Neem er een voorbeeld aan...quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een goede post, moet niet gekker worden.
Een half jaar? Ben je wel goed wijs? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging. Dudek kan makkelijk nog een jaar of twee mee.quote:Gewoon laten knallen die Dudek voor 1/2 jaar en dan kijken of die Mulder en Darley er klaar voor zijn. Desnoods nog Vorm halen dan.
Ik neem dat hij bedoelt 1 á 2 jaarquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan...
[..]
Een half jaar? Ben je wel goed wijs? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging. Dudek kan makkelijk nog een jaar of twee mee.
jij vindt iets alleen maar een goede post als je het er mee eens bent, zodra de meningen verschillen wordt je vermogen om begrijpend te lezen aanzienlijk minder anders had je allang in de gaten gehad wat ruud al vanaf het begin weetquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:27 schreef Rots het volgende:
[..]
![]()
![]()
Een goede post, moet niet gekker worden.
nee??quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:31 schreef mister_popcorn het volgende:
is er eigenlijk al duidelijkheid over een eventuele trip naar Ipwisch?
quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:38 schreef Happel het volgende:
Een half jaar? Ben je wel goed wijs? Dat is toch je reinste kapitaalvernietiging. Dudek kan makkelijk nog een jaar of twee mee.
Ik betwijfel of Velthuizen wel een zekerheidje is. Hij is jong en boven gemiddeld goed, en daarom valt hij meteen op. Maar is hij ook echt duidelijk beter dan Timmer en goed genoeg voor Feyenoord? Dat betwijfel ik.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef Crane het volgende:
Darley of Mulder zullen bijna foutloos moeten presteren komend seizoen, als ze in het eerste keepen. Ik zie liever zekerheidje Velthuizen.
Vind ik wel meevallen. Vond hem tegen Feyenoord ook niet overtuigend keepen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Crane het volgende:
Velthuizen is nu al veel beter dan Timmer.
Dudek is eerste keeper als hij komt, lijkt me logisch hè.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:55 schreef Crane het volgende:
Darley of Mulder zullen bijna foutloos moeten presteren komend seizoen, als ze in het eerste keepen. Ik zie liever zekerheidje Velthuizen.
Wtf? Heb je die wedstrijd wel gezien?quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen. Vond hem tegen Feyenoord ook niet overtuigend keepen.
Inderdaad. Ik hoop alleen dat hij nog goed genoeg is, hij heeft zo weinig gespeeld de afgelopen jaren. Dat is ook geen zekerheidje, en Feyenoord heeft behoefte aan zekerheidjes.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dudek is eerste keeper als hij komt, lijkt me logisch hè.
Ja, hij was mede verantwoordelijk voor de 2-2 van Makaay.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Wtf? Heb je die wedstrijd wel gezien?
Klopt, daarom hoop ik ook niet dat ie komt.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Dudek is eerste keeper als hij komt, lijkt me logisch hè.
Z'n hele verdediging stond te slapen. Hij voorkwam dat Feyenoord nog 3 punten overhield aan die wedstrijd.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, hij was mede verantwoordelijk voor de 2-2 van Makaay.
http://eredivisievoetbal.com/voetbal/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2896quote:
Willen ze zekerheid dan moet Feijenoord gewoon Velthuizen of Vorm halen. Verwacht echter niet dat ze dat doen, dus wordt het of Dudek of Van Dijk. Met daarachter Darley en Mulder.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik hoop alleen dat hij nog goed genoeg is, hij heeft zo weinig gespeeld de afgelopen jaren. Dat is ook geen zekerheidje, en Feyenoord heeft behoefte aan zekerheidjes.
Net als Tomasson zeker.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:00 schreef Crane het volgende:
[..]
Klopt, daarom hoop ik ook niet dat ie komt.Prima jongen maar kan alleen maar tegenvallen.
Aan de hand van die paar wedstrijden die hij sinds zijn terugkomst heeft gespeeld kan al worden gesteld dat zijn komst geen tegenvaller is geweest. Dat moet ook jij zien.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:18 schreef Crane het volgende:
Ik kan door al die blessures van Tomasson nog niet zeggen of ie tegen gevallen is.Maar het blijft wel een held.
zou hij wel moeten ja, maar met dat mega bord voor z'n kop wordt het toch wel moeilijk hoorquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Aan de hand van die paar wedstrijden die hij sinds zijn terugkomst heeft gespeeld kan al worden gesteld dat zijn komst geen tegenvaller is geweest. Dat moet ook jij zien.
Die wedstrijden die hij speelde waren zeer aardig ja. Maar als ie morgen weer voor 2 maanden geblesseert raakt is het wel gewoon een tegenvaller hoor. Pas aan het einde van het seizoen kun je hem echt beoordelen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 21:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Aan de hand van die paar wedstrijden die hij sinds zijn terugkomst heeft gespeeld kan al worden gesteld dat zijn komst geen tegenvaller is geweest. Dat moet ook jij zien.
ow vet, klinkt wel ok tegen Ipswichquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
http://eredivisievoetbal.com/voetbal/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2896
en
http://www.stenaline.nl/f(...)rwich/dienstregeling
=
tripje![]()
Klein stukkie met de trein, maar dat is te overzien. 2 nachten in ipswich in een hostel, in de zomer vlakbij strand in een engelse stad is gewoon weer genieten. Die achterlijke pikey's zijn
Je bent in de war met blackpool, focus je maar eerst ff op je proefwerkjesquote:Op donderdag 12 maart 2009 21:13 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
http://eredivisievoetbal.com/voetbal/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=2896
en
http://www.stenaline.nl/f(...)rwich/dienstregeling
=
tripje![]()
Klein stukkie met de trein, maar dat is te overzien. 2 nachten in ipswich in een hostel, in de zomer vlakbij strand in een engelse stad is gewoon weer genieten. Die achterlijke pikey's zijn
Mag ook wel eens tijd worden dat hij terug komtquote:Landzaat is op weg terug
Denny Landzaat werkt er naar toe om over twee weken bij de uitwedstrijd tegen Fc Volendam zijn rentree te maken in de wedstrijdselectie van Feyenoord. De middenvelder kampte het hele seizoen met hamstringblessures en speelt maandag volgens planning een half uur mee met Jong Feyenoord. De wedstrijd tegen Psv van zondag komt nog te vroeg.
Ook Tim de Cler, Ron Vlaar en Jonathan De Guzman zullen er nog niet bij zijn. Feyenoord-trainer Leon Vlemmings hoopt erop dat Henk Timmer en Kevin Hofland op tijd zijn hersteld van respectievelijk een knieblessure en een lichte hersenschudding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |