Ja, hoi, geef maar aan tante shmoop, ik heb nog wel een kamertje over.quote:

Nee, helemaal niet.quote:Op maandag 16 maart 2009 14:22 schreef static het volgende:
Ben je niet doodsbenauwd dat je haar uit je klauwen laat vallen?

Hij doet z'n best maar.quote:Op maandag 16 maart 2009 15:27 schreef Jarno het volgende:
Je weet dat één van Henks taken is de hechtingen van je vriendin (visueel) te controleren, he?

quote:

Ja, we komen er niet vanaf!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:02 schreef tong80 het volgende:
Henk de kraamverzorger.
Heet ie gewoon Henk ook nog eens

Kan die wel een beetje koken? Onze eerste kraamhulp was een big mama. Dem ik heb me toch twee weken lekkere nasi en macaroni varianten gevreten.quote:Op maandag 16 maart 2009 18:57 schreef Armageddon het volgende:
We gaan morgen even foto's maken van Henk.

Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan die wel een beetje koken? Onze eerste kraamhulp was een big mama. Dem ik heb me toch twee weken lekkere nasi en macaroni varianten gevreten.

Van hoe die lekkere boys scoort in de Apollo?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, Henk is van het poetsen. Hij staat de hele dag te poetsen.Het huis is nog nooit zo schoon geweest. En Henk is een prater. Hele verhalen komen eruit.

quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van hoe die lekkere boys scoort in de Apollo?
Ik zie hem al helemaal staan in zijn strakke verplegersbroek en zijn roze crocs eronder. Met de plumeau in de weer en ondertussen te vertellen over zijn escapades bij de gloryholes.

Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag. Hij wil nooit meer weg uit Den Haag. En terecht!quote:Op maandag 16 maart 2009 19:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Van hoe die lekkere boys scoort in de Apollo?
Ik zie hem al helemaal staan in zijn strakke verplegersbroek en zijn roze crocs eronder. Met de plumeau in de weer en ondertussen te vertellen over zijn escapades bij de gloryholes.

Hmz, dat klinkt minder leuk dan mijn voorstellingquote:Op maandag 16 maart 2009 19:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou nee, Henk komt oorspronkelijk uit Eindhoven en heeft een gehandicapte vriend waar mee hij samen woont in Den Haag. Hij wil nooit meer weg uit Den Haag. En terecht!

quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef HeatWave het volgende:
Altijd al geweten dat hagenees zijn officieel een handicap is.

Ja het is een toffe gast. Helemaal goed.quote:Op maandag 16 maart 2009 19:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, dat klinkt minder leuk dan mijn voorstelling
Maar bevalt ie wel? Je hoort af en toe horror verhalen.

Dank jequote:Op maandag 16 maart 2009 19:44 schreef Barbie het volgende:
Gefeliciteerd Arma,.
Ook met Henk. Al het goede komt uit Eindhoven,.

En Rellen dan?quote:Op maandag 16 maart 2009 19:48 schreef just me het volgende:
Denk je wel aan de 3 R's Arma!!
Rust Reinheid en Regelmaat !!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |