abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 13:51:51 #261
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67267585
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:37 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen dagen wat meegelezen. Dit soort flauwekul en kortzichtig over-de-kam-scheerderij is de reden waarom ik niet meer reageer hier en ook niet meer geinteresseerd ben in "discussie". Je laat jezelf zo ontzettend kennen Lambiekje, dat je verhalen met de minuut ongeloofwaardiger worden. Iemand met erg weinig mensenkennis en een overschot aan wereldvreemdheid.

Succes Hek en anderen. Hoewel met een nagelvijl een betonnen muur weg proberen te vijlen gedoemd is te mislukken.
Ja prachtig he Ik dacht zowaar dat Lambiekje een keer echt ging reageren. De vraag waarom kan een vaccin dan volgens jou niet werken etc. Maar helaas, dat ging niet veel verder dan een "het gaat tegen de logica van de symbiose van het leven in". Daar lijkt het volledige 'argument' op gestoeld te zijn. Oftewel, om maar eens een open deur in te trappen, op niets rationeels
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_67268679
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 08:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Oke je bent 21, en je hebt pas geleden de prik genome zei je? Ben je dan nog maagd?
Zo niet dan heb je jezelf dus de kans op baarmoederhalskanker verhoogd met 44,6%?

De informatie dat het dus averechts werkt voor seksuel actieve mensen, sla je dus maar in de wind?
Je vraagt netjes of je mijn leeftijd mag vragen, en vervolgens is het blijkbaar wel gepast om zomaar naar mijn seksuele verleden te vragen .

Ik heb het vaccin gehad toen ik 20 was (de eerste van de drie prikken een jaar geleden), en nee, toen was ik ook geen maagd meer. Je kunt het vaccin gewoon nemen, ook als je al seksueel actief bent, mits je niet snel wisselende partners hebt en maximaal 3 partners totaal hebt gehad, en nog geen 26 bent.

En nogmaals: hoe arrogant van je om iedereen maar te veroordelen tot onnadenkend. Dat iemand het niet eens is met jou, betekent nog niet direct dat hij dan maar dom is!
pi_67268721
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is niet alleen youtube en dat weet jij ook best! En wederom ga je voorbij aan het feit dat het een medium is. Als die klojos van een professor van Universiteit van Maastricht een youtube maakt dan is het meteen onwaar. Jij bent echt zooóo kortzichtig.

Waarom dan wel kritisch naar andere geluiden. maar niet naar de gevestigde orde. Dat is nog al dom, onwaarschijnlijk dom. Dat is het probleem universitair denkende zijn afgevlakt dom. Ernstig geindoctrineerd.
[..]

Gros van de publicaties is nep (in orde van 70%) ja. Alles om de subsidies, donaties en bonussen in stand te houden. Er is nada niets van zelfreflexie en als er wat aangekaart wordt dan wordt er krampachtig de boel afgekocht en onder het kleed gepropt.
Ohja, je hebt het probleem te pakken: de universitair opgeleiden zijn dom.

Laten we de medische wetenschap in handen leggen van VMBO-uitvallers.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:44:23 #264
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67269911
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 14:40 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ohja, je hebt het probleem te pakken: de universitair opgeleiden zijn dom.

Laten we de medische wetenschap in handen leggen van VMBO-uitvallers.
Dom moet je niet in de zin van infantiel, achterlijk of idioot zien. Dom betekend ook onwetend en bekrompen.

Universitair ben je gehersenspoeld en kan je alleen maar rechtlijnig eenzijdig denken. Dissident-, kritisch-, logisch- en andersdenken is geheel geblokeerd. Doelbewust door de instituten. Negatieve punten richting het geleerde is een onmogelijkheid. Als je alleen al naar het geld belang kijkt weet je dat de medische wereld niet goed bezig is.
En dat staat dus al los van de onkundigheid en doelbewustheid.

http://www.delta.tudelft.(...)rders/15218/reacties en dat is imo kwalijk te noemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:50:38 #265
52357 Lambiekje
pi_67270040
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:31 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Goed, ook google video dan en wat sites zonder bronvermelding, met belangen verstrengelingen etc. Het punt is dat een los filmpje bar weinig aan kan tonen. Ipc kan je zomaar alles beweren wat je wil, zonder dat daar een controle bij komt kijken. Dat maakt een wetenschappelijke publicatie in een goed vakblad al een stuk betrouwbaarder. Natuurlijk heeft dat systeem ook zijn nadelen, dat weet ik ook best. Ze zijn gelukkig bij lange na niet zo groot als jij ze doet blijken.
[..]
Niet waar.
quote:
Hoe kom je er bij dat ik niet kritisch doe naar wat jij de gevestigde orde noemt? Dat ben ik namelijk wel.
[..]
Hè???!!! wat zeg je nu. Ik heb je nog NOOIT kritisch gehoord over gevestigde orde'?
Geef eens wat voorbeelden dan.
quote:
Onzin, simpelweg onzin Paranoïde onzin zelfs. Wat doet je denken dat dit zo moet zijn, afgezien van dat het niet bij je wereldbeeld past?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 15:54:47 #266
52357 Lambiekje
pi_67270138
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 13:37 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Ik heb de afgelopen dagen wat meegelezen. Dit soort flauwekul en kortzichtig over-de-kam-scheerderij is de reden waarom ik niet meer reageer hier en ook niet meer geinteresseerd ben in "discussie". Je laat jezelf zo ontzettend kennen Lambiekje, dat je verhalen met de minuut ongeloofwaardiger worden. Iemand met erg weinig mensenkennis en een overschot aan wereldvreemdheid.

Succes Hek en anderen. Hoewel met een nagelvijl een betonnen muur weg proberen te vijlen gedoemd is te mislukken.
Ik geef massas links met BRON VERMELDINGEN waarom het fout is. Maar nee ik ben kortzichtig.
Wat een ongelovelijk stel fluitketels zijn jullie.

Jullie weigeren in te zien dat de medische wereld een heel nare en lelijke schaduw kant heeft. En dat is er. Ontkennen heeft geen zin als je dat wel doet ben je wel erg kortzichtig. De geldstroom en belangenverstrengeling zegt meer dan voldoende en daarvoor heb je echt het fijne van hun werkwijze niet voor nodig om te doorzien dat het geen zuivere koffie is. Dat jullie die wereld blijven verdedigen is kwalijk en laakbaar te noemen.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:07:17 #267
52357 Lambiekje
pi_67270423
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 14:38 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Je vraagt netjes of je mijn leeftijd mag vragen, en vervolgens is het blijkbaar wel gepast om zomaar naar mijn seksuele verleden te vragen .
Dat was om dat je zei dat je de prik had genomen. Kennelijk heb je het dus NIET goed tot je genomen.
Anders had je het niet gedaan. Want in alle publicaties staat dat als je al seksueel actief bent niet verstandig is. Tenzij je natuurlijk een downsyndromer later wilt. Be my guest.
Daarnaast ik hoef helemaal niet te weten of je van bil gaat.
quote:
Ik heb het vaccin gehad toen ik 20 was (de eerste van de drie prikken een jaar geleden), en nee, toen was ik ook geen maagd meer. Je kunt het vaccin gewoon nemen, ook als je al seksueel actief bent, mits je niet snel wisselende partners hebt en maximaal 3 partners totaal hebt gehad, en nog geen 26 bent.
Sorry, maar dat is dan nog stommer, voor dat de hele informatie bende los brak had je het al ingespoten.
Je had dus nooit evenwichtig tot een besluit kunnen komen of je had al op de alternatieve bronnen moeten kijken. Maar daar zie ik je niet voor aan. Maar aan de andere kant in USA is het al langer bekend en bij de FDA dat het DUS niet werkt en schadelijker is dan het virus zelf. Daar is al 2 jaar aan de gang dat er acuut doden, epilepsie en weet ik veel.

Snap me niet verkeerd. Ik heb juist het beste voor met de mensen en dat ze gezond leven.
Maar dan moeten mensen wel eerlijk geinformeerd worden. En dat is nu met het HPV overduidelijk gebleken dat het niet het geval is.

Ik kan er gewoon echt niet bij dat iemand dit HOOGST experimentele rotzooi tot zich neemt.
quote:
En nogmaals: hoe arrogant van je om iedereen maar te veroordelen tot onnadenkend. Dat iemand het niet eens is met jou, betekent nog niet direct dat hij dan maar dom is!
Wel als men weigert te lezen wat mijn punt nu precies is. Als je geschiedenis van vaccineren leest. De feiten uit het verleden leest. De openlijk verzwegen kwalijke bijwerkingen. De schandalen rond om vaccineren. De schandalen van het bedrijven. GSK met VioXX en waarom ze nu juist met de Cervarix komen. Er is zo godsgruwelijk veel materiaal dat vaccineren fouter dan fout is. En dat je je lichaam sloopt ipv helpt.

Vaccineren is nog NOOIT effectief gebleken.
Waarom negeert men die feiten?

Ik vind het echt zo godsgruwelijk achterlijk hoe mensen hier reageren op feiten die ze DENKEN te weten. Wat op geen enkel bewijs blijkt gebaseerd te zijn. Er is geen bewijs dat het effectief is. NIETS.

Ik kan en wil niet begrijpen waarom men zo misdadig slecht om gaat met hun eigen lichaam en dat van hun kinderen. Wat ik wil is dat mensen NADENKEN. Maar kennelijk is dat te veel gevraagd.

Slaafs als een imbeciel de geldwolven volgen en op hun woord geloven. Dat wil ik voorkomen.

Wake Up.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 21-03-2009 16:21:47 ]
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:15:16 #268
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67270589
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet waar.
Nou wat een overweldigend argument. Daar kan ik niets tegenin brengen hoor.
quote:
Hè???!!! wat zeg je nu. Ik heb je nog NOOIT kritisch gehoord over gevestigde orde'?
Geef eens wat voorbeelden dan.
Zo uit mijn hoofd heb ik hier in het verleden wel eens wat geschreven over publication bias, problemen met het patent systeem en over de moeilijkheid van het publiceren van negatieve resultaten. Andere punten bewaar ik wel voor mensen die wel wat afweten van de medische wetenschap... En over andere onderwerpen heb ik ook een keer of 25 geschreven dat ik Bush ook een achterlijke aap vind, om maar eens een voorbeeld te geven Maar goed, dat soort dingen onthoud je blijkbaar niet?
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:23:42 #269
52357 Lambiekje
pi_67270789
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:15 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Nou wat een overweldigend argument. Daar kan ik niets tegenin brengen hoor.
[..]
Alles wat ik heb aangedragen zijn zaken MET bronnen.
quote:
Zo uit mijn hoofd heb ik hier in het verleden wel eens wat geschreven over publication bias, problemen met het patent systeem en over de moeilijkheid van het publiceren van negatieve resultaten. Andere punten bewaar ik wel voor mensen die wel wat afweten van de medische wetenschap... En over andere onderwerpen heb ik ook een keer of 25 geschreven dat ik Bush ook een achterlijke aap vind, om maar eens een voorbeeld te geven Maar goed, dat soort dingen onthoud je blijkbaar niet?
Een achterlijk aap vinden is onschuldig.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:28:42 #270
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67270897
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Alles wat ik heb aangedragen zijn zaken MET bronnen.
Het gaat om de kwaliteit en betrouwbaarheid van de bronnen Niet om de kwantiteit.
quote:
Een achterlijk aap vinden is onschuldig.
Een achterlijke aap als president van 1 van de machtigste landen op deze planeet is in jouw ogen onschuldig? right... Doet er niets aan af dat er een aantal zaken zijn die blijkbaar niet tot je door dringen.
Onikaan ni ov dovah
pi_67270976
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 15:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dom moet je niet in de zin van infantiel, achterlijk of idioot zien. Dom betekend ook onwetend en bekrompen.

Universitair ben je gehersenspoeld en kan je alleen maar rechtlijnig eenzijdig denken. Dissident-, kritisch-, logisch- en andersdenken is geheel geblokeerd. Doelbewust door de instituten. Negatieve punten richting het geleerde is een onmogelijkheid. Als je alleen al naar het geld belang kijkt weet je dat de medische wereld niet goed bezig is.
En dat staat dus al los van de onkundigheid en doelbewustheid.

http://www.delta.tudelft.(...)rders/15218/reacties en dat is imo kwalijk te noemen.
Dit is onzin. Het schoolse systeem zal bij verscheidene studies nog wel plaatsvinden, maar bij het gros wordt kritiek en andersdenkendheid juist aangemoedigd. In het eerste jaar vond er op mijn opleiding nog wel pure kennisoverdracht plaats, maar je moet tenslotte ook een kennisbestand opbouwen. Ik ben nu derdejaars en heb colleges waarin discussie en kritiek echt op prijs wordt gesteld.

Als ik de verhalen van mijn vrienden hoor (die allen een andere studie volgen, waarvan enkelen geneeskunde), is dat in hun geval ook zo. Er wordt juist geprobeerd mensen op te leiden die zelf nadenken.
pi_67271085
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat was om dat je zei dat je de prik had genomen. Kennelijk heb je het dus NIET goed tot je genomen.
Anders had je het niet gedaan. Want in alle publicaties staat dat als je al seksueel actief bent niet verstandig is. Tenzij je natuurlijk een downsyndromer later wilt. Be my guest.
Daarnaast ik hoef helemaal niet te weten of je van bil gaat.
[..]

Sorry, maar dat is dan nog stommer, voor dat de hele informatie bende los brak had je het al ingespoten.
Je had dus nooit evenwichtig tot een besluit kunnen komen of je had al op de alternatieve bronnen moeten kijken. Maar daar zie ik je niet voor aan. Maar aan de andere kant in USA is het al langer bekend en bij de FDA dat het DUS niet werkt en schadelijker is dan het virus zelf. Daar is al 2 jaar aan de gang dat er acuut doden, epilepsie en weet ik veel.

Snap me niet verkeerd. Ik heb juist het beste voor met de mensen en dat ze gezond leven.
Maar dan moeten mensen wel eerlijk geinformeerd worden. En dat is nu met het HPV overduidelijk gebleken dat het niet het geval is.

Ik kan er gewoon echt niet bij dat iemand dit HOOGST experimentele rotzooi tot zich neemt.
[..]

Wel als men weigert te lezen wat mijn punt nu precies is. Als je geschiedenis van vaccineren leest. De feiten uit het verleden leest. De openlijk verzwegen kwalijke bijwerkingen. De schandalen rond om vaccineren. De schandalen van het bedrijven. GSK met VioXX en waarom ze nu juist met de Cervarix komen. Er is zo godsgruwelijk veel materiaal dat vaccineren fouter dan fout is. En dat je je lichaam sloopt ipv helpt.

Vaccineren is nog NOOIT effectief gebleken.
Waarom negeert men die feiten?

Ik vind het echt zo godsgruwelijk achterlijk hoe mensen hier reageren op feiten die ze DENKEN te weten. Wat op geen enkel bewijs blijkt gebaseerd te zijn. Er is geen bewijs dat het effectief is. NIETS.

Ik kan en wil niet begrijpen waarom men zo misdadig slecht om gaat met hun eigen lichaam en dat van hun kinderen. Wat ik wil is dat mensen NADENKEN. Maar kennelijk is dat te veel gevraagd.

Slaafs als een imbeciel de geldwolven volgen en op hun woord geloven. Dat wil ik voorkomen.

Wake Up.

Ten eerste: het is dus wél effectief, ook wanneer men al seksueel actief is geweest: http://www.medicalfacts.n(...)aar/comment-page-1/.

Daarnaast: hoezo is vaccinatie nog nooit effectief geweest? Een voorbeeld van de zeer zekere effectiviteit ervan: pokken zijn sinds 1978 uitgeroeid, dankzij vaccinatie. http://www.minvws.nl/actueel/vraag-en-antwoord/pokken/default.asp (bij punt 7 wordt dit expliciet genoemd).
  zaterdag 21 maart 2009 @ 16:39:25 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67271151
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:31 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Dit is onzin. Het schoolse systeem zal bij verscheidene studies nog wel plaatsvinden, maar bij het gros wordt kritiek en andersdenkendheid juist aangemoedigd. In het eerste jaar vond er op mijn opleiding nog wel pure kennisoverdracht plaats, maar je moet tenslotte ook een kennisbestand opbouwen. Ik ben nu derdejaars en heb colleges waarin discussie en kritiek echt op prijs wordt gesteld.

Als ik de verhalen van mijn vrienden hoor (die allen een andere studie volgen, waarvan enkelen geneeskunde), is dat in hun geval ook zo. Er wordt juist geprobeerd mensen op te leiden die zelf nadenken.
Zelfde bij mij op de opleiding. Natuurlijk bestaan er vakken met enkel basiskennis. Die heb je idd nodig om een kennisbestand op te bouwen. Ook wij hebben gelukkig vakken waar de docent inhoudelijke discussies verwacht, waar de studenten gestimuleerd worden tot zelf nadenken etc. en waar de studenten de opgedane kennis grotendeels op eigen houtje toe moeten passen. Ook kan ik uit praktijkervaring vertellen dat eigen initiatief gewaardeerd en beloont wordt. Dat heeft er voor gezorgd dat ik een erg interessante B.Sc. opdracht heb kunnen doen (inc. publicatie van de paper van mij en mijn begeleider) en ik nu bijvoorbeeld bezig ben met een interessant project voor een aantal studiepunten. Dat zijn echt de dingen waarbij grove leugens (en dan niet in de trant van de lies-to-children) in de basiskennis aan het licht zouden komen.
Onikaan ni ov dovah
pi_67271223
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:39 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zelfde bij mij op de opleiding. Natuurlijk bestaan er vakken met enkel basiskennis. Die heb je idd nodig om een kennisbestand op te bouwen. Ook wij hebben gelukkig vakken waar de docent inhoudelijke discussies verwacht, waar de studenten gestimuleerd worden tot zelf nadenken etc. en waar de studenten de opgedane kennis grotendeels op eigen houtje toe moeten passen. Ook kan ik uit praktijkervaring vertellen dat eigen initiatief gewaardeerd en beloont wordt. Dat heeft er voor gezorgd dat ik een erg interessante B.Sc. opdracht heb kunnen doen (inc. publicatie van de paper van mij en mijn begeleider) en ik nu bijvoorbeeld bezig ben met een interessant project voor een aantal studiepunten. Dat zijn echt de dingen waarbij grove leugens (en dan niet in de trant van de lies-to-children) in de basiskennis aan het licht zouden komen.
zo is het bij mij precies ook.

Ik denk dat Lambiekje gewoon erg getraumatiseerd is door het hele 'Sinterklaas bestaat niet' - gedoe .
pi_67275010
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 12:18 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je snapt het principe van een platform niet.
De bronvermelding is waar het omgaat niet waar het in gepubliseerd staat. Als je daarvan uitgaat ben je wel erg naief.
Pardon? Ben ik naïef? Kijk eens naar de balk in je eigen oog zou ik zeggen.. Die site heeft dus een duidelijk financieel belang bij het in het zo'n kwaad mogelijk daglicht stellen van hun concurrenten, in dit geval dus de farmaceutische industrie, want ze verkopen iets concurrerends, waarvan de koop vaak voor een flink deel door emotie bepaald wordt.

De bronvermelding bij een artikel geeft je de mogelijkheid om zelf bijvoorbeeld een onvertaald artikel te lezen, want vaak gaan er nuances verloren bij een vertaling naar een andere taal, en het geeft je een referentiekader waarin je de gepubliceerde informatie kan plaatsen, en de sites die jij gebruikt als bron, nee zelfs presenteerd als de enige verkondigers van de absolute onderdrukte waarheid, falen daar stuk voor stuk in. Ze noemen verwijzingen naar eigen artikelen "bronnen", en gek genoeg zijn hun interviews primair gebaseerd op anonieme bronnen, want oh oh oh, 1 weerwoord tegen bigpharma en je bent je leven niet meer veilig uiteraard.

Dan hecht ik meer waarde aan het systeem van peer-review zoals de door jou zo verguisde medische bladen hanteren, mét na te lezen bronnen en documenten. En ja, het zijn geen heiligen, en ja, ze maken fouten, dat zal niemand hier ontkennen, maar nee, het is geen wereldomvattend plot.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_67282273
Meisjes negeren massaal oproep tot vaccinatie

Van de meisjes die zijn opgeroepen voor de inenting tegen baarmoederhalskanker heeft 48 procent geen prik gehaald. Dat heeft het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vandaag bekend gemaakt.

Groot aantal meisjes haalt geen HPV-vaccinatie
In de tweede week van de campagne 'Prik en bescherm: voorkom baarmoederhalskanker' was het opkomstcijfer met 52 procent weer lager dan de verwachte 70 procent. De eerste week kwam 60 procent van de opgeroepen meisjes voor de prik. In de tweede week daalde dit aantal verder.

Het RIVM denkt dat het lage opkomstcijfer te wijten is aan alle fabels en geruchten die de ronde doen over het HPV-vaccin.

Rijksvaccinatieprogramma

De inenting tegen baarmoederhalskanker zit sinds dit jaar in het Rijksvaccinatieprogramma. De campagne is op 2 maart van start gegaan. De inenting is voor alle meisjes die zijn geboren in 1997 of daarna. Ook meisjes die zijn geboren in 1993, 1994, 1995 of 1996 krijgen een uitnodiging. De inenting bestaat uit drie prikken verdeeld over zes maanden. De GGD’s verzorgen de inentingen.
In de tweede week van de campagne 'Prik en bescherm: voorkom baarmoederhalskanker' was het opkomstcijfer met 52 procent weer lager dan de verwachte 70 procent. De eerste week kwam 60 procent van de opgeroepen meisjes voor de prik. In de tweede week daalde dit aantal verder.

Het RIVM denkt dat het lage opkomstcijfer te wijten is aan alle fabels en geruchten die de ronde doen over het HPV-vaccin.

Bron: Gezondheidsnet.nl
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67282293
'Hoe kon Freek zomaar overlijden?'
Door ABDEL ILAH RUBIO

BARENDRECHT - De plotselinge dood van Freek Hagoort (9) heeft voor beroering gezorgd in zijn woonplaats Barendrecht en bij zijn Rotterdamse voetbalclub Coal.

Freek Hagoort overleed drie dagen na een DTP- en BMR-prik.
De jongen overleed drie dagen nadat hij in zijn woonplaats was ingeënt tegen DTP en BMR. De GGD acht een relatie tussen de inenting en het overlijden van Freek 'zeer onwaarschijnlijk'.

Freeks moeder en vader zitten een week na de begrafenis van Freek nog steeds met vragen. Veel vragen. ,,Hoe kon mijn kind zomaar overlijden,'' wil moeder Thanh vooral weten. ,,Hij was altijd gezond.''

Het ging allemaal zo snel, vertelt zij. Haar zoontje liet zich donderdag 5 maart, net als veel leeftijdsgenoten, vaccineren in de sporthal van Barendrecht. ,,'s Nachts had hij een zere arm, maar dat is normaal na zo'n inenting.'' Diezelfde middag ging hij nog gewoon trainen op de voetbalclub.

Vrijdag zag hij er nog wat zwakjes uit, maar ging Freek gewoon naar school en 's avonds naar zwemles. Op de voetbalclub voelde hij zich de volgende dag eigenlijk niet zo lekker, maar speelde hij toch mee met zijn teamgenootjes.

Zondag was het goed mis. De jongen bleek hoge koorts te hebben. Zijn ouders brachten hem daarom 's middags naar de huisartsenpost van het Maasstadziekenhuis in Rotterdam. ,,Maar de arts zei dat alles er goed uit zag,'' vertelt zijn moeder. ,,Ik moest hem een zetpil geven.''

Die nacht ontdekten de ouders dat het niet goed gaat met Freek. ,,Om half vijf 's ochtends zag mijn man dat er iets mis was. Freek reageerde niet en gaf bloed op. We hebben direct 112 gebeld en die was heel snel ter plaatse.'' Freek werd met spoed naar het Sophia Kinderziekenhuis gebracht, maar het bleek al te laat.

Naar de oorzaak van zijn dood kunnen zijn ouders alleen maar gissen. Het enige wat ze tot nu toe hebben gehoord van artsen is dat er een ontsteking in zijn longen is aangetroffen en een schadelijke bacterie in zijn bloed aanwezig was.

De familie zegt niemand te willen beschuldigen. ,,We weten nu nog niets. Ik hoop alleen dat ze ons eerlijk vertellen waaraan mijn kind is overleden.''

De dood van Freek heeft voor onrust gezorgd in de buurt en bij de voetbalclub, weet vader Roel. ,,Sommige ouders leggen toch de link met de inenting en hebben bezorgd gebeld met hun huisarts,'' vertelt hij.

Volgens de GGD Rotterdam-Rijnmond zijn er tot nu toe geen aanwijzingen gevonden dat er een relatie is tussen de inenting en Freeks dood. ,,Dat vinden we zeer onwaarschijnlijk,'' zegt dr. Tjon-A-Tsien van de GGD.

De DTP- en BMR-vaccinatie kan in zeldzame gevallen ernstige bijwerkingen hebben, maar die gaan vanzelf over. In Nederland is volgens haar nooit iemand overleden als gevolg van de vaccinatie.

Het overlijden van Freek wordt op dit moment door meerdere instanties 'diepgaand onderzocht', benadrukt Tjon-A-Tsien. Wanneer de resultaten hiervan binnen zijn, is nog niet bekend.

Het Openbaar Ministerie in Rotterdam, dat Freeks dood onderzoekt, ziet vooralsnog ook geen verband met de vaccinatie.

Bron: ad.nl
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67282342
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je vroeg je af waarom ook katten (huisdieren) ziek worden. Zij krijgen ook medicijnen voor geschreven gek hè dat ze ziek worden. Dat is namelijk het hoofddoel van medicijnen ziek, zwak en misselijk worden.

En nee katten AIDS heb ik niet verzonnen. Dat doen de farmaceuten wel.
Alsof dat voer zo gezond is van die huisdieren!
Vroeger werden huisdieren veel ouder dan nu..maar ja men moet toch snel af van die ouder wordende huisdieren er zijn er al zoveel....
wat zit er in huisdierenvoer?
Nou euh afval en veel zieke gestorven dieren
pi_67282713
Autisme voor 70% veroorzaakt door vaccinaties

Door Guido

“De geboorte van een gezond kind is een wonder; een kind gezond houden is een kunst.”

Deze uitspraak is te lezen op de site van Tinus Smits, homeopathisch arts en deskundige op het gebied van post-vaccinale-verschijnselen.

Gisteravond was ik aanwezig bij een lezing van deze bijzonder erudiete man. Tinus Smits begon op latere leeftijd pas met zijn geneeskundige studie, werd arts en specialiseerde zich vervolgens in homeopathie. Tinus is inmiddels een vooraanstaand deskundig arts geworden op het gebied van homeopathisch onderzoek naar belastingen door toxische stoffen bij mensen.

Degenen onder u die met de ongelovige meute willen meezingen, die in koor zingen dat homeopathie niet werkt, kan ik alleen aanraden eens een lezing van Tinus bij te wonen..! Als je het dan hebt over doofpotten, dan is dit wel een van de meest indrukwekkende..

De ongelooflijk feiten die hij gisteren presenteerde, wil ik jou als lezer niet onthouden, want het zijn mijns inziens zulke fundamentele zaken, dat wij deze als mensen van vlees en bloed onder ogen dienen te gaan zien. Want veel van de maatschappelijk ONEVENWICHTIGE verschijnselen, die we de laatste jaren zien, en vooral bij jongeren, zijn een direct gevolg van een onevenwichtig functioneren van persoonlijke fysieke en mentale processen. Agressiviteit, apathisch gedrag, groei- en ontwikkelingsstoornissen, ADHD, tics, fobieën en epilepsie bijvoorbeeld. Maar vooral autisme is met een krankzinnige opmars bezig.

Autisme steeg in 8 jaar met maar liefst 260%!!

Als oorzaak hiervoor, komen we uit bij het excessief toedienen van medicaties bij babies en jonge kinderen. En dan vooral het verwoestende effect dat een overdosis aan vaccinaties heeft op babies en zeer jonge peuters. EN LET WEL: DE FEITEN SPREKEN HIER VOOR ZICH!

Deze feiten en de kennis, mocht ik gisteren als leek op dit gebied te horen en te zien krijgen van Tinus Smits en ik ben er in 1 woord verbijsterd door. Ondanks de relatieve rust waarmee Tinus Smits dit alles presenteert, praten we hier over een fundamentele ontwrichting van onze maatschappij. Want zo kun je het écht en zonder overdrijven noemen! We praten al lang niet meer over een Post Vaccinaal Syndroom, maar van een fundamentele aantasting van de gezondheid van pasgeborenen en peuters.

Hoe kan deze man zo gepassioneerd en toegewijd blijven, terwijl er aan ‘de andere kant van dit verhaal’ partijen staan, DIE VANUIT HUN VAKKENNIS OOK OP DE HOOGTE MOETEN ZIJN, VAN DEZE ONTWRICHTINGEN EN SCHADELIJKE EFFECTEN VAN VACCINATIES. Oordeel vooral zelf:

In de periode 1994 tot 2002 is Autisme wereldwijd, gestegen met maar liefst 260%!!!
Andere vergelijkbare aandoeningen, zoals ADHD, Epilepsie e.d., stegen ook sterk, maar met toch niet meer dan zo’n 15-20%.

Volgens Tinus is ‘Autisme een reactie op de opeenstapeling van ‘rotzooi’ in de hersenen, een soort kortsluiting. Autisme is dan het gevolg en is een soort blokkade in de grote hersenen. Maar deze aandoeningen zijn wel reversibel’.

Kijk dat noem ik nou de koe bij de horens vatten..! Maar ook goed nieuws dus: het proces is terug te draaien, door deze kinderen te ontstoren. (Reversibel is ’terugdraaien’.) Uit de vele voorbeelden die Tinus Smits gisterenavond gaf, blijkt dat keer op keer, de jonge lijfjes van babies, NIET IN STAAT ZIJN, op korte termijn en in zulke doses, VACCINATIES TE VERWERKEN OP DE ‘WIJZE’ WAAROP OFFICIËLE INSTANTIES ZE VOORSCHRIJVEN!

Lees verder op WantToKnow.nl
  zondag 22 maart 2009 @ 02:11:59 #280
52357 Lambiekje
pi_67284401
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 16:42 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

zo is het bij mij precies ook.

Ik denk dat Lambiekje gewoon erg getraumatiseerd is door het hele 'Sinterklaas bestaat niet' - gedoe .
Waarom geloven jullie er dan nog wel in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')