quote:Op donderdag 12 maart 2009 18:17 schreef Joene het volgende:
Op verzoek van de kersverse papa![]()
De eerste internet-ervaring voor Celine
[ afbeelding ]
Zo zat ze in de baarmoeder.quote:Op zondag 15 maart 2009 20:54 schreef mijsje het volgende:Celine met mama en papa... en als hoogwerker?
zooooooooooooooooooo schattig!
Ga het zo snel mogelijk allemaal proberen te plannen.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:00 schreef mijsje het volgende:
echt zo'n snoepie...vanaf wanneer wil je non-familie op visite?
Ze noemde haar in het geboortehotel de pitbull.quote:Op zondag 15 maart 2009 21:02 schreef Dakota het volgende:
zo arma, Celine is een flinke![]()
mooi meissie
quote:Op zondag 15 maart 2009 21:14 schreef Armageddon het volgende:
Ga het zo snel mogelijk allemaal proberen te plannen.
Toen ik haar voor het eerst zag was ik eigenlijk heel erg verbaasd. Zo van huh?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:19 schreef ElizabethR het volgende:
Wat een leuke en lieve foto's en wat een schattig babietje zeg!!Echt een knapperd!!!
En hoe voelt het nu om papa te zijn Arma? Is er iets veranderd naar je gevoel sinds je Celine voor het eerst echt zag??
Ze had zes hechtingen en naweeén krijgt ze als Celine als een gek aan d'r borsten ligt te zuigenquote:Op zondag 15 maart 2009 21:21 schreef Dakota het volgende:
En hoe gaat het met moeders? Beetje bijgekomen van al dat geweld? (hechtingen? naweeen?)
Dat ging keisoepel!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:24 schreef k_i_m het volgende:
Vond je die navelstreng ook zo taai met doorknippen?.
en de bevalling zelf?quote:Op zondag 15 maart 2009 21:26 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze had zes hechtingen en naweeén krijgt ze als Celine als een gek aan d'r borsten ligt te zuigen
Het gaat ook allemaal zeer snel. De baarmoeder is alweer op -6.
Je moet helemaal niet meer roken ouwe!quote:Op zondag 15 maart 2009 21:29 schreef Armageddon het volgende:
ff peukie roken. Dat moet nu in de tuin.
Je hebt nog jaaaaaaaaaaren johquote:Op zondag 15 maart 2009 22:27 schreef Armageddon het volgende:
Dank allemaal! Ik ga nu even met Celine aan de gang.
Ik heb al The Pursuit of Happyness gekeken, meer tranentrekkers kan ik niet meer hebben vandaagquote:
Ik moet van Marco ook vaak huilen, maar neit om sentimentele redenenquote:Op zondag 15 maart 2009 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb al The Pursuit of Happyness gekeken, meer tranentrekkers kan ik niet meer hebben vandaag
Ik ook meestal, maar als je dochters hebt is dit wel een erg indringend nummer. Maar he, ik ben sowieso een watje sinds ik vader ben.quote:Op zondag 15 maart 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik moet van Marco ook vaak huilen, maar neit om sentimentele redenen
Dat was je al hoorquote:Op zondag 15 maart 2009 22:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik ook meestal, maar als je dochters hebt is dit wel een erg indringend nummer. Maar he, ik ben sowieso een watje sinds ik vader ben.
Mijn godquote:Op zondag 15 maart 2009 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zoals jij nooit grappig bent geweest bedoel je?
Was dit weer zo'n hilarische poging in je niet aflatende post diarree? Ik herken ze niet zo goed namelijk.quote:
Reageer dan niet.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Was dit weer zo'n hilarische poging in je niet aflatende post diarree? Ik herken ze niet zo goed namelijk.
Misschien moet je dan Arma quoten en niet mij helderste sterretje aan het firmament.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Reageer dan niet.
Arma begrijpt mijn ironie heus wel hoor.
Wat ben je aan het raaskallen zakhooi ?quote:Op zondag 15 maart 2009 23:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien moet je dan Arma quoten en niet mij helderste sterretje aan het firmament.
Dat je hier op mij reageert stupid fuck. Als je niet wil dat ik op je reageer moet je in eerste instantie niet een van je strontposts aan mij wijden kuttekopquote:Op zondag 15 maart 2009 23:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat ben je aan het raaskallen zakhooi ?
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:09 schreef yvonne het volgende:
Sorry dat ik stoor Swetz en Tong
Carry on.
Dat jij in dit soort topics de ironie van de werkelijkheid niet kunt onderscheiden zecht alles.quote:Op zondag 15 maart 2009 23:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat je hier op mij reageert stupid fuck. Als je niet wil dat ik op je reageer moet je in eerste instantie niet een van je strontposts aan mij wijden kuttekop
zechtquote:Op zondag 15 maart 2009 23:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat jij in dit soort topics de ironie van de werkelijkheid niet kunt onderscheiden zecht alles.
Oh ja zak stront.
At your service!quote:Op zondag 15 maart 2009 23:39 schreef DuchessX het volgende:
Arma & Lief, gefeliciteerd met Celine
Ik vind haar echt prachtig
more pics plse!
Hij heeft dan ook mogen oefenen met jouquote:Op zondag 15 maart 2009 23:52 schreef Merel het volgende:
Oh die onderste
Qua uiterlijk is ze echt een mooie mengeling van jullie twee. Goed gelukt
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
At your service!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk dat dat niet van invloed is geweest op 't eindresultaatquote:Op zondag 15 maart 2009 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook mogen oefenen met jou
quote:Op zondag 15 maart 2009 23:54 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet van invloed is geweest op 't eindresultaatDat hebben ze toch mooi samen gedaan
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:09 schreef DuchessX het volgende:
Wauw wat een prachtig meisje, ze straalt heel veel rust uit, wat mooi is dat
Felicitaties ook namens Juup©, hij vindt Celine ook heel
kan me bijna niet voorstellen dat wij in aug/sept ook zo'n klein mensje van onszelf zullen hebben![]()
Ze lijkt echt op haar moederquote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.
Zo begint het idd, maar dan.quote:Op maandag 16 maart 2009 00:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Het is ook één en al rust. Het is een heel tevreden kind.
Topic voor Armageddonquote:Op maandag 16 maart 2009 00:21 schreef Armageddon het volgende:
Sta ik nu ook ergens in een lijstje in OUD? Nee toch he?
Mooizo A.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
We hebben gewoon geslapen vannacht. Wat een topper dat kind.![]()
Ik denk nog een week J. Een week hooguit.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is Celine inmiddels al zindelijk?
Lopen?
Praten?
Ik neem aan dat ze wel wakker is geworden om te drinken tochquote:Op maandag 16 maart 2009 09:37 schreef Armageddon het volgende:
We hebben gewoon geslapen vannacht. Wat een topper dat kind.![]()
Om 5.00 moest m'n vriendin d'r wakker maken om te eten anders sliep ze gewoon door.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:55 schreef Dakota het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze wel wakker is geworden om te drinken toch?
Kun je gelijk kdv, bso, lagere en middelbare school, seizoenskaart ADO, zwemclub en lidmaatschap kinderboerderij "Het Haasje" regelen.quote:Op maandag 16 maart 2009 09:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik denk nog een week J. Een week hooguit.
Ik ga haar maar even aangeven bij het stadhuis want over 3 weken kan ze wel werken.
Ze vindt je dus nu al vermoeiendquote:Op maandag 16 maart 2009 10:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Om 5.00 moest m'n vriendin d'r wakker maken om te eten anders sliep ze gewoon door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |