Ik dacht dat AZ hem juist niet wou verkopen, maar NEC wilde hem zelf dus niet eens.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Waarom zal Feyenoord hem dan wel moeten halen
Die bedoel ik niet eigenlijk, maar ze zijn wel mooiquote:Op vrijdag 13 maart 2009 12:52 schreef dill het volgende:
[..]
Ik denk dat jij deze bedoeld, maar volgens mij zijn de 'vernieuwde' shirts nog nooit officieel getoond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt geen smaak.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 13:14 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vind het uitshirt eigenlijk best lelijk.
ik snap echt niet dat je je zo druk maakt om zo'n zielig joodje als hem, laat hem posten, lees erover heen, negeer dat joodje gewoon. Dat je zo op hem reageert is hetgeen waar hij het voor doet.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:12 schreef Crane het volgende:
Pizzakoppo tief nou godverdomme gewoon eens op, irritant pestventje.
Inderdaad gewoon niet op Pizzakoppo reageren je bereikt er niets mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 14:24 schreef Schiedammert het volgende:
[..]
ik snap echt niet dat je je zo druk maakt om zo'n zielig joodje als hem, laat hem posten, lees erover heen, negeer dat joodje gewoon. Dat je zo op hem reageert is hetgeen waar hij het voor doet.
quote:John Metgod neemt zondag, voor de wedstrijd tussen Feyenoord en PSV, in De Kuip officieel afscheid van het Rotterdamse publiek. Na twintig jaar trouwe dienst verruilde hij in november van vorig jaar de club uit de havenstad voor het Engelse Portsmouth, waar hij als assistent van hoofdtrainer Tony Adams aan de slag ging.
Overigens is het Engelse avontuur voor Metgod inmiddels al voorbij. Onlangs werden Adams en Metgod door de clubleiding van Portsmouth op non-actief gesteld. Bij Feyenoord begon Metgod als speler om later ook de functies van jeugdtrainer, scout en assistent-trainer te bekleden.
quote:Hofland en Timmer kunnen spelen tegen PSV
13 maart 2009
Henk Timmer verdedigt zondag tegen PSV het doel van Feyenoord. De doelman is hersteld van een knieblessure, die hem vorig weekend tegen NAC Breda nog aan de kant hield. Ook Kevin Hofland is beschikbaar. De verdediger heeft geen last meer van de hersenschudding, die hij opliep na een rare valpartij in het duel met NAC.
Tim Vincken, Denny Landzaat en Tim de Cler zijn, evenals de langdurig geblesseerden Ron Vlaar en Jonathan de Guzman, nog niet beschikbaar. Vincken en Landzaat hopen maandag wat wedstrijdritme op te doen bij Jong Feyenoord, terwijl De Cler vermoedelijk pas een week later zijn rentree kan maken in het beloftenteam.
Vlemmings, slappe zak is het ook.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:08 schreef Crane het volgende:
[..]
Vlemmings, slappe zak is het ook.Laat v. Dijk gewoon in het doel staan en wees niet bang om je eerste keeper te passeren. Van Basten heeft daar tenminste nog de ballen voor.
Jij vindt het goed dat die lamlul van een Timmer ons weer punten gaat kosten tegen PSV omdat Vlemmings hem niet durft te passeren?quote:
quote:
Dat zeg ik niet, ik zie ook liever van Dijk op doel staan, maar om Vlemmings voor slappe zak uit te maken slaat nergens op, hij durft zeker wel beslissingen te nemen, zei tegen De Cler toen hij weer, even, fit was dat hij zich eerst maar eens moest bewijzen en zet Wijnaldum er ook gewoon naast.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:18 schreef Crane het volgende:
[..]
Jij vindt het goed dat die lamlul van een Timmer ons weer punten gaat kosten tegen PSV omdat Vlemmings hem niet durft te passeren?
Ik keur zijn beleid helemaal niet goed, ik zeg alleen dat hij wel het lef heeft om spelers die niet presteren aan de kant te zetten.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:31 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zie ook liever van Dijk op doel staan, maar om Vlemmings voor slappe zak uit te maken slaat nergens op, hij durft zeker wel beslissingen te nemen, zei tegen De Cler toen hij weer, even, fit was dat hij zich eerst maar eens moest bewijzen en zet Wijnaldum er ook gewoon naast.
En dan ook nog eens het beleid van Van Basten goedkeuren, dat doe je maar lekker in neuzentopic maar niet hier.
vind het wel jammer want Tiendalli presteerde niet eens slecht, alleen die wedstrijd tegen ajax werd ie door Leonazi gedold. Beetje flauw om hem in 1 wedstrijd af te serveren.quote:Op vrijdag 13 maart 2009 15:37 schreef buddyb het volgende:
tiendalli
hij moet zelfs een 18 jarige middenvelder die er niks van bakt als rb voor zich dulden
ik vraag me af wat daar de gedachte achter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |