BABYSNATCHER!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:21 schreef mijsje het volgende:
Armageddon 2.0 op komst! Deeltje 2!
KOM MAAR OP MET DIE BABY!
Doe nou verdomme die baby maarquote:
We willen geen nieuws, we willen een baby zien.quote:
terug vind persdrang!!quote:Op maandag 9 maart 2009 20:30 schreef Foxy-lady het volgende:
Bij gebrek aan nieuws, tvp dan maar!
Kinderfototopic deel 146quote:Op maandag 9 maart 2009 20:39 schreef NJ het volgende:
[..]
We willen geen nieuws, we willen een baby zien.
waarom? een van degene waar het om gaat, post niet in OUD... (Foxy, jij wel eens?quote:
Die grap is pas 775648930 keer gemaakt.quote:
Zoveel posts al in dit topic?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 02:02 schreef static het volgende:
[..]
Die grap is pas 775648930 keer gemaakt.
Doen ze dat in zo een hippe club , met een paal enzo ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:40 schreef Armageddon het volgende:
Nope nog steeds niet. Ik ga maar gewoon van strippen uit a.s. vrijdag.
Nee, dat gaat ze doen als het kind er weer uit is.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Doen ze dat in zo een hippe club , met een paal enzo ?
ik sloot hem, ik open een nieuwe...quote:Op maandag 9 maart 2009 23:21 schreef Adelante het volgende:
Kon die ouwe er zelf geen openen, nu moet ik zoeken ipv ff simpel naar de blauwe post kijken
Verder moet dit wel het laatste deel zijn voor de bevalling
Goed gedaan hoor. Ik was onderweg naar huis en eten bij schoonmoeders. Dus ik kon heul geen nieuwe openen.quote:
En dan komt het zondag en dan wordt het sowieso een leukerd!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:40 schreef Armageddon het volgende:
Nope nog steeds niet. Ik ga maar gewoon van strippen uit a.s. vrijdag.
Tja paaldansen....dat was mijn planning voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 10:48 schreef n00cL30n het volgende:
-verkeerde topic-
Maar goed.. Een paaldansert dus.
Schijnt wel de workout van dit moment te zijn ja.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Tja paaldansen....dat was mijn planning voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was.
Zwanger dansenquote:Op dinsdag 10 maart 2009 11:32 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Tja paaldansen....dat was mijn planning voordat ik er achter kwam dat ik zwanger was.
ik snap je niet ?quote:Op dinsdag 10 maart 2009 12:53 schreef mijsje het volgende:
tja, daar ... jij dan weer op ja...
ik zal m'n best nog meer doen voor je...
Misschien is dat een mannenietsquote:
Ow zeg dat dan!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
mannen...als je geilt van zwanger dansen, zal ik iets meer m'n best doen om zwanger te worden zodat ik zwanger kan dansen...
Zeg dat dan gewoonquote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
mannen...als je geilt van zwanger dansen, zal ik iets meer m'n best doen om zwanger te worden zodat ik zwanger kan dansen...
Heyyyyyyyyyyyyy, nu snap ik hem!quote:Op dinsdag 10 maart 2009 14:13 schreef mijsje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |