere club dan AZ weer door de mand vallen.
Paolo Henriquequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
paolo Henrique halen en Velthuizen. dan heb je opzich wel genoeg aankopen. mischien nog een spits.
Dat zei meer over Vitesse.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig jaar bij Vitesse anders één van de besten.
Het gaat toch om scoren of moet je de hele wedstrijd gezien worden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Paolo Henrique. Sorry hoor, maar aan hem heb je dus echt geen tering. Scoort de afgelopen tijd wel een beetje leuk, maar de rest van de 88 minuten zie je hem niet en valt hij vaak in negatieve zin op.
Was Makaay vroeger ook niet zo'n spits?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat toch om scoren of moet je de hele wedstrijd gezien worden?
Twee goals tegen PSV, twee goals tegen AZ, een goal tegen Feyenoord. En allemaal gelijkmakers of Heerenveen op voorsprong gezet.
Agreed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Happel het volgende:
Ik ben wel een voorstander voor Dudek. Dat gelul over leeftijd gaat gewoon niet op voor keepers. Kunnen Darley en Mulder klaargestoomd worden voor het echte werk. Velthuizen of Vorm zullen te duur zijn, zolang er geen geld is. En er bij voorbaat vanuit uitgaan dat het geld er toch wel komt is ook niet verstandig.
je moet nu zeker geen dure keeper halen (ook al is het grote geld er dalijk) zoals de drie namen die ik continu voorbij zie komen. Als dudek wil en transfervrij is is hij de perfecte optie om 2 jaartjes bij feyenoord er aan vast te plakken en dan 1 van die 2 jonge gasten de goal in. En over dudek zijn kwaliteiten... zoals mariootje zegt, als je reserve keeper bent bij real dan kan je toch wel wat zekerquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Juk het volgende:
[..]
Agreed.
Als je Velthuizen haalt zit hij qua ontwikkeling Darley en Mulder in de weg. Aangezien er van beide goede verhalen gaan en de keren dat ik Excelsior heb zien spelen Mulder een goede indruk achter liet denk ik dat het halen van Velthuizen zonde is van de tijd en het geld wat er in die jongens is gestoken.
Dat ja. Zou het echt geen drama vinden als Velthuizen of Vorm zou komen, dat zeker niet. Gezien de huidige situatie (twee jonge keepers van begin 20 en weinig geld) zou het echter niet logisch zijn om daarvoor te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Juk het volgende:
[..]
Agreed.
Als je Velthuizen haalt zit hij qua ontwikkeling Darley en Mulder in de weg. Aangezien er van beide goede verhalen gaan en de keren dat ik Excelsior heb zien spelen Mulder een goede indruk achter liet denk ik dat het halen van Velthuizen zonde is van de tijd en het geld wat er in die jongens is gestoken.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
je moet nu zeker geen dure keeper halen (ook al is het grote geld er dalijk) zoals de drie namen die ik continu voorbij zie komen. Als dudek wil en transfervrij is is hij de perfecte optie om 2 jaartjes bij feyenoord er aan vast te plakken en dan 1 van die 2 jonge gasten de goal in. En over dudek zijn kwaliteiten... zoals mariootje zegt, als je reserve keeper bent bij real dan kan je toch wel wat zeker
Neem er een voorbeeld aan...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een goede post, moet niet gekker worden.
Een half jaar? Ben je wel goed wijs? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging. Dudek kan makkelijk nog een jaar of twee mee.quote:Gewoon laten knallen die Dudek voor 1/2 jaar en dan kijken of die Mulder en Darley er klaar voor zijn. Desnoods nog Vorm halen dan.
Ik neem dat hij bedoelt 1 á 2 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan...
[..]
Een half jaar? Ben je wel goed wijs? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging. Dudek kan makkelijk nog een jaar of twee mee.
jij vindt iets alleen maar een goede post als je het er mee eens bent, zodra de meningen verschillen wordt je vermogen om begrijpend te lezen aanzienlijk minder anders had je allang in de gaten gehad wat ruud al vanaf het begin weetquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een goede post, moet niet gekker worden.
nee??quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef mister_popcorn het volgende:
is er eigenlijk al duidelijkheid over een eventuele trip naar Ipwisch?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef Happel het volgende:
Een half jaar? Ben je wel goed wijs? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging. Dudek kan makkelijk nog een jaar of twee mee.
Ik betwijfel of Velthuizen wel een zekerheidje is. Hij is jong en boven gemiddeld goed, en daarom valt hij meteen op. Maar is hij ook echt duidelijk beter dan Timmer en goed genoeg voor Feyenoord? Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef Crane het volgende:
Darley of Mulder zullen bijna foutloos moeten presteren komend seizoen, als ze in het eerste keepen. Ik zie liever zekerheidje Velthuizen.
Vind ik wel meevallen. Vond hem tegen Feyenoord ook niet overtuigend keepen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Crane het volgende:
Velthuizen is nu al veel beter dan Timmer.
Dudek is eerste keeper als hij komt, lijkt me logisch hè.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef Crane het volgende:
Darley of Mulder zullen bijna foutloos moeten presteren komend seizoen, als ze in het eerste keepen. Ik zie liever zekerheidje Velthuizen.
Wtf? Heb je die wedstrijd wel gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Vond hem tegen Feyenoord ook niet overtuigend keepen.
Inderdaad. Ik hoop alleen dat hij nog goed genoeg is, hij heeft zo weinig gespeeld de afgelopen jaren. Dat is ook geen zekerheidje, en Feyenoord heeft behoefte aan zekerheidjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dudek is eerste keeper als hij komt, lijkt me logisch hè.
Ja, hij was mede verantwoordelijk voor de 2-2 van Makaay.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Wtf? Heb je die wedstrijd wel gezien?
Klopt, daarom hoop ik ook niet dat ie komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dudek is eerste keeper als hij komt, lijkt me logisch hè.
Z'n hele verdediging stond te slapen. Hij voorkwam dat Feyenoord nog 3 punten overhield aan die wedstrijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, hij was mede verantwoordelijk voor de 2-2 van Makaay.
http://eredivisievoetbal.com/voetbal/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2896quote:
Willen ze zekerheid dan moet Feijenoord gewoon Velthuizen of Vorm halen. Verwacht echter niet dat ze dat doen, dus wordt het of Dudek of Van Dijk. Met daarachter Darley en Mulder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop alleen dat hij nog goed genoeg is, hij heeft zo weinig gespeeld de afgelopen jaren. Dat is ook geen zekerheidje, en Feyenoord heeft behoefte aan zekerheidjes.
Net als Tomasson zeker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, daarom hoop ik ook niet dat ie komt.Prima jongen maar kan alleen maar tegenvallen.
Aan de hand van die paar wedstrijden die hij sinds zijn terugkomst heeft gespeeld kan al worden gesteld dat zijn komst geen tegenvaller is geweest. Dat moet ook jij zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef Crane het volgende:
Ik kan door al die blessures van Tomasson nog niet zeggen of ie tegen gevallen is.Maar het blijft wel een held.
zou hij wel moeten ja, maar met dat mega bord voor z'n kop wordt het toch wel moeilijk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Aan de hand van die paar wedstrijden die hij sinds zijn terugkomst heeft gespeeld kan al worden gesteld dat zijn komst geen tegenvaller is geweest. Dat moet ook jij zien.
Die wedstrijden die hij speelde waren zeer aardig ja. Maar als ie morgen weer voor 2 maanden geblesseert raakt is het wel gewoon een tegenvaller hoor. Pas aan het einde van het seizoen kun je hem echt beoordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Aan de hand van die paar wedstrijden die hij sinds zijn terugkomst heeft gespeeld kan al worden gesteld dat zijn komst geen tegenvaller is geweest. Dat moet ook jij zien.
ow vet, klinkt wel ok tegen Ipswichquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
http://eredivisievoetbal.com/voetbal/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2896
en
http://www.stenaline.nl/f(...)rwich/dienstregeling
=
tripje![]()
Klein stukkie met de trein, maar dat is te overzien. 2 nachten in ipswich in een hostel, in de zomer vlakbij strand in een engelse stad is gewoon weer genieten. Die achterlijke pikey's zijn
Je bent in de war met blackpool, focus je maar eerst ff op je proefwerkjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
http://eredivisievoetbal.com/voetbal/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2896
en
http://www.stenaline.nl/f(...)rwich/dienstregeling
=
tripje![]()
Klein stukkie met de trein, maar dat is te overzien. 2 nachten in ipswich in een hostel, in de zomer vlakbij strand in een engelse stad is gewoon weer genieten. Die achterlijke pikey's zijn
Mag ook wel eens tijd worden dat hij terug komtquote:Landzaat is op weg terug
Denny Landzaat werkt er naar toe om over twee weken bij de uitwedstrijd tegen Fc Volendam zijn rentree te maken in de wedstrijdselectie van Feyenoord. De middenvelder kampte het hele seizoen met hamstringblessures en speelt maandag volgens planning een half uur mee met Jong Feyenoord. De wedstrijd tegen Psv van zondag komt nog te vroeg.
Ook Tim de Cler, Ron Vlaar en Jonathan De Guzman zullen er nog niet bij zijn. Feyenoord-trainer Leon Vlemmings hoopt erop dat Henk Timmer en Kevin Hofland op tijd zijn hersteld van respectievelijk een knieblessure en een lichte hersenschudding.
bron : Voetbalzonequote:'Feyenoord ziet in Lens potentiële versterking'
Leo Beenhakker was afgelopen maandag aandachtig toeschouwer bij het duel tussen Jong NEC en Jong AZ. Volgens de vrijdageditie van De Telegraaf bekeek de technisch adviseur van Feyenoord de verrichtingen van aanvaller Jeremain Lens. Zowel Beenhakker als toekomstig trainer Mario Been hebben Lens zeer hoog zitten.
Been heeft vorig seizoen bij NEC intensief met de 21-jarige jeugdinternational, die werd gehuurd van AZ, samengewerkt. Lens keerde afgelopen zomer terug bij de Alkmaarders, maar kwam door een voetblessure slechts vijf duels in actie. Zijn tot medio 2013 doorlopende contract kan een obstakel vormen bij een eventuele transfer.
Beenhakker heeft inmiddels zijn technische bevindingen gerapporteerd aan de Feyenoord-directie. Behalve Lens staan ook de NEC-verdedigers Youssef El-Akchaoui en Dani Fernández op het lijstje van potentiële versterkingen. Daarnaast heeft doelman Jerzy Dudek te kennen gegeven dat hij graag in Rotterdam-Zuid terugkeert.
wat lul jij nou weer?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent in de war met blackpool, focus je maar eerst ff op je proefwerkjes
Lijkt me een goedequote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was
[..]
bron : Voetbalzone
Das beter dan achter een speler aanzitten die niemand hoeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef TC03 het volgende:
Allemaal leuk en aardig die interesse, maar zolang er nog geen geld is zijn deze berichten vrij nutteloos. Ten tweede vraag ik me af of Been en Beenhakker ook weten dat er naast NEC en Feyenoord nog 16 andere eredivisieclubs zijn.
Ja amsterdammersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lens is een Amsterdammer, die past tegenwoordig wel bij Feyenoord.
Hij zal zich snel thuis voelen, al z'n gappie's spelen er alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lens is een Amsterdammer, die past tegenwoordig wel bij Feyenoord.
Dus je vond het van Charisteas ook niet erg?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekker boeie dat ze bij ajax gespeeld hebben, als ze maar goed zijn
Nee, maar wel een slechte speler.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus je vond het van Charisteas ook niet erg?
gewoon echt hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Luni het volgende:
[..]
's ochends om 05.07 uur durf je wel hè als iedereen nog lekker op z'n nest ligt!
Hij zegt toch "als ze maar goed zijn"?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
hij heeft het toch over goede spelersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een troll post van een modquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij zegt toch "als ze maar goed zijn"?
Nu niet zo gaan janken Jorien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gewoon een troll post van een mod
quote:De eerste training van seizoen 2009/2010 is vastgesteld op zondag 21 juni 2009. Traditiegetrouw staat zowel een ochtend- als een middagtraining op het programma. Exacte tijden en de precieze invulling van het programma volgen in een later stadium. De eerste training van het huidige seizoen werd door 14.000 supporters bezocht.
De eerste training betekent de officiële aftrap van het nieuwe seizoen en wordt voor het legioen in ieder geval een eerste kennismaking met de nieuwe trainer Mario Been.
idd ja, en andere mensen maar vertellen wat ze niet mogen doen en dan gewoon zelf het slechte voorbeeld gevenquote:
Dat was ik weer even vergeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hij heeft het toch over goede spelers
heb er wel zin inquote:
Tuurlijk was jij dat vergetenquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat was ik weer even vergeten.
Mea Culpa.
Maar ik kan mij niet voorstellen dat jullie blij zijn als een Suarez nu naar Feyenoord zou komen.
nee ze gaan naaktquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hebben ze vanaf volgend seizoen de mooie nieuwe shirtjes aan?
De shirtjes zouden worden aangepast.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wie weet heeft hij ook wel een clausule in zijn contract staan al weet ik niet of AZ daar mee werkt.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:56 schreef Crane het volgende:
Lens zou echt wel een goede zijn, dat Beenhakker bezig met hem is zegt misschien wel wat over de huidige stand van de gesprekken met de investeerders.
Denk alleen dat het weinig zin heeft omdat ie nog een contract tot 2013 heeft en Scheringa idiote bedragen gaat vragen voor hem. Wat z'n groot recht is trouwens.
Volgens mij neemt AZ vrijwel nooit clausules in contracten op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie weet heeft hij ook wel een clausule in zijn contract staan al weet ik niet of AZ daar mee werkt.
ja, ze zijn aangepastquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
De shirtjes zouden worden aangepast.
Iemand al meer info?
quote:Datum: 12-03-2009 Bron: Feyenoordnet.nl
Een delegatie van het bestuur was vanmiddag op het stadhuis op uitnodiging van burgemeester Aboutaleb. Het was hedenmiddag op het stadhuis een constructief gesprek. De aanleiding was de vijfjaars regel opgelegd na de laatste klassieker in amsterdam. Na het zien van de door de politie gemaakte beelden tijdens deze wedstrijd is duidelijk geworden waarom de burgemeesters deze beslissing hebben genomen.
Het bestuur van de FSV heeft wel duidelijk gemaakt dat de gewone voetbal supporter nu wel het slachtoffer is geworden, en niet de relschoppers die met de ME slaags zijn geraakt. De komende 2 jaar blijven staan om zonder uitsupporters de wedstrijden te gaan bezoeken.
Er was zeker begrip voor het standpunt van de FSV, dat de supporters wel erg gestraft gaan worden.
Hierna zal er wel een evaluatie komen om te kijken of de volgende drie jaar nog gehandhaafd blijven. Dhr. Aboutaleb heeft wel veel vertrouwen in de komende voetbalwet, en de hier aan gekoppelde meldingsplicht, om in de toekomst zulke personen te kunnen straffen. Er zal in ieder geval door de FSV en de burgemeester met enige regelmaat van gedachten worden gewisseld.
Ze hebben zich weer lekker laten naaien dus, echt een sv van niks...quote:
zoals altijd gewoon hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:18 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Ze hebben zich weer lekker laten naaien dus, echt een sv van niks...
Ja, nu niet meer.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Luni het volgende:
[..]
's ochends om 05.07 uur durf je wel hè als iedereen nog lekker op z'n nest ligt!
Happel had een picca ervan, misschien kan hij hem nogmaals plaatsen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:55 schreef sjimz het volgende:
[..]
De shirtjes zouden worden aangepast.
Iemand al meer info?
Jij niet voor dit topic dus nogmaals: tief op.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vrij jammer dat vHooijdonk geen assistent van Been bij Feyenoord is geworden, hij lijkt me een geweldige aanwinst.
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij niet voor dit topic dus nogmaals: tief op.
Ik denk dat jij deze bedoeld, maar volgens mij zijn de 'vernieuwde' shirts nog nooit officieel getoond.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Happel had een picca ervan, misschien kan hij hem nogmaals plaatsen.
Die zijn wel mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:52 schreef dill het volgende:
[..]
Ik denk dat jij deze bedoeld, maar volgens mij zijn de 'vernieuwde' shirts nog nooit officieel getoond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor welke club ben jij nou eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:55 schreef Rots het volgende:
Dat uitshirt is echt nice. Eigenlijk zouden ze er 3 sterren op moeten doen.
Waarom zal Feyenoord hem dan wel moeten halenquote:Het leek er lange tijd op dat hij naar NEC zou verkassen na de goede prestaties in de tweede seizoenshelft in Nijmegen, maar NEC zag in hem geen speler die ze later met winst zouden verkopen. NEC en AZ waren zo goed als rond over de transfer van Lens naar NEC, maar NEC zag op het allerlaatste moment ervan af.
quote:
Jorien 2...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:51 schreef Rots het volgende:
6-0 tegen De Graafschap moet wel weer kunnen.
Ik dacht dat AZ hem juist niet wou verkopen, maar NEC wilde hem zelf dus niet eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waarom zal Feyenoord hem dan wel moeten halen
Die bedoel ik niet eigenlijk, maar ze zijn wel mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:52 schreef dill het volgende:
[..]
Ik denk dat jij deze bedoeld, maar volgens mij zijn de 'vernieuwde' shirts nog nooit officieel getoond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt geen smaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:14 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vind het uitshirt eigenlijk best lelijk.
ik snap echt niet dat je je zo druk maakt om zo'n zielig joodje als hem, laat hem posten, lees erover heen, negeer dat joodje gewoon. Dat je zo op hem reageert is hetgeen waar hij het voor doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Crane het volgende:
Pizzakoppo tief nou godverdomme gewoon eens op, irritant pestventje.
Inderdaad gewoon niet op Pizzakoppo reageren je bereikt er niets mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat je je zo druk maakt om zo'n zielig joodje als hem, laat hem posten, lees erover heen, negeer dat joodje gewoon. Dat je zo op hem reageert is hetgeen waar hij het voor doet.
quote:John Metgod neemt zondag, voor de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, in De Kuip officieel afscheid van het Rotterdamse publiek. Na twintig jaar trouwe dienst verruilde hij in november van vorig jaar de club uit de havenstad voor het Engelse Portsmouth, waar hij als assistent van hoofdtrainer Tony Adams aan de slag ging.
Overigens is het Engelse avontuur voor Metgod inmiddels al voorbij. Onlangs werden Adams en Metgod door de clubleiding van Portsmouth op non-actief gesteld. Bij Feyenoord begon Metgod als speler om later ook de functies van jeugdtrainer, scout en assistent-trainer te bekleden.
quote:Hofland en Timmer kunnen spelen tegen PSV
13 maart 2009
Henk Timmer verdedigt zondag tegen PSV het doel van Feyenoord. De doelman is hersteld van een knieblessure, die hem vorig weekend tegen NAC Breda nog aan de kant hield. Ook Kevin Hofland is beschikbaar. De verdediger heeft geen last meer van de hersenschudding, die hij opliep na een rare valpartij in het duel met NAC.
Tim Vincken, Denny Landzaat en Tim de Cler zijn, evenals de langdurig geblesseerden Ron Vlaar en Jonathan de Guzman, nog niet beschikbaar. Vincken en Landzaat hopen maandag wat wedstrijdritme op te doen bij Jong Feyenoord, terwijl De Cler vermoedelijk pas een week later zijn rentree kan maken in het beloftenteam.
Vlemmings, slappe zak is het ook.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Vlemmings, slappe zak is het ook.Laat v. Dijk gewoon in het doel staan en wees niet bang om je eerste keeper te passeren. Van Basten heeft daar tenminste nog de ballen voor.
Jij vindt het goed dat die lamlul van een Timmer ons weer punten gaat kosten tegen PSV omdat Vlemmings hem niet durft te passeren?quote:
quote:
Dat zeg ik niet, ik zie ook liever van Dijk op doel staan, maar om Vlemmings voor slappe zak uit te maken slaat nergens op, hij durft zeker wel beslissingen te nemen, zei tegen De Cler toen hij weer, even, fit was dat hij zich eerst maar eens moest bewijzen en zet Wijnaldum er ook gewoon naast.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt het goed dat die lamlul van een Timmer ons weer punten gaat kosten tegen PSV omdat Vlemmings hem niet durft te passeren?
Ik keur zijn beleid helemaal niet goed, ik zeg alleen dat hij wel het lef heeft om spelers die niet presteren aan de kant te zetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zie ook liever van Dijk op doel staan, maar om Vlemmings voor slappe zak uit te maken slaat nergens op, hij durft zeker wel beslissingen te nemen, zei tegen De Cler toen hij weer, even, fit was dat hij zich eerst maar eens moest bewijzen en zet Wijnaldum er ook gewoon naast.
En dan ook nog eens het beleid van Van Basten goedkeuren, dat doe je maar lekker in neuzentopic maar niet hier.
vind het wel jammer want Tiendalli presteerde niet eens slecht, alleen die wedstrijd tegen ajax werd ie door Leonazi gedold. Beetje flauw om hem in 1 wedstrijd af te serveren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:37 schreef buddyb het volgende:
tiendalli
hij moet zelfs een 18 jarige middenvelder die er niks van bakt als rb voor zich dulden
ik vraag me af wat daar de gedachte achter is
je moet sowieso heel die v. basten er niet bijhalen in deze topicquote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:36 schreef Crane het volgende:
[..]
Ik keur zijn beleid helemaal niet goed, ik zeg alleen dat hij wel het lef heeft om spelers die niet presteren aan de kant te zetten.![]()
ik vind Haile Gebreselassi de personificatie van de Ajax geestquote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik vind Lucius de personificatie van de Feyenoord-geest.
daarna vliegt ie door naar Engeland voor z'n 2e afscheid?quote:
Oh jee, daar gaan we weer...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
je moet sowieso heel die v. basten er niet bijhalen in deze topic![]()
![]()
dat doe je idd maar in zo'n zielige joodse topic
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:06 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
je moet sowieso heel die v. basten er niet bijhalen in deze topic![]()
![]()
dat doe je idd maar in zo'n zielige joodse topic
jammer johquote:Op vrijdag 13 maart 2009 17:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
Oh jee, daar gaan we weer...
Die trieste reacties kan je beter achterwege laten hoor, voor je het weet staat het topic weer vol met leeg gemaakte posts.
goed he, teletekst supportertjequote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:59 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook echt de enige smilie die jou en je posts typeert.
Zeg jij nou maar niks...quote:Op vrijdag 13 maart 2009 19:59 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook echt de enige smilie die jou en je posts typeert.
toch zie ik liever die ouwe in de goal staanquote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks...![]()
Dat Vlemmings kiest voor Timmer is echt zo gek nog niet, ook al ben ik het niet eens met die keuze...
quote:Afgelopen week is er wederom overleg geweest tussen een delegatie van de Raad van Commissarissen en een afvaardiging van potentiële investeerders, die Feyenoord mogelijk een financiële injectie zouden willen geven. In de constructieve gesprekken zijn de potentiële investeerders tot in detail voorgelicht over zowel de sportieve als de financiële stand van zaken bij de club. De investeerders vragen de clubleiding een structurele oplossing voor de precaire situatie bij Feyenoord. Een sluitende begroting voor het komende voetbaljaar 2009-2010 maakt daar onder meer deel van uit. Nadat één en ander aan hen is gepresenteerd, zullen de potentiële investeerders vervolgens beslissen of ze daadwerkelijk overgaan tot eerdergenoemde financiële injectie en de grootte er van.
Timmer schijnt erg goed in de groep te liggen, Vlemmings wil de groep natuurlijk niet tegen zich krijgen.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 20:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Zeg jij nou maar niks...![]()
Dat Vlemmings kiest voor Timmer is echt zo gek nog niet, ook al ben ik het niet eens met die keuze...
JDT.quote:Straatvechter brengt Feyenoord vuur
Door SJOERD MOSSOU
ROTTERDAM - Altijd gedonder met Jon Dahl Tomasson. Het klinkt wat onsympathiek, maar er ging bij Feyenoord de laatste weken geen opstootje voorbij of de aanvaller stond vooraan.
afbeelding vergroten Jon Dahl Tomasson. FOTO MILAN RINCK
Het mes tussen de tanden, foeterend en zwaaiend met zijn armen. Op zoek naar de grens van het toelaatbare.
Hij kan er zelf wel om lachen. Buiten het veld blijft er weinig over van de Deense druktemaker. Met zijn jongensachtige, open gezicht heeft Tomasson meer van een misdienaar dan van een straatvechter.
,,Zodra de wedstrijd begint ben ik een winnaar, dat heb ik altijd gehad,’’ zegt Tomasson. ,,Dan is er veel geoorloofd, vind ik. Het resultaat moet heilig zijn, iedere week weer. Zeker in de fase waarin we ons nu bevinden.’’
Hij is het type dat Feyenoord zo lang miste. Met Tomasson zit er opeens venijn in het lange tijd dolende Rotterdamse elftal. ,,In mijn eerste periode bij Feyenoord was ik niet heel anders dan nu,’’ zegt Tomasson. ,,Maar misschien viel het toen wat minder op. Omdat we met bijvoorbeeld Bosvelt en Van Hooijdonk een aantal jongens hadden dat altijd de grens opzocht. Als in die jaren het vuurtje werd opgestookt, was dat another day at the office. Het hoorde erbij.’’
Ook statistisch gezien is Tomasson één van de weinige winnaars in de Rotterdamse selectie. Met twee nederlagen en vijf overwinningen is hij zo’n beetje de enige Feyenoord-speler die dit seizoen vaker won dan hij verloor.
Zes keer scoorde Tomasson in slechts negen wedstrijden. ,,Maar dat is nog altijd te weinig,’’ vindt de aanvaller. ,,Ik bedoel: door mijn blessures heb ik gewoon veel te lang niet gespeeld. Dat is toch het gevoel dat blijft hangen, aan zo’n statistiekje heb je niet zoveel. Het is gewoon een moeilijke tijd geweest.’’
Door blessureleed zat Tomasson maandenlang aan de kant. De diepe crisis en het onomkeerbare vertrek van Gertjan Verbeek zag hij zich vanaf een afstand voltrekken. ,,Natuurlijk weet je wel wat er speelt binnen de club,’’ aldus Tomasson. ,,Je ziet dingen, je hoort dingen. Maar tegelijkertijd sta je er ook buiten, omdat je vooral met je eigen herstel bezig bent. Het is frustrerend geweest allemaal. Ik heb me geërgerd, dat lijkt me logisch. Het was niet leuk op de tribune, vooral omdat je zo graag invloed wilt uitoefenen. Maar in plaats daarvan zit je in je eentje rare oefeningen te doen, ver weg van het veld.’’
Tomasson zag een elftal dat compleet in de knoop zat. ,,Op een gegeven moment was de ploeg mentaal dood,’’ aldus de Deen. ,,Er was te veel gebeurd. Het gezeik, de verhalen in de media, de resultaten; die dingen verlamden het elftal. Met goede wil heeft zoiets niets te maken, iedereen doet op zijn manier zijn best. Maar je zag wel dat het elftal iets nodig had. Vuur, ja. Zoiets.’’
Zelf botste hij ook stevig met Verbeek. Op zijn enkelblessure volgde al snel een bovenbeenblessure, met een nog langere herstelperiode tot gevolg. Over het te volgen revalidatieproces ontstond volop discussie tussen speler en trainer.
,,Waar mensen werken, heb je altijd te maken met verschillende meningen,’’ zegt Tomasson daar nu over. ,,Dat is normaal, het heeft niet zoveel zin daarover bezig te blijven. Het is voor Feyenoord ontzettend belangrijk om een streep onder het verleden te zetten. Het gaat nu weer langzaam beter, het vertrouwen groeit. We moeten vóóruit.’’ Volgend seizoen moet nu al het jaar van de revanche worden.
,,We doen er alles aan om het zo goed mogelijk af te sluiten, maar dit seizoen is hoe dan ook Feyenoord-onwaardig. Er moet gewoon veel veranderen, daar is iedereen het over eens. De fouten die dit jaar zijn gemaakt, mogen nooit meer voorkomen. Wat dat betreft denk ik dat de komst van Mario Been en Leo Beenhakker goed is. Ik heb de indruk dat ze heel duidelijk weten welke kant ze op willen met de club.’’
Beenhakker maakte hij twee seizoenen als trainer mee, in zijn vorige periode bij Feyenoord. ,,Leo kan fantastisch praten,’’ zegt Tomasson. ,,En dat bedoel ik positief. Hij is als geen ander in staat om mensen een goed gevoel te geven. Kom eens hier jongen, wij gaan even lullen, zegt hij dan. En het wérkt. Met al zijn ervaring heeft hij bovendien de contacten die Feyenoord nu nodig heeft. Hij kent de wegen in het voetbal om de club overeind te helpen.’’
Tomasson werd in 1999 kampioen onder Beenhakker, maar botste een seizoen later met hem. Memorabel was de middelvinger in Stadio Olimpico, na een treffer van de aanvaller in een Champions League-wedstrijd tegen Lazio Roma.
,,Ach, dat incident,’’ zegt Tomasson. ,,Dat soort dingen horen erbij in het voetbal, dat weet Leo als geen ander. En het is al zo lang geleden. Toen hij hier vorige maand binnenkwam, hebben we elkaar de hand geschud en over voetbal gesproken. Dat gedoe is allang uit de wereld.’’
Na zeven jaar in Italië, Duitsland en Spanje keerde hij rijper terug bij Feyenoord. ,,Bij AC Milan leerde ik pas echt hoe belangrijk het is om te winnen. Alles draaide daar om het resultaat, om de drie punten. De druk die de club zichzelf daarin oplegde, dat vond ik fascinerend om mee te maken.’’
Zijn ervaring probeert hij nu over te brengen op de jongere Feyenoorders. ,,Door veel te coachen en door gas te geven op de momenten dat het moet,’’ aldus Tomasson. ,,Het is niet zo dat ik dat probeer te forceren, in grote lijnen doe ik wat ik altijd heb gedaan. Maar je hoopt wel dat je dingen over kunt brengen. De meeste jonge jongens kunnen geweldig voetballen. En dat moet je koesteren. Tegelijkertijd probeer ik ze mee te geven dat er in een wedstrijd soms andere dingen tellen.’’
En dus deelt Tomasson af en toe een beuk extra uit aan een tegenstander, of hij bespeelt de scheidsrechter met misbaar. ,,Ik snap best dat het er niet allemaal even fraai uitziet. Maar als ik op maandagochtend in de auto zit en naar de training rijd, wil ik iedere week hetzelfde kunnen denken: drie punten, lekker. Een beter gevoel bestaat niet.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |