Simpel, hetzij de server, hetzij de internetverbinding van de server kan het aantal aanvragen niet aan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:32 schreef TheRoach het volgende:
208Hoe lang kan een website trouwens traag zijn?
![]()
lijkt me sterk. Er komt niet heel veel nieuws vandaag. Al zou het natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een top-10 dagje te hebbenquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:37 schreef TheRoach het volgende:
Ben benieuwd of we nog aanval gaan doen op de 200 punten, vorige week ging de beurs weer even hard terug een dag na de stijging...
tja niet veel maar wel beslissend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lijkt me sterk. Er komt niet heel veel nieuws vandaag. Al zou het natuurlijk wel weer eens leuk zijn om een top-10 dagje te hebben
Verwachting van de olie is +0.1miljard... Kga er van uit dat dit in vaten isquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:39 schreef edwinh het volgende:
[..]
tja niet veel maar wel beslissend.
Dui, industriele orders, januari, 12.00 uur
- VS, hypotheekaanvragen, week eindigend op 6 maart, 12.00 uur
- VS, olievoorraden, week eindigend op 6 maart, 15.30 uur
Zeg AMG, Nyrstar, Fugro, SBM Offshore, Royal Dutch Shell en Nutreco maar in de favorieten.quote:
Aegon niet?quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeg AMG, Nyrstar, Fugro, SBM Offshore, Royal Dutch Shell en Nutreco maar in de favorieten.
quote:Op woensdag 11 maart 2009 09:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeg AMG, Nyrstar, Fugro, SBM Offshore, Royal Dutch Shell en Nutreco maar in de favorieten van pberends.
Als ik jou was, zou ik wachten en kijken welke financials überhaupt overleven. Laat staan wat ze aan het einde waard zijn.quote:
Ligt aan je toekomstvisie. Als je een Japan scenario aanhoudt, is het geen slimme strategie. Als je geloofd in een structureel herstel, wel.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:02 schreef shilizous_88 het volgende:
Een lekkere daling vandaag vooralsnog.
De volatiliteit door de gigantische overstap van pensioenverzekeraars van aandelen in staatsobligaties schiet er snel paniek in bij de overige beleggers.
Mijn idee is toch dat je op dit moment best een buy & hold taktiek mag aannemen.
Wat mij betreft - Nyrstar + Imtechquote:Op woensdag 11 maart 2009 09:56 schreef pberends het volgende:
[..]
Zeg AMG, Nyrstar, Fugro, SBM Offshore, Royal Dutch Shell en Nutreco maar in de favorieten.
We zijn er nog niet... De futs beginnen ook een daling in te zettenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:08 schreef Lemans24 het volgende:
Back to reality.
Maar 206 is blijbaar genoeg voor velen, daaronder is een dikke V ontstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |