Die heeft ie al en maand of watquote:
Misschien kunnen we haar lenenquote:Op maandag 16 maart 2009 10:13 schreef mijsje het volgende:die foto's, maar vooral die met die duim in d'r mondje...
![]()
helemaal verliefd is!
Borstvoeding Natuurlijkquote:Op maandag 16 maart 2009 10:01 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ze vindt je dus nu al vermoeiend![]()
krijgt ze borstvoeding of fles?
quote:
Flesvoeding denk ikquote:Op zondag 15 maart 2009 21:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze noemde haar in het geboortehotel de pitbull.
Ze drinkt een tiet in 7 minuten leeg.![]()
Het gaat een stuk beter met haar nu ja. Ze is al aardig opgeknapt. Henk de kraamzorger is er. Top kerel.quote:Op maandag 16 maart 2009 11:58 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Flesvoeding denk ik
Ik vind die onderste foto echt helemaal top!!
Hoe is het nu met foxylady? Is ze al een beetje opgeknapt van het bloedverlies?
quote:
Quotes willen we, verhalen, pics...! Alles!quote:Op maandag 16 maart 2009 14:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
De enige mannelijke van Nederland hè!? Heb ik weer.
PICS? Van een kerel?quote:Op maandag 16 maart 2009 14:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Quotes willen we, verhalen, pics...! Alles!
Ja, hoi, geef maar aan tante shmoop, ik heb nog wel een kamertje over.quote:
Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:22 schreef static het volgende:
Ben je niet doodsbenauwd dat je haar uit je klauwen laat vallen?
Hij doet z'n best maar.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:
Je weet dat één van Henks taken is de hechtingen van je vriendin (visueel) te controleren, he?
quote:
Ja, we komen er niet vanaf!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Henk de kraamverzorger.
Heet ie gewoon Henk ook nog eens
Kan die wel een beetje koken? Onze eerste kraamhulp was een big mama. Dem ik heb me toch twee weken lekkere nasi en macaroni varianten gevreten.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Armageddon het volgende:
We gaan morgen even foto's maken van Henk.
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan die wel een beetje koken? Onze eerste kraamhulp was een big mama. Dem ik heb me toch twee weken lekkere nasi en macaroni varianten gevreten.
Van hoe die lekkere boys scoort in de Apollo?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.Het huis is nog nooit zo schoon geweest. En Henk is een prater. Hele verhalen komen eruit.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van hoe die lekkere boys scoort in de Apollo?
Ik zie hem al helemaal staan in zijn strakke verplegersbroek en zijn roze crocs eronder. Met de plumeau in de weer en ondertussen te vertellen over zijn escapades bij de gloryholes.
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag. Hij wil nooit meer weg uit Den Haag. En terecht!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zie hem al helemaal staan in zijn strakke verplegersbroek en zijn roze crocs eronder. Met de plumeau in de weer en ondertussen te vertellen over zijn escapades bij de gloryholes.
Hmz, dat klinkt minder leuk dan mijn voorstellingquote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag. Hij wil nooit meer weg uit Den Haag. En terecht!
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef HeatWave het volgende:
Altijd al geweten dat hagenees zijn officieel een handicap is.
Ja het is een toffe gast. Helemaal goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, dat klinkt minder leuk dan mijn voorstelling
Maar bevalt ie wel? Je hoort af en toe horror verhalen.
Dank jequote:Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Barbie het volgende:
Gefeliciteerd Arma,.
Ook met Henk. Al het goede komt uit Eindhoven,.
En Rellen dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef just me het volgende:
Denk je wel aan de 3 R's Arma!!
Rust Reinheid en Regelmaat !!
Rellen komt wel als ze wat ouder isquote:
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef just me het volgende:
Denk je wel aan de 3 R's Arma!!
Rust Reinheid en Regelmaat !!
Ach ja van die zeikerds. "Heb je d'r al getemperatuurd?" Nee als ze het koud heeft jankt ze wel he.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja het is een toffe gast. Helemaal goed.
De dag hiervoor was er één of ander pakistaans wijf voor de intake. Het had niet veel gescheeld of ik had d'r de deur uitgetrapt. Die begon m'n hele huis te verbouwen.
Ik heb zo'n duur aerosleep matras, ging ze d'r één of ander hoes omheen doen. Ik zeg, zo heeft dat hele matras geen nut meer hè? En er moest een kruik in Celine d'r nest terwijl ze zich vanaf dag één al zelf prima warm kan houden.
Ik denk pleurt op wijf
Ohjee, het is toch niet zo'n neveuze trilnicht, hé?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag.
quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.Het huis is nog nooit zo schoon geweest. En Henk is een prater. Hele verhalen komen eruit.
Wat begrijp je niet aan het geslacht ?quote:
Alweer zo'n dijenkletser....quote:Op maandag 16 maart 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan het geslacht ?
Ik was er weer tevreden meequote:
see-lienquote:Op maandag 16 maart 2009 21:26 schreef amaranta het volgende:
Ik zat even de fotos te bekijke![]()
en ik heb het zelfde bv truitje en voedingskussen als mama
oh, en even voor de goede orde is het 'see-lien' of 'see-lie-nu'?
Ik dacht al: hoe komt Arma aan zo'n lekkere vrouw.quote:Op maandag 16 maart 2009 23:52 schreef Armageddon het volgende:
Deze geweldige meid heeft samen met moeders Celine op de wereld gezet.
[ afbeelding ]
Hoe laat of vroeg was het daar?quote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Armageddon het volgende:
Hier is ome Arma op z'n brakst. Even Celine bijvoeden met een spuit omdat mevrouw niet genoeg binnen kreeg via de borst.
[ afbeelding ]
Nu heb ik 'I want to break free' in m'n kop zitten.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:16 schreef Metatron het volgende:
Nu heb ik 'I want to break free' in m'n kop zitten.
En bedankt hè!
2.00 tot 9.00quote:Op dinsdag 17 maart 2009 08:19 schreef iamredleader het volgende:
En, beetje nachtrust gehad?
"Ach ja, je krijgt er een hoop liefde voor terug."quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Je hebt godverdomme meer nachtrust dan ik.
quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Ach ja, je krijgt er een hoop liefde voor terug."
quote:Op maandag 16 maart 2009 23:00 schreef Armageddon het volgende:
Hier is ome Arma op z'n brakst. Even Celine bijvoeden met een spuit omdat mevrouw niet genoeg binnen kreeg via de borst.
[ afbeelding ]
Ja, ik heb er geloof ik ook 1 of 2 keer naast gestaan vannacht. (De keren van mijn vrouw niet meegerekend). Ik zou dus willen kunnen zeggen dat het minder word, A.quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Voed je kinderen dan ook eens op!quote:Op dinsdag 17 maart 2009 09:37 schreef Swetsenegger het volgende:
quote:Op woensdag 18 maart 2009 20:58 schreef Armageddon het volgende:
Henk de kraamzorgert!
[ afbeelding ]
Arme henkquote:Op woensdag 18 maart 2009 21:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Je kan hem wel gebruiken voor je 'ik doe een smiley na' topic Arma...
![]()
Tvp dan maar!quote:
Doe nou niet TVP-en, straks is het topic vol...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |