Daar mogen er nog wel 2 of 3 bij (met name jongere spelers). Maar alsjeblieft geen Dudek als eerste keeperquote:Op donderdag 12 maart 2009 18:42 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dudek, El Akchaoui, Beerens volgend jaar bij Feyenoord?

Veel belangrijker is een goede rechtsback.quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar mogen er nog wel 2 of 3 bij (met name jongere spelers). Maar alsjeblieft geen Dudek als eerste keeperAls Feyenoord nou eens gaat bouwen moeten ze Piet halen.
Heli 2009/2010:
- Velthuizen
- Beerens
- El-Ak
- Dudek (als 2e keeper)
- Sterke middenvelder
- Bikkelharde CV

Mis je de belangrijkste positie EEN SPITS !!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:44 schreef Crane het volgende:
[..]
Daar mogen er nog wel 2 of 3 bij (met name jongere spelers). Maar alsjeblieft geen Dudek als eerste keeperAls Feyenoord nou eens gaat bouwen moeten ze Piet halen.
Heli 2009/2010:
- Velthuizen
- Beerens
- El-Ak
- Dudek (als 2e keeper)
- Sterke middenvelder
- Bikkelharde CV

Fernandez.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel belangrijker is een goede rechtsback.

Tomasson en Makaay kunnen allebei in de spits, en in nood zet je er dan Beerens neer. Speelde bij Jong Oranje ook wel eens als spits geloof ik. En anders zou er zelfs nog wel een jeugdspeler inkunnen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:05 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Mis je de belangrijkste positie EEN SPITS !!!!!

Swerts terug naar Feyenoord?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Veel belangrijker is een goede rechtsback.

Nee, die zou bij elke andere club dan AZ weer door de mand vallen.quote:

Bovendien zal Feyenoord het geld niet hebben om aan de vraagprijs van Dirk Scheringa te voldoen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, die zou bij elke andere club dan AZ weer door de mand vallen.

Klopt, als het investeerdersverhaal niet doorgaat is Dudek de beste optie, al weet ik niet of je weer zo'n mega-salaris erbij wil. Mocht Feyenoord wat miljoenen te besteden hebben straks, altijd Velthuizen halen.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Happel het volgende:
Ik ben wel een voorstander voor Dudek. Dat gelul over leeftijd gaat gewoon niet op voor keepers. Kunnen Darley en Mulder klaargestoomd worden voor het echte werk. Velthuizen of Vorm zullen te duur zijn, zolang er geen geld is. En er bij voorbaat vanuit uitgaan dat het geld er toch wel komt is ook niet verstandig.

Ik vond hem vorig jaar bij Vitesse anders één van de besten.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee, die zou bij elke andere club dan AZ weer door de mand vallen.

Paolo Henriquequote:Op donderdag 12 maart 2009 18:48 schreef Palmboom313 het volgende:
paolo Henrique halen en Velthuizen. dan heb je opzich wel genoeg aankopen. mischien nog een spits.

Dat zei meer over Vitesse.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig jaar bij Vitesse anders één van de besten.

Het gaat toch om scoren of moet je de hele wedstrijd gezien worden?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:31 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Paolo Henrique. Sorry hoor, maar aan hem heb je dus echt geen tering. Scoort de afgelopen tijd wel een beetje leuk, maar de rest van de 88 minuten zie je hem niet en valt hij vaak in negatieve zin op.

Was Makaay vroeger ook niet zo'n spits?quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het gaat toch om scoren of moet je de hele wedstrijd gezien worden?
Twee goals tegen PSV, twee goals tegen AZ, een goal tegen Feyenoord. En allemaal gelijkmakers of Heerenveen op voorsprong gezet.

Agreed.quote:Op donderdag 12 maart 2009 19:29 schreef Happel het volgende:
Ik ben wel een voorstander voor Dudek. Dat gelul over leeftijd gaat gewoon niet op voor keepers. Kunnen Darley en Mulder klaargestoomd worden voor het echte werk. Velthuizen of Vorm zullen te duur zijn, zolang er geen geld is. En er bij voorbaat vanuit uitgaan dat het geld er toch wel komt is ook niet verstandig.

je moet nu zeker geen dure keeper halen (ook al is het grote geld er dalijk) zoals de drie namen die ik continu voorbij zie komen. Als dudek wil en transfervrij is is hij de perfecte optie om 2 jaartjes bij feyenoord er aan vast te plakken en dan 1 van die 2 jonge gasten de goal in. En over dudek zijn kwaliteiten... zoals mariootje zegt, als je reserve keeper bent bij real dan kan je toch wel wat zekerquote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Juk het volgende:
[..]
Agreed.
Als je Velthuizen haalt zit hij qua ontwikkeling Darley en Mulder in de weg. Aangezien er van beide goede verhalen gaan en de keren dat ik Excelsior heb zien spelen Mulder een goede indruk achter liet denk ik dat het halen van Velthuizen zonde is van de tijd en het geld wat er in die jongens is gestoken.

Dat ja. Zou het echt geen drama vinden als Velthuizen of Vorm zou komen, dat zeker niet. Gezien de huidige situatie (twee jonge keepers van begin 20 en weinig geld) zou het echter niet logisch zijn om daarvoor te gaan.quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:18 schreef Juk het volgende:
[..]
Agreed.
Als je Velthuizen haalt zit hij qua ontwikkeling Darley en Mulder in de weg. Aangezien er van beide goede verhalen gaan en de keren dat ik Excelsior heb zien spelen Mulder een goede indruk achter liet denk ik dat het halen van Velthuizen zonde is van de tijd en het geld wat er in die jongens is gestoken.

quote:Op donderdag 12 maart 2009 20:23 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
je moet nu zeker geen dure keeper halen (ook al is het grote geld er dalijk) zoals de drie namen die ik continu voorbij zie komen. Als dudek wil en transfervrij is is hij de perfecte optie om 2 jaartjes bij feyenoord er aan vast te plakken en dan 1 van die 2 jonge gasten de goal in. En over dudek zijn kwaliteiten... zoals mariootje zegt, als je reserve keeper bent bij real dan kan je toch wel wat zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |