Imtech schijnt dik in Spanje te zitten, waar het nog even niet zo goed gaat. Wil ik nog mee wachten tot het vierde kwartaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat mij betreft - Nyrstar + Imtech
En vooral geen Tomtom.
Fondsen... Rusland
Is dat nou hetzelfde bedrijf dat in Gelderland de bussen doet? Zo ja, snap ik de geur in de bussen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Veolia wordt ook erg interessant. Is een milieubedrijf en nu te koop voor net boven de 15 euro, rond het 2003-low.
Ja, hier meer bekend als transportbedrijf. Ze hebben onlangs nog overwogen Essent over te nemen, maar helaas niet gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde bedrijf dat in Gelderland de bussen doet? Zo ja, snap ik de geur in de bussen...
Er zijn nu een aantal bedrijven die een zeer zeer gunstige koers/winst verhouding hebben en die ook in 2008 en 2010 een winstverwachting hebben (persoonlijke visie). Dat zijn bedrijven die nu klappen in een bubbel want ze zijn gewoon te winstgevend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt aan je toekomstvisie. Als je een Japan scenario aanhoudt, is het geen slimme strategie. Als je geloofd in een structureel herstel, wel.
Welke bedrijven zijn dat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Er zijn nu een aantal bedrijven die een zeer zeer gunstige koers/winst verhouding hebben en die ook in 2008 en 2010 een winstverwachting hebben (persoonlijke visie). Dat zijn bedrijven die nu klappen in een bubbel want ze zijn gewoon te winstgevend.
Sommige bedrijven zullen winst blijven maken crisis of niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Er zijn nu een aantal bedrijven die een zeer zeer gunstige koers/winst verhouding hebben en die ook in 2008 en 2010 een winstverwachting hebben (persoonlijke visie). Dat zijn bedrijven die nu klappen in een bubbel want ze zijn gewoon te winstgevend.
Begrafenisondenemingen en prozac bedrijvenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sommige bedrijven zullen winst blijven maken crisis of niet.
Dat wordt denk ik de volgende bubblequote:
Hoe kan daar nou een bubble ontstaan? Of je moet het hebben over een wildgroei aan ondernemingen ivm het afsterven van die baby-boomers "binnenkort".quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik de volgende bubble
dat is het al.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gehoorapparatenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)72E6?qk=NL0000888691quote:
En hoe!quote:
Uitzending begint nu (webstream)...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef TheRoach het volgende:
Hebben ze op RTLZ geen goed argument voor de stijging
Aegon is wel dé financial om in te zitten, wil je perse in financials iets doen. Voor de rest zou ik ver weg blijven van vooral bankaandelen.quote:
was even beneden koffie drinken met vriendin, kom boven + 6% MT gekocht opties contracten 5stuks op -3% yeah baby ,das 78,57% rendementquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:38 schreef edwinh het volgende:
[..]
dat is het al.
Ik denk dat we nog steeds in een kleine BMR kunnen komen heb nog wat calls bij gekocht op MT.
nou dan heb je geen fuck verdient als je transacties kosten mee rekent.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:15 schreef UncleSam het volgende:
Ik had vanmorgen 100 Aegon aandelen gekocht voor 2.30 EUR omdat hij zo laag stond, die waren net al 2.69 waard. Dus ik ga ze zo weer verkopen.
19.62quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:17 schreef edwinh het volgende:
[..]
nou dan heb je geen fuck verdient als je transacties kosten mee rekent.
Ik moet ING idd nog lozen, gekocht op 4,50quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Aegon is wel dé financial om in te zitten, wil je perse in financials iets doen. Voor de rest zou ik ver weg blijven van vooral bankaandelen.
ok ik had het btw ook verkeerd gelezen ik dacht dat je 9 cent op aandeel had verdiend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef UncleSam het volgende:
[..]
19.62
Klein beginnen!
Misschien handig om te vermelden dat dit mijn tweede aankoop ooit is. Gisteren begonnen met internetbeleggen, en 35 euro winst met ING behaald.
218 ligt een oude steun punt maar kan ook zo naar 230, zoals het er nu bij ligt is het goed, uitslagen zoals gisteren brengen te veel onrust in de markt.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:23 schreef superworm het volgende:
Er werd toch een rally tot 218 voorspeld om dan terug te zakken naar 175/185? Ziet ernaar uit dat dat momenteel gaande is...
ik begon in mijn eerste week met sprinters +700¤...de week erop -500¤...reken er op dat die korte handel lang niet altijd goed gaat maar je moet er natuurlijk skills en gevoel voor krijgen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:18 schreef UncleSam het volgende:
[..]
19.62
Klein beginnen!
Misschien handig om te vermelden dat dit mijn tweede aankoop ooit is. Gisteren begonnen met internetbeleggen, en 35 euro winst met ING behaald.
De RTLZ analist zei dat 250 nog immer binnen de neergaande trend zou zijn... Er is dus ruimte.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:30 schreef edwinh het volgende:
[..]
218 ligt een oude steun punt maar kan ook zo naar 230, zoals het er nu bij ligt is het goed, uitslagen zoals gisteren brengen te veel onrust in de markt.
Neergaanse trendkanaal loopt idd tot 250 maar dat lijkt me wel heel hoog gegrepen ik wacht er in ieder geval niet op. 225 en then back to reality om vervolgens nieuwe bodems te gaan zoeken.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De RTLZ analist zei dat 250 nog immer binnen de neergaande trend zou zijn... Er is dus ruimte.
Technisch gesproken
Kan iemand hier dat bevestigen?
Royce Tostrams, die maanden het 'mijden' van de AEX preekte, heeft nu weer eens een positie ingenomen. Het is een moment om te verkopen, volgens hem. En de weerstand ligt dan inderdaad op 217,80.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De RTLZ analist zei dat 250 nog immer binnen de neergaande trend zou zijn... Er is dus ruimte.
Technisch gesproken
Pak de 6 maand grafiek en trek een lijntje over de toppen van elke afgelope maand. Dan kom je ergens net onder 250 uit ja. Maarja TA.....quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Technisch gesproken
Ik voel me dan net een blonde snol die blindelings andere mensen volgt...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:40 schreef Gremen het volgende:
[..]
Pak de 6 maand grafiek en trek een lijntje over de toppen van elke afgelope maand. Dan kom je ergens net onder 250 uit ja. Maarja TA.....
kom op he..als je google intikt krijg je wel 100 links met uitleg in NL en Engels. Daarbij is wikipedia natuurlijk ook enorm handig maar vooral voor de hand liggend om te raadplegen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:42 schreef lammegiraf het volgende:
heeft iemand nog een leuk document waarin de werking van opties wordt uitgelegd? Heb me daar tot op heden nooit in verdiept.
Ja, en pak een 12-maands grafiek en we komen veel lager uit...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:40 schreef Gremen het volgende:
[..]
Pak de 6 maand grafiek en trek een lijntje over de toppen van elke afgelope maand. Dan kom je ergens net onder 250 uit ja. Maarja TA.....
sja...had toch gekund dat hier mensen zaten die een leuk documentje hadden gevonden. Nu moet ik weer gaan selecteren in die dikke brei uit google!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:47 schreef jpjedi het volgende:
[..]
kom op he..als je google intikt krijg je wel 100 links met uitleg in NL en Engels. Daarbij is wikipedia natuurlijk ook enorm handig maar vooral voor de hand liggend om te raadplegen.
Staat er niets in de OP?quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:48 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
sja...had toch gekund dat hier mensen zaten die een leuk documentje hadden gevonden. Nu moet ik weer gaan selecteren in die dikke brei uit google!
laat maar!
uhm... oeps?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef BlaZ het volgende:
German Factory Orders m/m
forecast -1,9%
actual -8%
oeioei
quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:01 schreef BlaZ het volgende:
German Factory Orders m/m
forecast -1,9%
actual -8%
oeioei
quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Het koersdoel voor het aandeel TNT is door Deutsche Bank verlaagd naar EUR9,50 van EUR12,00. Volgens analist Andy Chu van Deutsche Bank beleeft TNT een uitdagend jaar, waarbij de volumes in de Express-divisie verder teruglopen. Chu verwacht dat de Express-divisie in zowel 2009 als 2010 verliesgevend zal zijn. De analist handhaaft het sell-advies. Omstreeks 11.55 uur noteert het aandeel 1,9% hoger op EUR11,99, terwijl de AEX met 1,0% stijgt. (EHI)
niet zo snel iets gevonden...ga toch maar even flink googlen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat er niets in de OP?
Er zijn wel meerdere links geweest in voorgaande delen. Wellicht kun je daar iets in vinden.
Moet je de eerste delen van BBB eens lezen... Erg interessant.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
niet zo snel iets gevonden...ga toch maar even flink googlen!
wel grappig (niet voor betrokkenen) om de eerste delen weer eens door te spitten...
"Maar de bodem is bereikt hoor"... Als we Roelof-Jan mogen geloven...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef BlaZ het volgende:
Nou ja ze zitten er aan de statistiek te zien, regelmatig wel behoorlijk langs.
Maar de cijfers van de afgelopen maanden
Nov -8%
Dec -6,1%
Jan -6%
Feb -6,9%
Mrt -8%
short!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Lemans24 het volgende:
Balen voor TNT, dit is fors lager dan de huidige koers:
[..]
Had jij, of pberends, laatst niet gepost dat hij op de 250 zat te wachten om vervolgens verder te herstellen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:18 schreef Lemans24 het volgende:
Roelof-Jan zit toch nog op de 175 te wachten (de optimist)
Daarna is ie weer negatief geworden, geloof ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had jij, of pberends, laatst niet gepost dat hij op de 250 zat te wachten om vervolgens verder te herstellen?
dus naar 190, dan 175. Daarna omhoog naar 218, weer omlaag en dan pas 260.quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX maakt een redelijke kans binnen afzienbare tijd een niveau van 190 punten aan te tikken, zegt technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING Wholesale Banking. "Het beeld voor de korte termijn is voor de AEX nog steeds erg zwak, nu de AEX onder de 200 punten lijkt te blijven. Ik denk dat we echter een bodem gaan vinden op ongeveer 175 punten, waarna de index zich in eerste instantie opmaakt voor een stijging richting de oude steunzone van 218 tot 227 punten. Dat kan een terugtest worden, waarna de AEX nog een keer kan terugvallen. Daarna acht ik een stijging tot circa 260 punten niet uitgesloten", aldus Van den Akker.
De Wouter Bos...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daarna is ie weer negatief geworden, geloof ik.
scenario kan nog steeds, als we vrijdag rond de 220 staan zie ik het wel gebeurenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daarna is ie weer negatief geworden, geloof ik.
dit was het stukje van maandag:
[..]
dus naar 190, dan 175. Daarna omhoog naar 218, weer omlaag en dan pas 260.
maar het gedeelte: omlaag naar 175 en daarna naar 218, hebben we al overgeslagen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
scenario kan nog steeds, als we vrijdag rond de 220 staan zie ik het wel gebeuren
Zet de liniaal er nog eens tegen aan, misschien is het doel inmidders veranderdquote:
Ja, inmiddels wordt het 207 á 208.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zet de liniaal er nog eens tegen aan, misschien is het doel inmidders veranderd
Weet je zeker dat je geen geo moet gebruiken nu? Of de schouder-hoofd analyse?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels wordt het 207 á 208.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |