niet zo snel iets gevonden...ga toch maar even flink googlen!quote:Op woensdag 11 maart 2009 11:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Staat er niets in de OP?
Er zijn wel meerdere links geweest in voorgaande delen. Wellicht kun je daar iets in vinden.
Moet je de eerste delen van BBB eens lezen... Erg interessant.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef lammegiraf het volgende:
[..]
niet zo snel iets gevonden...ga toch maar even flink googlen!
wel grappig (niet voor betrokkenen) om de eerste delen weer eens door te spitten...
"Maar de bodem is bereikt hoor"... Als we Roelof-Jan mogen geloven...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:14 schreef BlaZ het volgende:
Nou ja ze zitten er aan de statistiek te zien, regelmatig wel behoorlijk langs.
Maar de cijfers van de afgelopen maanden
Nov -8%
Dec -6,1%
Jan -6%
Feb -6,9%
Mrt -8%
short!quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:12 schreef Lemans24 het volgende:
Balen voor TNT, dit is fors lager dan de huidige koers:
[..]
Had jij, of pberends, laatst niet gepost dat hij op de 250 zat te wachten om vervolgens verder te herstellen?quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:18 schreef Lemans24 het volgende:
Roelof-Jan zit toch nog op de 175 te wachten (de optimist)
Daarna is ie weer negatief geworden, geloof ik.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Had jij, of pberends, laatst niet gepost dat hij op de 250 zat te wachten om vervolgens verder te herstellen?
dus naar 190, dan 175. Daarna omhoog naar 218, weer omlaag en dan pas 260.quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX maakt een redelijke kans binnen afzienbare tijd een niveau van 190 punten aan te tikken, zegt technisch analist Roelof-Jan van den Akker van ING Wholesale Banking. "Het beeld voor de korte termijn is voor de AEX nog steeds erg zwak, nu de AEX onder de 200 punten lijkt te blijven. Ik denk dat we echter een bodem gaan vinden op ongeveer 175 punten, waarna de index zich in eerste instantie opmaakt voor een stijging richting de oude steunzone van 218 tot 227 punten. Dat kan een terugtest worden, waarna de AEX nog een keer kan terugvallen. Daarna acht ik een stijging tot circa 260 punten niet uitgesloten", aldus Van den Akker.
De Wouter Bos...quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daarna is ie weer negatief geworden, geloof ik.
scenario kan nog steeds, als we vrijdag rond de 220 staan zie ik het wel gebeurenquote:Op woensdag 11 maart 2009 12:35 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Daarna is ie weer negatief geworden, geloof ik.
dit was het stukje van maandag:
[..]
dus naar 190, dan 175. Daarna omhoog naar 218, weer omlaag en dan pas 260.
maar het gedeelte: omlaag naar 175 en daarna naar 218, hebben we al overgeslagen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 12:39 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
scenario kan nog steeds, als we vrijdag rond de 220 staan zie ik het wel gebeuren
Zet de liniaal er nog eens tegen aan, misschien is het doel inmidders veranderdquote:
Ja, inmiddels wordt het 207 á 208.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:44 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Zet de liniaal er nog eens tegen aan, misschien is het doel inmidders veranderd
Weet je zeker dat je geen geo moet gebruiken nu? Of de schouder-hoofd analyse?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ja, inmiddels wordt het 207 á 208.
Als je echt een lange horizon hebt (>10 jaar, maar liefst nog langer), dan maakt het vrij weinig uit of je instapt bij 190 of bij 210....quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Oizno het volgende:
Ik ga denk mn geld zetten op SBM Offshore, Shell, Fugro, Air France KLM en AMG. 2000 per aandeel en dan een tijd vasthouden. Goede keus toch? (hoop ik).
Zit alleen te twijfelen of ik nu in zal stappen of nog wachten tot de koers weer wat terugloopt naar 190 (?).
Wel of je instapt bij 115 of 210.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Als je echt een lange horizon hebt (>10 jaar, maar liefst nog langer), dan maakt het vrij weinig uit of je instapt bij 190 of bij 210....
Niet vasthouden idioot, eind april weer verkopen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:50 schreef Oizno het volgende:
Ik ga denk mn geld zetten op SBM Offshore, Shell, Fugro, Air France KLM en AMG. 2000 per aandeel en dan een tijd vasthouden. Goede keus toch? (hoop ik).
Zit alleen te twijfelen of ik nu in zal stappen of nog wachten tot de koers weer wat terugloopt naar 190 (?).
Tussentijds winstnemen lijkt me verstandig jaquote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet vasthouden idioot, eind april weer verkopen.
Kun je mij uitleggen of ergens een bron van geven waarin uitgelegd wordt dat eind april/begin mei alles weer terug zakt?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:53 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet vasthouden idioot, eind april weer verkopen.
kwartaalcijfers misschien? Al denk ik zelf dat die begin april zouden komen...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef Oizno het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen of ergens een bron van geven waarin uitgelegd wordt dat eind april/begin mei alles weer terug zakt?
Dan zakt alles alleen in als ze slechter zijn dan verwacht; de verwachting zit tegen die tijd wil ingeprijsd...quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
kwartaalcijfers misschien? Al denk ik zelf dat die begin april zouden komen...
sinds de 1e bedrijven met hun 4e kwartaalcijfers kwamen, ging de beurs alleen nog maar down....quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan zakt alles alleen in als ze slechter zijn dan verwacht; de verwachting zit tegen die tijd wil ingeprijsd...
Omdat ze slechter waren dan verwacht/ de vooruitzichten slechter waren dan gedacht.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:14 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
sinds de 1e bedrijven met hun 4e kwartaalcijfers kwamen, ging de beurs alleen nog maar down....
verwachting is laatste tijd 90% te positief. Ik heb iig geen vertrouwen in het rondje 1e KW cijfers.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Omdat ze slechter waren dan verwacht/ de vooruitzichten slechter waren dan gedacht.
De verwachting zit ingeprijsd.
Marc Faber misschien? Ben je niet lid van zijn nieuwsbrief?quote:Op woensdag 11 maart 2009 13:57 schreef Oizno het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen of ergens een bron van geven waarin uitgelegd wordt dat eind april/begin mei alles weer terug zakt?
Dividend zit allang in de koers verwerkt hoor. Daarom dalen aandelen vaak na de dividenduitkering. Het heeft geen enkele nut om hierop in te spelen.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:11 schreef Lemans24 het volgende:
Ik zou Shell, Fugro en SBM in ieder geval t/m respectievelijk 5, 10 en 17 mei vasthouden, vanwege dividend.
Klote-SBM al 80 euri verlies opquote:
whaha, ik ga nu inkopenquote:Op woensdag 11 maart 2009 14:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Klote-SBM al 80 euri verlies op.
Komt wel goed overigens de komende maanden. Minimale koersdoel is 13 euro.
Maar het zou stom zijn om ze een paar dagen daarvoor juist te verkopen, waardoor je het dividend misloopt. Ook nog niet meteen na uitkering verkopen dus.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Dividend zit allang in de koers verwerkt hoor. Daarom dalen aandelen vaak na de dividenduitkering. Het heeft geen enkele nut om hierop in te spelen.
Ik heb Fugro gister verkocht op bijna-dayhigh. Zit er over na te denken om 'm terug te kopen; alleen ik blijf liever minimaal 60% cash.quote:Op woensdag 11 maart 2009 14:45 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Maar het zou stom zijn om ze een paar dagen daarvoor juist te verkopen, waardoor je het dividend misloopt. Ook nog niet meteen na uitkering verkopen dus.
En bovendien: SBM is nog net zo goedkoop als een week geleden. Met Fugro ben je wellicht wat te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |