BABYSNATCHER!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:21 schreef mijsje het volgende:
Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 2!
KOM MAAR OP MET DIE BABY!
Doe nou verdomme die baby maarquote:
We willen geen nieuws, we willen een baby zien.quote:
terug vind persdrang!!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:30 schreef Foxy-lady het volgende:
Bij gebrek aan nieuws, tvp dan maar!
Kinderfototopic deel 146quote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef NJ het volgende:
[..]
We willen geen nieuws, we willen een baby zien.
waarom? een van degene waar het om gaat, post niet in OUD... (Foxy, jij wel eens?quote:
Die grap is pas 775648930 keer gemaakt.quote:
Zoveel posts al in dit topic?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:02 schreef static het volgende:
[..]
Die grap is pas 775648930 keer gemaakt.
Doen ze dat in zo een hippe club , met een paal enzo ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:40 schreef Armageddon het volgende:
Nope nog steeds niet. Ik ga maar gewoon van strippen uit a.s. vrijdag.
Nee, dat gaat ze doen als het kind er weer uit is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Doen ze dat in zo een hippe club , met een paal enzo ?
ik sloot hem, ik open een nieuwe...quote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Adelante het volgende:
Kon die ouwe er zelf geen openen, nu moet ik zoeken ipv ff simpel naar de blauwe post kijken
Verder moet dit wel het laatste deel zijn voor de bevalling
Goed gedaan hoor. Ik was onderweg naar huis en eten bij schoonmoeders. Dus ik kon heul geen nieuwe openen.quote:
En dan komt het zondag en dan wordt het sowieso een leukerd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:40 schreef Armageddon het volgende:
Nope nog steeds niet. Ik ga maar gewoon van strippen uit a.s. vrijdag.
Tja paaldansen....dat was mijn planning voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef n00cL30n het volgende:
-verkeerde topic-
Maar goed.. Een paaldansert dus.
Schijnt wel de workout van dit moment te zijn ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Tja paaldansen....dat was mijn planning voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was.
Zwanger dansenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Tja paaldansen....dat was mijn planning voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was.
ik snap je niet ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef mijsje het volgende:
tja, daar ... jij dan weer op ja...
ik zal m'n best nog meer doen voor je...
Misschien is dat een mannenietsquote:
Ow zeg dat dan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
mannen...als je geilt van zwanger dansen, zal ik iets meer m'n best doen om zwanger te worden zodat ik zwanger kan dansen...
Zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
mannen...als je geilt van zwanger dansen, zal ik iets meer m'n best doen om zwanger te worden zodat ik zwanger kan dansen...
Heyyyyyyyyyyyyy, nu snap ik hem!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
Moet Joene dan niet meer zijn best doen?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
Ben eerder benieuwd wie de stripster wordt.quote:
quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:38 schreef Foxy-lady het volgende:
En lief mijsje, zwanger dansen is echt niet geil hoor!!!
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Als je niet weet waar je die baby moet zoeken, dan is het op zich wel redelijk verwonderlijk dat er überhaupt een baby is.
quote:Op dinsdag 3 maart 2009 13:58 schreef Jarno het volgende:
Straks is het gewoon een HOAX!!111111
quote:Op woensdag 11 maart 2009 20:59 schreef Armageddon het volgende:
Gisteravond waren er twee a drie rugweeën , ik dacht nu gaat het beginnen maar daarna niets meer.
Waarmee? Met toekijken?quote:Op woensdag 11 maart 2009 21:37 schreef mijsje het volgende:
zeker komop!!!![]()
![]()
![]()
![]()
doe je best Foxy!!! (en Arma natuurlijk ook...
)
Die tag heeft ie al een paar maandenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:38 schreef Loveless85 het volgende:
Aan arma's tag te zien is het zover?
Nooit opgevallenquote:Op donderdag 12 maart 2009 10:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Die tag heeft ie al een paar maanden
Ik gok op t zelfdequote:Op donderdag 12 maart 2009 10:39 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag wordt Arma papa(gok ik
)
Gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:45 schreef Armageddon het volgende:
Vanochtend om 10.09 is ze geboren! Ze heet Celine en is 8 pond en 55 cm lang! Ik zal straks kijken voor foto's :-)
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 maart 2009 14:45 schreef Armageddon het volgende:
Vanochtend om 10.09 is ze geboren! Ze heet Celine en is 8 pond en 55 cm lang! Ik zal straks kijken voor foto's :-)
Gefeli, en erg leuke naam trouwens!quote:Op donderdag 12 maart 2009 14:45 schreef Armageddon het volgende:
Wel een foxy Arma-lady natuurlijk.quote:
Volgens mij suggereer je nu dat het kindeke er als een ouderwetse voetbal uitziet.quote:Op donderdag 12 maart 2009 16:31 schreef just me het volgende:
The stork has landed!!!
[ afbeelding ]
ik hoop dat alles goed is gegaan, en natuurlijk van harte gefeliciteerd!
welkom celine
![]()
niet stoken hèquote:Op donderdag 12 maart 2009 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Volgens mij suggereer je nu dat het kindeke er als een ouderwetse voetbal uitziet.
quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Joene het volgende:
Op verzoek van de kersverse papa![]()
De eerste internet-ervaring voor Celine
[ afbeelding ]
Zo zat ze in de baarmoeder.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef mijsje het volgende:Celine met mama en papa... en als hoogwerker?
zooooooooooooooooooo schattig!
Ga het zo snel mogelijk allemaal proberen te plannen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef mijsje het volgende:
echt zo'n snoepie...vanaf wanneer wil je non-familie op visite?
Ze noemde haar in het geboortehotel de pitbull.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:02 schreef Dakota het volgende:
zo arma, Celine is een flinke![]()
mooi meissie
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef Armageddon het volgende:
Ga het zo snel mogelijk allemaal proberen te plannen.
Toen ik haar voor het eerst zag was ik eigenlijk heel erg verbaasd. Zo van huh?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een leuke en lieve foto's en wat een schattig babietje zeg!!Echt een knapperd!!!
En hoe voelt het nu om papa te zijn Arma? Is er iets veranderd naar je gevoel sinds je Celine voor het eerst echt zag??
Ze had zes hechtingen en naweeén krijgt ze als Celine als een gek aan d'r borsten ligt te zuigenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef Dakota het volgende:
En hoe gaat het met moeders? Beetje bijgekomen van al dat geweld? (hechtingen? naweeen?)
Dat ging keisoepel!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef k_i_m het volgende:
Vond je die navelstreng ook zo taai met doorknippen?.
en de bevalling zelf?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze had zes hechtingen en naweeén krijgt ze als Celine als een gek aan d'r borsten ligt te zuigen
Het gaat ook allemaal zeer snel. De baarmoeder is alweer op -6.
Je moet helemaal niet meer roken ouwe!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Armageddon het volgende:
ff peukie roken. Dat moet nu in de tuin.
Je hebt nog jaaaaaaaaaaren johquote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef Armageddon het volgende:
Dank allemaal! Ik ga nu even met Celine aan de gang.
Ik heb al The Pursuit of Happyness gekeken, meer tranentrekkers kan ik niet meer hebben vandaagquote:
Ik moet van Marco ook vaak huilen, maar neit om sentimentele redenenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb al The Pursuit of Happyness gekeken, meer tranentrekkers kan ik niet meer hebben vandaag
Ik ook meestal, maar als je dochters hebt is dit wel een erg indringend nummer. Maar he, ik ben sowieso een watje sinds ik vader ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moet van Marco ook vaak huilen, maar neit om sentimentele redenen
Dat was je al hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook meestal, maar als je dochters hebt is dit wel een erg indringend nummer. Maar he, ik ben sowieso een watje sinds ik vader ben.
Mijn godquote:Op zondag 15 maart 2009 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals jij nooit grappig bent geweest bedoel je?
Was dit weer zo'n hilarische poging in je niet aflatende post diarree? Ik herken ze niet zo goed namelijk.quote:
Reageer dan niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was dit weer zo'n hilarische poging in je niet aflatende post diarree? Ik herken ze niet zo goed namelijk.
Misschien moet je dan Arma quoten en niet mij helderste sterretje aan het firmament.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reageer dan niet.
Arma begrijpt mijn ironie heus wel hoor.
Wat ben je aan het raaskallen zakhooi ?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet je dan Arma quoten en niet mij helderste sterretje aan het firmament.
Dat je hier op mij reageert stupid fuck. Als je niet wil dat ik op je reageer moet je in eerste instantie niet een van je strontposts aan mij wijden kuttekopquote:Op zondag 15 maart 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het raaskallen zakhooi ?
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef yvonne het volgende:
Sorry dat ik stoor Swetz en Tong
Carry on.
Dat jij in dit soort topics de ironie van de werkelijkheid niet kunt onderscheiden zecht alles.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je hier op mij reageert stupid fuck. Als je niet wil dat ik op je reageer moet je in eerste instantie niet een van je strontposts aan mij wijden kuttekop
zechtquote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jij in dit soort topics de ironie van de werkelijkheid niet kunt onderscheiden zecht alles.
Oh ja zak stront.
At your service!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef DuchessX het volgende:
Arma & Lief, gefeliciteerd met Celine
Ik vind haar echt prachtig
more pics plse!
Hij heeft dan ook mogen oefenen met jouquote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Merel het volgende:
Oh die onderste
Qua uiterlijk is ze echt een mooie mengeling van jullie twee. Goed gelukt
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
At your service!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat niet van invloed is geweest op 't eindresultaatquote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook mogen oefenen met jou
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet van invloed is geweest op 't eindresultaatDat hebben ze toch mooi samen gedaan
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef DuchessX het volgende:
Wauw wat een prachtig meisje, ze straalt heel veel rust uit, wat mooi is dat
Felicitaties ook namens Juup©, hij vindt Celine ook heel
kan me bijna niet voorstellen dat wij in aug/sept ook zo'n klein mensje van onszelf zullen hebben![]()
Ze lijkt echt op haar moederquote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.
Zo begint het idd, maar dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.
Topic voor Armageddonquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Armageddon het volgende:
Sta ik nu ook ergens in een lijstje in OUD? Nee toch he?
Mooizo A.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
We hebben gewoon geslapen vannacht. Wat een topper dat kind.![]()
Ik denk nog een week J. Een week hooguit.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Celine inmiddels al zindelijk?
Lopen?
Praten?
Ik neem aan dat ze wel wakker is geworden om te drinken tochquote:Op maandag 16 maart 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
We hebben gewoon geslapen vannacht. Wat een topper dat kind.![]()
Om 5.00 moest m'n vriendin d'r wakker maken om te eten anders sliep ze gewoon door.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel wakker is geworden om te drinken toch?
Kun je gelijk kdv, bso, lagere en middelbare school, seizoenskaart ADO, zwemclub en lidmaatschap kinderboerderij "Het Haasje" regelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk nog een week J. Een week hooguit.
Ik ga haar maar even aangeven bij het stadhuis want over 3 weken kan ze wel werken.
Ze vindt je dus nu al vermoeiendquote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Om 5.00 moest m'n vriendin d'r wakker maken om te eten anders sliep ze gewoon door.
Die heeft ie al en maand of watquote:
Misschien kunnen we haar lenenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:13 schreef mijsje het volgende:die foto's, maar vooral die met die duim in d'r mondje...
![]()
helemaal verliefd is!
Borstvoeding Natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 10:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ze vindt je dus nu al vermoeiend![]()
krijgt ze borstvoeding of fles?
quote:
Flesvoeding denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze noemde haar in het geboortehotel de pitbull.
Ze drinkt een tiet in 7 minuten leeg.![]()
Het gaat een stuk beter met haar nu ja. Ze is al aardig opgeknapt. Henk de kraamzorger is er. Top kerel.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Flesvoeding denk ik
Ik vind die onderste foto echt helemaal top!!
Hoe is het nu met foxylady? Is ze al een beetje opgeknapt van het bloedverlies?
quote:
Quotes willen we, verhalen, pics...! Alles!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De enige mannelijke van Nederland hè!? Heb ik weer.
PICS? Van een kerel?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Quotes willen we, verhalen, pics...! Alles!
Ja, hoi, geef maar aan tante shmoop, ik heb nog wel een kamertje over.quote:
Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:22 schreef static het volgende:
Ben je niet doodsbenauwd dat je haar uit je klauwen laat vallen?
Hij doet z'n best maar.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:
Je weet dat één van Henks taken is de hechtingen van je vriendin (visueel) te controleren, he?
quote:
Ja, we komen er niet vanaf!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Henk de kraamverzorger.
Heet ie gewoon Henk ook nog eens
Kan die wel een beetje koken? Onze eerste kraamhulp was een big mama. Dem ik heb me toch twee weken lekkere nasi en macaroni varianten gevreten.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Armageddon het volgende:
We gaan morgen even foto's maken van Henk.
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan die wel een beetje koken? Onze eerste kraamhulp was een big mama. Dem ik heb me toch twee weken lekkere nasi en macaroni varianten gevreten.
Van hoe die lekkere boys scoort in de Apollo?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.Het huis is nog nooit zo schoon geweest. En Henk is een prater. Hele verhalen komen eruit.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van hoe die lekkere boys scoort in de Apollo?
Ik zie hem al helemaal staan in zijn strakke verplegersbroek en zijn roze crocs eronder. Met de plumeau in de weer en ondertussen te vertellen over zijn escapades bij de gloryholes.
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag. Hij wil nooit meer weg uit Den Haag. En terecht!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal staan in zijn strakke verplegersbroek en zijn roze crocs eronder. Met de plumeau in de weer en ondertussen te vertellen over zijn escapades bij de gloryholes.
Hmz, dat klinkt minder leuk dan mijn voorstellingquote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag. Hij wil nooit meer weg uit Den Haag. En terecht!
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef HeatWave het volgende:
Altijd al geweten dat hagenees zijn officieel een handicap is.
Ja het is een toffe gast. Helemaal goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, dat klinkt minder leuk dan mijn voorstelling
Maar bevalt ie wel? Je hoort af en toe horror verhalen.
Dank jequote:Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Barbie het volgende:
Gefeliciteerd Arma,.
Ook met Henk. Al het goede komt uit Eindhoven,.
En Rellen dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef just me het volgende:
Denk je wel aan de 3 R's Arma!!
Rust Reinheid en Regelmaat !!
Rellen komt wel als ze wat ouder isquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef just me het volgende:
Denk je wel aan de 3 R's Arma!!
Rust Reinheid en Regelmaat !!
Ach ja van die zeikerds. "Heb je d'r al getemperatuurd?" Nee als ze het koud heeft jankt ze wel he.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja het is een toffe gast. Helemaal goed.
De dag hiervoor was er één of ander pakistaans wijf voor de intake. Het had niet veel gescheeld of ik had d'r de deur uitgetrapt. Die begon m'n hele huis te verbouwen.
Ik heb zo'n duur aerosleep matras, ging ze d'r één of ander hoes omheen doen. Ik zeg, zo heeft dat hele matras geen nut meer hè? En er moest een kruik in Celine d'r nest terwijl ze zich vanaf dag één al zelf prima warm kan houden.
Ik denk pleurt op wijf
Ohjee, het is toch niet zo'n neveuze trilnicht, hé?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.Het huis is nog nooit zo schoon geweest. En Henk is een prater. Hele verhalen komen eruit.
Wat begrijp je niet aan het geslacht ?quote:
Alweer zo'n dijenkletser....quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het geslacht ?
Ik was er weer tevreden meequote:
see-lienquote:Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef amaranta het volgende:
Ik zat even de fotos te bekijke![]()
en ik heb het zelfde bv truitje en voedingskussen als mama
oh, en even voor de goede orde is het 'see-lien' of 'see-lie-nu'?
Ik dacht al: hoe komt Arma aan zo'n lekkere vrouw.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef Armageddon het volgende:
Deze geweldige meid heeft samen met moeders Celine op de wereld gezet.
[ afbeelding ]
Hoe laat of vroeg was het daar?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Armageddon het volgende:
Hier is ome Arma op z'n brakst. Even Celine bijvoeden met een spuit omdat mevrouw niet genoeg binnen kreeg via de borst.
[ afbeelding ]
Nu heb ik 'I want to break free' in m'n kop zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:16 schreef Metatron het volgende:
Nu heb ik 'I want to break free' in m'n kop zitten.
En bedankt hè!
2.00 tot 9.00quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:19 schreef iamredleader het volgende:
En, beetje nachtrust gehad?
"Ach ja, je krijgt er een hoop liefde voor terug."quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt godverdomme meer nachtrust dan ik.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ach ja, je krijgt er een hoop liefde voor terug."
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Armageddon het volgende:
Hier is ome Arma op z'n brakst. Even Celine bijvoeden met een spuit omdat mevrouw niet genoeg binnen kreeg via de borst.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er geloof ik ook 1 of 2 keer naast gestaan vannacht. (De keren van mijn vrouw niet meegerekend). Ik zou dus willen kunnen zeggen dat het minder word, A.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Voed je kinderen dan ook eens op!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef Armageddon het volgende:
Henk de kraamzorgert!
[ afbeelding ]
Arme henkquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan hem wel gebruiken voor je 'ik doe een smiley na' topic Arma...
![]()
Tvp dan maar!quote:
Doe nou niet TVP-en, straks is het topic vol...quote:
Nee, want daarna gaan ze uitquote:Op dinsdag 17 maart 2009 11:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, ik heb er geloof ik ook 1 of 2 keer naast gestaan vannacht. (De keren van mijn vrouw niet meegerekend). Ik zou dus willen kunnen zeggen dat het minder word, A..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |