abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:30:20 #226
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_67259420
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Hier sluit ik me volledig bij aan.

Lambiekje, jij bent voor geen enkele rede vatbaar. Laat dan maar. Kan alleen maar hopen dat je één van de weinigen bent met zo'n bord voor je kop.
Ik snap niet hoe mensen er bij komen dat ik een bord voor me kop heb? Jullie weigeren de realiteit en feiten onder ogen te zien.

Wat was er nu mis met mijn onderwijs betoog, de strekking mag toch wel duidelijk wezen? Geeft overigens ook maar weer mooi aan waarom ik in jullie ogen een bord voor me kop heb.

Ik snap dat het een moeilijk te bevatten is. Maar de medische wereld is geen aardige wereld. En heeft absoluut geen gezondheids prioriteit. Feiten liggen voor het oprapen dat bigpharma geen gezondheids instituut is.

Dat jullie dat wel denken dat is pas een bord voor je kop hebben.

Mag ik vragen hoe oud je bent?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_67259485
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik snap niet hoe mensen er bij komen dat ik een bord voor me kop heb? Jullie weigeren de realiteit en feiten onder ogen te zien.

Wat was er nu mis met mijn onderwijs betoog, de strekking mag toch wel duidelijk wezen? Geeft overigens ook maar weer mooi aan waarom ik in jullie ogen een bord voor me kop heb.

Ik snap dat het een moeilijk te bevatten is. Maar de medische wereld is geen aardige wereld. En heeft absoluut geen gezondheids prioriteit. Feiten liggen voor het oprapen dat bigpharma geen gezondheids instituut is.

Ik ben 21, en heb al mijn hele leven zeer directe ervaring mlet de gezondheidszorg, van verschillende kanten. Ze doen toch altijd verrassend veel moeite om je in leven te houden.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 00:35:36 #228
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67259525
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:25 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja maar je gaat wel aan het feit voor bij dat 70% van de peer-review publicaties ghostwriting is. De zogenaamde harde bewijzen voor artsen berust op leugens, bedrog en misleiding. En daar zit de crux.
Bij alle peer reviewed onderzoek is er bekend wie de reviewers waren en wordt er aangegeven of de schrijvers verstrengelde belangen hebben. Er zijn journals die minder streng zijn maar het mag nagedaan worden dat is het hele principe als er dubieuze artikelen worden gepresenteert dan zijn er altijd wetenschappers die er tegen in gaan. Dat is de aard van het beestje, ze willen gelijk hebben. Als er professoren zijn die het er niet mee eens zijn dan laten ze dat horen. Zie ook het stukje in radar. Maar dit alles valt of staat bij nuane. In een artikel wordt elk woord gewogen en moet je het dus ook zo lezen. Als je kritisch leest kun je uit artikelen duidelijk halen welke dingen ze nog niet zeker weten en slechts indicaties zijn
quote:
De farmamaffia heeft alles en iedereen onder controle.
Regeringen en instituten kunnen geen kant op. Ik denk dat z'n Ab Klink geen enkele notie heeft dat hij bedonderd is. Geen wonder want het is een Christen, maar dat terzijde.

Ik hoop voor je dat je de tweeluik van RADAR hebt gezien over de werkwijze, bedondering van arts, paaijerij, misleiding en bedrog.

Sorry maar die wereld is fout tot op het bot.
Je weet dat jij ook tot de wereld behoort hè!
quote:
Opgebouwd uit Nazi-ideologieën vergeet dat niet!
okay, reductio ad hitlerum = einde!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:38:53 #229
52357 Lambiekje
pi_67259601
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:35 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Bij alle peer reviewed onderzoek is er bekend wie de reviewers waren en wordt er aangegeven of de schrijvers verstrengelde belangen hebben. Er zijn journals die minder streng zijn maar het mag nagedaan worden dat is het hele principe als er dubieuze artikelen worden gepresenteert dan zijn er altijd wetenschappers die er tegen in gaan. Dat is de aard van het beestje, ze willen gelijk hebben. Als er professoren zijn die het er niet mee eens zijn dan laten ze dat horen. Zie ook het stukje in radar. Maar dit alles valt of staat bij nuane. In een artikel wordt elk woord gewogen en moet je het dus ook zo lezen. Als je kritisch leest kun je uit artikelen duidelijk halen welke dingen ze nog niet zeker weten en slechts indicaties zijn
[..]

Je weet dat jij ook tot de wereld behoort hè!
[..]

okay, reductio ad hitlerum = einde!
Tjezzus ken je feiten zou ik zeggen. Dat je zo reageert zegt genoeg.

En over peer-review precies wat ik al dacht de standaard betekenis van het woord. Maar niet de ECHTE werking. Er wordt dus glashard gelogen over belangenverstrengeling. Zo ook met het invoeren van Cervarix hier.

Ken je feiten zeg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 00:41:12 #230
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67259647
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Gelukkig is een groot deel van de medische wetenschap in handen van academia en dat is inderdaad geen aardige wereld ze gaan over 'lijken' en over carrieres maar zelden over toetsbaarheid en reproduceerbaarheid.

En als dat gedaan wordt dan gaat men zeker over lijken, heb je het nog mee gekregen dat een chinese wetenschapper menselijke cellen gekloond had? Dat was dus complete onzin maar dat houd niet lang stand.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 00:44:31 #231
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67259708
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Tjezzus ken je feiten zou ik zeggen. Dat je zo reageert zegt genoeg.

En over peer-review precies wat ik al dacht de standaard betekenis van het woord. Maar niet de ECHTE werking.
leg de echte werking dan eens uit ?

voor zover ik weet als ik een artikel instuur dan krijg ik als het onderwerp nieuw genoeg (strenge selectie door het blad zelf) is 3 of meer wetenschappers toegewezen uit het veld die dan mijn artikel kritisch lezen en aangeven of het voldoet aan de wetenschappelijke standaard en past binnen het concept van het journal, dan krijg je nog 3 maanden om aan de verzoeken van de reviewers te voldoen ( en die zijn er altijd, extra proeven en/of extra controles) als aan die verzoeken voldaan is dan pas kan het artikel gepubliceerd worden
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:44:35 #232
52357 Lambiekje
pi_67259709
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:41 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Gelukkig is een groot deel van de medische wetenschap in handen van academia en dat is inderdaad geen aardige wereld ze gaan over 'lijken' en over carrieres maar zelden over toetsbaarheid en reproduceerbaarheid.

En als dat gedaan wordt dan gaat men zeker over lijken, heb je het nog mee gekregen dat een chinese wetenschapper menselijke cellen gekloond had? Dat was dus complete onzin maar dat houd niet lang stand.
Dat is dus weer een mooi voorbeeld van een coverup/ goedpraterij.

Als je kijkt naar de docu TechnoCalyps dan wordt daar toch een heel ander beeld geschept. We zijn ziekelijk ons zelf aan het reproduceren, bewustzijn kopieren of tenminste proberen tot. Humaniod robots you name it.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 00:46:33 #233
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67259756
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ken je feiten zeg.
Okay ik ken de 'feiten' over cervarix blijkbaar niet, en jij wel wil je ze dan duidelijk maken. welke belangen verstrengeling was er precies, welke artikels hebben een peer review gehad die niet door de beugel kon en waarom waren die studies niet goed? En wat kun je hier uit concluderen.
pi_67259777
Gardasil vaccine, bijwerkingen en .... doden!
Spanje heeft een partij van 76.000 Gardasil vaccinaties van de markt gehaald nadat twee meisjes binnen enkele uren ernstig ziek werden en in het ziekhuis opgenomen moesten worden. In Amerika zijn er tot op heden al meer als 10.000 mensen gemeld die niet goed reageerden op de HPV vaccinatie en tot op heden alleen in de U.S. al 29 doden. Het HPV vaccine is nu sinds 2006 op de markt. Bron: www.Mercola.com

lees verder:..

http://www.uitdaging.net/(...)nker_HPV_vaccin.html

of luister na: www.gezondheidradio.tk
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_67259814
Nu alle jongens aan het HPV-vaccin?!

gisteren, 00:00, 3 x bekeken

19-03-2009

Het ziet ernaar uit dat jongens de volgende doelgroep zijn om massaal ingeënt te gaan worden..! Volgens een advertentie van de vaccinatie-divisie van MSD in een Belgisch tijdschrift, is dit de volgende stap, om toch deze vreselijke ziekte de kop in te drukken..! Maar niets te vrezen hoor: volgens eigen zeggen doen ze het namelijk met: “Enkel liefde, bescherming en gezond verstand”. En wat kan er dan in hemelsnaam nog fout gaan?

Maar alleen al het feit dat deze farma-cowboys het kennelijk ‘gevaarlijk’ vinden, om via een advertentie hun eigen gezicht te laten zien, maar zich voor te doen als redactie, dát zegt toch eigenlijk al alles!! (hoezo wolf in schaapskleren?)

Nancy dP. stuurde onderstaande reactie op het artikel ‘Vaccinatie, waar zijn we mee bezig?’ hier op WantToKnow. (HIER DIT ARTIKEL)

~~~~~~~~~~~~~~ dinsdag 17 Maart 2009 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Ik was vorig weekend in Belgie en las er in een tijdschrift “” (een tijdschrift van maart 2009 dat in een duopakket werd verkocht met Libelle), een artikel over het vaccin. Het leek een artikel, maar als je van helemaal bovenaan keek las je daar “advertentie”.

Links een affiche met 2 vrouwen (voor mij duidelijk een moeder en dochter) waarbij tekst van de moeder: “Het is nooit te vroeg” en tekst bij de dochter “het is nooit te laat”. Dus wordt er hier duidelijk gewerkt ingewerkt op de moeder om de dochter die volgens de tekst tijd zat heeft, toch maar te pushen om zich te laten inenten.

Met nog een slotzin: “Enkel liefde, bescherming en gezond verstand. Met de steun van: Sanofi Pasteur MSD.”

En in de tekst veel uitleg over de waaroms, maar stomverbaasd toen ik in het artikel las om het vaccin ook voor jongens toe te passen, omdat zij ook drager kunnen zijn van het virus en het alsusdanig kunnen doorgeven. Dus toch gelijk Guido. Zelfs zonder baarmoeder willen ze het baarmoedervaccin inspuiten. Dat maakt het toch wel heel verdacht met al de gegevens die we hebben over de NWO.

Als je wil reageren: email van vitaya: vitaya@sanoma-magazines.be De hoofdredacteur en verantwoordelijke uitgever is Ann De Tremerie. En massaal reageren zou ook niet slecht zijn. Want na Nederland is ook Belgie aan de beurt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik weet niet hoe het bij jullie overkomt, maar aangezien ik nogal gevoelig ben voor taal, valt mij meteen de valse zin op ‘Met de steun van Sanofi Pasteur MSD’..

Lees verder op WantToKnow.nl
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:49:54 #236
52357 Lambiekje
pi_67259818
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:44 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

leg de echte werking dan eens uit ?

voor zover ik weet als ik een artikel instuur dan krijg ik als het onderwerp nieuw genoeg (strenge selectie door het blad zelf) is 3 of meer wetenschappers toegewezen uit het veld die dan mijn artikel kritisch lezen en aangeven of het voldoet aan de wetenschappelijke standaard en past binnen het concept van het journal, dan krijg je nog 3 maanden om aan de verzoeken van de reviewers te voldoen ( en die zijn er altijd, extra proeven en/of extra controles) als aan die verzoeken voldaan is dan pas kan het artikel gepubliceerd worden
Ja dat zijn grofweg de regels. Maar als jij een gerenomeerde wetenschapper X van bedrijf Y bent en je hebt geld dan kan je dat afkopen/omzeilen. En daar zit het probleem. Waar is de geloofwaardigheid dan nog.

Je hebt vast wel gelezen dat er 21 publicaties teruggetrokken moeten worden vanwege grove onjuistheden, onderzoek vervalsingen en naammisbruikingen.

Of zoals dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)ijnen_te_vaak_geheim
  zaterdag 21 maart 2009 @ 00:51:52 #237
52357 Lambiekje
pi_67259850
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:49 schreef zhe-devilll het volgende:

gisteren, 00:00, 3 x bekeken

19-03-2009

Het ziet ernaar uit dat jongens de volgende doelgroep zijn om massaal ingeënt te gaan worden..! Volgens een advertentie van de vaccinatie-divisie van MSD in een Belgisch tijdschrift, is dit de volgende stap, om toch deze vreselijke ziekte de kop in te drukken..! Maar niets te vrezen hoor: volgens eigen zeggen doen ze het namelijk met: “Enkel liefde, bescherming en gezond verstand”. En wat kan er dan in hemelsnaam nog fout gaan?

Maar alleen al het feit dat deze farma-cowboys het kennelijk ‘gevaarlijk’ vinden, om via een advertentie hun eigen gezicht te laten zien, maar zich voor te doen als redactie, dát zegt toch eigenlijk al alles!! (hoezo wolf in schaapskleren?)

Nancy dP. stuurde onderstaande reactie op het artikel ‘Vaccinatie, waar zijn we mee bezig?’ hier op WantToKnow. (HIER DIT ARTIKEL)

~~~~~~~~~~~~~~ dinsdag 17 Maart 2009 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

“Ik was vorig weekend in Belgie en las er in een tijdschrift “” (een tijdschrift van maart 2009 dat in een duopakket werd verkocht met Libelle), een artikel over het vaccin. Het leek een artikel, maar als je van helemaal bovenaan keek las je daar “advertentie”.

Links een affiche met 2 vrouwen (voor mij duidelijk een moeder en dochter) waarbij tekst van de moeder: “Het is nooit te vroeg” en tekst bij de dochter “het is nooit te laat”. Dus wordt er hier duidelijk gewerkt ingewerkt op de moeder om de dochter die volgens de tekst tijd zat heeft, toch maar te pushen om zich te laten inenten.

Met nog een slotzin: “Enkel liefde, bescherming en gezond verstand. Met de steun van: Sanofi Pasteur MSD.”

En in de tekst veel uitleg over de waaroms, maar stomverbaasd toen ik in het artikel las om het vaccin ook voor jongens toe te passen, omdat zij ook drager kunnen zijn van het virus en het alsusdanig kunnen doorgeven. Dus toch gelijk Guido. Zelfs zonder baarmoeder willen ze het baarmoedervaccin inspuiten. Dat maakt het toch wel heel verdacht met al de gegevens die we hebben over de NWO.

Als je wil reageren: email van vitaya: vitaya@sanoma-magazines.be De hoofdredacteur en verantwoordelijke uitgever is Ann De Tremerie. En massaal reageren zou ook niet slecht zijn. Want na Nederland is ook Belgie aan de beurt.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik weet niet hoe het bij jullie overkomt, maar aangezien ik nogal gevoelig ben voor taal, valt mij meteen de valse zin op ‘Met de steun van Sanofi Pasteur MSD’..

Lees verder op WantToKnow.nl
Dat ik al gepost eerder vandaag, maar kennelijk is het niet interessant dat jongens keelkanker krijgen van hpv-besmette meisjes. En dus moeten jongens ook het vaccin tegen baarmoederhalskanker krijgen.
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 00:53:37 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67259890
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is dus weer een mooi voorbeeld van een coverup/ goedpraterij.

Als je kijkt naar de docu TechnoCalyps dan wordt daar toch een heel ander beeld geschept. We zijn ziekelijk ons zelf aan het reproduceren, bewustzijn kopieren of tenminste proberen tot. Humaniod robots you name it.
Een ander beeld geschept ik en andere users hier werken in een universitair ziekenhuis. Ik weet niet wat jij denkt dat er zich afspeelt en er zijn inderdaad politieke standpunten te verdedigen in academia maar alle proffesoren die ik spreek en waar ik onderzoek mee doe zijn zeer integer over hun eigen onderzoek.

natuurlijk zijn er dingen die gereproduceerd worden (daar valt of staat de wetenschap mee als het niet reproduceerbaar is dan is het weerlegt) verder zijn de stappen die wetenschap zet zeer miniem het is soms 2 stappen vooruit en 1 weer terug. Dit alles om zorgvuldig grove fouten te voorkomen. Wat jij continu zegt is dat fouten juist worden bedacht en gebruikt om een andere waarheid te creeeren. En dat is gewoon onmogelijk juist omdat dat niet te reproduceren was.

Wat denk je van alle studies naar cold fusion en homeopathie, die waren niet te reproduceren en dus weerlegt. Daar staat of valt de verworven kennis mee.
pi_67259913
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat ik al gepost eerder vandaag, maar kennelijk is het niet interessant dat jongens keelkanker krijgen van hpv-besmette meisjes. En dus moeten jongens ook het vaccin tegen baarmoederhalskanker krijgen.
En meisjes dankzij het gepijp van jongens!
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 00:57:19 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67259958
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja dat zijn grofweg de regels. Maar als jij een gerenomeerde wetenschapper X van bedrijf Y bent en je hebt geld dan kan je dat afkopen/omzeilen. En daar zit het probleem. Waar is de geloofwaardigheid dan nog.

Je hebt vast wel gelezen dat er 21 publicaties teruggetrokken moeten worden vanwege grove onjuistheden, onderzoek vervalsingen en naammisbruikingen.

Of zoals dit:
http://www.volkskrant.nl/(...)ijnen_te_vaak_geheim
weet je hoeveel artikelen er gepubliceerd worden per dag? honderden. Ik lees er denk ik zo'n 30 per week. Het is ook niet zo dat alle artikelen dezelfde kwaliteit hebben daarvoor moet je ze lezen! Dit gaat ook niet over cervarix of gerdacil maar dit gaat over het feit dat jij het principe achter vaccineren niet gelooft.

en ja het is verwerpelijk dat negatieve resultaten niet publiceerbaar zijn. Dat ben ik kompleet met je (en de volkskrant) eens en daar is men steeds meer naar toe aan het bewegen. Het is gewoon lastig om mislukte proeven aan de man te brengen niet veel mensen zitten er op te wachten terwijl het soms wel verhelderend en handig kan zijn.

maarja je moet wel durf hebben om negatieve resultaten te publiceren. Dat wil niet zeggen dat medicijnen met negatieve resulaten op de markt komen
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 01:02:48 #241
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67260053
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:47 schreef zhe-devilll het volgende:
Gardasil vaccine, bijwerkingen en .... doden!
Spanje heeft een partij van 76.000 Gardasil vaccinaties van de markt gehaald nadat twee meisjes binnen enkele uren ernstig ziek werden en in het ziekhuis opgenomen moesten worden. In Amerika zijn er tot op heden al meer als 10.000 mensen gemeld die niet goed reageerden op de HPV vaccinatie en tot op heden alleen in de U.S. al 29 doden. Het HPV vaccine is nu sinds 2006 op de markt. Bron: www.Mercola.com

lees verder:..

http://www.uitdaging.net/(...)nker_HPV_vaccin.html

of luister na: www.gezondheidradio.tk
jup en gerdasil wordt ook niet in nederland gebruikt, althans niet voor de rijksvaccinatie
  Moderator zaterdag 21 maart 2009 @ 01:03:42 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_67260078
quote:
Op maandag 21 maart 2009 00:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

het vaccin is niet tegen baarmoederhalskanker het is een vaccin tegen HPV!
  zaterdag 21 maart 2009 @ 01:09:47 #243
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_67260167
Lambiekje, zou je misschien wat consequenter willen zijn in het geven van je antwoorden? Het is wat mij betreft prima dat je een kritische stelling post, maar wanneer ik daar weer een vraag over stel lijkt het alsof je je vorige post al weer vergeten bent. Je beweerde net volgens mij nog dat kanker door vaccins is ontstaan en nu loop je over voedsel en Tsjernobyl te bazelen.

Zie quote voor de duidelijkheid.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En daarnaast is kanker onstaan door vaccins.
quote:
Op vrijdag 20 maart 2009 23:42 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En kanker is ontstaan door vaccins? Hoe verklaar je dan dat er ook huisdieren sterven aan malige tumoren? Of mensen die bijvoorbeeld door geloofsovertuiging geen vaccins hebben gekreken?
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat dacht je van ons fantastische voedsel. Overgeproduceerde kippen, eieren, melk, vlees. Het is crap!
Hoe weten wij bijvoorbeeld 100% zeker dat we geen mond-en-klauw-zeer rundvlees hebben gegeten?
Ja in de krant en op journaal is ons verteld het is vernietigd. Maar is dat wel zo?

Radioactieve rotzooi van Tsjernobyl is ook bebagataliseerd. Mooi wel dat we besmeurde groentes hebben gegeten.

Jaja tegenwoordig is er ook al katten AIDS. Natuurlijk!
Bron: deze topic.

Bullshit moet uiteraard ook reproduceerbaar zijn.

Lambiekje, zou ik je trouwens ook mogen vragen hoe jij over de wetenschappelijke methode denkt? Puur nieuwsgierigheid
pi_67260621
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik wou dat ik die prik een jaar of 10 geleden gekregen had. Had me misschien een hoop operaties kunnen schelen.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  zaterdag 21 maart 2009 @ 03:23:59 #245
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67261372
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

99,9999% is dat ook zo. Onnadenkend noem ik het maar, in wezen zijn de meeste gewoon utterly stupid.
Naief en ter goeder trouw wat de gevestigde orde je verkondigd.
En jij bent 1 van de +-16 Nederlanders die wel nadenkt? Dat komt toch wel weer ietwat arrogant over.
quote:
... of er komt een NIET getest middel op de markt om alle jongen vrouwen te behoeden voor kanker.
...
Dat is best een stevige claim om te maken. Heb je daar soms een duidelijk bewijs voor?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 21 maart 2009 @ 03:25:35 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_67261378
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hoezo?

Geef eens normaal antwoord. Je hebt echt geen flauwbenul wat er speelt hè?

Hier wat ik bedoel met onderwijs. Het enige manier om meer mensen op HBO te krijgen is dus norm verlaging.
Ga je zelf nog eens een normaal antwoord geven?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 21 maart 2009 @ 08:50:01 #247
52357 Lambiekje
pi_67262460
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 03:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En jij bent 1 van de +-16 Nederlanders die wel nadenkt? Dat komt toch wel weer ietwat arrogant over.
[..]
13% van de afgestuurde mensen denk nog maar na over wat hij toch zich heeft genomen. 13% trekt dus maar de onzin van JanPeter in twijfel of denkt dat OBL niets met 911 te maken heeft. En dat is in deze informatietijdperk schokkend en bedroevend laag te noemen.

Er zijn hier op FOK maar weinig te enigszins twijfels hebben wat er in de wereld gebeurd. Ben bang dat ook de reallife 13% nadenkers ook toepasbaar is op FOK.
quote:
[quote]
Dat is best een stevige claim om te maken. Heb je daar soms een duidelijk bewijs voor?
Het is niet getest voor de doelgroep en daarnaast is de lange termijn gewoonweg onbekend.
Ook is er nog nooit een verband gezocht naar kwalen en vaccins. Dus in mijn ogen is het NIET getest zeker om dat het direct landelijk wordt doorgevoerd. Het is bespottelijk te noemen dat er niet EEN groepje van 12/13 jarige is geweest. Nee het is verwerpelijk.

Dat er paar jaar terug aangetoond is dat het dus voor 90% autisme veroorzaakt was door vaccisn
Deed de gevestigde orde te zielig voor woorden en hebben de beste wetenschapper uitgejouwd.
Onderzoek naar effecten van Vaccin is zeg defacto NOT DONE.

Dat er geen vervolg onderzoeken worden gedaan naar na-effecten is kwalijk ZEER kwalijk te noemen.

Maar nee het is veilig, net als Softenon en DES. Hoe naief is men.
  zaterdag 21 maart 2009 @ 08:52:37 #248
52357 Lambiekje
pi_67262480
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:57 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

weet je hoeveel artikelen er gepubliceerd worden per dag? honderden. Ik lees er denk ik zo'n 30 per week. Het is ook niet zo dat alle artikelen dezelfde kwaliteit hebben daarvoor moet je ze lezen! Dit gaat ook niet over cervarix of gerdacil maar dit gaat over het feit dat jij het principe achter vaccineren niet gelooft.

en ja het is verwerpelijk dat negatieve resultaten niet publiceerbaar zijn. Dat ben ik kompleet met je (en de volkskrant) eens en daar is men steeds meer naar toe aan het bewegen. Het is gewoon lastig om mislukte proeven aan de man te brengen niet veel mensen zitten er op te wachten terwijl het soms wel verhelderend en handig kan zijn.

maarja je moet wel durf hebben om negatieve resultaten te publiceren. Dat wil niet zeggen dat medicijnen met negatieve resulaten op de markt komen
Nee zoals VIOXX. En maar bij hoog en laag beweren het is veilig, het is veilig. Tot dat de lobby van patienten te groot is en het grof schandaal wordt. Maar uiteraard blijven wakkere en oprechte Nederlandse artsen het gewoon voorschrijven ook al is bekend dat het een kwalijk medicijn is. Nee de geloofwaardigheid van artsen is ver beneden peil. Duidelijk een voorbeeld van bonusgraaigedrag dan dat het beste met je patienten voor hebben is.

En VIOXX is niet in zijn eentje.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 21-03-2009 09:12:45 ]
  zaterdag 21 maart 2009 @ 08:57:45 #249
52357 Lambiekje
pi_67262516
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 00:33 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ik ben 21, en heb al mijn hele leven zeer directe ervaring mlet de gezondheidszorg, van verschillende kanten. Ze doen toch altijd verrassend veel moeite om je in leven te houden.
Oke je bent 21, en je hebt pas geleden de prik genome zei je? Ben je dan nog maagd?
Zo niet dan heb je jezelf dus de kans op baarmoederhalskanker verhoogd met 44,6%?

De informatie dat het dus averechts werkt voor seksuel actieve mensen, sla je dus maar in de wind?
  zaterdag 21 maart 2009 @ 08:59:31 #250
52357 Lambiekje
pi_67262530
quote:
Op zaterdag 21 maart 2009 01:09 schreef Trashcanman het volgende:
Lambiekje, zou je misschien wat consequenter willen zijn in het geven van je antwoorden? Het is wat mij betreft prima dat je een kritische stelling post, maar wanneer ik daar weer een vraag over stel lijkt het alsof je je vorige post al weer vergeten bent. Je beweerde net volgens mij nog dat kanker door vaccins is ontstaan en nu loop je over voedsel en Tsjernobyl te bazelen.

Zie quote voor de duidelijkheid.
[..]

[..]

[..]

Bron: deze topic.

Bullshit moet uiteraard ook reproduceerbaar zijn.

Lambiekje, zou ik je trouwens ook mogen vragen hoe jij over de wetenschappelijke methode denkt? Puur nieuwsgierigheid
Je vroeg je af waarom ook katten (huisdieren) ziek worden. Zij krijgen ook medicijnen voor geschreven gek hè dat ze ziek worden. Dat is namelijk het hoofddoel van medicijnen ziek, zwak en misselijk worden.

En nee katten AIDS heb ik niet verzonnen. Dat doen de farmaceuten wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 21-03-2009 09:13:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')