Imtech schijnt dik in Spanje te zitten, waar het nog even niet zo goed gaat. Wil ik nog mee wachten tot het vierde kwartaal.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:10 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Wat mij betreft - Nyrstar + Imtech
En vooral geen Tomtom.
Fondsen... Rusland
Is dat nou hetzelfde bedrijf dat in Gelderland de bussen doet? Zo ja, snap ik de geur in de bussen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Veolia wordt ook erg interessant. Is een milieubedrijf en nu te koop voor net boven de 15 euro, rond het 2003-low.
Ja, hier meer bekend als transportbedrijf. Ze hebben onlangs nog overwogen Essent over te nemen, maar helaas niet gedaan.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is dat nou hetzelfde bedrijf dat in Gelderland de bussen doet? Zo ja, snap ik de geur in de bussen...
Er zijn nu een aantal bedrijven die een zeer zeer gunstige koers/winst verhouding hebben en die ook in 2008 en 2010 een winstverwachting hebben (persoonlijke visie). Dat zijn bedrijven die nu klappen in een bubbel want ze zijn gewoon te winstgevend.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ligt aan je toekomstvisie. Als je een Japan scenario aanhoudt, is het geen slimme strategie. Als je geloofd in een structureel herstel, wel.
Welke bedrijven zijn dat?quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Er zijn nu een aantal bedrijven die een zeer zeer gunstige koers/winst verhouding hebben en die ook in 2008 en 2010 een winstverwachting hebben (persoonlijke visie). Dat zijn bedrijven die nu klappen in een bubbel want ze zijn gewoon te winstgevend.
Sommige bedrijven zullen winst blijven maken crisis of niet.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:23 schreef shilizous_88 het volgende:
[..]
Er zijn nu een aantal bedrijven die een zeer zeer gunstige koers/winst verhouding hebben en die ook in 2008 en 2010 een winstverwachting hebben (persoonlijke visie). Dat zijn bedrijven die nu klappen in een bubbel want ze zijn gewoon te winstgevend.
Begrafenisondenemingen en prozac bedrijvenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Sommige bedrijven zullen winst blijven maken crisis of niet.
Dat wordt denk ik de volgende bubblequote:
Hoe kan daar nou een bubble ontstaan? Of je moet het hebben over een wildgroei aan ondernemingen ivm het afsterven van die baby-boomers "binnenkort".quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik de volgende bubble
dat is het al.quote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Gehoorapparatenquote:Op woensdag 11 maart 2009 10:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/d(...)72E6?qk=NL0000888691quote:
En hoe!quote:
Uitzending begint nu (webstream)...quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:00 schreef TheRoach het volgende:
Hebben ze op RTLZ geen goed argument voor de stijging
Aegon is wel dé financial om in te zitten, wil je perse in financials iets doen. Voor de rest zou ik ver weg blijven van vooral bankaandelen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |