bron : Voetbalzonequote:'Feyenoord ziet in Lens potentiële versterking'
Leo Beenhakker was afgelopen maandag aandachtig toeschouwer bij het duel tussen Jong NEC en Jong AZ. Volgens de vrijdageditie van De Telegraaf bekeek de technisch adviseur van Feyenoord de verrichtingen van aanvaller Jeremain Lens. Zowel Beenhakker als toekomstig trainer Mario Been hebben Lens zeer hoog zitten.
Been heeft vorig seizoen bij NEC intensief met de 21-jarige jeugdinternational, die werd gehuurd van AZ, samengewerkt. Lens keerde afgelopen zomer terug bij de Alkmaarders, maar kwam door een voetblessure slechts vijf duels in actie. Zijn tot medio 2013 doorlopende contract kan een obstakel vormen bij een eventuele transfer.
Beenhakker heeft inmiddels zijn technische bevindingen gerapporteerd aan de Feyenoord-directie. Behalve Lens staan ook de NEC-verdedigers Youssef El-Akchaoui en Dani Fernández op het lijstje van potentiële versterkingen. Daarnaast heeft doelman Jerzy Dudek te kennen gegeven dat hij graag in Rotterdam-Zuid terugkeert.
wat lul jij nou weer?!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:25 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Je bent in de war met blackpool, focus je maar eerst ff op je proefwerkjes
Lijkt me een goedequote:Op vrijdag 13 maart 2009 08:47 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of het al gemeld was
[..]
bron : Voetbalzone
Das beter dan achter een speler aanzitten die niemand hoeft.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:09 schreef TC03 het volgende:
Allemaal leuk en aardig die interesse, maar zolang er nog geen geld is zijn deze berichten vrij nutteloos. Ten tweede vraag ik me af of Been en Beenhakker ook weten dat er naast NEC en Feyenoord nog 16 andere eredivisieclubs zijn.
Ja amsterdammersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lens is een Amsterdammer, die past tegenwoordig wel bij Feyenoord.
Hij zal zich snel thuis voelen, al z'n gappie's spelen er alquote:Op vrijdag 13 maart 2009 10:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lens is een Amsterdammer, die past tegenwoordig wel bij Feyenoord.
Dus je vond het van Charisteas ook niet erg?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:32 schreef jorienvdherik het volgende:
Lekker boeie dat ze bij ajax gespeeld hebben, als ze maar goed zijn
Nee, maar wel een slechte speler.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dus je vond het van Charisteas ook niet erg?
gewoon echt hequote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:29 schreef Luni het volgende:
[..]
's ochends om 05.07 uur durf je wel hè als iedereen nog lekker op z'n nest ligt!
Hij zegt toch "als ze maar goed zijn"?quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
hij heeft het toch over goede spelersquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gewoon een troll post van een modquote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Hij zegt toch "als ze maar goed zijn"?
Nu niet zo gaan janken Jorien.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Gewoon een troll post van een mod
quote:De eerste training van seizoen 2009/2010 is vastgesteld op zondag 21 juni 2009. Traditiegetrouw staat zowel een ochtend- als een middagtraining op het programma. Exacte tijden en de precieze invulling van het programma volgen in een later stadium. De eerste training van het huidige seizoen werd door 14.000 supporters bezocht.
De eerste training betekent de officiële aftrap van het nieuwe seizoen en wordt voor het legioen in ieder geval een eerste kennismaking met de nieuwe trainer Mario Been.
idd ja, en andere mensen maar vertellen wat ze niet mogen doen en dan gewoon zelf het slechte voorbeeld gevenquote:
Dat was ik weer even vergeten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 11:42 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
hij heeft het toch over goede spelers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |