abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67181090
Gelukkig zijn er nog genoeg weldenkende mensen in Nederland - Opkomst vaccinatie baarmoederhalskanker valt tegen - die zich niet vanalles laten inspuiten.
quote:
''Het vaccin bevat een hoge dosis aluminium, wat mogelijk schade veroorzaakt in zenuwcellen in de hersenen.''
Voorlopig heeft iedereen die in Nederland de griepprik heeft genomen, reeds een paar keer griep gehad

Indianenverhalen? - alsof de Indianen van toen zulk slecht advies gaven!
  woensdag 18 maart 2009 @ 19:53:32 #152
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_67181142
even geen idee wat het advies van de Indianen was, maar het griepvirus is natuurlijk niet te vergelijken met het virus waartegen nu gevaccineerd wordt in het kader van bestrijding van de baarmoederhalskanker
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:17:19 #153
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67182148
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:52 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Gelukkig zijn er nog genoeg weldenkende mensen in Nederland - Opkomst vaccinatie baarmoederhalskanker valt tegen - die zich niet vanalles laten inspuiten.
[..]

Voorlopig heeft iedereen die in Nederland de griepprik heeft genomen, reeds een paar keer griep gehad

Indianenverhalen? - alsof de Indianen van toen zulk slecht advies gaven!
Veel van de kennis van de plantextracten verwerkt in elixers van de indianen/shamanen zijn gestolen verwerkt in medicijnen. Het is ronduit belachelijk om de bron van de kennis ook nog eens te verloochen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:18:32 #154
52357 Lambiekje
pi_67182207
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:53 schreef teamlead het volgende:
even geen idee wat het advies van de Indianen was, maar het griepvirus is natuurlijk niet te vergelijken met het virus waartegen nu gevaccineerd wordt in het kader van bestrijding van de baarmoederhalskanker
Waarom zou jezelf met de griep van vorig jaar en dat jaar daarvoor in spuiten aangelengd met kwik. Het laatst wat dan nog kwik mag bevatten.

De griepprik is nog triester dan een HPV-prik.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:19:06 #155
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182225
quote:
Op maandag 18 maart 2009 19:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het prikkelt het immuunsysteem zodat als we het echt virus in ons hebben dat de cellen weten wat ze moeten doen, tenminste dat is wat er grofweg gezegd wordt. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het hele principe druist in tegen alle logica van het symbiose van het leven.

Het onderdrukt en veranderd van alles in je lichaam. Waardoor juist kanker, hersenafwiijkingen, wiegedood, allergieen en andere fratsen kunnen onstaan als miskramen,mongooltjes of adhders. Zoals men zegt dat het een aangeboren afwijking is.

Dus nee overal gezien is een vaccin onzin. Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
Ja ik ben het eens dat je opzich zo min mogelijk medicijnen wilt gebruiken, maar vaccins zijn daar juist een leuke uitzondering daarop juist omdat het alleen je lichaam is die het doet. Het is gewoon een verschijnsel dat gezien is als je eenmalig een (niet dodelijk ) virus gehad hebt kun je geen 2de keer geinfecteerd worden. En dat doet je lichaam helemaal uit zichzelf. Waarom zouden wij dan niet slim zijn en een virus zo amputeren dat hij niet meer dodelijk is. Of zelfs maar een klein stukje virus in te spuiten en dan ons lichaam zelf de rest laten doen, zodat het dodelijk effect geen greep op ons heeft.

Verder heb ik even allergieen dik gedrukt geplaatst dat is zeker een groot probleem en dat is ook het feit dat je afweer systeem dan té goed werkt en dat is ook weer niet goed dan krijg je allergie of reuma etc.

wat ik hier wil benadrukken is dat het voornamelijk je eigen lichaam is die de systemen in werking stelt en dus een natuurlijke reactie is.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:19:50 #156
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182257
quote:
Op maandag 18 maart 2009 20:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zou jezelf met de griep van vorig jaar en dat jaar daarvoor in spuiten aangelengd met kwik. Het laatst wat dan nog kwik mag bevatten.

Eens ik vind de griepprik ook vrij onzinnig.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:20:35 #157
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182288
quote:
Op maandag 18 maart 2009 20:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Veel van de kennis van de plantextracten verwerkt in elixers van de indianen/shamanen zijn gestolen verwerkt in medicijnen. Het is ronduit belachelijk om de bron van de kennis ook nog eens te verloochen.
En als ze eenmaal gestolen zijn en door de boze meneren van de industrie gebruikt worden, werken ze niet meer volgens jou?
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:22:45 #158
52357 Lambiekje
pi_67182390
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:19 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Ja ik ben het eens dat je opzich zo min mogelijk medicijnen wilt gebruiken, maar vaccins zijn daar juist een leuke uitzondering daarop juist omdat het alleen je lichaam is die het doet. Het is gewoon een verschijnsel dat gezien is als je eenmalig een (niet dodelijk ) virus gehad hebt kun je geen 2de keer geinfecteerd worden. En dat doet je lichaam helemaal uit zichzelf. Waarom zouden wij dan niet slim zijn en een virus zo amputeren dat hij niet meer dodelijk is. Of zelfs maar een klein stukje virus in te spuiten en dan ons lichaam zelf de rest laten doen, zodat het dodelijk effect geen greep op ons heeft.

Verder heb ik even allergieen dik gedrukt geplaatst dat is zeker een groot probleem en dat is ook het feit dat je afweer systeem dan té goed werkt en dat is ook weer niet goed dan krijg je allergie of reuma etc.

wat ik hier wil benadrukken is dat het voornamelijk je eigen lichaam is die de systemen in werking stelt en dus een natuurlijke reactie is.
Waarom dan genetische rotzooi wat ook weer genetische trucjes uithaalt zoals het zit in Cervarix.
Cervarix is niet de classic vaccin.

En daarnaast nog maar een zeggen. Het is NIET bewezen dat er uberhaupt correlatie bestaat tussen HPV en baarmoederhalskanker.

En ik heb ook nog nooit een knap antwoord gehoord of gevonden waarom baarmoederhalskanker ook op de lijst van 29 AIDS symptomen staat?!

Kennelijk kan het dus ook met het onvindbare HIV?!

Er zijn zo veel leugens en bedrog rondom dit gehypte verwaarlozebare kankervorm
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:28:28 #159
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182619
Ja ik denk dat dat een tendens is ik denk dat virussen meer ziekten ten gevolgen hebben dan we tot nu toe denken. Er zijn steeds meer en meer indicaties dat ziekten die 'natuurlijk' leken een virale achtergrond hebben. Virussen zijn niks anders dan stukjes genetisch materiaal die net zo graag als anderen 'willen' voortbestaan. Wat ze vervolgens met de host doen maakt ze niet zoveel uit. (als hij maar lang genoeg blijft leven om iig 1 keer te vermenigvuldigen en de infectie door te geven)

Ik denk dat de lijst van viraal geinduceerde ziekten steeds groter wordt.

Dat HIV ook baarmoederhals kanker kan veroorzaken lijkt me niet zo vreemd, virussen kunnen verdediging systemen van cellen uitschakelen, dat gebruiken ze om veel te vermenigvuldigen. het is voor het virus dus handig als de cellen lang blijven leven. En dat is precies wat kanker is cellen die niet normaal dood willen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bosbeetle op 18-03-2009 20:29:21 (typo) ]
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:30:01 #160
52357 Lambiekje
pi_67182678
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:20 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

En als ze eenmaal gestolen zijn en door de boze meneren van de industrie gebruikt worden, werken ze niet meer volgens jou?
Gedeeltelijk. Met extra toevoeginge waardoor bijwerkingen onstaan. Net als met sigaretten extra verslavende troep aan toevoegen. Nicotine is bijvoorbeeld niet de hoofdverslavingsmiddel.

Andere naamsticker er op, een een ziekte verzinnen zoals HSDD, agressieve reclame campagne opzetten, angst aanpraten en dan die fake-medicijnen verkopen.
Ik dacht dat het bij HSDD om Parkison medicijnen betreft. Er zijn te weinig Parkison patienten en worden er nepziektes verzonnen zodat er een grote afzet wordt bereikt. En dat is fout heel fout.

En dat gebeurd dus voor duizenden andere medicijnen. Het is een groot naamsticker-spel.
  woensdag 18 maart 2009 @ 20:31:41 #161
52357 Lambiekje
pi_67182743
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:28 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja ik denk dat dat een tendens is ik denk dat virussen meer ziekten ten gevolgen hebben dan we tot nu toe denken. Er zijn steeds meer en meer indicaties dat ziekten die 'natuurlijk' leken een virale achtergrond hebben. Virussen zijn niks anders dan stukjes genetisch materiaal die net zo graag als anderen 'willen' voortbestaan. Wat ze vervolgens met de host doen maakt ze niet zoveel uit. (als hij maar lang genoeg blijft leven om iig 1 keer te vermenigvuldigen en de infectie door te geven)

Ik denk dat de lijst van viraal geinduceerde ziekten steeds groter wordt.

Dat HIV ook baarmoederhals kanker kan veroorzaken lijkt me niet zo vreemd, virussen kunnen verdediging systemen van cellen uitschakelen, dat gebruiken ze om veel te vermenigvuldigen. het is voor het virus dus handig als de cellen lang blijven leven. En dat is precies wat kanker is cellen die niet normaal dood willen.
Als dat zo is dan is er wederom weer een grove nalatigheid in de toch al sumiere informatieverschaffing.
Het is echt te schandalig voor woorden. Misdadig en crimineel.

Bij mijn weten is baarmoederhalskanker toegevoegd aan de lijst van AIDS in 1993 omdat er te weinig vrouwen AIDS kregen. Het is en blijft een homoziekte. Afrika telt niet want dat is gewoon puur ondervoeding.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:35:49 #162
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67182913
Ja het is dus belangrijk dat goede diagnoses gesteld worden. (derde keer dat ik dat zeg in dit topic)

Natuurlijk is de big pharma niet de onschuld zelve maar het is ook niet de grote boosdoener die niks goed doet.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 20:38:34 #163
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67183053
quote:
Op maandag 18 maart 2009 20:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als dat zo is dan is er wederom weer een grove nalatigheid in de toch al sumiere informatieverschaffing.

Bij mijn weten is baarmoederhalskanker toegevoegd aan de lijst van AIDS in 1993 omdat er te weinig vrouwen AIDS kregen. Het is en blijft een homoziekte. Afrika telt niet want dat is gewoon puur ondervoeding.
nee het is niet sumiere informatie verschaffing het is een symptoom dat nog niet bekent was en dat na onderzoek is gevonden en gebleken is dat virussen het kunnen veroorzaken. Dingen worden steeds beter bekend en dat soort onderzoeken gaan met hele hele kleine stapjes (om te voorkomen dat er grove fouten worden gemaakt) wetenschappers zijn niet alwetend ze zoeken hele kleine processen uit en komen zo steeds langzaam maar zeker verder.
  woensdag 18 maart 2009 @ 22:46:13 #164
52357 Lambiekje
pi_67189302
http://www.naturalnews.com/downloads/FDA-Gardasil.pdf

Table 17 op blz 13.
quote:
Concerns Regarding Primary Endpoint Analyses among Subgroups
There were two important concerns that were identified during the course of the efficacy review of this BLA. One was the potential for Gardasil™ to enhance disease among a subgroup of subjects who had evidence of persistent infection with vaccine-relevant HPV types at baseline. The other concern was the observations of CIN 2/3 or worse cases due to HPV types not contained in the vaccine. These cases of disease due to other HPV types have the potential to counter the efficacy results of Gardasil™ for the HPV types contained in the vaccine.
1. Evaluation of the potential of Gardasil™ to enhance cervical disease in subjects who had evidence of persistent infection with vaccine-relevant HPV types prior to vaccination.
The results of exploratory subgroup analyses for study 013 suggested a concern that subjects who were seropositive and PCR-positive for the vaccine-relevant HPV types had a greater number of CIN 2/3 or worse cases as demonstrated in the following table:

Het wordt met de dag duidelijker en duidelijker dat het een GROF GROF GROF schandaal is.
Ja ik weet dat het Gardasil is. Met Cervarix is nog minder getest of over bekent. Natuurlijk neemt Nederland waar het minst over bekend is en het minst getest. Je moet natuurlijk wel zoveel mogelijk mensen ziek, dood en verminkt maken.

Wie nu nog beweert dat het goed is om men zich te laten prikken is een misselijk makende hypocriete leugenachtige huichelaar. En wie zijn dochter laat inspuiten ondanks kennis vernomen is een slechte zeer slechte ouder. Je moet je dochter haast wel haten.
  Moderator woensdag 18 maart 2009 @ 22:56:10 #165
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67189856
In dat stukje tekst staat dus dat als je al geinfecteerd bent het niet goed is om gevaccineerd te worden en dan het vaccin niet tegen alle vormen werkt. En dat is wat het rivm ook zegt, en iig die prof uit het filmpje van radar.

vandaar ook dat er gekozen is voor meisjes van 12 zodat de kans op infectie klein is omdat deze meisjes nog niet seksueel actief zijn.

Dan daarbij is vaccinatie nadat je al geinfecteerd bent altijd gevaarlijk.
pi_67190189
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 22:46 schreef Lambiekje het volgende:
http://www.naturalnews.com/downloads/FDA-Gardasil.pdf

Table 17 op blz 13.
[..]

Het wordt met de dag duidelijker en duidelijker dat het een GROF GROF GROF schandaal is.
Ja ik weet dat het Gardasil is. Met Cervarix is nog minder getest of over bekent. Natuurlijk neemt Nederland waar het minst over bekend is en het minst getest. Je moet natuurlijk wel zoveel mogelijk mensen ziek, dood en verminkt maken.

Wie nu nog beweert dat het goed is om men zich te laten prikken is een misselijk makende hypocriete leugenachtige huichelaar. En wie zijn dochter laat inspuiten ondanks kennis vernomen is een slechte zeer slechte ouder. Je moet je dochter haast wel haten.
Je kunt ook op een normale manier aangeven dat je het ergens niet mee eens bent, zonder meteen te gaan schelden.

Ik ga verder niet meer inhoudelijk op je in, vind bepaalde dingen die je zegt gewoonweg te belachelijk om aandacht aan te besteden ('aids komt door ondervoeding').

Een beetje respect kan echter geen kwaad.
  woensdag 18 maart 2009 @ 23:16:17 #167
52357 Lambiekje
pi_67190992
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:02 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Je kunt ook op een normale manier aangeven dat je het ergens niet mee eens bent, zonder meteen te gaan schelden.

Ik ga verder niet meer inhoudelijk op je in, vind bepaalde dingen die je zegt gewoonweg te belachelijk om aandacht aan te besteden ('aids komt door ondervoeding').

Een beetje respect kan echter geen kwaad.
Nee het is een frustratie dat mensen zo slecht geinformeerd willen worden. En als er dan bewijzen komen het op voorhand in de wind slaan. Conijn is gevaar voor de gezondheid. Je kan niet ontkennen dat het nog al belachelijk is om meteen maar de gehele doelgroep in te enten terwijl er geen enkel empirsch bewijs is. Met daarboven op bewijs dat MET vaccin je vatbaarder bent.

Afrikaanse AIDS is ondervoeding. In Tanzania is het zo, je hebt diarree, je hebt AIDS, je hoest je hebt AIDS, koorts je hebt AIDS. In omliggende landen is het een combi van 2 twee. Niets geen dubbele ELISA of Western Blot gewoon natte vinger werk.
Vreemd dat als het virus de geographische zuidgrens van de Sahara passeert dat het opeens rascistisch wordt. Van een homoziekte wordt het opeens een Vrouw/Kind ziekte.

Laten we nu eerst eens daar knap drinkwater aanleggen voor dat we onze afgekeurde kankermedicijenen en over-datum zijnde rotzooi daar plempen.

Zie dat bedoel ik nu hoe slecht men geinformeerd is.
Niet AIDS maar ondervoeding.

NRC: AIDS epidemie in Afrika is bedrog.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 18-03-2009 23:26:31 ]
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:49:03 #168
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67194106
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 19:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het prikkelt het immuunsysteem zodat als we het echt virus in ons hebben dat de cellen weten wat ze moeten doen, tenminste dat is wat er grofweg gezegd wordt. Maar ik betwijfel dat ten zeerste. Het hele principe druist in tegen alle logica van het symbiose van het leven.
Symbiose van het leven? Hoe is dat er bij betrokken, en waarom zorgt dat er voor dat je er niets van geloofd?
quote:
Het onderdrukt en veranderd van alles in je lichaam. Waardoor juist kanker, hersenafwiijkingen, wiegedood, allergieen en andere fratsen kunnen onstaan als miskramen,mongooltjes of adhders. Zoals men zegt dat het een aangeboren afwijking is.

Dus nee overal gezien is een vaccin onzin. Een vaccin is pas beschikbaar als de epidemie al weer zijn biesen heeft gepakt.
Dat lijkt mij niet. Een vaccin kan je zien als een kunstmatige impuls die de natuurlijke mechanismen in werking brengt. Dit zonder de risico's van het daadwerkelijk ziek zijn. Dan zou normaal die ziekte krijgen ook al die symptomen op moeten wekken die je hier beschrijft, en dat doen ze niet. Ben dus bang dat dat idee niet op gaat.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 19 maart 2009 @ 00:58:14 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67194206
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

...
Grove nalatigheid? Grove nalatigheid van wat? Dat er niet verteld werd dat bepaalde aandoeningen (waarschijnlijk) veroorzaakt worden door een virus? Als dat nog niet eerder bekend was vind ik dat best knap als dat al gemeld had kunnen worden.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67195327
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 23:16 schreef Lambiekje het volgende:

Zie dat bedoel ik nu hoe slecht men geinformeerd is.
Niet AIDS maar ondervoeding.

NRC: AIDS epidemie in Afrika is bedrog.
Die 2e is echt wel een aanrader....van het NRC en het toont aan dat de AIDS-epidemie in Afrika inderdaad voor een groot deel uit de duim gezogen lijkt te zijn.
Echter toont het niet aan dat AIDS in z'n geheel niet zou bestaan.

Oh ja, en verder: inderdaad weer ff wat beleefder met elkaar omgaan, pretty pretty please, with sugar on top!
  donderdag 19 maart 2009 @ 07:24:29 #171
52357 Lambiekje
pi_67195471
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 06:46 schreef ToT het volgende:

[..]

Die 2e is echt wel een aanrader....van het NRC en het toont aan dat de AIDS-epidemie in Afrika inderdaad voor een groot deel uit de duim gezogen lijkt te zijn.
Echter toont het niet aan dat AIDS in z'n geheel niet zou bestaan.

Oh ja, en verder: inderdaad weer ff wat beleefder met elkaar omgaan, pretty pretty please, with sugar on top!
Heb je eerste artikel ook volledig gelezen?
Nee hoor HIV > AIDS in zijn algemeenheid gaat niet op.
Wiskundig gezien is het HIV>AIDS model zelfs al onzinnig: Why I Quit HIV? en haar boek Science Sold Out

Dan is natuurlijk ook nog de volgende stelling. Waarom zie je nu wel in dat er eventueel in Afrika bedrog wordt bedreven. Waaarom doen de zogenaamde experts dat ook niet in EU/VS.
Als je naar FearOfTheInvisible kijkt dat blijkt ook nog eens de gehele hypothese op bedrog te berusten.

Je moet dan al die boeken, artikelen, de geschiedenis, kleptomanisch gedrag van Gallo, Nobelprijs allemaal in ogenschauw nemen. Dan krijg je een beeld van list en bedrog op grote schaal. Terwijl er z'n 50 mensen dood gaan per jaar in NL aan de gevolgen van AIDS. Dat is toch niet de triljarden onderzoeks geld waard?

Ik kan geen andere conclussie te trekken dat HIV>AIDS een verzinsel is. Waarbij instituten klauwen met geld verdienen aan een zeldzame aandoening wat bovendien niet besmettelijk is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lambiekje op 19-03-2009 08:49:15 ]
pi_67196508
quote:
Op woensdag 18 maart 2009 20:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kul, er zit geen "kwik" in zoals in thermometers, waar jij het over hebt is een kwik-verbinding genaamd thimerosal, en dat is alleen in Amerika gebruikt in het verleden, als conserveermiddel voor verpaktye vaccins in grotere hoeveelheden.. Hier in Nederland zijn alle doses apart verpakt, en dus hoeft er geen conserveermiddel gebruikt te worden.. Overigens schijnt het wel in de tetanus injecties te zitten die men krijgt in het ziekenhuis.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:26:34 #173
52357 Lambiekje
pi_67197096
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:00 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Kul, er zit geen "kwik" in zoals in thermometers, waar jij het over hebt is een kwik-verbinding genaamd thimerosal, en dat is alleen in Amerika gebruikt in het verleden, als conserveermiddel voor verpaktye vaccins in grotere hoeveelheden.. Hier in Nederland zijn alle doses apart verpakt, en dus hoeft er geen conserveermiddel gebruikt te worden.. Overigens schijnt het wel in de tetanus injecties te zitten die men krijgt in het ziekenhuis.
quote:
In een artikel in NRC Handelsblad, nov. 2007 stelt het hoofd van het Ned. Vaccin Instituut dat Thimerosal nooit in Nederlandse vaccins is gebruikt ( wel bij tetanusprik voor volwassenen en griepprik).
bron
pi_67197449
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

Dat zeg ik toch?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 19 maart 2009 @ 09:51:23 #175
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_67197802
quote:
Op donderdag 19 maart 2009 09:26 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]
Je geeft hem dus gelijk !
zzz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties